abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34522756
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 01:10 schreef Enchanter het volgende:
Ik boek zelf altijd bij www.americanestates.nl
Niet duur , wel goed
Zoiets hadden wij ook in Orlando!
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34642297
tvp.. 5 of 6 jaar geleden hier geweest. Eerst 10 dagen(dacht ik) rondegereden(van miami naar key west naar orlando) en toen nog week bij orlando geweest.. Binnenkort even topic doorlezen en herinneringen opdoen
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_35164791
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:21 schreef Proper_fucked het volgende:
tvp.. 5 of 6 jaar geleden hier geweest. Eerst 10 dagen(dacht ik) rondegereden(van miami naar key west naar orlando) en toen nog week bij orlando geweest.. Binnenkort even topic doorlezen en herinneringen opdoen
Lijkt op de trip die wij hebbn gedaan
bla bla bla......
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:43:17 #109
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_35606407
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:16 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

Lijkt op de trip die wij hebbn gedaan
Wie zijn wij?
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_35606468
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:43 schreef Robertje het volgende:

[..]

Wie zijn wij?
Robertje (gayfriendly) en Stiffie
bla bla bla......
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:46:24 #111
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_35613301
Ik mis een stukkie
pi_35633195
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:46 schreef Robertje het volgende:
Ik mis een stukkie
Das de leeftijd....
bla bla bla......
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:19:20 #113
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_35671909
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 08:28 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

Das de leeftijd....
Alsof jij jong bent
pi_35673090
Ik heb mijn reis ook geplant naar Florida. Ook fly drive achtig. Week Miami, week Orlando en de reis (heen west kust + keys, terugreis oost) met enkele overnachtingen.

Ik vroeg me af of er in Miami nog wat leuke dingen te doen zijn of must sees. Ocean drive of Art Deco snap ik, maar leuke wijkjes of winkels... of juist supervoordelige mega malls. Kortom: leuke dingen om je tijd door te brengen...

En Orlando (icm Disney). Is het handig om steeds met de auto te gaan (parkeer kosten?). Bijvoorbeeld Animal Kingdom sluit om 8 uur, dan kun je nog wel ff naar iets anders bijvoorbeeld. Of kost dat mega veel tijd met de auto?
En in Orlando zelf, is daar nog iets te bewonderen (zegmaar niet themepark gerelateerd)?
pi_35674159
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:59 schreef oZner het volgende:
Ik heb mijn reis ook geplant naar Florida. Ook fly drive achtig. Week Miami, week Orlando en de reis (heen west kust + keys, terugreis oost) met enkele overnachtingen.

Ik vroeg me af of er in Miami nog wat leuke dingen te doen zijn of must sees. Ocean drive of Art Deco snap ik, maar leuke wijkjes of winkels... of juist supervoordelige mega malls. Kortom: leuke dingen om je tijd door te brengen...
Aventura Mall is wel leuk om heen te gaan in miami , gewoon met de bus er naar toe :-)
kan je wel een uurtje of wat winkelen , bekijk ook de disney store
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:36:32 #116
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_35674237
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:59 schreef oZner het volgende:

En Orlando (icm Disney). Is het handig om steeds met de auto te gaan (parkeer kosten?). Bijvoorbeeld Animal Kingdom sluit om 8 uur, dan kun je nog wel ff naar iets anders bijvoorbeeld. Of kost dat mega veel tijd met de auto?
En in Orlando zelf, is daar nog iets te bewonderen (zegmaar niet themepark gerelateerd)?
Bayside in Miami mag je absoluut niet overslaan. In Orlando kan je best je auto meenemen naar Disney, erg goed te doen. Wij betaalden volgens mij 10 dollar parkeerkosten, weet ik niet helemaal meer zeker aangezien het al een tijd geleden is. Top geregeld daaro, je gaat met een minitreintje naar de kassa's en dan met een monorail of boot, wat je zelf wil, naar de ingang van het park. Magic Kingdom iig.
pi_35674274
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:36 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Bayside in Miami mag je absoluut niet overslaan.
Inderdaad erg leuk bayside market place
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:38:22 #118
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_35674300
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:37 schreef Joene het volgende:

[..]

Inderdaad erg leuk bayside market place
En dan op een terrasje zitten kijken naar de speedboten die onder de brug karren.
pi_35674419
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:38 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

En dan op een terrasje zitten kijken naar de speedboten die onder de brug karren.
ja of de rondvaart gaan maken , langs het eiland van de beroemde mensjes.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:44:23 #120
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_35674492
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:42 schreef Joene het volgende:

[..]

ja of de rondvaart gaan maken , langs het eiland van de beroemde mensjes.
Dat is wel heel 65 plusserig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')