Black Box Recorder - Wonderful Lifequote:Op woensdag 24 maart 2004 02:07 schreef RichardQuest het volgende:
Black - Wonderful Life
jaquote:Op woensdag 24 maart 2004 02:21 schreef Bushmaster het volgende:
Ben je een cd zapper?
quote:Op woensdag 24 maart 2004 02:10 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Black Box Recorder - Wonderful Life
Is ook zo, die van mij is een heel andere band met een heel ander nummerquote:Op woensdag 24 maart 2004 02:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Op AMG staat dat 'ie Black heet
Belle & Sebastian - If You Find Yourself Caught In
LOLquote:Op woensdag 24 maart 2004 02:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Is ook zo, die van mij is een heel andere band met een heel ander nummer
verkeerd topic, alhoewel ik die wel in mijn collectie heb, je mag me toevoegen op msnquote:Op woensdag 24 maart 2004 02:28 schreef ne0n het volgende:
*zoekt naar franky boy - konte bonke
[sub]Doe mij ook maar toevoegen:quote:Op woensdag 24 maart 2004 02:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
verkeerd topic, alhoewel ik die wel in mijn collectie heb, je mag me toevoegen op msn
Kijk eens in het 'nieuwe stijl' topic en zie het verschil... nieuwe stijl is met plaatjes en (eventueel?) uitleg.quote:Op woensdag 24 maart 2004 02:44 schreef Salvad0R het volgende:
Oke, waar staat "oude stijl" voor in de topictitel?
Dat je alleen maar artiest en titel hoeft te noemen. Eerst was er alleen maar het "wat draai je nu" topic, maar sommige users vonden het nodig om ook wat informatie over de artiest te geven...daar hebben ze nu een aparte reeks voor...quote:Op woensdag 24 maart 2004 02:44 schreef Salvad0R het volgende:
Oke, waar staat "oude stijl" voor in de topictitel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |