nou, heb jij zo'n mooi kind soms dat ik meteen in katzwijm moet vallen?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:26 schreef CarOnline het volgende:
Nou jee ga even huilen zeg. Sorry dat we niet meteen in katzwijm vallen.
Ik heb jou ook nog niets over anderen zien posten btw...
Goh, wat leuk om jullie foto's te zien. Hier er weer een van mijn knulletje:quote:Op woensdag 7 april 2004 12:24 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Nee, omdat ik hier pas voor de 2e keer en dus ook laatste keer kom.
In kliekjesvorming heb ik geen zin.
Jammer dat t er zo aan toe gaat.
Ik wist trouwens niet dat t verplicht was om eerst tal van positieve posts hier zelf te posten voordat ik zelf een reactie op mijn zoon kan krijgen. Vreemde gang van zaken.
Nee, CarO heeft er zelfs drie waarbij ik in katzwijm ligquote:Op woensdag 7 april 2004 12:27 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
nou, heb jij zo'n mooi kind soms dat ik meteen in katzwijm moet vallen?
Ik vind Jesse overigens heel leuk, maar de reactie van zijn mama niet.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:24 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Dank je wel, toch nog iemand die Jesse leuk vindt.
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:24 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Dank je wel, toch nog iemand die Jesse leuk vindt.
[..]
Nee, omdat ik hier pas voor de 2e keer en dus ook laatste keer kom.
In kliekjesvorming heb ik geen zin.
Jammer dat t er zo aan toe gaat.
Ik wist trouwens niet dat t verplicht was om eerst tal van positieve posts hier zelf te posten voordat ik zelf een reactie op mijn zoon kan krijgen. Vreemde gang van zaken.
Nee drie maar dat vraag ik ook helemaal nietquote:Op woensdag 7 april 2004 12:27 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Helemaal niet eerlijk is eerlijk. Je kunt niet zomaar een topic binnenvallen met een foto en denken dat iedereen alles uit zijn handen laat vallen om te reageren!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:30 schreef basset het volgende:
Eigenlijk zegt ze wat een hoop anderen denken als er niet op een bericht gereageerd wordt. Eerlijk is eerlijk.
*eens*quote:Op woensdag 7 april 2004 12:30 schreef bixister het volgende:
je draait het een beetje om, mien. niks is verplicht hier, dat is juist zo fijn. maar daarom hoef je ook niet meteen zo verbolgen te doen over het ontbreken van een reactie op jouw foto. ik had er gewoon weinig op te zeggen. leuke foto, meer niet. maar dat zijn er hier zoveel, als ik (en iedereen) dat steeds moet gaan zeggen wordt 't ook een saai verhaal.
Omdat het me al vaak is opgevallen dat Jesse geen reacties krijgt en dat kwetst mij als moeder.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om.
Maar ik vind het ronduit kinderachtig om te zeggen: Jullie zeggen niets dus ik kom hier niet meer.
Doe gewoon mee, zoals je dus gemerkt hebt vind iedereen het leuk om wat over zijn of haar kind te horen. En alleen fotos posten voor het ooh en aah vind ik flauw. Doe lekker mee in het topic en doe niet zo kinderachtig.
Mij niet eerlijk gezegd. De vorige keer dat je postte is er leuk op je gereageerd. Wat wil je precies? Een geforceerd hallo of zoquote:Op woensdag 7 april 2004 12:45 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Omdat het me al vaak is opgevallen dat Jesse geen reacties krijgt
Dat is ook zo, dat iedereen dat leuk vindt om te horen. Sorry als ik niet heb gereageerd op de andere kinderen, vond dit gewoon een leuk topic en postte daarom meteen foto's van Jesse. Zonder nog op anderen gereageerd te hebben. Mijn excuses als dat kwaad bloed heeft gezet.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:40 schreef danosa het volgende:
Vervelend dat je het zo voelt Miendobbelsteen. Het is namelijk zo dat iedereen graag een leuke reactie wil, je kind is immers de mooiste van de hele wereld of niet dan? Maar om overal op te reageren lijkt ook zo doorgemeten en gewogen. Het moet ten allertijde een spontane reactie zijn wat mij betreft anders hoeft het niet. Ik wil Jesse graag vaker voorbij zien komen en zal ook zeker reageren als het bijzonders is (verjaardagen, eerste keer kruipen, zitten , lopen ofzo, op vakantie, zwemmen ga zo maar door............) maar zoals ook door anderen gezegt voelt het voor mij niet fijn om overal op te MOETEN reageren. Begrijp je dat?
O, ik had t over de laatste 2 dagen, van daarvoor weet ik niet goed meer, want ik post niet meer zo vaak foto's.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mij niet eerlijk gezegd. De vorige keer dat je postte is er leuk op je gereageerd. Wat wil je precies? Een geforceerd hallo of zo
en jij wil een reaktie? nou die kan je krijgen: hallo mien, doei mien!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:27 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en een fijne verjaardagquote:Op woensdag 7 april 2004 12:52 schreef miendobbelsteen het volgende:
Dit is mijn laatste reactie, want ik ga verder met mijn verjaaradg want de visite komt zo.
Doei.
Ik hoop eigenlijk dat Noa een leuke stoere meid wordt! Samen met de motor een stuk toerenquote:Op woensdag 7 april 2004 13:13 schreef Little-Angel het volgende:
Leuk Jess, Bo is echt een meisje hoor met poppen en lekker frunikken aan het haar van de poppen. Hopelijk vind mijn dochter dat later ook leuk, of ze rent straks achter auto's aan. Ze heeft enkelt een broertje en neefjes als voorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |