Dat is wel waar jaquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:52 schreef melonovy het volgende:
Vrij snelle bevalling? Eerlijk gezegd vind ik dat ze best lang heeft moeten persen...
Ik voelde vorige week ook inene een schopje tegen mijn hand (21 weken). Schrok eerst even van het onverwachte beweginkje maar het is toch wel erg leuk! Dus het kan heus wel al!quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:38 schreef Sugar het volgende:
Even een vraag: ik voel apie echt superveel bewegen, elke dag zeker! Nu voel ik met mijn hand soms ook de schopjes / beweginkjes van buiten... Kan dat? De vlos zei dat het toch echt nog tot ongeveer week 27-28 duurt, voordat vriendje van buitenaf iets kan voelen! Raar, vind ik, want vanochtend zei hij zelf ook een klein tikje gevoeld te hebben. Wat is jullie ervaring?
Ik weet nog niet waarquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:42 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS, ga je op zwnagerschapsgym? En waar?
Ik word namelijk uitgezonden naar Lelystad![]()
Da's normaal als de papa's in de buurt komenquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:38 schreef LadyS het volgende:
ware het niet dat BabyS prompt stil blijft liggen als Peter zijn hand op mijn buik legt![]()
![]()
Via Icare????quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waarIk had een brief gekregen dat ik ze mijn inschrijving ontvangen hadden, maar dat ze nog niks over locaties en tijdstippen mee konden delen
Maar straks gaan we misschien wel gezellig samen gymen.. gezellig
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:44 schreef LadyS het volgende:
Ja is echt leuk, zo een bwegende buikHelaas beweegt BabyS niet zoveel
Luchtbel, het is inderdaad via Icare
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Misschien gaan we binnenkort handje schudden dan![]()
Ja maar ik had het ingevuld en alles.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:54 schreef LadyS het volgende:
[..]Gezellig
![]()
Zou wel heel toevallig zijn
quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:08 schreef pluisje het volgende:
Da's normaal als de papa's in de buurt komen
Ik vroeg me dat ook al af, ik denk dat ik gewoon rechtop moet zitten, het is maar een kleine ingreep (plekje van ongeveer 2 cm doorsnede, zit wel erg diep geloof ik, maar het is niet groot), en anders op mijn zij of zo? Bij de fysio hebben ze een speciale tafel met gat, zodat je op je buik kunt liggen, misschien hebben ze wel zoietsquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:03 schreef beefcake het volgende:
Tan, heel veel succes morgen met je mini-operatie! Hoe gaan ze dat eigenlijk doen? Het lijkt me niet handig om op je buik te liggen![]()
Ja heel herkenbaar. Maar de laatste 10-12 weken kan mijn vriend er niet meer omheen hoor, de kleine beweegt zo veel en heftig dat er altijd wel een moment is dat hij het ook kan voelen, maar vaak zijn de mooiste bewegingen dan nét voorbijquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:08 schreef pluisje het volgende:
[..]
Da's normaal als de papa's in de buurt komen
Klinkt redelijk relaxedquote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:59 schreef Jambo het volgende:
Hier weer even een snel berichtje van mij. Ik ben in dit topic weer redelijk bijgelezen. Ik las dat jullie je afvroegen of er nog ingrepen bij de bevalling nodig waren. Dat was gelukkig niet het geval. Ik ben er zonder kleerscheuren lees hechtingen vanaf gekomen. Het lange persen kwam doordat ik niet echt persdrang had en omdat ik niet door durfde te duwen (bang voor de pijn). Tot de hartslag van Melvin ineens drastisch daalde. Toen ging er bij mij een knop om en dacht ik "hoeveel pijn het ook doet, hij moet er nu uit!" Toen had ik nog enkele weeën nodig en daar was ie dan!![]()
Ja dat klinkt heel bekend, het schijnt ook dat wanneer je onbedwingbare behoefte hebt aan het schoonmaken van je keuken dat het echt zo ver is.quote:Dus mocht je geprikt worden door een werkbij, wellicht heb jij dan ook 24 uur later een mooi babytje in je armen.
Dank je (en de anderen ook), ik hoop ook dat de napijn meevalt, maar nu is het ook een vervelend irriterende plek, dus het kan nooit veel slechter.quote:Tan, sterkte vandaag met de operatie. Hopelijk heb je er niet al te veel last van.
Rust lekker uit, heb je volledige kraamzorg? En is het een beetje een fijne hulp? Succes met alles. En als je BV geeft, lukt het een beetje?quote:Zo, nu ga ik weer lekker plat liggen. Ik ben nog best slapjes en heb inmiddels 3 lange nachten achter de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |