Dank. Vind zelf het rood (natuurlijk, anders had ik 'm niet...) erg gaaf. In het echt ziet het er sportiever uit als op de foto's, zeker i.c.m. de 17" l.m. velgen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:06 schreef LaTiNo het volgende:
Mooie auto, alleen de kleur is ietsies minder dan een blauwe of zwarte (persoonlijke voorkeur).
Verder vind ik het dashboard zo saai. Die two-tone zetels zijn echter weer prachtig!
Bekerhouder??? wauw.. wil ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:08 schreef Infantus het volgende:
[..]
Vooral de bekerhouder....![]()
En wat betreft de stoelen... die zijn niet alleen mooi, die zitten nog voortreffelijk ook!
hehe... Ik zal zo eens een foto ervan maken, en een filmpje.. is een verhaal apart dat ding!quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:12 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Bekerhouder??? wauw.. wil ik ook
Je hoeft van mij niet enthousiast te zijn hoor, zo lang ik het maar benquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Nou nou ik ben trots op je jongen
Hangt er van af hoe je er naar kijkt. Ik vind dat 'ie voor zijn prijs een behoorlijke value biedtquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:39 schreef jpg97 het volgende:
mooie bak!
duur?
Wat rijd je zelf? Hoogstwaarschijnlijk niets of iets in de categorie Suzuki alto.quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Nou nou ik ben trots op je jongen
quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:56 schreef WebForce het volgende:
Mooie wagen, ook de modificaties!
Maarre, ik als auto leek wtf is
* Koplampen met "Follow-me-home"-functie
* "Lead-me-to-the-car" functie
Oké! Duidelijk en handig!quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:58 schreef Infantus het volgende:
[..]Van die typische Volvo & Saab dingetjes, ookal hebben steeds meer andere merken ze ook.
Lead me to the car: Druk op een knop van je afstandsbediening en de lichten van je auto gaan aan. Als je de knop ingedrukt houdt, gaat de auto geluid maken. Zodoende vind je 'm makkelijk terug in het donker op een parkeer terrein (en ja, bereik van afstandsbediening is ver).
Follow-me-home: Als je uitstapt, en de motor hebt uitgezet, en je signaleert even met je licht, blijven de lampen een 2/3 minuten branden zodat het "pad naar je huis" verlicht is en je "veilig" (want: verlicht) thuis kunt komen.
Dus!
Moeilijk... maar vergeet niet: de volvo is ongeveer dezelfde prijs en heeft wel 75pk extra.quote:Mooie auto, mn vader zit nog een beetje te twijfelen. Hij wil dus ook de Vector kopen, alleen nu brengt volvo de nieuwe S60 T5 uit en die is ook onwijs vet.
Niet helemaal waar denk ik. Je praat waarschijnlijk over een basis T5 tegenover een fully-loaded 2.0t Vector. Als je een Volvo aankleed loopt het (net als bij Saab, BMW, MErcedes en ook bijv VW) al heel snel in de duizenden extra euro's. De basisprijs van mijn auto was volgens mij 34.000 euro!quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:28 schreef SvenThaMan het volgende:Echt een supermooie auto! Juist dat rood en die velgen maken hem erg apart.
[..]
Moeilijk... maar vergeet niet: de volvo is ongeveer dezelfde prijs en heeft wel 75pk extra.
Ik zou zeker de volvo nemenquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:17 schreef pAin het volgende:
Mooie auto, mn vader zit nog een beetje te twijfelen. Hij wil dus ook de Vector kopen, alleen nu brengt volvo de nieuwe S60 T5 uit en die is ook onwijs vet.
Toch moeilijk, maar die saab is iig.
VVK toegewenst!
Oh sneller? Kep in het zelfde model auto als TS gezeten maar dan de 1.8t, nou dat ding zit in notime op de 160-180...140-150 in de 3?quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou zeker de volvo nemen
Mijn pa rijdt een volvo S80 en die is toch wel wat mooier vind ik. En een S60 T5 is al helemaal misselijk kan ik je zeggen.
- De volvo is:
- rapper
- mooier an binnen
-5 cilinder
Zo jammer dat sommigen mensen zelf niet even de moeite nemen om het op te zoeken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:47 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
Oh sneller? Kep in het zelfde model auto als TS gezeten maar dan de 1.8t, nou dat ding zit in notime op de 160-180...140-150 in de 3?
En door die curve ga je een stuk harder met de volvo. Maar inderdaad ... iedereen kan hard rijden. Het zit em in de bochten heh (zie mijn icoonquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:19 schreef Infantus het volgende:
De 2.0t (low pressure turbo) is inderdaad vlot. De 2.0T (in de Aero) is beter opgewassen tegen de T5, alhoewel die nog steeds "maar" 210 pk heeft. Echter, PK's zijn ook niet alles. Ik zeg maar zo: At the end of the straight, there's always a curve. (Beter goed gejat...)
Dat betwijfel ik. Heb zelf proefgereden in S60T5 en was niet bijster onder de indruk van het onderstel en de bijbehorende wegligging. Comfortabel, dat zeker, maar niet zo strak als dat van de Saab. Anyway, ik ben geen coureur (ookal heb ik tig rondjes op je avatar rondgeredenquote:En door die curve ga je een stuk harder met de volvo.
Dan heb jij wellicht een ander onderstel dan waarmee ik destijds heb gereden (saab). Maar je hebt al tig rondjes op de ring gereden ? Dus ik ga jou saab bewonderen dit jaar? Of ga je zelf nooit naar de ring met die auto?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:08 schreef Infantus het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Heb zelf proefgereden in S60T5 en was niet bijster onder de indruk van het onderstel en de bijbehorende wegligging. Comfortabel, dat zeker, maar niet zo strak als dat van de Saab. Anyway, ik ben geen coureur (ookal heb ik tig rondjes op je avatar rondgereden) dus er zullen altijd mensen zijn die met die Volvo sneller door de bocht gaan als ik in m'n Saab
Hebben allebei 300PKquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:37 schreef -Muse- het volgende:
had de S60R niet 300pk? Of is dat de V70R?
... of ik zit er ff helemaal naast..![]()
sorry, zie nu pas dat het om de S60 T5 gaat, en niet om de S60R.... my badquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Hebben allebei 300PK
-edit-
check dan gewoon www.autoweek.nl
Ja dat gaat zeker gebeuren. Ben er nog niet met deze auto geweest (heb 'm net) maar dat komt helemaal goedquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar je hebt al tig rondjes op de ring gereden ? Dus ik ga jou saab bewonderen dit jaar? Of ga je zelf nooit naar de ring met die auto?
vind ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:06 schreef ThaFreak het volgende:
heb de topictitel even veranderd, staat beter dan "ik ook"
Hmm. Het is in Ridderkerk bij de Fast Ferryquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:04 schreef bugeye het volgende:
de 3e fofo lijkt wel Amersfoort
Owke dan ... ik ga toevallig aankomend weekend die kant op. Wie weet zien we elkaar nog eens daarzo !quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:02 schreef Infantus het volgende:
[..]
Ja dat gaat zeker gebeuren. Ben er nog niet met deze auto geweest (heb 'm net) maar dat komt helemaal goed
Helaas, het is andersom... de R is gebaseerd op de T5quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:03 schreef pAin het volgende:
Er worden 2 dingetjes verward: een S60 T5 is dus NIET hetzelfde als een S60R (helaas). De T5 is wel op het model S60R gebasseerd, er zit alleen een kleinere motor in.
weer mis volgens autoweek hebben de 2.5T en de R dezelfde motorinhoudquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Helaas, het is andersom... de R is gebaseerd op de T5
Joh ... echt ?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:03 schreef pAin het volgende:
Er worden 2 dingetjes verward: een S60 T5 is dus NIET hetzelfde als een S60R (helaas). De T5 is wel op het model S60R gebasseerd, er zit alleen een kleinere motor in.
Dan nog is de R gebaseerd op de T5, want de T5 was er toch echt wat eerder...quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:22 schreef scollon het volgende:
[..]
weer mis volgens autoweek hebben de 2.5T en de R dezelfde motorinhoud
In die twee pakketten zitten al een hele rits opties... Daarnaast nog het electrische voorstoelen verhaal (verwarmd + electrisch verstelbaar + geheugen aan bestuurderskant), electrisch inklapbare spiegels, carkit enz.quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:14 schreef more het volgende:
Mooie auto, rood is inderdaad in het echt mooier, dan op de foto.
Luxury Comfort pakket + Navigatie.
Premium pakket.
Welke opties zitten er nog meer in?
Ga ik mee met de 850 !!quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:38 schreef Infantus het volgende:
[..]
Dank!
Nog even en dan probeer ik ook deze uit op de Nordschleife(leuke avatar
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |