quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:43 schreef Christine het volgende:
Even heeel erg offtopic, maar post bunnyma nog wel eens op Fok!? Ik zit alleen nog maar in het idols-forum, en zie bunnyma dus nergens meer.
Via google kwam ik namelijk in een oud topic terecht van de finale-uitzending van Big Brother 4, en zij had mij op tv gespotkwam ik nu pas achter
Sterker nog, de search doet het ook weer gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:48 schreef Christine het volgende:![]()
![]()
My Active Topics en User History werken weer
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:52 schreef egmo het volgende:
Eric eruit.......kunnen we nog een weekje genieten van Alice d'r tieten![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:27 schreef BlaBlub het volgende:
Ericgaat er niet uit hoor, doe Maud er maar uit of Alice, maar Alice werkt altijd wel op mn lachspieren, dus Maud mag wel gaan
Precies BVO..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:28 schreef BVO het volgende:
[..]Maud is de beste van die 7.
Nu heb ik het!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Binnenkort weer een "keuze van de kijker" aflevering. Je kunt nu op idols.nl je keus al opgeven...
Ik ben het helemaal met je eens.. al was Powerless wel haar beste prestatie tot nu toe... in de liveshows bakt ze er echt niets van..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:15 schreef showercap het volgende:
Ach nee....Zou ook zonde zijn als ze een nummer met zo'n mooie tekst 'verkracht' met dat gekrijs van haar. Ben nog steeds pissed dat ze aan Nelly Furtado durfde te komen!
Tsja, naar Alice-maatstaven was het goed....Wel gemakzuchtig om alle hoge noten enzo eruit te halen. Dit liedje is gewoon echt geschreven voor de stem van Nelly en daar kan ze bij lange na niet aan tippen!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:22 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.. al was Powerless wel haar beste prestatie tot nu toe... in de liveshows bakt ze er echt niets van..
Nope, I totally agree!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:25 schreef showercap het volgende:
[..]
Tsja, naar Alice-maatstaven was het goed....Wel gemakzuchtig om alle hoge noten enzo eruit te halen. Dit liedje is gewoon echt geschreven voor de stem van Nelly en daar kan ze bij lange na niet aan tippen!
Dat vind ik inderdaad nog het grootste "nadeel" van Alice... dat ze zulke leuke liedjes kiest. Die ze vervolgens helemaal vals zingt, waardoor ik nooit meer naar dat leuke liedje kan luisteren zonder aan het gekrijs van Alice te moeten denkenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:15 schreef showercap het volgende:
Ach nee....Zou ook zonde zijn als ze een nummer met zo'n mooie tekst 'verkracht' met dat gekrijs van haar. Ben nog steeds pissed dat ze aan Nelly Furtado durfde te komen!
Ik had verwacht dat jij als Jeanette fan toch ook wel wat meer gevoel voor Alice zou hebben. Helaas dus..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad nog het grootste "nadeel" van Alice... dat ze zulke leuke liedjes kiest. Die ze vervolgens helemaal vals zingt, waardoor ik nooit meer naar dat leuke liedje kan luisteren zonder aan het gekrijs van Alice te moeten denken
A.s. zaterdag gaat ze overigens vast Grease verknoeien ofzo.
Precies! Net als dat vrolijke nummer van The Jackson Five! En Nelly, zoals ik al eerder dus zei! Blijf d'r gewoon af!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad nog het grootste "nadeel" van Alice... dat ze zulke leuke liedjes kiest. Die ze vervolgens helemaal vals zingt, waardoor ik nooit meer naar dat leuke liedje kan luisteren zonder aan het gekrijs van Alice te moeten denken
A.s. zaterdag gaat ze overigens vast Grease verknoeien ofzo.
En had je dat alleen bij Alice? Ik heb dat iedere aflevering bijna bij allemaal.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:17 schreef showercap het volgende:
[..]
Precies! Net als dat vrolijke nummer van The Jackson Five! En Nelly, zoals ik al eerder dus zei! Blijf d'r gewoon af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |