abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2004 @ 12:26:49 #176
16245 CarOnline
met lange O
pi_18243271
Nou jee ga even huilen zeg. Sorry dat we niet meteen in katzwijm vallen.
Ik heb jou ook nog niets over anderen zien posten btw...
Screw them.
We're going home.
pi_18243292
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:26 schreef CarOnline het volgende:
Nou jee ga even huilen zeg. Sorry dat we niet meteen in katzwijm vallen.
Ik heb jou ook nog niets over anderen zien posten btw...
nou, heb jij zo'n mooi kind soms dat ik meteen in katzwijm moet vallen?

† In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 12:29:10 #178
43556 miss_dynastie
pi_18243321
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:24 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Nee, omdat ik hier pas voor de 2e keer en dus ook laatste keer kom.
In kliekjesvorming heb ik geen zin.
Jammer dat t er zo aan toe gaat.
Ik wist trouwens niet dat t verplicht was om eerst tal van positieve posts hier zelf te posten voordat ik zelf een reactie op mijn zoon kan krijgen. Vreemde gang van zaken.
Goh, wat leuk om jullie foto's te zien. Hier er weer een van mijn knulletje:

Zo kun je ook beginnen Mien. De vorige keer is er met veel enthousiasme op je foto's gereageerd, nu kiezen mensen ervoor om een andere foto wat meer in de belangstelling te zetten (zoals ik die van Daan, die ik al een poos niet meer heb gezien). Je kunt een ander niet verwijten wat je zelf ook 'fout' doet en hier is het algemeen geaccepteerd en weet iedereen van elkaar dat je elkaars foto's ziet, maar niet altijd een reactie kunt geven/verzinnen. Je kunt toch moeilijk verwachten alleen oh's en ah's te horen!!!!
pi_18243324
whahaha

ik zie het al; je bent dus niets veranderd nog mientje.

en het ligt nog steeds aan de rest van de wereld ...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 12:29:41 #180
43556 miss_dynastie
pi_18243335
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:27 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Nee, CarO heeft er zelfs drie waarbij ik in katzwijm lig

En kotssmilies over kinderen zijn hier zeker niet geaccepteerd !!!
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 12:30:19 #181
43556 miss_dynastie
pi_18243350
quote:

[..]

Dank je wel, toch nog iemand die Jesse leuk vindt.
Ik vind Jesse overigens heel leuk, maar de reactie van zijn mama niet.
pi_18243352
komop mensen! Iedereen is trots op zijn/haar kleine. Daar gaat het hier toch ook om. Iedereen hoort graag leuke dingen over hun kind. Laten we nou niet omdat iemand van haar hart geen moordkuil maakt gelijk lichtgeraakt reageren.

Eigenlijk zegt ze wat een hoop anderen denken als er niet op een bericht gereageerd wordt. Eerlijk is eerlijk.

ff weer gewoon ON_TOPIC gaan hoor:

woensdag 7 april 2004 @ 12:30:38 #183
16245 CarOnline
met lange O
pi_18243355
quote:

[..]

Dank je wel, toch nog iemand die Jesse leuk vindt.
[..]

Nee, omdat ik hier pas voor de 2e keer en dus ook laatste keer kom.
In kliekjesvorming heb ik geen zin.
Jammer dat t er zo aan toe gaat.
Ik wist trouwens niet dat t verplicht was om eerst tal van positieve posts hier zelf te posten voordat ik zelf een reactie op mijn zoon kan krijgen. Vreemde gang van zaken.
Daar gaat het helemaal niet om.

Maar ik vind het ronduit kinderachtig om te zeggen: Jullie zeggen niets dus ik kom hier niet meer.
Doe gewoon mee, zoals je dus gemerkt hebt vind iedereen het leuk om wat over zijn of haar kind te horen. En alleen fotos posten voor het ooh en aah vind ik flauw. Doe lekker mee in het topic en doe niet zo kinderachtig.
Screw them.
We're going home.
pi_18243363
je draait het een beetje om, mien. niks is verplicht hier, dat is juist zo fijn. maar daarom hoef je ook niet meteen zo verbolgen te doen over het ontbreken van een reactie op jouw foto. ik had er gewoon weinig op te zeggen. leuke foto, meer niet. maar dat zijn er hier zoveel, als ik (en iedereen) dat steeds moet gaan zeggen wordt 't ook een saai verhaal.
  woensdag 7 april 2004 @ 12:32:07 #185
16245 CarOnline
met lange O
pi_18243387
quote:

[..]

Nee drie maar dat vraag ik ook helemaal niet
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 12:33:37 #186
43556 miss_dynastie
pi_18243426
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:30 schreef basset het volgende:
Eigenlijk zegt ze wat een hoop anderen denken als er niet op een bericht gereageerd wordt. Eerlijk is eerlijk.
Helemaal niet eerlijk is eerlijk. Je kunt niet zomaar een topic binnenvallen met een foto en denken dat iedereen alles uit zijn handen laat vallen om te reageren!
  woensdag 7 april 2004 @ 12:34:02 #187
16245 CarOnline
met lange O
pi_18243433
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:30 schreef bixister het volgende:
je draait het een beetje om, mien. niks is verplicht hier, dat is juist zo fijn. maar daarom hoef je ook niet meteen zo verbolgen te doen over het ontbreken van een reactie op jouw foto. ik had er gewoon weinig op te zeggen. leuke foto, meer niet. maar dat zijn er hier zoveel, als ik (en iedereen) dat steeds moet gaan zeggen wordt 't ook een saai verhaal.
*eens*
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 12:34:19 #188
43556 miss_dynastie
pi_18243439
Noa, wat word je een grote meid, je kan zelfs al staan
pi_18243548
Vervelend dat je het zo voelt Miendobbelsteen. Het is namelijk zo dat iedereen graag een leuke reactie wil, je kind is immers de mooiste van de hele wereld of niet dan? Maar om overal op te reageren lijkt ook zo doorgemeten en gewogen. Het moet ten allertijde een spontane reactie zijn wat mij betreft anders hoeft het niet. Ik wil Jesse graag vaker voorbij zien komen en zal ook zeker reageren als het bijzonders is (verjaardagen, eerste keer kruipen, zitten , lopen ofzo, op vakantie, zwemmen ga zo maar door............) maar zoals ook door anderen gezegt voelt het voor mij niet fijn om overal op te MOETEN reageren. Begrijp je dat?
pi_18243655
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:30 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om.

Maar ik vind het ronduit kinderachtig om te zeggen: Jullie zeggen niets dus ik kom hier niet meer.
Doe gewoon mee, zoals je dus gemerkt hebt vind iedereen het leuk om wat over zijn of haar kind te horen. En alleen fotos posten voor het ooh en aah vind ik flauw. Doe lekker mee in het topic en doe niet zo kinderachtig.
Omdat het me al vaak is opgevallen dat Jesse geen reacties krijgt en dat kwetst mij als moeder.
Ik wil best reageren op andere kids, dat is 't niet, maar voelde me gewoon in de kou staan.
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 12:48:00 #191
43556 miss_dynastie
pi_18243712
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:45 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Omdat het me al vaak is opgevallen dat Jesse geen reacties krijgt
Mij niet eerlijk gezegd. De vorige keer dat je postte is er leuk op je gereageerd. Wat wil je precies? Een geforceerd hallo of zo
pi_18243773
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:40 schreef danosa het volgende:
Vervelend dat je het zo voelt Miendobbelsteen. Het is namelijk zo dat iedereen graag een leuke reactie wil, je kind is immers de mooiste van de hele wereld of niet dan? Maar om overal op te reageren lijkt ook zo doorgemeten en gewogen. Het moet ten allertijde een spontane reactie zijn wat mij betreft anders hoeft het niet. Ik wil Jesse graag vaker voorbij zien komen en zal ook zeker reageren als het bijzonders is (verjaardagen, eerste keer kruipen, zitten , lopen ofzo, op vakantie, zwemmen ga zo maar door............) maar zoals ook door anderen gezegt voelt het voor mij niet fijn om overal op te MOETEN reageren. Begrijp je dat?
Dat is ook zo, dat iedereen dat leuk vindt om te horen. Sorry als ik niet heb gereageerd op de andere kinderen, vond dit gewoon een leuk topic en postte daarom meteen foto's van Jesse. Zonder nog op anderen gereageerd te hebben. Mijn excuses als dat kwaad bloed heeft gezet.
Ik begrijp je standpunt zeker, t was alleen een ongelukkige samenloop van omstandigheden dat ik de indruk kreeg dat niemand Jesse leuk vindt. Daarom mijn heftige reactie, sorry.
pi_18243828
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mij niet eerlijk gezegd. De vorige keer dat je postte is er leuk op je gereageerd. Wat wil je precies? Een geforceerd hallo of zo
O, ik had t over de laatste 2 dagen, van daarvoor weet ik niet goed meer, want ik post niet meer zo vaak foto's.
En nee, een geforceerde reactie is niet wat ik wil (dat is toch voor niemand leuk?)
Dit is mijn laatste reactie, want ik ga verder met mijn verjaaradg want de visite komt zo.
Doei.
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 12:52:37 #194
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18243839
quote:

[..]

en jij wil een reaktie? nou die kan je krijgen: hallo mien, doei mien!
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 12:52:42 #195
43556 miss_dynastie
pi_18243842
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:52 schreef miendobbelsteen het volgende:
Dit is mijn laatste reactie, want ik ga verder met mijn verjaaradg want de visite komt zo.
Doei.
Gefeliciteerd en een fijne verjaardag !!!
  woensdag 7 april 2004 @ 13:01:04 #196
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_18244025
Zo even een foto om dat gezever af te leren hoor.

Dit heeft Bo gehuurd bij de spelotheek en ze vind het helemaal geweldig. Alle popjes krijgen staartjes in enzo (ook al liggen ze nu als snollies bij )
Het kan draaien, maakt geluidjes en muziekjes. Erg leuk dus.

pi_18244123
Is de rust wedergekeerd?
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 13:06:12 #198
43556 miss_dynastie
pi_18244136
Wat is dat voor stellage Jessie?
pi_18244327
Leuk Jess, Bo is echt een meisje hoor met poppen en lekker frunikken aan het haar van de poppen. Hopelijk vind mijn dochter dat later ook leuk, of ze rent straks achter auto's aan. Ze heeft enkelt een broertje en neefjes als voorbeeld.
pi_18244545
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:13 schreef Little-Angel het volgende:
Leuk Jess, Bo is echt een meisje hoor met poppen en lekker frunikken aan het haar van de poppen. Hopelijk vind mijn dochter dat later ook leuk, of ze rent straks achter auto's aan. Ze heeft enkelt een broertje en neefjes als voorbeeld.
Ik hoop eigenlijk dat Noa een leuke stoere meid wordt! Samen met de motor een stuk toeren
Moet wel een meisje blijven hooer, maar een beetje avontuurlijk tiepetje moet ze wel worden hoop ik

Poppen is OK als ze af en toe maar ook lekker in de zandbak aan het duiken is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')