abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 maart 2004 @ 11:28:53 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17955287
Ik zie dit topic, ik denk: hee, nog steeds 6 pagina's, zeker nog geen mini-Jambo. Hebben ze daar stiekem een ander topic voor geopend!

Nou meiden-die-nog-moeten, Jambo heeft jullie een mooi voorbeeld gegeven Een vrij snelle bevalling zonder kunstgrepen, dat geeft de burger moed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 25 maart 2004 @ 11:52:59 #152
34891 melonovy
La Kutschie
pi_17955856
Vrij snelle bevalling? Eerlijk gezegd vind ik dat ze best lang heeft moeten persen...
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 maart 2004 @ 11:56:56 #153
13151 crew  Rewimo
pi_17955943
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 11:52 schreef melonovy het volgende:
Vrij snelle bevalling? Eerlijk gezegd vind ik dat ze best lang heeft moeten persen...
Dat is wel waar ja Maar toch, geen ingrepen, dat hebben we de laatste tijd ook wel anders gehoord...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 12:06:39 #154
43556 miss_dynastie
pi_17956145
Of meneer Jambo is dat vergeten te melden natuurlijk
Mannen zijn nogal.... kort van stof
pi_17956218
hey, hij is gewoon onder de indruk en dan zijn mannen helemaal
(ja, nieuw smiley gevonden )
iemand moet hem toch in bescherming nemen
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 12:14:42 #156
43556 miss_dynastie
pi_17956304
Oh, ik neem het hem niet kwalijk
pi_17958946
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 09:38 schreef Sugar het volgende:
Even een vraag: ik voel apie echt superveel bewegen, elke dag zeker! Nu voel ik met mijn hand soms ook de schopjes / beweginkjes van buiten... Kan dat? De vlos zei dat het toch echt nog tot ongeveer week 27-28 duurt, voordat vriendje van buitenaf iets kan voelen! Raar, vind ik, want vanochtend zei hij zelf ook een klein tikje gevoeld te hebben. Wat is jullie ervaring?
Ik voelde vorige week ook inene een schopje tegen mijn hand (21 weken). Schrok eerst even van het onverwachte beweginkje maar het is toch wel erg leuk! Dus het kan heus wel al!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 25 maart 2004 @ 17:45:04 #158
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_17964116
Ik heb vandaag de ziekenhuistas maar eens ingepakt, voor het geval dat... en de maxicosi met babykleertjes staat eveneens klaar. Hoezo ik heb de kriebels

Morgen moet ik nog even voor een minioperatie met plaatselijke verdoving. Er zit een vervelende plek op mijn rug die steeds onrustig is, die moest weg van de chirurg
Ik hoop dat de wond geneest voordat ik moet bevallen, een wondje op je rug is volgens mij niet lekker als je ligt te puffen
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:42:21 #159
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_17965399
Of je bent zo bezig dat je er niks meer van merkt Tan...
Succes.

LadyS, ga je op zwnagerschapsgym? En waar?
Ik word namelijk uitgezonden naar Lelystad
pi_17965824
Tan, heel veel succes morgen met je mini-operatie! Hoe gaan ze dat eigenlijk doen? Het lijkt me niet handig om op je buik te liggen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_17966617
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:42 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS, ga je op zwnagerschapsgym? En waar?
Ik word namelijk uitgezonden naar Lelystad
Ik weet nog niet waar Ik had een brief gekregen dat ik ze mijn inschrijving ontvangen hadden, maar dat ze nog niks over locaties en tijdstippen mee konden delen

Maar straks gaan we misschien wel gezellig samen gymen.. gezellig
pi_17966687
ik heb vandaag BabyS zien bewegen ik voelde 'm bewegen en ik zat naar mijn buik te kijken toen ik op de bank lag en opeens ging mijn buik op en neer En Peter zag het ook. Toen hadden we bedacht dat als je het kon zien, je het vast ook wel kon voelen, ware het niet dat BabyS prompt stil blijft liggen als Peter zijn hand op mijn buik legt
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 maart 2004 @ 19:47:27 #164
13151 crew  Rewimo
pi_17966893
Leuk is dat hè, LadyS... *terugdenkt aan hevig bobbelende buik*
  donderdag 25 maart 2004 @ 20:08:41 #165
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_17967367
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 19:38 schreef LadyS het volgende:
ware het niet dat BabyS prompt stil blijft liggen als Peter zijn hand op mijn buik legt
Da's normaal als de papa's in de buurt komen
  donderdag 25 maart 2004 @ 20:28:33 #166
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_17967776
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 19:35 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ik weet nog niet waar Ik had een brief gekregen dat ik ze mijn inschrijving ontvangen hadden, maar dat ze nog niks over locaties en tijdstippen mee konden delen

Maar straks gaan we misschien wel gezellig samen gymen.. gezellig
Via Icare????
pi_17969740
Ja is echt leuk, zo een bwegende buik Helaas beweegt BabyS niet zoveel

Luchtbel, het is inderdaad via Icare
  donderdag 25 maart 2004 @ 21:51:58 #168
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_17969959
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 21:44 schreef LadyS het volgende:
Ja is echt leuk, zo een bwegende buik Helaas beweegt BabyS niet zoveel

Luchtbel, het is inderdaad via Icare

Misschien gaan we binnenkort handje schudden dan
pi_17970036
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 21:51 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Misschien gaan we binnenkort handje schudden dan
Gezellig
Zou wel heel toevallig zijn
  donderdag 25 maart 2004 @ 21:59:44 #170
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_17970155
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 21:54 schreef LadyS het volgende:

[..]

Gezellig
Zou wel heel toevallig zijn
Ja maar ik had het ingevuld en alles.
En toen werd ik gebeld, of ik het in Lelystad kon doen, dus ik zei maar gewoon Ja.

Toen was ik op m'n werk en toen kreeg ik een ingeving en toen zei ik ineens LadyS hardop
  vrijdag 26 maart 2004 @ 07:59:13 #171
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_17975859
Hier weer even een snel berichtje van mij. Ik ben in dit topic weer redelijk bijgelezen. Ik las dat jullie je afvroegen of er nog ingrepen bij de bevalling nodig waren. Dat was gelukkig niet het geval. Ik ben er zonder kleerscheuren lees hechtingen vanaf gekomen. Het lange persen kwam doordat ik niet echt persdrang had en omdat ik niet door durfde te duwen (bang voor de pijn). Tot de hartslag van Melvin ineens drastisch daalde. Toen ging er bij mij een knop om en dacht ik "hoeveel pijn het ook doet, hij moet er nu uit!" Toen had ik nog enkele weeën nodig en daar was ie dan!

Beefcake, ik las dat je iets zei over "zooi" in huis. Ik moest daar wel om lachen. Bij mij was het nl. dinsdag ook nog een troepje in huis. Ineens werd ik gestoken door een werkbij en MOEST alles schoon en opgeruimd worden. Ik ben de laatste weken niet meer zo actief geweest als afgelopen dinsdag. En zie daar: 's nachts begon de bevalling! Dus mocht je geprikt worden door een werkbij, wellicht heb jij dan ook 24 uur later een mooi babytje in je armen. Succes met de laatste loodjes.

Tan, sterkte vandaag met de operatie. Hopelijk heb je er niet al te veel last van.

Zo, nu ga ik weer lekker plat liggen. Ik ben nog best slapjes en heb inmiddels 3 lange nachten achter de rug.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_17976008
Hardstikke goed Jambo, dat je geen hechtingen ofzo hebt Komt misschien ook omdat het persen dus niet zo snel ging. Ik heb ook wel gehoord dat als het juist wel heel snel gaat, je eerder kans hebt op uitscheuren! Ga idd maar lekker rusten en genieten van je mooie mannetje!
Ik hoop maar dat ik ook word geprikt door een werkbij haha!! Ik ben wel druk bezig met de was, daar ligt ook nog heel veel van. Telt dat ook?
pi_17976030
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 20:08 schreef pluisje het volgende:
Dat deed de mijne ook toen ie net aan de buitenkant te voelen was! Ik was de enige die het nog gevoeld had, want hij was gewoon ineens stil als er iemand anders in de buurt kwam! Nu schopt ie de hand van ShaoliN helemaal beurs, dus het komt wel goed !
pi_17976196
Jee Jambo, dat klinkt toch allemaal fantastisch. En nu heb je een prachtige zoon! Geniet er van en laat je lekker verwennen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 26 maart 2004 @ 08:54:49 #175
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_17976286
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 19:03 schreef beefcake het volgende:
Tan, heel veel succes morgen met je mini-operatie! Hoe gaan ze dat eigenlijk doen? Het lijkt me niet handig om op je buik te liggen
Ik vroeg me dat ook al af, ik denk dat ik gewoon rechtop moet zitten, het is maar een kleine ingreep (plekje van ongeveer 2 cm doorsnede, zit wel erg diep geloof ik, maar het is niet groot), en anders op mijn zij of zo? Bij de fysio hebben ze een speciale tafel met gat, zodat je op je buik kunt liggen, misschien hebben ze wel zoiets
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 20:08 schreef pluisje het volgende:

[..]

Ja heel herkenbaar. Maar de laatste 10-12 weken kan mijn vriend er niet meer omheen hoor, de kleine beweegt zo veel en heftig dat er altijd wel een moment is dat hij het ook kan voelen, maar vaak zijn de mooiste bewegingen dan nét voorbij
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 07:59 schreef Jambo het volgende:
Hier weer even een snel berichtje van mij. Ik ben in dit topic weer redelijk bijgelezen. Ik las dat jullie je afvroegen of er nog ingrepen bij de bevalling nodig waren. Dat was gelukkig niet het geval. Ik ben er zonder kleerscheuren lees hechtingen vanaf gekomen. Het lange persen kwam doordat ik niet echt persdrang had en omdat ik niet door durfde te duwen (bang voor de pijn). Tot de hartslag van Melvin ineens drastisch daalde. Toen ging er bij mij een knop om en dacht ik "hoeveel pijn het ook doet, hij moet er nu uit!" Toen had ik nog enkele weeën nodig en daar was ie dan!
Klinkt redelijk relaxed Fijn dat het relatief goed is gegaan!!
quote:
Dus mocht je geprikt worden door een werkbij, wellicht heb jij dan ook 24 uur later een mooi babytje in je armen.
Ja dat klinkt heel bekend, het schijnt ook dat wanneer je onbedwingbare behoefte hebt aan het schoonmaken van je keuken dat het echt zo ver is.
quote:
Tan, sterkte vandaag met de operatie. Hopelijk heb je er niet al te veel last van.
Dank je (en de anderen ook), ik hoop ook dat de napijn meevalt, maar nu is het ook een vervelend irriterende plek, dus het kan nooit veel slechter.
quote:
Zo, nu ga ik weer lekker plat liggen. Ik ben nog best slapjes en heb inmiddels 3 lange nachten achter de rug.
Rust lekker uit, heb je volledige kraamzorg? En is het een beetje een fijne hulp? Succes met alles. En als je BV geeft, lukt het een beetje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')