Jah! Deze zoek ik ook! Masterlijk spel!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:33 schreef superarvid het volgende:
Iedereen kent hem vast nog wel: Redcat! Het 2D spel van davilex, dat ej destijds bij de rabobank op een diskette kreeg! Nu ben ik op zoek naar die game, maar kan hem nergens vinden! Heeft iemand een link (of zelf de diskette nog, zodat hij de files kan zippen en ze online kan zetten)?? Alvast bedankt!
NOHHH Doe je best!!! Hij lijkt me gruwelijk!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:10 schreef Merson het volgende:
Redcat II - De Ontvoering
Ik heb m!![]()
Nog helemaal netjes in het hoesje. Ik zal kijken of het lukt met inpakken en online zetten.![]()
Eerst ff snel zelf gespeeld natuurlijk... Maar hij gaat EXTREEM snel...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:11 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
NOHHH Doe je best!!! Hij lijkt me gruwelijk!!!
lolquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:13 schreef Merson het volgende:
[..]
Eerst ff snel zelf gespeeld natuurlijk... Maar hij gaat EXTREEM snel...![]()
Er schijnt een proggie te zijn die ervoor zorgt dat je cpu langzamer gaat ofzoquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:16 schreef superarvid het volgende:
Is wel vaker bij die oude DOS games...weet ook niet waarom
Ik ben n password aan t raden.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:17 schreef SummerJam2003 het volgende:
Ben je al aan het uppen? :p
DDosBox ofzo? Dacht namelijk dat ik dat had, of moet je dat nog aanzetten nadat je t hebt geinstalleerd?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:19 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Er schijnt een proggie te zijn die ervoor zorgt dat je cpu langzamer gaat ofzo
Ja je moet hem idd op active zetten o.i.d.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:21 schreef Merson het volgende:
[..]
DDosBox ofzo? Dacht namelijk dat ik dat had, of moet je dat nog aanzetten nadat je t hebt geinstalleerd?
http://prdownloads.source(...)staller.exe?downloadquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:23 schreef superarvid het volgende:
Waar vind ik dat progje?
Jah doe maar, staat die manual online? Of heb je die ook nog volledig intact 100% orgineel thuis?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:27 schreef Merson het volgende:
Zal ik jullie ook de tips en trucs nog even geven? Uploaden gaat niet zo snel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |