Nee, daar zit je op te wachten als je ligt tequote:Op woensdag 24 maart 2004 16:02 schreef minoes1967 het volgende:
ps:kan iemand r nie ff bellen of smsen?????
en dan ff posten????.
Je mag een zoutoplossing als neusspray gebruiken en je mag stomen met kamille en je mag veel in de frisse lucht lopen. Dat was het volgens mij wel zo'n beetje. Menthol en aanverwanten zijn niet zo goed voor de baby. Sterkte!quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:39 schreef LadyS het volgende:
ik denk trouwens dat ik wel weet waar een gedeelte van die 4 kilo, die ik ben aankomen, vandaan komt. Ik heb nl. een partij zuilen als onderbenen/enkelsIk hou dus vocht vast
Mag je trouwens neusspray oid gebruiken tijdens de zwangerschap? en wat voor dingen mag nog meer tegen verkoudheid enzo?
*snottersnotter*
Ik weet het maar ik kan het echt niet latenquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:42 schreef beefcake het volgende:
Snoopy, moeilijk he, om je een beetje in te houden! Als je niet uitkijkt, heb je kleren voor een heel weeshuis. En dan krijg je meestal ook nog een heleboel kleren!
Nee, jij gaat morgen even de vk bellen en je bloeddruk op laten meten. En daarna pas naar de apotheek voor neussprayquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:45 schreef LadyS het volgende:
ik zag het vanmorgen met afdrogen.... Ik denk zal meteen even testen of er een kuiltje blijft.. en ja hoor![]()
Ik denk dat ik morgen evan naar de apotheek ga inderdaad. want dit is niks
vanwege de vocht?quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, jij gaat morgen even de vk bellen en je bloeddruk op laten meten. En daarna pas naar de apotheek voor neusspray
Ja, dat kan. Weet ikquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
vanwege de vocht?
Ik ben trouwens gisteren geweesttoen was de bloeddruk goed. Kan dat zo snel veranderen?
niet dat ik je advies in de wind sla hoorwant ik ben er heel erg blij mee
ik vroeg me alleen af of dat dus zo snel kan veranderen
edit: bloeddruk was toen 145/75 geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |