meneer Smeets zij vorig jaar: nog 1 zo'n Pinkpop en het is gebeurdquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:51 schreef annoh het volgende:
laatste pinkpop? Denkt het niet
Hey bekijk het van de sunny side, meer plek voor de wel-pinkpop-gangers. (Geen teentjesgetrap)
opzich vond ik het ook niet slecht vorig jaar, maar voorgaande jaren is het altijd uitverkocht geweest. En als het dit jaar nog minder worden wordt het er niet makkelijker op.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vorig jaar was het misschien niet uitverkocht maar er kwamen toch 50.000 mensen op af... lijkt me toch niet echt slecht.
quote:Originally posted by Terns
Dr zijn nog ca. 27.000 3 dagen kaarten stond in de ticketservice computer.
bands slecht wat een dom gebazel zeg, zitten genoeg leuke dingen bij voor de echte pinkpopper , maar die andere mensen komen alleen op de bekende namen af, onbekend zegt ze niks, das net zoiets als dat linkin prak zich vorig jaar afmelde (godzijdank), scheelde ook veel kaarten.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:12 schreef VisStick het volgende:
mooi zo, da's hun straf voor te veel slechte bands. volgend jaar maar wat meer investeren in goede bands, want dat levert je uiteindelijk toch meer op. een uitverkocht pinkpop bijvoorbeeld.
Zijn er dan maar 10.000 kaarten alleen voor de maandag beschikbaar? En hoeveel zijn er hier dan van verkocht?quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:37 schreef superheist het volgende:
[..]
van graz... dus zijn er pas 23000 kaarten verkocht
ja, en hoeveel er daar van verkocht zijn, geen ideequote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zijn er dan maar 10.000 kaarten alleen voor de maandag beschikbaar? En hoeveel zijn er hier dan van verkocht?
Die onbekende namen uit de Pinkpop lijst stonden vorige jaren allemaal al op Lowlands.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:28 schreef pascalheister het volgende:
maar die andere mensen komen alleen op de bekende namen af, onbekend zegt ze niks, das net zoiets als dat linkin prak zich vorig jaar afmelde (godzijdank), scheelde ook veel kaarten.
nee mij ook nietquote:Op zondag 9 mei 2004 13:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
misschien moet je eens wat aan gezelligheid doen. Een popfestival bezoeken voor een enkele band, daar lijkt me geen fuck aan.
*checkt Cu2quote:Op zondag 9 mei 2004 13:50 schreef pennyroyaltea het volgende:
ik kan eerlijk zeggen ik ga niet voor pinkpop zou er eigenlijk nooit heen gaan ga nu alleen maar voor HIM en meer niet baal ook zeer dat ik daarom n 3 daags kaartje heb moeten kopen maar ja alles om1 van je favo band te zien he
en trouwens zoveel interesante bands zijn er niet muse misschien maar of ik die ga zien? zie wel of ik 3 dagen blijf of gewoon na HIM weg ga ( of de volgende ochend)
( ga maar schelden mij intereseert pinkpop niet)
Ik vind dat toch er raar. Voor het eerst ooit (dat is mijn mening) is de pinkpop linu-up interessant en dan gaat de kaartverkoop slecht. Ik snap d'r niks van....quote:Jan Smeets: "We laten de schouders niet hangen"
De ticketverkoop voor de 35ste Pinkpop valt behoorlijk tegen. Eind april was er slechts sprake van 20.000 verkochte kaartjes. Organisator Jan Smeets houdt intussen het hoofd koel en relativeert de sterk tegenvallende verkoopcijfers en verantwoordt zijn programmabeleid.
Het programma is voor een grote groep mensen niet interessant. De mensen die bijzondere grote namen op een festival willen zien spelen. Laten we zeggen de fans van Pearl Jam, Red Hot Chili Peppers, Foo Fighters, Radiohead enz. Zo'n naam ontbreekt dit jaar gewoon. Je kunt wel zeggen en Muse en Lenny Kravitz dan? Sorry, maar die hebben er al 4 keer eerder op gestaan en nog niet eens zo lang geleden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:40 schreef Z het volgende:
Van 3voor12:
[..]
Ik vind dat toch er raar. Voor het eerst ooit (dat is mijn mening) is de pinkpop linu-up interessant en dan gaat de kaartverkoop slecht. Ik snap d'r niks van....
Waarom is het 'op zondag' spelen belangrijk (of niet)?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Toch zijn de Pixies niet zo bekend bij de mensen onder de 25En ze spelen op zondag, dat telt ook mee denk ik
Hoe krijg je dat dan voor elkaar ? Dat zouden mijn vriend en ik ook wel graag willen. De enige band die we echt, echt , echt graag willen zien is The Pixies, maar we hadden er geen trek in om dan een weekendkaartje te kopen.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:44 schreef superheist het volgende:
Ik zit te overwegen om alleen op Zondag te gaan (ja dat kan) maar het is wel weer 50 euro..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |