Suus!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:58 schreef Luckepuk het volgende:
[afbeelding]
Yo, relaxed manquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:58 schreef Luckepuk het volgende:
[afbeelding]
LOL ik had meer Piet Bambergen associaties maar Joey zit er ook wel een beetje in ja.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:26 schreef melonovy het volgende:Suus lijkt net Joey uit Friends met dat gezichtje, wat een heerlijk kindje is dat om te zien zeg!
Goh leuke pyjamaquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:58 schreef Luckepuk het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:42 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Goh leuke pyjama![]()
[afbeelding]
Dacht dat ik hem bij de Zeeman gehaalt had![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:10 schreef Sugar het volgende:
Heb je nou een eendje voor z'n *ahummetje* gesjopt?![]()
Volgens mij wel, het windowseendje.... heel slimquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:10 schreef Sugar het volgende:
Wilyan is lief!!!!
Heb je nou een eendje voor z'n *ahummetje* gesjopt?![]()
Drielingquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:47 schreef Rewimo het volgende:
Hee een pyjamatweeling
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:15 schreef Tan het volgende:
Ik heb de box maar vast neergezet. Alleen mijn baby is wat te groot
[afbeelding]
Ik heb van de week een foldertje gekregen van Toys 'R Us met allemaal van zulke dingen erin.. (ook diverse huisjes). Heb alleen geen idee meer van de prijzenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:24 schreef Lois het volgende:
Wat een fantastisch leuk huisje Dinus!! Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat het kost en waar je het vandaan hebt?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik heb van de week een foldertje gekregen van Toys 'R Us met allemaal van zulke dingen erin.. (ook diverse huisjes). Heb alleen geen idee meer van de prijzen(Saskia vond ik er toch nog ff te jong voor
)
Ik vind 'r alweer grootquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:41 schreef Belana het volgende:
Wat is ze lief en wat is ze klein!!! Zo heb je wel veel langer baby als ze niet zo groot zijn bij de geboorte! Och, wat een moppie!
Ik vergelijk natuurlijk weer met Liam.... ik ben ook benieuwd hoeveel hij gegroeid is idd. 5 april moeten wij. Ben ook wel benieuwd naar Saskia haar statistieken ja!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik vind 'r alweer groot
Ik ben dan ook razend benieuwd naar de statistieken bij het CB a.s. dinsdag
hahahahah letterlijk ja!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:50 schreef jessie het volgende:
En Bram en IrisBram word een wijsNEUS
Tuurlijk mag je dat vragen! Het komt van de intertoys en was 99 euro. We hebben er voor 14 euro een plastic wipwap bijgekocht, waar 1, 2 of drie kindjes op kunnen zitten. Esther noemt het bootjequote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:24 schreef Lois het volgende:
Wat een fantastisch leuk huisje Dinus!! Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat het kost en waar je het vandaan hebt?
Judith vindt het ook prachtig, ja.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:23 schreef easy-going het volgende:
Dromen met de Blauwe Beer is echt een toppertje he
quote:Op zondag 28 maart 2004 22:23 schreef jessie het volgende:
Vandaag heerlijk weer, dus aan de wandel. Bo moest en zou een te klein hoedje en haar handschoenen aan![]()
Wat leuk, zo'n hele serie!!
Dat dacht ik dus ook gelijk...quote:Op maandag 29 maart 2004 00:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Eigenwijze Bo
En Janneke heeft ook een hoedje op, misschien vandaar![]()
zo snel gaat het, vorig jaar in m'n buik en nu loopt al..quote:Op donderdag 1 april 2004 23:12 schreef livelink het volgende:
Leuke foto's van Wesley. Dat vermogen om op de gekste manieren en plekken ineens in slaap te vallen. Jammer, dat dat op een gegeven moment verdwijnt.
Hi hi, ja klopt. Hij krijgt een slag in zijn haar. Je moet 'm eens zien als ie wat nat haar heeft!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:33 schreef jessie het volgende:
Echt grappig Jonnetje die foto's van Wylian. Hij lijkt wel krulletjes te krijgen
Ja ik bij de bovenste, ik zie de onderste welquote:
Dank je welquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:57 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Jesse, ergfoto
Ja, gisteren mochten Pais en Nog een Pais eindelijk weer eens in de wasmachinequote:Op dinsdag 6 april 2004 21:09 schreef Karin het volgende:
En Christan en Pais zijn ook onafscheidelijk he?
Dan heeft die denk ik chronisch honger, want alles verdwijnt in die mondquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:57 schreef bixister het volgende:
ah Daan..heb je zo'n honger jochie?
Zo'n coole look deze, gaaf.quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:53 schreef melonovy het volgende:
[afbeelding]
De ontdeugende blik van Chiara.
Er zitten toch ook alleen maar knappe mensen op FOK of niet soms?quote:Op woensdag 7 april 2004 08:00 schreef Tan het volgende:
Ik heb wel eens (als in best wel vaak zeg maar) lelijke kindjes gezien, maar hier op FoK zitten alleen maar knappe kindjesHoe doen jullie dat
Mooi ventje hoor die Jesse, heeft hij zeker van mamaquote:Op woensdag 7 april 2004 12:19 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik post hier dus geen foto's meer, niemand of hooguit 1 reageert op mijn foto's van Jesse.
Vind ik niet leuk
Dank je wel, toch nog iemand die Jesse leuk vindt.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:23 schreef basset het volgende:
[..]
Mooi ventje hoor die Jesse, heeft hij zeker van mamaBeetje ongeduldig alleen
Nee, omdat ik hier pas voor de 2e keer en dus ook laatste keer kom.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:23 schreef bixister het volgende:
tsja mien, zoveel zeg jij ook niet over andermans foto's, wel? maar!
nounou, niet zo negatief gelijkquote:Op woensdag 7 april 2004 12:24 schreef DarkElf het volgende:
hoplakee op commando reacties... das leuk zeg en zo lekker spontaan
nou, heb jij zo'n mooi kind soms dat ik meteen in katzwijm moet vallen?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:26 schreef CarOnline het volgende:
Nou jee ga even huilen zeg. Sorry dat we niet meteen in katzwijm vallen.
Ik heb jou ook nog niets over anderen zien posten btw...
Goh, wat leuk om jullie foto's te zien. Hier er weer een van mijn knulletje:quote:Op woensdag 7 april 2004 12:24 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Nee, omdat ik hier pas voor de 2e keer en dus ook laatste keer kom.
In kliekjesvorming heb ik geen zin.
Jammer dat t er zo aan toe gaat.
Ik wist trouwens niet dat t verplicht was om eerst tal van positieve posts hier zelf te posten voordat ik zelf een reactie op mijn zoon kan krijgen. Vreemde gang van zaken.
Nee, CarO heeft er zelfs drie waarbij ik in katzwijm ligquote:Op woensdag 7 april 2004 12:27 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
nou, heb jij zo'n mooi kind soms dat ik meteen in katzwijm moet vallen?
Ik vind Jesse overigens heel leuk, maar de reactie van zijn mama niet.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:24 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Dank je wel, toch nog iemand die Jesse leuk vindt.
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:24 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Dank je wel, toch nog iemand die Jesse leuk vindt.
[..]
Nee, omdat ik hier pas voor de 2e keer en dus ook laatste keer kom.
In kliekjesvorming heb ik geen zin.
Jammer dat t er zo aan toe gaat.
Ik wist trouwens niet dat t verplicht was om eerst tal van positieve posts hier zelf te posten voordat ik zelf een reactie op mijn zoon kan krijgen. Vreemde gang van zaken.
Nee drie maar dat vraag ik ook helemaal nietquote:Op woensdag 7 april 2004 12:27 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Helemaal niet eerlijk is eerlijk. Je kunt niet zomaar een topic binnenvallen met een foto en denken dat iedereen alles uit zijn handen laat vallen om te reageren!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:30 schreef basset het volgende:
Eigenlijk zegt ze wat een hoop anderen denken als er niet op een bericht gereageerd wordt. Eerlijk is eerlijk.
*eens*quote:Op woensdag 7 april 2004 12:30 schreef bixister het volgende:
je draait het een beetje om, mien. niks is verplicht hier, dat is juist zo fijn. maar daarom hoef je ook niet meteen zo verbolgen te doen over het ontbreken van een reactie op jouw foto. ik had er gewoon weinig op te zeggen. leuke foto, meer niet. maar dat zijn er hier zoveel, als ik (en iedereen) dat steeds moet gaan zeggen wordt 't ook een saai verhaal.
Omdat het me al vaak is opgevallen dat Jesse geen reacties krijgt en dat kwetst mij als moeder.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om.
Maar ik vind het ronduit kinderachtig om te zeggen: Jullie zeggen niets dus ik kom hier niet meer.
Doe gewoon mee, zoals je dus gemerkt hebt vind iedereen het leuk om wat over zijn of haar kind te horen. En alleen fotos posten voor het ooh en aah vind ik flauw. Doe lekker mee in het topic en doe niet zo kinderachtig.
Mij niet eerlijk gezegd. De vorige keer dat je postte is er leuk op je gereageerd. Wat wil je precies? Een geforceerd hallo of zoquote:Op woensdag 7 april 2004 12:45 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Omdat het me al vaak is opgevallen dat Jesse geen reacties krijgt
Dat is ook zo, dat iedereen dat leuk vindt om te horen. Sorry als ik niet heb gereageerd op de andere kinderen, vond dit gewoon een leuk topic en postte daarom meteen foto's van Jesse. Zonder nog op anderen gereageerd te hebben. Mijn excuses als dat kwaad bloed heeft gezet.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:40 schreef danosa het volgende:
Vervelend dat je het zo voelt Miendobbelsteen. Het is namelijk zo dat iedereen graag een leuke reactie wil, je kind is immers de mooiste van de hele wereld of niet dan? Maar om overal op te reageren lijkt ook zo doorgemeten en gewogen. Het moet ten allertijde een spontane reactie zijn wat mij betreft anders hoeft het niet. Ik wil Jesse graag vaker voorbij zien komen en zal ook zeker reageren als het bijzonders is (verjaardagen, eerste keer kruipen, zitten , lopen ofzo, op vakantie, zwemmen ga zo maar door............) maar zoals ook door anderen gezegt voelt het voor mij niet fijn om overal op te MOETEN reageren. Begrijp je dat?
O, ik had t over de laatste 2 dagen, van daarvoor weet ik niet goed meer, want ik post niet meer zo vaak foto's.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mij niet eerlijk gezegd. De vorige keer dat je postte is er leuk op je gereageerd. Wat wil je precies? Een geforceerd hallo of zo
en jij wil een reaktie? nou die kan je krijgen: hallo mien, doei mien!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:27 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en een fijne verjaardagquote:Op woensdag 7 april 2004 12:52 schreef miendobbelsteen het volgende:
Dit is mijn laatste reactie, want ik ga verder met mijn verjaaradg want de visite komt zo.
Doei.
Ik hoop eigenlijk dat Noa een leuke stoere meid wordt! Samen met de motor een stuk toerenquote:Op woensdag 7 april 2004 13:13 schreef Little-Angel het volgende:
Leuk Jess, Bo is echt een meisje hoor met poppen en lekker frunikken aan het haar van de poppen. Hopelijk vind mijn dochter dat later ook leuk, of ze rent straks achter auto's aan. Ze heeft enkelt een broertje en neefjes als voorbeeld.
als je eenmaal een zandbak in de tuin hebt staan piep je wel andersquote:Op woensdag 7 april 2004 13:22 schreef basset het volgende:
[..]
.........als ze af en toe maar ook lekker in de zandbak aan het duiken is!
qltel heeft altijd pepermuntjes in zijn auto liggen, en Christan lust dat natuurlijk wel. Meestal heeft ie Po wel bij zich en dan vraagt ie ook een pepermuntje voor Poquote:Op woensdag 7 april 2004 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij sommige kinderen zit dat er helemaal in. Ik kan me een leuke anekdote herinneren uit de Mijn Geheim van een columniste met twee zoontjes die ze zowel jongens- als meisjesspeelgoed gaf: 'ze willen best even de pop een kusje geven of een schone luier omdoen om mama te plezieren, als ze daarna maar weer met de dinosaurussen mogen spelen'.
Hehe, Ik heb ook voor Noa een Xbox gekocht (Ze is nu 9 maanden)quote:Op woensdag 7 april 2004 15:02 schreef Little-Angel het volgende:
Zo heeft Ryan als hij bij ons logeert zijn "Beer" en beer moet ook worden voorgelezen 's avonds voor het slapen gaan en moest ook altijd een middagdutje doen wanneer Ryan dat moest. En dan zei Ryan rustig dat hij nu geen dutje kon doen want "Beer" lag al in bed. Maar kleine jongetjes worden groot, hij is vandaag overigens 4 jaar oud geworden, en hij speelt nu op de nitendo van papa Mario Kart spelltjes. Beer is opeens niet meer zo interessant.
Kuch, kuch, voor Noa, kuch, kuchquote:Op woensdag 7 april 2004 15:33 schreef basset het volgende:
[..]
Hehe, Ik heb ook voor Noa een Xbox gekocht (Ze is nu 9 maanden)
dat was heus niet de reden dat ik hier kwam kijken, hoorquote:Op woensdag 7 april 2004 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik zag de naam van Beefcake staan en ik dacht dat er wel weer een vers fotooke van Dylan zou zijn
Reactie zie speeltuinbankjequote:Op woensdag 7 april 2004 14:03 schreef beefcake het volgende:
Bo, wat ziet dat er superleuk uit!! Is het niet moeilijk om het weer terug te brengen naar de speelotheek? Lijkt mij wel namelijk
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:54 schreef coolbabe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kroten zijn lekker![]()
Wat hou ik toch van dit topic met alle mooie Fok!kindjes
Hij is blond maar af en toe lijkt het idd een beetje rossigquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:56 schreef Grijs het volgende:
Wat een lekker ventje is Dylan, geniet er maar lekker van Beefcake!
En Piet heeft ook altijd een stralende lach, het wordt al echt een meneertje.
Noa grijnst prachtig
Daan wordt ook al zo groot en wat een lekkere spekpootjes heeft hij
Is hij trouwens ook wat rossig, of lijkt dat alleen maar zo op de foto?
Dat hebben wij ook met Noa,quote:Op donderdag 8 april 2004 09:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij is blond maar af en toe lijkt het idd een beetje rossig
ik zie hier ook kruisjes jonnetje, maar heb stiekem even hier gekeken waar de foto's wel te zien zijn.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:49 schreef Jonnetje het volgende:
Ik weet niet of jullie ze nu zien?
Want nu zie ík juist weer kruisjes...
quote:Op donderdag 8 april 2004 12:01 schreef beefcake het volgende:
Speciaal vers gemaakt voor jullie! speciaal verzoek van miss_d en LadyS![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Je mag hem best een keer komen bewonderen hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 11:53 schreef Little-Angel het volgende:
Mag ik Tom niet zo af en toe eens kidnappen wat een schatje is dat toch!!!
Ben nu de digitale van mn werk weer aan het opladen. Tandenpoetsen is elke avond een feestquote:Op donderdag 8 april 2004 14:46 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Slapende Noa is erg vertederend. Het wordt al een hele meid Basset
Jaaaaa, die foto's van Wilyan´s krulletjes zijn speciaal voor jou gemaakt....quote:Op donderdag 8 april 2004 18:32 schreef Jessicaa het volgende:
En die krullen van Wyllian![]()
Lief van je jonnetje. Ik vind ze ook echt heel leuk die krulletjes!!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:36 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Jaaaaa, die foto's van Wilyan´s krulletjes zijn speciaal voor jou gemaakt....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
.
.
.
Overigens kan je de afbeelding van een plaatje beinvloeden via de img-tag, in bovenstaand voorbeeld: [img=500,375]quote:
ow, dat is idd net zoiets als picserver, het is www.picturetrail.comquote:Op donderdag 8 april 2004 22:48 schreef bixister het volgende:
wat is de precieze URL waar je ze naartoe upload?
weet jij dan misschien een andere gratis uploadsite? Ik deed het eerst ook bij picserver, maar die doet het nou niet meer bij mijquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:41 schreef bixister het volgende:
hmm, nee dan kan ik de link naar de grote versie van de foto's ook niet voor je vinden sylvana. helaas.
ik heb een groep aangemaakt, maar als ik dan foto's wil toevoegen dan krijg ik een bericht dat dat gedeelte alleen voor volwassenen isquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:50 schreef bixister het volgende:
maak bij msn een groep aan: http://groups.msn.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |