Als er geld voor te krijgen is, waarom zou ik ze dan niet verkopenquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:01 schreef nectarientje het volgende:
kun je geen briefje ophangen in de supermarkt dat je gratis af te halen katjes hebt?
denk dat dat beter is jaquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:01 schreef nectarientje het volgende:
kun je geen briefje ophangen in de supermarkt dat je gratis af te halen katjes hebt?
sja.. ik heb liever levende katjes dan opengesneden.. maar als jij daar anders over denktquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:02 schreef roflmaopimp het volgende:
Als er geld voor te krijgen is, waarom zou ik ze dan niet verkopen![]()
Ik vraag hoe dit in zijn werk gaat, niet of je liever levende katjes hebt of opengesnedenquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
sja.. ik heb liever levende katjes dan opengesneden.. maar als jij daar anders over denkt
Maar waarom hoor ik dan regelmatig verhalen van mensen die op internet naar gratis kittens zoeken om ze vervolgens te verkopen aan de vivisectiequote:Op woensdag 24 maart 2004 13:05 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ontopic: nee, kan niet, doe ze niet en terecht. Jij gaat gewoon een goed tehuis zoeken voor die mormels!
Maar dat was vast geen huis tuin & keuken katquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:06 schreef Swolly het volgende:
Zet ze op marktplaats.nl. Mijn zus heeft laatst een kitten verkocht via marktplaats voor 90 euro
Dus wel. Het is net wat de gek er voor geeft.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:07 schreef roflmaopimp het volgende:
[..]
Maar dat was vast geen huis tuin & keuken kat
Klinkt ook zeer interessant, maar ik geloof niet dat ik alle kittens kwijtraak voor 90 euro per stukquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:08 schreef Swolly het volgende:
[..]
Dus wel. Het is net wat de gek er voor geeft.
Ik snap nou een beetje waar je naar toe wilt, maar ik denk dat dit een van de laagste dingen is mbt dieren.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:06 schreef roflmaopimp het volgende:
[..]
Maar waarom hoor ik dan regelmatig verhalen van mensen die op internet naar gratis kittens zoeken om ze vervolgens te verkopen aan de vivisectiedan moet dit toch ook mogelijk zijn
Als je het nuchter bekijkt maakt het natuurlijk niets uit of het nu jouw lieve poezelige babykatjes zijn die gesloopt worden of dat het even poezelig lieve babyzwerfkatjes zijn waar ze naalden enzo in gaan steken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:18 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Ik snap nou een beetje waar je naar toe wilt, maar ik denk dat dit een van de laagste dingen is mbt dieren.
De dieren gaan een hel tegemoet en waarschijnlijk verdien je net een beetje geld om een frietje te halen.
Maarja sommige brengen er misschien heel veel weg en dan kunnen ze die mooie nieuwe Nokia halen en laten zien aan vrienden![]()
Ik heb er trouwens nog nooit bij stil gestaan dat dit soort praktijken voorkomen, maar ik ben er ook niet verbaast over.
Zodra dingen niet verboden zijn mag er best over gesproken worden op fok!. Ik vind het ook raar, maar het is niet tegen de regels.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:05 schreef qizl het volgende:
En modje als je wil dat hier normaal op gereageerd wordt ben je zelf niet hellemaal lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |