Maar wel irritanterquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:48 schreef Dark_Killah het volgende:
Nee, eerst alice .. Eric is nog niet half zo slecht..
Ja, maar niet zo erg als A.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:49 schreef Magics het volgende:
[..]
Maar wel irritanter
Welke tieten?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:52 schreef egmo het volgende:
Eric eruit.......kunnen we nog een weekje genieten van Alice d'r tieten![]()
ik denk dat JK ook wel goed zit in een disco thema... Boris hoeft zich zowieso geen zorgen te maken aangezien elke meid ongeveer smoorverliefd op hem is, hij is een soort jim voor meiden in leeftijdsgroep 17-83. Alice zit denk ik ook wel veilig. Irma moet zich denk ik vooral zorgen maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:51 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Ik denk dat disco juist iets is wat Alice wel aardig kan: je hoeft er geen mooie volle stem voor te hebben, en je kunt bij discomuziek veel doen met outfits en danspasjes e.d. Ik verwacht eerder dat er die uitzending een van de 'saaieren' eruit gaat, dus Irma, Maud, JK of misschien zelfs BorisMensen als Alice en Erik die het meer van de show moeten hebben dan van hun stem zitten bij een disco-thema tamelijk veilig.
Eric heeft helemaal geen tieten! Alice nog een beetje!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:55 schreef FreddyJr het volgende:
[..]
Welke tieten?
Das ook weer waar!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:56 schreef Luke_SuperDude het volgende:
[..]
Eric heeft helemaal geen tieten! Alice nog een beetje!
ik zou het prachtig vinden als Alice als "publiciteitstunt" wat ranzige foto's, a la Marlies, laat opduiken deze weekquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:56 schreef Luke_SuperDude het volgende:
[..]
Eric heeft helemaal geen tieten! Alice nog een beetje!
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:56 schreef rew- het volgende:
[..]
Boris hoeft zich zowieso geen zorgen te maken aangezien elke meid ongeveer smoorverliefd op hem is, hij is een soort jim voor meiden in leeftijdsgroep 17-83.
Dat heeft ze toch niet nodig.. publiciteit genoeg voor haar lijkt me zo! .. alleen op dit forum al.. een en al Alicequote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:00 schreef egmo het volgende:
[..]
ik zou het prachtig vinden als Alice als "publiciteitstunt" wat ranzige foto's, a la Marlies, laat opduiken deze week![]()
Vorig jaar hadden ze gewoon de lokale pluimveevoorraad in Jamai en Jim's reten gevrot. Dat zal dit jaar ook wel gebeuren.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Het was wel grappig dat HJ in De 10 (beste tv programma's aller tijden) weigerde om te zeggen wie volgens hem Idols zal gaan winnen dit jaar. Als reden gaf hij op dat hij anders het publiek zou beinvloeden en dat wil hij niet. Maar wat doen ze nu dan met hun jurycommentaar tijdens de finaleuitzendingen????
Ach joh, die HJ lult met alle winden mee, net wat hem het beste uitkomt. Hij lult zichzelf constant tegen, niemand zo onbetrouwbaar als hij. Jakkesquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Het was wel grappig dat HJ in De 10 (beste tv programma's aller tijden) weigerde om te zeggen wie volgens hem Idols zal gaan winnen dit jaar. Als reden gaf hij op dat hij anders het publiek zou beinvloeden en dat wil hij niet. Maar wat doen ze nu dan met hun jurycommentaar tijdens de finaleuitzendingen????
Ja dat valt mij ook steeds vaker op ..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach joh, die HJ lult met alle winden mee, net wat hem het beste uitkomt. Hij lult zichzelf constant tegen, niemand zo onbetrouwbaar als hij. Jakkes![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze gewoon de lokale pluimveevoorraad in Jamai en Jim's reten gevrot. Dat zal dit jaar ook wel gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |