abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17912338
Ik vraag me af of die er zijn Ik ga me steeds meer in de klassieke muziek verdiepen en ik vind het steeds mooier. Ga nu bijna elke week wel naar een concert maar als ik daar loop, loop ik tussen de grijze en witte hoofden... Waarom zijn er niet meer mensen die die muziek mooi vinden? (of misschien heel weinig) Ik kan uren naar Brahms of Bach luisteren.. natuurlijk vind ik niet alles mooi maar de dingen die ik niet mooi vind wil ik ook kennen. Gelukkig heb ik nu iemand gevonden die het ook interessant vindt maar die persoon komt ook uit een familie waar ze allemaal conservatorium gedaan hebben. Erg jammer dat er niet meer mensen zijn.

p.s ik kan net zo goed naar Rockmuziek, jazz of dance luisteren... het is niet dat ik alleen van klassieke muziek hou maar verdiep je er eens in! Goed voor je culturele ontwikkeling.
--> begin maar eens met de Matthäus passion van Bach! Geweldig en met Pasen kun je die overal gaan beluisteren.
pi_17912387
ben er niet helemaal weg van ofzo .... maar Dvorak of Mozart op zijn tijd is best prettig
Hoezo dat mag niet ?!
pi_17912388
hedendaagse mensen houden meer van hedendaagse muziek . .
Religion : Mankind's worst invention !
  dinsdag 23 maart 2004 @ 14:09:12 #4
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_17912411
ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben niet zow preservatief...
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
pi_17912415
ik luister zelf naar alles maar ga niet naar klassieke concerten omdat het zo duur is. Geef mij maar een lekkere mahler
pi_17912487
Leg es uit...Waarom is dat goed voor je culurele ontwikkeling?...Da's een uitspraak die ik ivm het topic onderwerp niet echt kan plaatsen.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 14:18:59 #7
65674 RCHY
Go Cards!
pi_17912647
Niks mis met goede klassieke stukken
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_17912674
Ik vind klassieke muziek ook zeker wel mooi, maar ik vind alleen wel dat sommige nummers soms wat te deprimerend zijn. maar kan juist heel mooi zijn, maar dan moet je het niet te lang achter elkaar luisteren

Maarja, vroeger ging ik heel soms nog wel eens naar een voorstelling alleen tegenwoordig niet echt meer.... Let er ook niet echt op, en bovendien heb ik weinig zin om in m'n eentje er naartoe te gaan
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_17912695
La Dance Marcabre van de efteling
  dinsdag 23 maart 2004 @ 14:21:52 #10
15184 rolon
The Regulator
pi_17912709
Ik denk dat ik nooit genoeg krijg van Pachelbel's canon, Moonlight sonata no.14 (Beethoven), en Eine kleine nachtmusik van Mozart... Rite of Spring is ook wel vet
;P
  dinsdag 23 maart 2004 @ 14:23:05 #11
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')