positief zo te zien?quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:39 schreef LWaS het volgende:
oh, ik kreeg net een brief terug van de universiteit
dank je.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Anders doe je eens wat op een dag ofso,quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh!
Naja.. was al eerder op, maar ik kwam er achter dat m'n Drift Bible eindelijk klaar was met downen, dus die ben ik eerst gaan kijken voordat ik ging fokken.. 's best leerzaam nog!
Die andere groep had dus gewonnen? Spanje is ook coolquote:Op donderdag 25 maart 2004 12:32 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga weer na huisWe gaan naar Spanje met de klas
![]()
![]()
![]()
m'n vriendin moet ook extra vrij kunnen krijgen van het werk he?quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:09 schreef PeuRac het volgende:
DOEN MAN, gratis een week extradamn daar zou ik niet eens over nadenken
huwelijksreis... welke infantiele baas zou daar extra vrij voor durven weigeren?quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
m'n vriendin moet ook extra vrij kunnen krijgen van het werk he?
maar het gaat gewoon door hoor![]()
4 weken vrij krijgen de meeste mensen nietquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
huwelijksreis... welke infantiele baas zou daar extra vrij voor durven weigeren?
Niet gek he?quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:30 schreef ThaFreak het volgende:
damm gratis er een week bij![]()
you lucky @$#%!@!#@!@$![]()
zeker niet gek man.....quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:35 schreef Tjabbo het volgende:
Niet gek he?
Klopt. grappige is dat we dat aanvankelijk wilden, maar dat het ons te duur werdquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zeker niet gek man.....
altijd lekker een weekje erbij![]()
mzzlpikquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Klopt. grappige is dat we dat aanvankelijk wilden, maar dat het ons te duur werd
haha lekker toevalquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Klopt. grappige is dat we dat aanvankelijk wilden, maar dat het ons te duur werd
ik zag nog een front-cut van een GT-4... misschien een leuk FOK! huwelijkspresentje voor Tjabboquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha lekker toeval
hou je mooi geld over om de celica te boosten![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik zag nog een front-cut van een GT-4... misschien een leuk FOK! huwelijkspresentje voor Tjabbo![]()
hoe is't nog danquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:40 schreef MutZ het volgende:
Goeiemiddag... Ik ben er ook weer ff... Heb net nog ff een paar uurtjes geslapen...
Hoe bedoel je dat??quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe is't nog dan
Dat iemand daar nog zoveel geld voor over heeft...quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:01 schreef ThaFreak het volgende:
sleeper
http://cgi.ebay.co.uk/ws/(...)7
quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die andere groep had dus gewonnen? Spanje is ook cool![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |