bewijzen!!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Alice is de enige van de dames die je zonder make-up wil zien. Geloof me.
Ik vond haar anders zwaar tegenvallen in de "voorbeschouwing" afgelopen keer.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Alice is de enige van de dames die je zonder make-up wil zien. Geloof me.
Ja, Eric is wel veel slechter, die spant de kroonquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:47 schreef Magics het volgende:
Nee nog niet , eerst ERIC !!!!! Dat weet je toch onderhand wel Beev?
wat is er zo boeiend aan Alices tieten dan, ze heeft volgens mij een cupje b ofzo, niets bijzonders.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:18 schreef HaagseChubby het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en ze gaat wat mij betreft "out the pocket", al zal ik die tieten wel missen....
Ja, ga nou niet mijn topictitel nadoenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:48 schreef Sia het volgende:
Alice, who the f*ck is Alice?![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:12 schreef Minnie_ het volgende:
betekent dit dat ik met zo'n pruik op moet lopen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:12 schreef Minnie_ het volgende:
Ik las trouwens in een stukje in het Noordhollands Dagblad dat een Alkmaars bedrijf morgen zorgt voor de kleding en de dansers. Ook waren er 1200 afropruiken besteld, maar die hadden ze niet. Hmmm...ik ga morgen naar de opnamen...betekent dit dat ik met zo'n pruik op moet lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |