Maar wel irritanterquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:48 schreef Dark_Killah het volgende:
Nee, eerst alice .. Eric is nog niet half zo slecht..
Ja, maar niet zo erg als A.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:49 schreef Magics het volgende:
[..]
Maar wel irritanter
Welke tieten?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:52 schreef egmo het volgende:
Eric eruit.......kunnen we nog een weekje genieten van Alice d'r tieten![]()
ik denk dat JK ook wel goed zit in een disco thema... Boris hoeft zich zowieso geen zorgen te maken aangezien elke meid ongeveer smoorverliefd op hem is, hij is een soort jim voor meiden in leeftijdsgroep 17-83. Alice zit denk ik ook wel veilig. Irma moet zich denk ik vooral zorgen maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:51 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Ik denk dat disco juist iets is wat Alice wel aardig kan: je hoeft er geen mooie volle stem voor te hebben, en je kunt bij discomuziek veel doen met outfits en danspasjes e.d. Ik verwacht eerder dat er die uitzending een van de 'saaieren' eruit gaat, dus Irma, Maud, JK of misschien zelfs BorisMensen als Alice en Erik die het meer van de show moeten hebben dan van hun stem zitten bij een disco-thema tamelijk veilig.
Eric heeft helemaal geen tieten! Alice nog een beetje!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:55 schreef FreddyJr het volgende:
[..]
Welke tieten?
Das ook weer waar!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:56 schreef Luke_SuperDude het volgende:
[..]
Eric heeft helemaal geen tieten! Alice nog een beetje!
ik zou het prachtig vinden als Alice als "publiciteitstunt" wat ranzige foto's, a la Marlies, laat opduiken deze weekquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:56 schreef Luke_SuperDude het volgende:
[..]
Eric heeft helemaal geen tieten! Alice nog een beetje!
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:56 schreef rew- het volgende:
[..]
Boris hoeft zich zowieso geen zorgen te maken aangezien elke meid ongeveer smoorverliefd op hem is, hij is een soort jim voor meiden in leeftijdsgroep 17-83.
Dat heeft ze toch niet nodig.. publiciteit genoeg voor haar lijkt me zo! .. alleen op dit forum al.. een en al Alicequote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:00 schreef egmo het volgende:
[..]
ik zou het prachtig vinden als Alice als "publiciteitstunt" wat ranzige foto's, a la Marlies, laat opduiken deze week![]()
Vorig jaar hadden ze gewoon de lokale pluimveevoorraad in Jamai en Jim's reten gevrot. Dat zal dit jaar ook wel gebeuren.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Het was wel grappig dat HJ in De 10 (beste tv programma's aller tijden) weigerde om te zeggen wie volgens hem Idols zal gaan winnen dit jaar. Als reden gaf hij op dat hij anders het publiek zou beinvloeden en dat wil hij niet. Maar wat doen ze nu dan met hun jurycommentaar tijdens de finaleuitzendingen????
Ach joh, die HJ lult met alle winden mee, net wat hem het beste uitkomt. Hij lult zichzelf constant tegen, niemand zo onbetrouwbaar als hij. Jakkesquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Het was wel grappig dat HJ in De 10 (beste tv programma's aller tijden) weigerde om te zeggen wie volgens hem Idols zal gaan winnen dit jaar. Als reden gaf hij op dat hij anders het publiek zou beinvloeden en dat wil hij niet. Maar wat doen ze nu dan met hun jurycommentaar tijdens de finaleuitzendingen????
Ja dat valt mij ook steeds vaker op ..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach joh, die HJ lult met alle winden mee, net wat hem het beste uitkomt. Hij lult zichzelf constant tegen, niemand zo onbetrouwbaar als hij. Jakkes![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze gewoon de lokale pluimveevoorraad in Jamai en Jim's reten gevrot. Dat zal dit jaar ook wel gebeuren.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:43 schreef Christine het volgende:
Even heeel erg offtopic, maar post bunnyma nog wel eens op Fok!? Ik zit alleen nog maar in het idols-forum, en zie bunnyma dus nergens meer.
Via google kwam ik namelijk in een oud topic terecht van de finale-uitzending van Big Brother 4, en zij had mij op tv gespotkwam ik nu pas achter
Sterker nog, de search doet het ook weer gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:48 schreef Christine het volgende:![]()
![]()
My Active Topics en User History werken weer
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:52 schreef egmo het volgende:
Eric eruit.......kunnen we nog een weekje genieten van Alice d'r tieten![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:27 schreef BlaBlub het volgende:
Ericgaat er niet uit hoor, doe Maud er maar uit of Alice, maar Alice werkt altijd wel op mn lachspieren, dus Maud mag wel gaan
Precies BVO..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:28 schreef BVO het volgende:
[..]Maud is de beste van die 7.
Nu heb ik het!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Binnenkort weer een "keuze van de kijker" aflevering. Je kunt nu op idols.nl je keus al opgeven...
Ik ben het helemaal met je eens.. al was Powerless wel haar beste prestatie tot nu toe... in de liveshows bakt ze er echt niets van..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:15 schreef showercap het volgende:
Ach nee....Zou ook zonde zijn als ze een nummer met zo'n mooie tekst 'verkracht' met dat gekrijs van haar. Ben nog steeds pissed dat ze aan Nelly Furtado durfde te komen!
Tsja, naar Alice-maatstaven was het goed....Wel gemakzuchtig om alle hoge noten enzo eruit te halen. Dit liedje is gewoon echt geschreven voor de stem van Nelly en daar kan ze bij lange na niet aan tippen!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:22 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.. al was Powerless wel haar beste prestatie tot nu toe... in de liveshows bakt ze er echt niets van..
Nope, I totally agree!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:25 schreef showercap het volgende:
[..]
Tsja, naar Alice-maatstaven was het goed....Wel gemakzuchtig om alle hoge noten enzo eruit te halen. Dit liedje is gewoon echt geschreven voor de stem van Nelly en daar kan ze bij lange na niet aan tippen!
Dat vind ik inderdaad nog het grootste "nadeel" van Alice... dat ze zulke leuke liedjes kiest. Die ze vervolgens helemaal vals zingt, waardoor ik nooit meer naar dat leuke liedje kan luisteren zonder aan het gekrijs van Alice te moeten denkenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:15 schreef showercap het volgende:
Ach nee....Zou ook zonde zijn als ze een nummer met zo'n mooie tekst 'verkracht' met dat gekrijs van haar. Ben nog steeds pissed dat ze aan Nelly Furtado durfde te komen!
Ik had verwacht dat jij als Jeanette fan toch ook wel wat meer gevoel voor Alice zou hebben. Helaas dus..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad nog het grootste "nadeel" van Alice... dat ze zulke leuke liedjes kiest. Die ze vervolgens helemaal vals zingt, waardoor ik nooit meer naar dat leuke liedje kan luisteren zonder aan het gekrijs van Alice te moeten denken
A.s. zaterdag gaat ze overigens vast Grease verknoeien ofzo.
Precies! Net als dat vrolijke nummer van The Jackson Five! En Nelly, zoals ik al eerder dus zei! Blijf d'r gewoon af!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad nog het grootste "nadeel" van Alice... dat ze zulke leuke liedjes kiest. Die ze vervolgens helemaal vals zingt, waardoor ik nooit meer naar dat leuke liedje kan luisteren zonder aan het gekrijs van Alice te moeten denken
A.s. zaterdag gaat ze overigens vast Grease verknoeien ofzo.
En had je dat alleen bij Alice? Ik heb dat iedere aflevering bijna bij allemaal.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:17 schreef showercap het volgende:
[..]
Precies! Net als dat vrolijke nummer van The Jackson Five! En Nelly, zoals ik al eerder dus zei! Blijf d'r gewoon af!
Hoe hypocrietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:14 schreef showercap het volgende:
Ok, bij Eric ook wel. Maar dat lijkt me een aardige gozer/hij komt sympathiek op me over, dus ik vergeef het hem.
Verder heeft nog geen kandidaat een nummer vals gezongen wat ik leuk vind.
Dus eigenlijk zeg je nu verkapt dat Alice -net als jij uiteraard- bijzonder veel smaak heeft?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:14 schreef showercap het volgende:
Ok, bij Eric ook wel. Maar dat lijkt me een aardige gozer/hij komt sympathiek op me over, dus ik vergeef het hem.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu verkapt dat Alice -net als jij uiteraard- bijzonder veel smaak heeft?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:21 schreef showercap het volgende:
[..]
Nu heb ik het!
Alice moet 'Traffic' van Tiesto zingen!!!!!!!![]()
Of 'time to say goodbye' van Madonna (in discoversiequote:Op woensdag 24 maart 2004 13:36 schreef Juweel het volgende:
[..]
Tsja, tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik dat nummer van The Jackson Five gewoon een vrolijk nummer vind, niet één van mijn favorieten maar goed....Nelly Furtado vind ik gewoon leuk. En tsja, als die arrogante muts dan dat nummer zingt, dan baal ik daar van.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of Axel F. van Jan Hammerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:21 schreef showercap het volgende:
[..]
Nu heb ik het!
Alice moet 'Traffic' van Tiesto zingen!!!!!!!![]()
Ik zei overigens ook dat andere kandidaten ook WEL dingen hebben gezongen die ik leuk vind, zoals bijvoorbeeld dat nummer van Trijntje wat Maud zaterdag zong, en Stevie Wonder blijft ook altijd wel Ok, maar Irma zong het NIET vals. Dat was mijn punt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu verkapt dat Alice -net als jij uiteraard- bijzonder veel smaak heeft?
Nee joh. Maud gaat er nog niet uit... eerst Alice en Eric er uit.. zou wel zo terecht zijnquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:36 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zeg voor op de kruk zaterdag: JK, Maud, Eric, en dan Maud eruit.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:36 schreef JohnDDD het volgende:
Maud is een grijze mus die redelijk zingt. Reden zat om Maud er als eerste uit te knikkeren. Die heeft eigenlijk niets in een programma als Idols te zoeken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee joh. Maud gaat er nog niet uit... eerst Alice en Eric er uit.. zou wel zo terecht zijn![]()
.
Wat versta jij dan onder een 'Idol' ? .. Iemand die vreselijk zingt en vreselijk irritant doet? ..quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maud is een grijze mus die redelijk zingt. Reden zat om Maud er als eerste uit te knikkeren. Die heeft eigenlijk niets in een programma als Idols te zoeken.
Een Idol? Het meest positieve plaatje is een lekkere meid of jongen met een goede uitstraling en een fantastische stem. Die combinatie is vrij zeldzaam, dus dan wordt het wegstrepen. Wel denk ik dat het belangrijk is dat een Idol er echt goed/lekker uitziet. Dan heeft Jamai denk ik ook de das om gedaan. Een zangstem valt in een studio heel goed bij te spijkeren, ook dat blijkt iedere dag weer op de radio.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat versta jij dan onder een 'Idol' ? .. Iemand die vreselijk zingt en vreselijk irritant doet? ..
mee eens! Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:36 schreef JohnDDD het volgende:
Ja dat zou ik wel willen. Ben alleen bang dat het anders gaat worden. Ik vrees voor Alicejuh..quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mee eens! Helemaal mee eens!
Alice wordt er keihard uitgekegeldquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:12 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ja dat zou ik wel willen. Ben alleen bang dat het anders gaat worden. Ik vrees voor Alicejuh..![]()
Ik ben er ook bang voor ja. Wel is het zo dat ik dat afgelopen 2 weken ook dacht maar het kan gewoon niet goed blijven gaan. Helaas.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Alice wordt er keihard uitgekegeld.
De jury was zo positief omdat ze nu eindelijk een commercieel nummer zong.. en omdat ze graag willen dat zij er in blijft.. (denk ik)quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit nu weer met Idols op de achtergrond...
Eerlijk gezegd valt Irma me wel tegen hoor... Ik snap niet zo goed dat de jury zo positief is.
Irma was juist geweldigquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit nu weer met Idols op de achtergrond...
Eerlijk gezegd valt Irma me wel tegen hoor... Ik snap niet zo goed dat de jury zo positief is.
Ben het er eigenlijk helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ik vond Irma nu minder goed dan de vorige twee keren (nog steeds wel goed btw), maar 'het publiek' is het blijkbaar structureel met me oneens wb Irma. Maud gaf me kippenvel, Eric en Alice kunnen niet zingen, Boris viel ook tegen, maar niet zo erg dat ie een exit verdient en uhm Ron, tja ik zal m niet missen. En Marlies moet ik nog ff zien, want ik heb het zaterdag gemist
Marlies was het dieptepunt van de avondquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:50 schreef Meiske78 het volgende:
En Marlies moet ik nog ff zien, want ik heb het zaterdag gemist
Ik besef opeens dat ik JK helemaal vergeten benquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ik vond Irma nu minder goed dan de vorige twee keren (nog steeds wel goed btw), maar 'het publiek' is het blijkbaar structureel met me oneens wb Irma. Maud gaf me kippenvel, Eric en Alice kunnen niet zingen, Boris viel ook tegen, maar niet zo erg dat ie een exit verdient en uhm Ron, tja ik zal m niet missen. En Marlies moet ik nog ff zien, want ik heb het zaterdag gemist
En zei tegen Reinout "Houd toch op met je stomme vragen"quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:00 schreef flugeltje het volgende:
Ze kapte H-J wel mooi af midden in zijn zin...
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:50 schreef Meiske78 het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:57 schreef JohnDDD het volgende:
Marlies is echt geil (als Britney)
Ik had je opmerking nog niet eerder gelezen...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:53 schreef Magics het volgende:
[..]
Hoe hypocriet
Nee, dat sloeg op de volgende regel in haar liedje, volgens mijquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij zag je Marlies na dat eerste couplet zo'n "nee" beweging met dr hoofd maken, zelf vond ze het waarschijnlijk dus ook slecht.
Ja, als je het zo bekijkt. Maar je hoeft niet te kiezen tussen deze twee personen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:58 schreef showercap het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:14 schreef showercap het volgende:
[..]
Ik had je opmerking nog niet eerder gelezen...
Maar wat is er hypocriet aan? Als er 2 mensen naar mijn mening vals zingen, Eric en Alice, en ik moet kiezen, dan kies ik 1000 keer liever voor een sympathieke gozer met zelfspot en humor, dan een arrogante muts.
Ik ben het hier helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ik kies niet altijd voor degene die het meeste kritiek krijgt.... wat dat betreft doet Alice mij inderdaad wel aan Jeanette denken.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik had verwacht dat jij als Jeanette fan toch ook wel wat meer gevoel voor Alice zou hebben. Helaas dus..
Dat zinnetje 'dat vergeef ik hem' had ik beter iets aan toe kunnen voegen in de trant van 'ik vergeef het hem wel, en Alice niet'.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:53 schreef Magics het volgende:
[..]
Ja, als je het zo bekijkt. Maar je hoeft niet te kiezen tussen deze twee personen.
Bovendien, iemand vergeven dat ie vals zingt omdat ie sympathiek is, ok dat kan, als ie het onder de douche doet ja mee eens zou ik m ook vergeven , maar niet als het om 's lands grootste zangwedstrijd gaat.![]()
Mijn gevoel zegt....en die heeft mijn 3 weken niet in de steek gelaten, dat Alice er zaterdag nog niet uitgaat. Er gaat wel een meisje uit, maar niet Alice.......ik weet niet, iik voel dat gewoon.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:12 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ja dat zou ik wel willen. Ben alleen bang dat het anders gaat worden. Ik vrees voor Alicejuh..![]()
Alice gaat die week erna pas uit dnek ikquote:Op donderdag 25 maart 2004 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt....en die heeft mijn 3 weken niet in de steek gelaten, dat Alice er zaterdag nog niet uitgaat. Er gaat wel een meisje uit, maar niet Alice.......ik weet niet, iik voel dat gewoon.
Ik merk wel in mijn omgeving, dat steeds meer mensenhaar aardig en goed gaan vinden......
Irmaquote:Op donderdag 25 maart 2004 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt....en die heeft mijn 3 weken niet in de steek gelaten, dat Alice er zaterdag nog niet uitgaat. Er gaat wel een meisje uit, maar niet Alice.......ik weet niet, iik voel dat gewoon.
Ik merk wel in mijn omgeving, dat steeds meer mensenhaar aardig en goed gaan vinden......
quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Irma
bewijzen!!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Alice is de enige van de dames die je zonder make-up wil zien. Geloof me.
Ik vond haar anders zwaar tegenvallen in de "voorbeschouwing" afgelopen keer.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Alice is de enige van de dames die je zonder make-up wil zien. Geloof me.
Ja, Eric is wel veel slechter, die spant de kroonquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:47 schreef Magics het volgende:
Nee nog niet , eerst ERIC !!!!! Dat weet je toch onderhand wel Beev?
wat is er zo boeiend aan Alices tieten dan, ze heeft volgens mij een cupje b ofzo, niets bijzonders.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:18 schreef HaagseChubby het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en ze gaat wat mij betreft "out the pocket", al zal ik die tieten wel missen....
Ja, ga nou niet mijn topictitel nadoenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:48 schreef Sia het volgende:
Alice, who the f*ck is Alice?![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:12 schreef Minnie_ het volgende:
betekent dit dat ik met zo'n pruik op moet lopen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:12 schreef Minnie_ het volgende:
Ik las trouwens in een stukje in het Noordhollands Dagblad dat een Alkmaars bedrijf morgen zorgt voor de kleding en de dansers. Ook waren er 1200 afropruiken besteld, maar die hadden ze niet. Hmmm...ik ga morgen naar de opnamen...betekent dit dat ik met zo'n pruik op moet lopen?
Dan had je vaker op em moeten stemmen.... het scheelde maar een paar honderd stemmen, dusseh...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:44 schreef Cee het volgende:
Ik blijf verbitterd. :-P
Ach joh... lachen tochquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:01 schreef dunn0w het volgende:
Ik vind dat altijd zo belachelijk als ze gaan roepen dat het maar HEEEEL weinig scheelde ..
beLACHElijk ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach joh... lachen toch
Ik ga exact hetzelfde doen!!! Right on!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Morgen stem ik op Boris, want die is de beste
En op Alice, want dat zorgt voor het show- en soapgehalte
Een mooie volle cup B is prachtig hoor!! Kijk de Cup-maat an sich hoeft niet de doorslag te geven... mooie strakke handvolle tieten zijn Heeeeerlijk!!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
wat is er zo boeiend aan Alices tieten dan, ze heeft volgens mij een cupje b ofzo, niets bijzonders.
Whahaa ..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:13 schreef RobinL het volgende:
[..]
Een mooie volle cup B is prachtig hoor!! Kijk de Cup-maat an sich hoeft niet de doorslag te geven... mooie strakke handvolle tieten zijn Heeeeerlijk!!!!
Maar volgens mij heeft ze zelfs van C75... Who cares als ze er maar lekker mee kan schudden!
Precies... Ik den er net zo over!!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is trouwens niet mijn bedoeling dat Alice wint, zeker niet! Maar ze mag er nog wel een paar weken in blijven, mijn part tot de finale.
Van mij mag ze gelijk naar huis vanavond! Doeg Alicequote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is trouwens niet mijn bedoeling dat Alice wint, zeker niet! Maar ze mag er nog wel een paar weken in blijven, mijn part tot de finale.
Bij Alice kijken wij altijd even naar Teletekst.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:44 schreef Cee het volgende:
Ik gebruik JK juist altijd als plaspauze.
Ik de reclamequote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:44 schreef Cee het volgende:
Ik gebruik JK juist altijd als plaspauze.
En wat als Alice tóch nog een ronde doorgaat?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:44 schreef showercap het volgende:
[..]
Van mij mag ze gelijk naar huis vanavond! Doeg Alice![]()
Het bier staat koud, snacks en troep is in huis, wij zijn er klaar voor![]()
Nah, die gebruik ik altijd om even de voorgaande optredens te 'jureren' met m'n mede Idols-freaks.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:45 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ik de reclame
Ik ook! Ben toch bang dat ik iets mis...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:45 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ik de reclame
Er is naast bier ook voldoende wodka en beerenburg in huisquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:46 schreef funmaster het volgende:
[..]
En wat als Alice tóch nog een ronde doorgaat?
Ik vrees ook voor Irma, en dat die doos weer een ronde verder gaat.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:56 schreef Sweetlay-d het volgende:
ik denk eerlijk gezegd dat alice weer doorgaat, door al die negatieve kritiek is ze juist populair, jammer genoeg!
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:18 schreef schatje het volgende:
Het zou ook wel leuk zijn als Boris ineens moet optiefen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:20 schreef Shirley het volgende:
Disco thema en Boris die eruit gaat? Echt niet... Alice gaat er nu uit. De kijkers zijn dat zielige gedoe nu zat.
Jaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:18 schreef schatje het volgende:
Ik welquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
dat denk ik dus niet..
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wel
Optiefen moet die arrogante karaoke doos!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt![]()
Waarom heb je dan op Alice gestemd?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:15 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb maar op Alice gestemd, ook al weet ik dat dat valse hoop is..
dag Irma of Maud
Misschien helpt hetquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:24 schreef funmaster het volgende:
[..]
Waarom heb je dan op Alice gestemd?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Optiefen moet die arrogante karaoke doos!
Het is wel toeval dat de laatste 3 ( als je boris als eerste neemt ) op een rij die gene zijn die al weg zijn. Zou dat betekenen dat maud of boris eruit gaat?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:54 schreef funmaster het volgende:
Moet dit plaatje van de Idols site niet eens aangepast worden? De afgevallen finalisten staan er nog op......
[afbeelding]
Neequote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:26 schreef caradoc het volgende:
[..]
maud
En ook daar is die doos het meest genoemd...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:27 schreef stay_fun het volgende:
Wellicht leuk om "even" op www.msn.nl te kijken.
De poll overthere heeft een iets representatiever aantal stemmers
ik vrees dat het toch niet zo gaat worden bij de uitslag.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
En ook daar is die doos het meest genoemd...
Gelukkig maar: 54% dat is in dit geval11.548 stemmenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan is het compleet doorgestoken kaart....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:32 schreef caradoc het volgende:
[..]
ik vrees dat het toch niet zo gaat worden bij de uitslag.
zou, als, wat als dit of dat... het is niet realistisch wat je zegt. Misschien ben je beter in het kopenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:18 schreef schatje het volgende:
Dat zou ik zo snel niet zeggen. Het is zeer zeker raar dat dat mens nog steeds door is, ten koste van ron en robin. Maar msn is ook niet echt representatief voor nederland hoor. De meeste zijn erg jong die daar stemmen, terwijl bij idols er ook oudere mensen stemmenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:35 schreef stay_fun het volgende:
Dan is het compleet doorgestoken kaart....
De complete poll waar ik het over had:
< cijfers >
Ach ja MSN, dan weet je wat je kan verw8enquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:35 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Dan is het compleet doorgestoken kaart....
De complete poll waar ik het over had:
Marlies 5% 1176 stemmen
Alice 54% 11548 stemmen
Maud 6% 1193 stemmen
Irma 7% 1574 stemmen
JK 8% 1788 stemmen
Eric 11% 2346 stemmen
Boris 8% 1822 stemmen
Totaal aantal stemmen: 21447
Het sloeg ook nergens op dat Hind vorig jaar de finale niet haaldequote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:37 schreef Ifyafeelme het volgende:
[..]
zou, als, wat als dit of dat... het is niet realistisch wat je zegt. Misschien ben je beter in het kopen van Gucci tasjes dan in een inschatting te maken die werkelijks echt helemaal nergens op slaat.
Allemaal leuk en aardig, maar bij Idols gaat het niet om tegenstemmen. Als je vorig jaar zo'n poll had gehouden had Jim bovenaan gestaan. Mensen met veel fans hebben automatisch veel tegenstanders, zeker in het geval van Alice.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:32 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Gelukkig maar: 54% dat is in dit geval11.548 stemmen
Die "doos" ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whahah kansloze drogreden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:38 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ach ja MSN, dan weet je wat je kan verw8en
IDD moet er aardiger gedaan worden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die "doos" ?
Kan het nog oneerbiediger?
Dat verdwijnen van Ron daar snap ik nog steeds geen flikker van nee.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Het sloeg ook nergens op dat Hind vorig jaar de finale niet haalde, en volgens velen sloeg het ook nergens op dat Eric en Alice afgelopen week ten koste van Ron doorgingen, dus als je zo gaat beginnen...
Ow ja hoor, dat kan. Maar dat laat ik maar achterwege. Ik raak je zeker omdat ik je idool afkraak?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die "doos" ?
Kan het nog oneerbiediger?
Ga je dit iedere 39 minuten doen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:39 schreef funmaster het volgende:
Ik zit er klaar voor! Nog 2 uur en 21 minuten!
Neequote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:43 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ga je dit iedere 39 minuten doen?![]()
Geen idee.. kvroeg me ook al af?! ..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:01 schreef funmaster het volgende:
Waarom is het hier zo rustig?
We zitten nog bijna 2 uur voor de uitzending hequote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Geen idee.. kvroeg me ook al af?! ..
Dat had je vast ook gezegd tegen diegene die je drie weken geleden had verteld dat Alice er nu nog in zou zitten en Ron en Robin eruit zouden zijn. Zo'n gekke gedachte is het niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:37 schreef Ifyafeelme het volgende:
[..]
zou, als, wat als dit of dat... het is niet realistisch wat je zegt. Misschien ben je beter in het kopen
van Gucci tasjes dan in een inschatting te maken die werkelijks echt helemaal nergens op slaat.
Als je die 10 euro wilt verdienen, zou ik Alice van de eerste plek af halen hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:36 schreef funmaster het volgende:
Trouwens, ik heb een poule gemaakt van wie Idol 2004 wordt, en als die klopt, krijg ik 10 Euro van mijn vader![]()
![]()
![]()
Maar goed, de lijst:
1: Alice
2: Boris
3: Marlies
4: JK
5: Maud
6: Eric
7: Irma
8: Ron
9: Robin
10: Meike
Kijken of de geit vandaag mag vertrekkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:26 schreef schatje het volgende:
*schopje*
Ik heb er zin in![]()
.
Hoop dat hetzelfde vanavond bij Alice gebeurt!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:22 schreef funmaster het volgende:
De presentator valt weg bij Yorin FM
Dubbelpost...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:33 schreef funmaster het volgende:
Maurice Verschuuren (Yorin FM) denkt overigens dat Alice vanavond NIET vertrekt.
Het zal me niets verbazen als HJ ervoor zorgt dat haar microfoon wordt gesaboteerdquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:33 schreef showercap het volgende:
[..]
Net als bij die Marieke vorig jaar, dat haar microfoon het niet doet!![]()
Sorry maar ik vind je nieuwe icoontje afschuwelijk, het lijkt wel of Alice's hoofd daar misvormd isquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:33 schreef funmaster het volgende:
Van mij mag 'iequote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als HJ ervoor zorgt dat haar microfoon wordt gesaboteerd
En nu (hoe toepasselijk): Idols - I've got the music in me.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:35 schreef Christine het volgende:
Ik hoor het ook net.
Lekker liedje nuHillary Duff.
Van mij ookquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:38 schreef showercap het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie![]()
Alice zie ik nou niet echt als competitie voor iemand als Boris.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoezo? Hekel aan een beetje competitie? Bang dat Alice wint??
Dan is het toch ook niet erg als haar microfoon het niet doet?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Alice is qua zang geen competitie voor Boris
Hahaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:54 schreef showercap het volgende:
[..]
Dan is het toch ook niet erg als haar microfoon het niet doet?
Waarschijnlijk scoort ze er zelfs punten mee, want dan vinden mensen haar weer zielig.
Moet ik je er volgende week aan herrinneren?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
nog 12 minuutjes
Schaaltje Chips erbij gepakt.....die is al leeg als het begint maar ok.....en water erbij gepakt. Ik heb er zin in.
En damn! Weer idols koekjes vergeten te kopen.....
Nou volgende week zit ik in studio 22.......maar ik kan ze natuurlijk meenemenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:50 schreef funmaster het volgende:
[..]
Moet ik je er volgende week aan herrinneren?
Daar zit je al.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:58 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga zappen naar IDO. Tot daar :w
Goed id.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:00 schreef funmaster het volgende:
*Chips en cola bij de PC staan heeft*
Niet zo zuur als vorige week jij he. denk eromquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
zo, daar gaan we dan.
Dat is vast vanmiddag opgenomen, ofzo.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Waar zijn we nou weer ?
Ja dat was ikquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:04 schreef neggix het volgende:
Here we go again
Ja, zo enorm spetterend was het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:04 schreef funmaster het volgende:
Matige intro zeg. Had er meer van verwacht, vooral toen Maurice van Yorin FM erover begon
Dat voel ik al weken maar tot nu toe klopt het niet echt.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:05 schreef eldiablorojo het volgende:
Ja! Ik voel het aan m'n theewater, vanavond gaat Alice exit stage left!
neehoor. Nu al.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, volgens mij komt die discomuziek je aan het eind van de avond helemaal de strot uit..
Hahahaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik vind 't nu al belachelijk.
Leuk hoor!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:04 schreef schatje het volgende:
Tooske doet Agnetha na.
Blijven hopen Hans, hoop doet leven, het gaat lukken vanavond! Alice GAAT eruit!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat voel ik al weken maar tot nu toe klopt het niet echt.
Jij bent er nooitquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Leuk hoor!
Oh, even spammen:
irc.fok.nl > #Idols.
IDD zegquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
verschrikkelijke kleding
Hopen altijd.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:07 schreef eldiablorojo het volgende:
[..]
Blijven hopen Hans, hoop doet leven, het gaat lukken vanavond! Alice GAAT eruit!
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:07 schreef schatje het volgende:
Jij bent er nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |