hehequote:Op zondag 11 april 2004 10:22 schreef fractalis het volgende:
[..]
Ik hoop het juist niet!![]()
bron: www.ateaseweb.comquote:Vote for Radiohead
You can vote for Radiohead's 2001 performance on Pinkpop to be broadcast on Dutch television in May. Go to 3voor12.nl to give Radiohead 10 points and you might see the show (again) on Nederland 3 on Mat 23rd or May 30th. [thanks Gert]
Posted by Adriaan at April 25, 2004 03:15 PM
Gestemdquote:Op zondag 25 april 2004 21:32 schreef jonny het volgende:
[..]
bron: www.ateaseweb.com
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)ll/website/index.jsp
Allemaal stemmen dus
Ik hoop dat ze Radiohead uitzenden en wel op de zondag dat ik niet op Pinkpop zitquote:Op zondag 2 mei 2004 14:08 schreef spacemangraig het volgende:
De setlist van het concert dat hopelijk uigezonden wordt:
01. national anthem
02. morning bell
03. lucky
04. talk show host
05. in limbo
06. my iron lung
07. exit music
08. no surprises
09. dollars and cents
10. karma police
11. i might be wrong
12. pyramid song
13. paranoid android
14. idioteque
15. everything in it's right place
ENCORE:
16. street spirit
17. climbing up the walls
18. the bends
19. how to disappear.
![]()
Mmm ik woon niet in de buurt ... helaas.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:23 schreef RichardQuest het volgende:
In Eindhoven is nou een kleine CD-markt. Ik heb een stuk of 20 live-albums gezien (en 1 gekocht, met gratis foutgetypte liedjes)...dus als jullie in de buurt wonen
Waar in eindhoven was dat dan? Mjaa..ik heb wel es wat live albums gezien ja..met van die typische namen.."computer ok" of "wires from the underground" etc..*rolt met ogen*quote:Op zondag 2 mei 2004 15:23 schreef RichardQuest het volgende:
In Eindhoven is nou een kleine CD-markt. Ik heb een stuk of 20 live-albums gezien (en 1 gekocht, met gratis foutgetypte liedjes)...dus als jullie in de buurt wonen
zag gister bij Fame in A'dam een heel voorraadje liggen.. wel duurquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:11 schreef spacemangraig het volgende:
Ik kwam deze vandaag tegen bij de FRS:
[afbeelding]
![]()
Ik heb 'm voor 20, en dat is goedkoper dan al die singles bij elkaarquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:13 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
zag gister bij Fame in A'dam een heel voorraadje liggen.. wel duuren dat voor een rits nummers die in feite al verspreid op andere bootlegs en singles stonden
Stadhuisplein, de meeste CD's kostten zo'n 10 euro. Ik heb er 'een die "never a dull moment" heet. Dat staat dacht ik altijd op een van de versterkers op het podium van Radioheadquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:21 schreef nein het volgende:
[..]
Waar in eindhoven was dat dan? Mjaa..ik heb wel es wat live albums gezien ja..met van die typische namen.."computer ok" of "wires from the underground" etc..*rolt met ogen*
Jammer genoeg verkopen ze die dingen over t algemeen voor veel te veel geld..ik ga echt geen 20 euro neerleggen voor een cdtje dat de handelaar misschien 1 euro heeft gekost, en die ook nog "gratis" te krijgen is bij verzamelaars die hem in ruil voor een paar blanco cdr schijfjes wel ff willen branden. Maaaaar goed..blijft toch leuk om net die ene show te vinden waar je zelf ook bij was..stiekem.
bwhaha, die lui verzinnen echt maar wat raakquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Stadhuisplein, de meeste CD's kostten zo'n 10 euro. Ik heb er 'een die "never a dull moment" heet. Dat staat dacht ik altijd op een van de versterkers op het podium van Radiohead
Ik persoonlijk ook. Ookal is de HTTT versie ook mooi. Heel mooi. Gewoon een heeeeel mooi nummer, maar dat basje en dat kwastdrummetje in de LA version doet het hem toch.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:56 schreef nein het volgende:
[..]
bwhaha, die lui verzinnen echt maar wat raakIs die markt er wel vaker?
Trouwens, ik denk dat ik ook die com lag ep ga kopen, is toch fijner om alle bsides op 1 album te hebben...en die i will, die is MOOI he? Vind hem persoonlijk mooier dan de HTTT versie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |