jij wel dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:28 schreef Grimm het volgende:
*meldt zich aan voor de anti-boris club
kom ooooop die gast kan toch niet zingen man
Heb je iets tegen Brabanders of zo?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:25 schreef heksehiel het volgende:
En zijn brabantse soul....
quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:32 schreef Mango-a-gogo het volgende:
get a life
jij bent zeker perfect.. lekker eentonig bericht.. oorzaak wil je die er ook ff bij noemen (niet verzinnen...)quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:33 schreef RedDevil085 het volgende:
Geen idee of die lul kan zingen (kijk niet naar Idols), maar ik heb toevallig wel nog wat "dirt" over die arrogante randdebiel.
Het toeval wil dat ik bij die langharige mafkees op school heb gezeten (dat was dus voordat hij besloot muzikant te worden en voordat hij vader werd) en ik kan mededelen dat het TOEN al zo'n smerige arrogante zak was.
Zo'n zak, zelfs dat hij eens een middagje bij oom agent op kantoor heeft mogen doorbrengen omdat hij een medestudent met een kopstoot knock out had geslagen. Niet echt Mr Nice, dus.
Waarschijnlijk zal die eikel dat hele idols-circus nog winnen ook, want wat dat soort zaken betreft is het nederlandsche volk zo blind als een mol in de nacht.
Thanx ! Voor deze mensen heb ik nu dit topic geopend! Ben blij dat ik niet de enige ben die zo over Boris denkt!quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:33 schreef RedDevil085 het volgende:
Geen idee of die lul kan zingen (kijk niet naar Idols), maar ik heb toevallig wel nog wat "dirt" over die arrogante randdebiel.
Het toeval wil dat ik bij die langharige mafkees op school heb gezeten (dat was dus voordat hij besloot muzikant te worden en voordat hij vader werd) en ik kan mededelen dat het TOEN al zo'n smerige arrogante zak was.
Zo'n zak, zelfs dat hij eens een middagje bij oom agent op kantoor heeft mogen doorbrengen omdat hij een medestudent met een kopstoot knock out had geslagen. Niet echt Mr Nice, dus.
Waarschijnlijk zal die eikel dat hele idols-circus nog winnen ook, want wat dat soort zaken betreft is het nederlandsche volk zo blind als een mol in de nacht.
Voor dit soort gelul zijn andere topics!! Dit tpic is niet bedoelt om iets positiefs over die nerd te zeggen! Dus rot op....quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:36 schreef _Administr8or_ het volgende:
Tsja, en dan komt natuurlijk de vraag :
"WAAROM, heeft hij die medestudent een kopstoot gegeven?"
Misschien is hij arrogant, ik weet het niet!
Ik heb hem nog nooit gezien of gesproken in Venlo, maar hij is wel (een van) de beste bij Idols
Het gaat er namelijk bij Idols om wie het beste kan zingen/optreden...
Jij kan ook niet typen!quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:35 schreef heksehiel het volgende:
Blijf gewoon weg uit dit topic als je op ons gaat lopen zeiken!!! Want lezen kunnen jullie bkijkbaar nier, maar dit topic is voor mensen die willen zeiken op Boris of ze daar nou recht toe hebben of niet! Dus laat ons lekker!!!! Als je niet op dit topic klikt heb je nergens last van!!!!
hahaha dat klopt!quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:41 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
Jij kan ook niet typen!
Je hoeft niet te huilen hoor, jankerd! Zijn vast veel andere topics waar ze je met open armen ontvangen!quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:44 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |