quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:34 schreef danos het volgende:
in willekeurige volgorde:
19. Mauro Picotto - Komodo
20. DJ Jean - Lift me up
21. DJ Jean - The sky

dat geschop altijd tegen jean, heb toch eens wat respect voor die manquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:38 schreef teknomist het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:24 schreef teknomist het volgende:
Waarom maak je er geen top-100 van? Dat is met techno ook makkelijk gelukt
FOK! Techno Top 100 Als er genoeg stemmers zijn, kun je achteraf altijd nog kijken of je een volle top 100 plaatst.![]()

Als DJ ja maar absoluut niet als producerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:06 schreef danos het volgende:
[..]
dat geschop altijd tegen jean, heb toch eens wat respect voor die man![]()

De remix van Adagio for Strings vond ik niet geweldig. De score is zo'n beetje overal op het net te vinden, de MIDI input ligt zo kant en klaar voor het oprapen. Het enige wat hij gedaan heeft is het toevoegen van een bass en eenvoudige drumpartij. De strings en de synth "melodie" die later inspringt volgen gewoon dezelfde lijn dus daar hoeft niet veel aan te gebeurenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:00 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Mensen die de 'klassieke werken' van WIlliam Orbit mooi vinden: luister eens naar de originele uitvoeringen, die zijn zo ontzettend veel beter...

Dan zou ik ook effe je OP editen voor het te laat isquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:22 schreef Olmo het volgende:
Zou de topictitel veranderd kunnen worden in: Top 100 beste Trancenummers ooit!
?
Alvast bedankt!

OP = Original post?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan zou ik ook effe je OP editen voor het te laat is

Openingspostquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:26 schreef Olmo het volgende:
[..]
OP = Original post?
die ga ik aanpassen. Bedankt voor de alertheid!

quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De remix van Adagio for Strings vond ik niet geweldig. Ik bedoel, die scores zijn zo'n beetje overal op het net te vinden, de MIDI input ligt zo kant en klaar voor het oprapen. Het enige wat hij gedaan heeft is het toevoegen van een bass en eenvoudige drumpartij. De strings en de synth "melodie" die later inspringt volgen gewoon dezelfde lijn dus daar hoeft niet veel aan te gebeuren
Verder heeft hij maar een heel klein stuk van het origineel gebruikt en de snelheid van die plaat heeft het "adagio" gedeelte erg om zeep geholpen.
Ik heb niks tegen coveren zolang het wat toevoegt maar dat is bij deze compo niet nodig.

Het is moeilijk om er tegenwoordig nog aan te ontkomen... maar hoe je het ook went of keert, de minder bekende liedjes zijn vaak het mooist. En tja... Tiësto... twee keer nr.1 van de wereld. Maar niet omdat hij fantastische nummers maakt (Flight,suburban train, magik journey zijn op zijn minst wel lekker te noemen) maar Tiësto is vooral nummer 1 omdat hij fantastische sets maakt. En zo zitten er in de Dj top 100 heel veel dj's waarvan afzonderlijke nummers niet echt fantastisch zijn, maar die wel sets maken waarop je bruut uit je dak kan gaan! Maar je hebt gelijk, leven de ondergrondsen!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:49 schreef Kluupkluup het volgende:
Goed dat er zoveel underground bij zit..
Dat zocht ik net
Ik vind die commerciele muziek sowieso niks, dat je zo'n nummer vaak hoort maakt 't nummer ook helemaal kapot..
Geen trance, wel een goed voorbeeld:
"50 cent - Poppin' them thangs" vond ik eennummer
Zie ik em nu regelmatig op TMF als ik er langs zap,huilie..
Zelfde geldt voor de Tiesto-nummers.. Mooie nrs alleen zo vaak gedraaid..

quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:49 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat zocht ik net
Ik vind die commerciele muziek sowieso niks, dat je zo'n nummer vaak hoort maakt 't nummer ook helemaal kapot..

Ik weet niet of je veel van Trance weet of wat dan ook? Maar het feit dat je op zoek bent brengt mij op het idee om in ieder geval een aantal aanraders op een rijtje te zetten:quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:49 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat zocht ik net

mwoa.. dat laatste weet ik zo net nog niet... er wordt op dit moment nog voornamelijk underground gepost. Veel liedjes komen wel overeen tot nu toe. in ieder geval bedankt voor de reactiequote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:12 schreef Bolderbast het volgende:
oke ik zal een top20 proberen:
1. Minimalistix - Voices for Jana
2. P.O.B. - Today (P.O.B's Seismic mix)
3. Solar Stone - Solar Coaster
4. Yahel - Voyage
5. Benicio - For the Love of You
6. Cygnus X - The Orange Theme
7. Salt Tank - Eugenia
8. Mac Zimms - l'Annonce Des Couleurs
9. Three Drives on a Vinyl - Greece 2000
10. Kamaya Painters - Endless Wave
11. DJ Tiësto - Theme from Norefjell
12. Viframa - Cristalle
13. System F - Out of the Blue
14. Chicane - Offshore
15. Chicane - Saltwater
16. Moonman - Galaxia
17. Push - Universal Nation
18. Andain - Beautiful Things
19. Astral Projection - Axis
20. Accadia - Into the Dawn
moment opname.....veel van mn nummers zullen de top100 toch wel niet halen...

foutjequote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:50 schreef laurenzo85 het volgende:
Vanwaar deze eer om 2x jou stukje te mogen aanschouwen???
[..]

hmm en die ben je nu kwijt? Dat zou wel zonde zijn..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
wat vaag.. die 2e post was mijn lijst

nee, ik zag 'm over 't hoofd.. staat er nog wel tussenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:23 schreef Olmo het volgende:
[..]
hmm en die ben je nu kwijt? Dat zou wel zonde zijn..

Ah gelukkig iemand die het met me eens isquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:31 schreef Dr_SnUgGles het volgende:
Wat iedereen toch altijd zo geweldig vindt aan Gouryella blijft me een raadsel

Naar mijn weten niet.. Oaki heeft het gemaakt voor de film 'Swordfish' waarvan hij de soundtrack voor zn rekening heeft genomen.. (Heeft ie overigens heel goed gedaanquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:38 schreef Beathoven het volgende:
The Chase was toch een remix van de Midnight Express theme als ik me niet vergis...

laat maar...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:38 schreef Beathoven het volgende:
The Chase was toch een remix van de Midnight Express theme als ik me niet vergis...

Dank je, kan ik mn Psy verzameling weer uitbreiden.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:14 schreef Tranceptor het volgende:
-lijstje-

Hele hoop goude oudequote:Op woensdag 24 maart 2004 15:20 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Dank je, kan ik mn Psy verzameling weer uitbreiden.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |