abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17933407
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die Boris ongelooflijk irritant vindt met zijn arro-face! En zijn brabantse soul.... Bleggh erger me echt dood aan deze vent!

Dit topic is bedoelt voor mensen die niet mazaal meelopen met de "kudde"die Boris geweldig vinden, maar hier kun je lekker op 'm zeiken!!!

Dit topic is dus NIET voor Boris-fans die ons elke proberen lastig te vallen door te vertellen hoe geweldig Boris wel is, want dat vind IK niet en hoef ik in dit topic dus ook niet te lezen....
pi_17933444
Who the fuck is Boris
The only thing to fear... is running out of beer!!!
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:28:48 #3
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_17933482
*meldt zich aan voor de anti-boris club

kom ooooop die gast kan toch niet zingen man
pi_17933510
Boris is een Limburger en geen Brabander...
Ok, hij mag misschien een beetje verwaand overkomen maar hé, van al die dombo's kan hij wel het beste zingen.
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:30:36 #5
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_17933513
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:28 schreef Grimm het volgende:
*meldt zich aan voor de anti-boris club

kom ooooop die gast kan toch niet zingen man
jij wel dan?
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:31:35 #6
84893 Happy_Sonic
Kijken mag, aankomen niet!
pi_17933536
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:25 schreef heksehiel het volgende:
En zijn brabantse soul....
Heb je iets tegen Brabanders of zo?
dussss.....een kip is geen mus, een mens is geen aardappel maar toch rolt hij wel eens graag!!!
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:32:18 #7
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17933550
jaloerse mensen
pi_17933551
Aj, ik klikte per ongeluk op een iols topic, nou is mijn hele dag weer verkloot.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_17933558
get a life
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:33:04 #10
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_17933566
Hij is beter dan Marlies en JK iig
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:33:11 #11
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_17933571
Geen idee of die lul kan zingen (kijk niet naar Idols), maar ik heb toevallig wel nog wat "dirt" over die arrogante randdebiel.

Het toeval wil dat ik bij die langharige mafkees op school heb gezeten (dat was dus voordat hij besloot muzikant te worden en voordat hij vader werd) en ik kan mededelen dat het TOEN al zo'n smerige arrogante zak was.
Zo'n zak, zelfs dat hij eens een middagje bij oom agent op kantoor heeft mogen doorbrengen omdat hij een medestudent met een kopstoot knock out had geslagen. Niet echt Mr Nice, dus.

Waarschijnlijk zal die eikel dat hele idols-circus nog winnen ook, want wat dat soort zaken betreft is het nederlandsche volk zo blind als een mol in de nacht.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_17933582
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:32 schreef Mango-a-gogo het volgende:
get a life
The electronic document and electronic signature must be functionally equivalent or, in other words, fulfill the same relevant functions as a paper document and a manual signature. Amongst these functions are: the evidential function and the information
pi_17933615
Blijf gewoon weg uit dit topic als je op ons gaat lopen zeiken!!! Want lezen kunnen jullie bkijkbaar nier, maar dit topic is voor mensen die willen zeiken op Boris of ze daar nou recht toe hebben of niet! Dus laat ons lekker!!!! Als je niet op dit topic klikt heb je nergens last van!!!!
pi_17933629
Tsja, en dan komt natuurlijk de vraag :
"WAAROM, heeft hij die medestudent een kopstoot gegeven?"

Misschien is hij arrogant, ik weet het niet!
Ik heb hem nog nooit gezien of gesproken in Venlo, maar hij is wel (een van) de beste bij Idols

Het gaat er namelijk bij Idols om wie het beste kan zingen/optreden...
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:36:08 #15
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17933632
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:33 schreef RedDevil085 het volgende:
Geen idee of die lul kan zingen (kijk niet naar Idols), maar ik heb toevallig wel nog wat "dirt" over die arrogante randdebiel.

Het toeval wil dat ik bij die langharige mafkees op school heb gezeten (dat was dus voordat hij besloot muzikant te worden en voordat hij vader werd) en ik kan mededelen dat het TOEN al zo'n smerige arrogante zak was.
Zo'n zak, zelfs dat hij eens een middagje bij oom agent op kantoor heeft mogen doorbrengen omdat hij een medestudent met een kopstoot knock out had geslagen. Niet echt Mr Nice, dus.

Waarschijnlijk zal die eikel dat hele idols-circus nog winnen ook, want wat dat soort zaken betreft is het nederlandsche volk zo blind als een mol in de nacht.
jij bent zeker perfect.. lekker eentonig bericht.. oorzaak wil je die er ook ff bij noemen (niet verzinnen...)
pi_17933655
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:33 schreef RedDevil085 het volgende:

Thanx ! Voor deze mensen heb ik nu dit topic geopend! Ben blij dat ik niet de enige ben die zo over Boris denkt!
pi_17933698
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:36 schreef _Administr8or_ het volgende:
Tsja, en dan komt natuurlijk de vraag :
"WAAROM, heeft hij die medestudent een kopstoot gegeven?"

Misschien is hij arrogant, ik weet het niet!
Ik heb hem nog nooit gezien of gesproken in Venlo, maar hij is wel (een van) de beste bij Idols

Het gaat er namelijk bij Idols om wie het beste kan zingen/optreden...
Voor dit soort gelul zijn andere topics!! Dit tpic is niet bedoelt om iets positiefs over die nerd te zeggen! Dus rot op....
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:41:19 #18
84893 Happy_Sonic
Kijken mag, aankomen niet!
pi_17933716
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:35 schreef heksehiel het volgende:
Blijf gewoon weg uit dit topic als je op ons gaat lopen zeiken!!! Want lezen kunnen jullie bkijkbaar nier, maar dit topic is voor mensen die willen zeiken op Boris of ze daar nou recht toe hebben of niet! Dus laat ons lekker!!!! Als je niet op dit topic klikt heb je nergens last van!!!!
Jij kan ook niet typen!
dussss.....een kip is geen mus, een mens is geen aardappel maar toch rolt hij wel eens graag!!!
pi_17933740
Dit is GEEN discussieforum! Het gaat niet om ons maar om Boris!
pi_17933769
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:41 schreef Happy_Sonic het volgende:

[..]

Jij kan ook niet typen!
hahaha dat klopt!
pi_17933777
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:40 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Dus rot op....
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:45:37 #22
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17933796
Ik loop niet massaal mee met de kudde, Boris viel me al op tijdens de allereerste auditieronde dat hij dus optrad

En hij is gewoon goed en hij gaat gewoon winnen, of jij het nou leuk vindt of niet
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_17933809
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:44 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

Je hoeft niet te huilen hoor, jankerd! Zijn vast veel andere topics waar ze je met open armen ontvangen!
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:46:41 #24
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_17933820
Sorry Heksehiel, maar elke aktie lokt nu eenmaal reactie uit...

Zou een beetje naïef zijn om te verwachten dat je een anti-Boris topic kunt openen zonder dat de pro-boris mensen daarin reageren... Het blijft natuurlijk wel gewoon fok hier.

Heb je overigens mijn avatar al gezien...

[ Bericht 0% gewijzigd door flugeltje op 24-03-2004 11:50:29 (tiepvout) ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_17933869
Boris kan zingen. Houdt van de goede muziek en toont liefde voor de muziek.
Ik ben fan.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')