quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:18 schreef Summerteeth het volgende:
Zeker weten! Ben jij degene die al de hele avond aan het proberen is om de Peen Sessies te downloaden van mijn Soulseek-account?
En Gaston, wat heeft deze kandidaat gewonnen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:24 schreef kohinoor het volgende:
Okeej dat hele gedoe over dat pumma guma schijnt een grap te zijn
Nou het is nogal frustrerend want ik snap er niks van. Ik zal wel weer getypeerd worden als een soort dom blondje, maar ik kom er niet uit...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:25 schreef methodmich het volgende:
Tja, lees de forums, combineer wat namen en doe de maths...
(En let niet op mijn tag)
Een duidelijk antwoord zou fijn zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:27 schreef Zander het volgende:
[..]
En Gaston, wat heeft deze kandidaat gewonnen?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:31 schreef Zander het volgende:
Die tweede songtekst doet me wel verdacht veel aan een bekend nummer van een bandje uit Liverpool denken.
Hoort dan in dit geval Lennon en McCartney er ook niet bij vermeldt te worden???quote:NOORS BOS (DEZE VOGEL IS GEVLOGEN
(T. Acda, M. Buitenhuis, D. Rensmaag)
http://www.acdaendemunnik(...)?TID=1000&PN=1&TPN=1quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:50 schreef mark_03 het volgende:
De Poema's rulen, ben nog steeds aan 't wachten op de DVD... iemand daar iets over gehoord? Dus registratie van het geweldige afscheidsconcert?
Het gaat om het idee. Kleinkunstachtige grapjes, dan ben je al een heel eind. Voeg nog wat koortjes in en klaar is de Poema.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:36 schreef N.i.c.k het volgende:
haha geniaal jongensIk snapte er totaaal niets meer van
Kreeg ook een soort benauwend gevoel want ik heb iedere cd van acda en de munnik een dus die even van de poema's ..:P
hahahah ik zie nu op het andere forum dat je het over mij hebt:D ik had je toch al redelijk snel door maar wachtte op een bevestiging
... ja ik was serieus !
maar dan blijft mijn vraag hoe zijn jullie ooit aan inspiratie gekomen deze teksten te schrijvendaar moet je toch heel wat acda en de munni voor geluisterd hebben !
Ja, maar jij kent ook alle obscure bandjesquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:31 schreef Zander het volgende:
Die tweede songtekst doet me wel verdacht veel aan een bekend nummer van een bandje uit Liverpool denken.
Exactly my thoughtsquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:29 schreef MuadDib het volgende:
Ik loop er liever omheen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |