quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:42 schreef Joesoef het volgende:
Ik wilde hem net gaan openenen.. Zit hier onderhand brood zonder beleg te eten...
Lach maar, ik heb hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:44 schreef mat_herben het volgende:
[..]
jij heb nog makkelijk praten...quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:44 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Hoelaat?quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:49 schreef G3rtjuh het volgende:
ik lees net in de brochure van IBG dat er vandaag uitgekeerd gaat worden!
Ik heb al een stuk of wat keer gesolliciteerd ja, er is geen werk.quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:51 schreef Crook het volgende:
Ga d'r maar voor werken kutstudenten!
Ey je hebt het wel tegen de toekomst van het land makkerquote:Op woensdag 24 maart 2004 08:51 schreef Crook het volgende:
Ga d'r maar voor werken kutstudenten!
neem dan een bijbaan.quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:48 schreef deantoine het volgende:
[..]
jij heb nog makkelijk praten...
ik zit hier naakt. ( en niet omdat ik het warm heb)
postbank in the house, denk dat ik dan pas volgende week mijn stufi heb...godverdomme...quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:57 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm 24 maart 12:00 stufi !
Morgenquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:07 schreef CaMeRooN het volgende:
[..]
postbank in the house, denk dat ik dan pas volgende week mijn stufi heb...godverdomme...![]()
![]()
....quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:36 schreef PacinoAllstars het volgende:
Ga toch een job zoeken lenende kut studenten!
Vraag me af of mensen wel weten hoe duur t is om student te wezen.... en werk waar is dat dan? veel werk dat ik kan gaan doen heb ik de laatste tijd niet gezien. Vooral niet omdat ze geen studenten willen hebben, te oud, te duur, te ja van alles heb ik al wel gehoord.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:24 schreef Can_I_kick_it het volgende:
[..]
....
wie zegt dat de mensenhier geen werk hebben kneus, van alleen een bijbaan kan je toch niet je kamerhuur, levensonderhoud, e.d. betalen. Denk toch eens na, lambal.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:09 schreef Roellio het volgende:
[..]
Morgen
quote:nozem
Jawelquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:55 schreef CybPraetorian het volgende:
jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie niets achter de hand hebben (dwz altijd een fail-safe oplossing oid van ¤100 altijd op je rekening...)
hehehe een hond met vijf ballen in zn mond whehehequote:Op woensdag 24 maart 2004 16:29 schreef Biancavia het volgende:
Als je in de problemen komt als je stufi een keer 1 dag later komt, doe je volgens mij toch echt iets niet goed.
Als je geen geld meer hebt voor eten doe je het idd wel verkeerd, maar ik neem aan dat iedereen het eerste weekje altijd een beetje luxe eet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:29 schreef Biancavia het volgende:
Als je in de problemen komt als je stufi een keer 1 dag later komt, doe je volgens mij toch echt iets niet goed.
Je avatar, wat doe je!quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:35 schreef SwOoSh het volgende:
ik heb het ook al hoor![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je avatar, wat doe je!
volgens mij begrijp ik dat zinnetje niet.. wat bedoelen jullie daarmee? 'je ..., wat doe je!' voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je avatar, wat doe je!
quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
volgens mij begrijp ik dat zinnetje niet.. wat bedoelen jullie daarmee? 'je ..., wat doe je!' voor de duidelijkheid
Internationale leuke (matige) grap.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:41 schreef skiczukie het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:52 schreef skiczukie het volgende:
pff.. wat stom..
nee, 'matig'quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:52 schreef skiczukie het volgende:
pff.. wat stom..
Lekker bedragjequote:
[/puristmodus]quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:49 schreef QyRoZ het volgende:De
IBG
moet
een
heel
pijnlijke
dood
sterven.
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:02 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Nee, dat gaat van zn rekening af, dat zie je toch![]()
Debetlening zeker?quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:11 schreef V2i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee joh, dat is mijn lening van de ibg.
Je kunt ook een pot pindakaas kopen en een brood. Kun je een hele week op levenquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:49 schreef Snarf het volgende:
Dus die datum + 1 dag (postbank, werkt bij mij altijd) en je kunt weer normaal eten ipv de 99-cent-pizza-kaas-tomaat van de Appie die na 3 dagen je neus uitkomt.
Alleen mijn eigen naam natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:19 schreef Tiemie het volgende:
[..]
op hoeveel namen heb jij stufi aangevraagd
* Supaaah baantje heeftquote:Op donderdag 25 maart 2004 00:49 schreef PacinoAllstars het volgende:
Echt kansloze mensen die helemaal moeten leven van hun studiefinanciering en geen bijbaan hebben en dan gaan lopen klagen dat ze nog maar 1 euro hebben en nog moeten eten daarvan!
1 ding voor jullie!
KANSLOOS en jullie vormen de toekomst?![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, verscheidene smileys om uit te kiezen...quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:49 schreef PacinoAllstars het volgende:
Echt kansloze mensen die helemaal moeten leven van hun studiefinanciering en geen bijbaan hebben en dan gaan lopen klagen dat ze nog maar 1 euro hebben en nog moeten eten daarvan!
1 ding voor jullie!
![]()
![]()
![]()
STUDIEfinanciering...........lambalquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:24 schreef Can_I_kick_it het volgende:
[..]
....
wie zegt dat de mensenhier geen werk hebben kneus, van alleen een bijbaan kan je toch niet je kamerhuur, levensonderhoud, e.d. betalen. Denk toch eens na, lambal.
Waaaah is die basisbeurs zo weinig?quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:37 schreef Rietvaerder het volgende:
INFORMATIE BEHEER GROEP
Studiefinanciering
Bij 55,85![]()
Ik werk me elke woensdag helemaal de tering in een magazijn, en toch red ik het maar op het nippertje met mijn geld, denk je nou echt met je bekrompen kop dat 230 euro stufi genoeg is om als uitwonende student een hele maand van rond te komen?quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:49 schreef PacinoAllstars het volgende:
1 ding voor jullie!
![]()
![]()
![]()
Zoek ook iets om zaterdag te doen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:24 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik werk me elke woensdag helemaal de tering in een magazijn, en toch red ik het maar op het nippertje met mijn geld, denk je nou echt met je bekrompen kop dat 230 euro stufi genoeg is om als uitwonende student een hele maand van rond te komen?
Ik weet niet of ik daarom moet lachen of huilen![]()
* Supaaah zn mond maar dicht houd..quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Waaaah is die basisbeurs zo weinig?
Hier is ie ook binnen, 228 eurootjes rijker
Nou bij mij is het zo dat ze voor de aanvullende beurs financiele gegevens van mn ouders nodig hebben en dat duurd heel lang. Tot die tijd krijg ik alleen de basisbeurs en als ze die gegevens straks hebben krijg ik volledige aanvullende beurs keer het aantal maanden dat ik zit te wachten. (sinds januari). T is nu ff krap maar straks word het wel lekker.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:46 schreef Deva het volgende:
stufi binnen
tis maar 50 euro jeujvorig jaar was het nog tegen de 300 euro aan, iemand een id hoe het kan?
Omdat er ook kneuzen zijn, die aan het einde van de maand WEL geld overhebben. Omdat hun wel met geld om kunnen gaan. En zodoende niet afhoeven te tellen, tot hun stufi wordt gestort.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:40 schreef speedfreakssj het volgende:
waarom zijn e rnog steeds kneuzen hier met een postbank rekening? ik geb de mijne juist een tijdje terug opgezegd.
dit is mijn laatste maand dat ik stufi krijg, dus is er misschien nog een kans dat ik het resterende geld met terugwerkende kracht terug kan ontvangen...quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:48 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Nou bij mij is het zo dat ze voor de aanvullende beurs financiele gegevens van mn ouders nodig hebben en dat duurd heel lang. Tot die tijd krijg ik alleen de basisbeurs en als ze die gegevens straks hebben krijg ik volledige aanvullende beurs keer het aantal maanden dat ik zit te wachten. (sinds januari). T is nu ff krap maar straks word het wel lekker.
neequote:Op donderdag 25 maart 2004 16:31 schreef skiczukie het volgende:
11 euro? damn..
En jij bepaalt dat ik op zaterdag niet toevallig wat anders te doen heb?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zoek ook iets om zaterdag te doen.
Het gaat er ook niet om dat je langer moet wachten of niet. De Postbank is langzaam met (bijna) alles en dat is gewoon irritant. Bij de Fortis is dat ook een beetje zo. Het is gewoon vervelend. Ik ga ook mooi mijn rekening overzetten naar de Rabobank (van Fortis). Daar gebeurt het allemaal een tikje sneller.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:54 schreef nozem het volgende:
In principe maakt het ook niks uit of je je geld elke maand op de 25e hebt of op de 24e, je moet er er even lang op wachten, dus dat postbank/rabobank gezeik slaat nergens op.
* meldt...quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:26 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Omdat er ook kneuzen zijn, die aan het einde van de maand WEL geld overhebben. Omdat hun wel met geld om kunnen gaan. En zodoende niet afhoeven te tellen, tot hun stufi wordt gestort.
bij mij klopt het altijd nog dus dat is vrijdag 1200hquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:35 schreef nozem het volgende:
En ja hoor, we kunnen langzaam weer gaan zeuren. Deze maand wordt ook een lastige, ik vrees dat ik mijn stufi pas na het weekend heb dus ik ben welhaast verplicht om weer naar m'n ouwelui te gaan..
Hoe zit het met jullie?
Kut, dan heb ik dit weekend dus geen geld.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:55 schreef CybPraetorian het volgende:
studie financiering april: 23 april (as vrijdag pas)
het gaat lukken deze maand Yes..
je staat rood!quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kut, dan heb ik dit weekend dus geen geld.
Bij een beetje bank staat het vrijdag al op je rekening hoor!quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:18 schreef QyRoZ het volgende:
Kut, dan heb ik dit weekend dus geen geld.
Ik hoop het...ik heb nog iets van 15 euro tot vrijdag en ik heb postbankquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Bij een beetje bank staat het vrijdag al op je rekening hoor!
Ik vrees dat het een mager weekend voor je wordt, ik heb ook Postbank en ik vrees het ergste.. maandag dus..quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:47 schreef xman het volgende:
[..]
Ik hoop het...ik heb nog iets van 15 euro tot vrijdag en ik heb postbank![]()
En niet een beetje ook.quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
je staat rood!![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:27 schreef xman het volgende:
Neee nog niet binnen bj de postbank..dat wordt maandag en dus een saai weekend![]()
serieus?? ik zit ook echt onwijs te wachten op mn belastinggeld enzoquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:25 schreef CybPraetorian het volgende:
wellicht vandaag dus, naja, de belastingdienst heeft al uitbetaald
Altijd handig om een paar honderd euro achter de hand te hebben.quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:37 schreef sassa het volgende:
[..]
serieus?? ik zit ook echt onwijs te wachten op mn belastinggeld enzo![]()
stufi staat er hier ook nog niet op.. zal vanmiddag wel zijn. dat moet! want ik ga een weekend weg en heb nog maar 4 euro
yup belastingdienst heeft woensdag gister al uitbetaald, afgelopen maandag had ik de brief al... hallo nieuwe PCquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:37 schreef sassa het volgende:
[..]
serieus?? ik zit ook echt onwijs te wachten op mn belastinggeld enzo![]()
stufi staat er hier ook nog niet op.. zal vanmiddag wel zijn. dat moet! want ik ga een weekend weg en heb nog maar 4 euro
dan moet je wel eerst een paar honderd euro hebben om achter de hand te houdenquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:41 schreef Panzer het volgende:
[..]
Altijd handig om een paar honderd euro achter de hand te hebben.
Zit ook nog steeds te wachten op de teruggave van 2003...
quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:37 schreef Rietvaerder het volgende:
INFORMATIE BEHEER GROEP
Studiefinanciering
Bij 55,85![]()
55 euro? Hoe de fuck kan je daar van overleven?quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:32 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
welke bank zit je bij dan?quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:50 schreef pfaf het volgende:
staat er op.
Moeilijk ken ik je zeggenquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
55 euro? Hoe de fuck kan je daar van overleven?
Hee hee heequote:Op vrijdag 23 april 2004 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
Kankerpostbank..
quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:44 schreef nozem het volgende:
Godverdomme, ik heb nog 1 euro.. geen eten en ik moet zometeen 5 uur werken.
febo heeft de rundvleeskroketten in de aanbieding zag ik v/d week!quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:07 schreef furanku het volgende:
[..]
[afbeelding]
En als het 20 cent duurder is, dan ga je nog ff bedelen.. simpel.
Ik heb btw nog 0,67 cent(wacht dan ook met genot op mijn geldje vandaag)
Vroegah had je er bij ons in Eindhoven twee voor 1 gulden 50, waar is die tijd gebleven..quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
febo heeft de rundvleeskroketten in de aanbieding zag ik v/d week!
50 cent per stuk!
nietquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
55 euro? Hoe de fuck kan je daar van overleven?
HAHAHAHHAHquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:36 schreef kreuk050 het volgende:
ik heb het ook gehad, en me salaris van me stage. wordt een VET weekend, sukkels die nix hebben jullie ik lach om jullie....
HAHAHHAA
ik hoop dat je langzaam en pijnlijk sterft dit weekend!quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:36 schreef kreuk050 het volgende:
ik heb het ook gehad, en me salaris van me stage. wordt een VET weekend, sukkels die nix hebben jullie ik lach om jullie....
HAHAHHAA
helemaal niet ik ga lekker stappen, veelllllll drinken want heb veel geld en wijven neuQen! En jij maar thuiszitten in flatje met hypotheek!quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik hoop dat je langzaam en pijnlijk sterft dit weekend!
update 16.31Z: Kga weer very happy het weekeinde in: zowel de studiefinanciering was er al, en ook mn stage vergoeding...quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:53 schreef CybPraetorian het volgende:
ill check om 16.30...
en dus zit jij vanavond weer mooi achter je pctje het laatste nieuws te checken over alle nieuwe hardware, tweaks en andere stuff..quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:23 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
helemaal niet ik ga lekker stappen, veelllllll drinken want heb veel geld en wijven neuQen! En jij maar thuiszitten in flatje met hypotheek!![]()
Ow...toch welquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:17 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm vaag net ff geprobeerd om te pinnen en m'n saldo gekeken, bleek het toch bijgeboekt te zijn. Keek ik thuis op girotel en daar staat niks over een bijboeking van m'n stufi.
Nou bij u moet het onderhand ook wel bijgeboekt zijn, want ik heb ook DE Postbank en schijnbaar zijn ze nu toch wel op tijd met het bijboeken van onze stufi.quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:05 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn saldo zit weer boven de -999 euro
Maar er staat nog niets bijgeschreven. Maar het komt dus wel goed.
Maar bij de Postbank krijg je het altijd een dag (of 2) later. Dus in principe zit er evenveel tijd tussen als bij de andere banken.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:19 schreef Viking84 het volgende:
*heeft wel stufi*, maar ik zit ook bij de ABN AMRO... moeten jullie maar bij Postbank weggaan... heb ik ook gedaan, was vet traag, dus ben overgestapt.
Patserquote:Op zaterdag 24 april 2004 01:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen idee of ik het al heb. Boeit ook niet, er staat meer dan genoeg op m'n rekening
quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:11 schreef de_priester het volgende:
woensdag al. werd tijd
Ik heb het altijd dezelfde dagquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:36 schreef nozem het volgende:
Iedereen heeft het gewoon op tijd, want een grap!
Maar mijn stockdivident welquote:Op maandag 24 mei 2004 09:53 schreef QyRoZ het volgende:
Uiteraard niet.
Vandaag (24 mei) wordt het overgemaakt.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:39 schreef mhr-zip het volgende:
Wanneer komt het deze maand dan weer?
Mooi, dan heb ik het van de week wel.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:47 schreef DaForZz het volgende:
[..]
Vandaag (24 mei) wordt het overgemaakt.
ik heb het ook nog niet deze maand.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:39 schreef Partygurl het volgende:
Kheb postbank, duurt nog wel ff dus
Je krijgt het altijd 3 dagen later. Dus je moet gewoon een maand met je geld doen, net als bij andere banken.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:29 schreef marchien het volgende:
Ik nog niet... POSTBANK![]()
(en te lui om van bank te wisselen)
Niet altijd, vorige maand was het gewoon op tijd.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:37 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Je krijgt het altijd 3 dagen later. Dus je moet gewoon een maand met je geld doen, net als bij andere banken.
Wat is het probleem?
Nope nog niet, ook postbank!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:31 schreef mhr-zip het volgende:
ik heb het ook, postbank.
maar alleen als ik via mijnpostbank.nl kijk...quote:Op maandag 24 mei 2004 16:31 schreef mhr-zip het volgende:
ik heb het ook, postbank.
Ja vaag, ik heb ook bij een giromaat ff m'n saldo gecheckt en het was wel bijgeschreven alleen als ik op m'n girotel kijk dan is het niet bijgeschreven.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:23 schreef joris007 het volgende:
[..]
maar alleen als ik via mijnpostbank.nl kijk...
FF rond 22:50 gekeken op girotel. Nu staat het er wel op.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja vaag, ik heb ook bij een giromaat ff m'n saldo gecheckt en het was wel bijgeschreven alleen als ik op m'n girotel kijk dan is het niet bijgeschreven.
hmm volgens mij (rekensommetje) staat het er bij mij nog steeds niet op... ze zijn laat dit keer... maar we zulllen zien...quote:Op maandag 24 mei 2004 10:25 schreef CybPraetorian het volgende:
ik wilde vanmorgen kijken, maar bij het martiniplaza stonden zoveel mensen te wachten voor kaartjes voor de basketbal finale dat ik niet bij de pinautomaat kon komen.. vanmiddag maar ff weer checken...
Maar je hoeft er niks voor te doen....quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:46 schreef MrX1982 het volgende:
Mij interesseert het niet of het er al opstaat. Het is zo verdomde weinig
Ja dat is waarquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar je hoeft er niks voor te doen....
Nou, hier niet hoorquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:46 schreef MrX1982 het volgende:
Mij interesseert het niet of het er al opstaat. Het is zo verdomde weinig
Rabo is altijd op de betaaldag.. (althans.. bij mij wel.. )quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:59 schreef Trancemaster het volgende:
Rabo zal het morgen wel hebben
Nee blijkbaar stort de postbank het ook in het weekend of ergens in de middag(morgenmiddag).quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:59 schreef Trancemaster het volgende:
Op site van IB-groep staat 24 juni, dus dat betekend dat je met postbank na het weekend pas hebt.. Rabo zal het morgen wel hebben
rabo double checkquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:08 schreef jaspah het volgende:
stufi rabo check
Onzin,quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:59 schreef Trancemaster het volgende:
Op site van IB-groep staat 24 juni, dus dat betekend dat je met postbank na het weekend pas hebt.. Rabo zal het morgen wel hebben
M'n girotel zegt niks...quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:29 schreef mhr-zip het volgende:
Postbank is binnen.
Girotel update alleen 'snachts!quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
M'n girotel zegt niks...Of Girotel is gewoon laat met updaten.
Ja dat klopt. Het bedrag zit er bij. Maar de reden staat er nog niet bij.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Girotel update alleen 'snachts!
Ik heb wel een hoger saldo als vanochtend, maar zie t nog niet bijgeschreven staan?
Hebben meer mensen met mijnpostbank dat?
Tipje van de sluiter. Het begint met een 'W' en eindigt op 'erken'.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:54 schreef Antagonist het volgende:
Ik heb 209 euro ontvangen, terwijl ik 200 euro had bijgeleend![]()
Even de ib groep gebeld en bleek ik dat voor de eerste van de maand te hebben gedaan, nu wordt het dus heel moeilijk rondkomen in de vakantie.
Iemand nog tips om alsnog die nodige 200 euro te krijgen ?
Ik overweeg even rood te staan bij de bank en dan de volgende maand eenmalig 400 ¤ te lenen
Yup, true.. Ik heb m'n stoute schoentjes aangetrokken en nieuwe schoenen gekocht. Stond ik daar bij de kassa..zo van "GOD, please laat het geld nu bijgeboekt zijn" en verhip het stond al bijgeboekt.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Girotel update alleen 'snachts!
Ik heb wel een hoger saldo als vanochtend, maar zie t nog niet bijgeschreven staan?
Hebben meer mensen met mijnpostbank dat?
postbank is altijd op t laatste momentquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:25 schreef Kemania het volgende:
Postbank nog niks
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:30 schreef oppie het volgende:
Zijn vaste dagen aan gebonden dat weet je nou onderhand toch wel. Kan missschien dagje eerder of later zijn ahv het weekend. Anders ga je effe werken ofzo als je zo hard geld nodig hebt.
Werken? Grapjasquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:30 schreef oppie het volgende:
Zijn vaste dagen aan gebonden dat weet je nou onderhand toch wel. Kan missschien dagje eerder of later zijn ahv het weekend. Anders ga je effe werken ofzo als je zo hard geld nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |