abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17939400
JAMBO........GO....GO....GO..........

hahaha,volgens mij zitten alle zwanger en bezig-zijn-zwanger-te-worden-mensen hier al bijna mee te puffen,hihihi

Groetjes,Minoes

ps:kan iemand r nie ff bellen of smsen?????
en dan ff posten????.
  woensdag 24 maart 2004 @ 16:06:10 #77
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_17939488
Kom op Jambo, je kan het
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 24 maart 2004 @ 16:22:17 #78
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_17939908
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 16:02 schreef minoes1967 het volgende:
ps:kan iemand r nie ff bellen of smsen?????
en dan ff posten????.
Nee, daar zit je op te wachten als je ligt te
  woensdag 24 maart 2004 @ 16:35:14 #79
24188 Belana
kloon van belana
pi_17940294
nog geen nieuws dus???? *teleurgesteld weer afdruipt...*
stormy waters...
sailin'
pi_17941879
ik denk trouwens dat ik wel weet waar een gedeelte van die 4 kilo, die ik ben aankomen, vandaan komt. Ik heb nl. een partij zuilen als onderbenen/enkels Ik hou dus vocht vast

Mag je trouwens neusspray oid gebruiken tijdens de zwangerschap? en wat voor dingen mag nog meer tegen verkoudheid enzo?
*snottersnotter*
pi_17941946
Jambooooooooooooooooooooooooooooo gogogogogogogogogogo.

Effe persen met zn alle des te eerder is de Jambo uk er

Succes weer he!!

Jessie en de meiden
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:17:52 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_17942583
*komt ook even checken*

Nog geen nieuws. Jambo, ik hoop voor je dat de bevalling ondertussen voorbij is en dat je lekker aan het uitrusten en genieten van de kleine bent. Anders, heel veel sterkte!!!!!!!!!!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:21:19 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_17942644
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:39 schreef LadyS het volgende:
ik denk trouwens dat ik wel weet waar een gedeelte van die 4 kilo, die ik ben aankomen, vandaan komt. Ik heb nl. een partij zuilen als onderbenen/enkels Ik hou dus vocht vast

Mag je trouwens neusspray oid gebruiken tijdens de zwangerschap? en wat voor dingen mag nog meer tegen verkoudheid enzo?
*snottersnotter*
Je mag een zoutoplossing als neusspray gebruiken en je mag stomen met kamille en je mag veel in de frisse lucht lopen. Dat was het volgens mij wel zo'n beetje. Menthol en aanverwanten zijn niet zo goed voor de baby. Sterkte!
Ik heb trouwens wel een beetje gesmokkeld en toch maar wat onder mijn neus gesmeerd toen ik verkouden was Het was voor mij anders onmogelijk om in slaap te vallen, zo verstopt zat mijn neus.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:35:58 #85
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_17942926
Ze hebben nu ook Baby Balsem van Vicks, die is geschikt voor hele kleine babietjes, dus die kun je denk ik ook als zwangere wel gebruiken.

Maar ik hou het ook maar op zoutoplossing en, als het vast gaat zitten, stomen met kamille of zout. Nou ben ik al bijna 6 maanden verkouden (de ene week wat erger dan de ander), dus ik denk dat ik er pas vanaf ben als de kleine er is...
pi_17942972
bedankt Tinkepink en pluisje!
Als het niet minder wordt dan ga ik vanavond wel even stomen.
pi_17943067
MMM ik hoop toch wel snel babyfoto's te zien! Schiet is ff op Jambo!!

LadyS, vocht vasthouden is niet leuk Gelukkig heb ik er pas sinds een paar weken last van. En succes met je verkoudheid! Je kunt vast wel bij de apotheek vragen welke sprays/smeerseltjes je tijdens de zwangerschap mag gebruiken! Ze hebben er zo veel...

Snoopy, moeilijk he, om je een beetje in te houden! Als je niet uitkijkt, heb je kleren voor een heel weeshuis. En dan krijg je meestal ook nog een heleboel kleren !
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_17943107
ik zag het vanmorgen met afdrogen.... Ik denk zal meteen even testen of er een kuiltje blijft.. en ja hoor Ik denk dat ik morgen evan naar de apotheek ga inderdaad. want dit is niks
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:47:35 #89
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_17943156
Nog geen MiniJambo?

Gooi ik er nog een tegenaan.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  woensdag 24 maart 2004 @ 19:04:47 #90
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17943451
gossie nog steeds geen mooi babytje??

Jambo you go girl
pi_17943510
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:42 schreef beefcake het volgende:

Snoopy, moeilijk he, om je een beetje in te houden! Als je niet uitkijkt, heb je kleren voor een heel weeshuis. En dan krijg je meestal ook nog een heleboel kleren !
Ik weet het maar ik kan het echt niet laten

Ik had trouwens nog niet gehoord dat menthol slecht was als je zwanger bent. Ik ga wel eens in bad met eucalyptusolie. Zou dat ook slecht zijn?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 maart 2004 @ 19:11:42 #92
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17943556
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:45 schreef LadyS het volgende:
ik zag het vanmorgen met afdrogen.... Ik denk zal meteen even testen of er een kuiltje blijft.. en ja hoor Ik denk dat ik morgen evan naar de apotheek ga inderdaad. want dit is niks
Nee, jij gaat morgen even de vk bellen en je bloeddruk op laten meten. En daarna pas naar de apotheek voor neusspray
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_17943669
MMmmmmmmmm.....nog geen mini-jambootje..........jammer

Hou vol,jambo
  woensdag 24 maart 2004 @ 19:35:29 #94
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17943993
Hele dag weg geweest....kwam terug in de veronderstelling (lees: hoop) dat Jambo.... ..... ...... maar nog niks! Spannend hoor !!!!!

Vanochtend met manlief bij voorlichtingsdeskundige geweest. Manlief stelde de meeste vragen . Ik stond paf toen hij vroeg: wat kan ik allemaal doen om het mijn vrouw zo veel mogelijk naar de zin te maken? Wat een scheet he, die aardige mevrouw keek ook al helemaal ontroerd
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:01:29 #95
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_17944579
Een voorlichtingsdeskundige? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

(een deskundige op het gebied van voorlichting )
pi_17944583
Wat een topman heb jij Phluphy!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_17945356
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 19:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, jij gaat morgen even de vk bellen en je bloeddruk op laten meten. En daarna pas naar de apotheek voor neusspray
vanwege de vocht?
Ik ben trouwens gisteren geweest toen was de bloeddruk goed. Kan dat zo snel veranderen?
niet dat ik je advies in de wind sla hoor want ik ben er heel erg blij mee ik vroeg me alleen af of dat dus zo snel kan veranderen

edit: bloeddruk was toen 145/75 geloof ik
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:38:39 #98
62233 Jelief
ikke lief!
pi_17945441
Nog geen baby-Jambo..... *zucht*
Ik hoop toch echt dat vriendlief nog geen tijd heeft gehad om te posten (baby is toch veel belangrijker dan een post op fok!)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:49:37 #99
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_17945720
*toch maar even een voorproefje op de weëendans van yoga, die me nog te wachten staat , neemt voor Jambo*

Voorvoorachterachterspring-niettehard, andersbandenpijn-armenindeluchtzwaaitmetkontschudt- weerniettehard, anderswordtkaboutermisselijk-rondjedraait- nuzelfmisselijk- rondjeterugdraaitvoorvoorachterachter-entochmaarstoptvanwege

*zweet van voorhoofd afveegt*
En nou maar hopen dat het geholpen heeft en dat ik nog iets geleerd heb op de yoga.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 maart 2004 @ 20:51:07 #100
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17945759
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 20:35 schreef LadyS het volgende:

[..]

vanwege de vocht?
Ik ben trouwens gisteren geweest toen was de bloeddruk goed. Kan dat zo snel veranderen?
niet dat ik je advies in de wind sla hoor want ik ben er heel erg blij mee ik vroeg me alleen af of dat dus zo snel kan veranderen

edit: bloeddruk was toen 145/75 geloof ik
Ja, dat kan. Weet ik Neem geen risico. Misschien is er niks aan de hand, maar je kunt jezelf wel voor je kop slaan als dat wel zo is. En verder goed de benen omhoog (ook 's nachts, kussen eronder/voeteneinde omhoog/dikke handdoek onder matras) en veel rusten. En veel drinken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')