Ik heb die combo ook alleen dan los zeg maar, klokt die van jou ook zo lekker over? (helemaal voor dat geld dan).quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:11 schreef ook_gek het volgende:
Wat een mietjes zeg
* Gutteguttegut gaat nog effe verder met een PC instaleren
Eindelijk wil dat hoeren ding lopen
Wel stoer. Is gewoon een ECS moederbord met alles er op en er aan. Alleen geheugen er op prikken en het werkt. De CPU een AMD 1800+ zit er letterlijk op vast gesoldeertEn dat alles voor 25 euro
Ja ja makkelijk als je bij een computergroothandel werkt
Geloof je 't niet? ik vertel je zo wat anders!quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jaja, smoesjes!!!
ranzige robbie dat je d'r bentquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:59 schreef BoJo het volgende:
HAAAAAAAAAAAAATSSSSSJJOOOEEEEEEE
*smeert z'n snot uit over dit hele topic*
goeiemogee...
Vind je de nieuwe kleur niet mooi dan?quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ranzige robbie dat je d'r bent
Mijn beeldscherm, wat doe je
Had ik ook...ik bellen: "nee meneer geen storingen bekend hier" (ik heb Multikabel).quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:47 schreef LWaS het volgende:
hmpf...gisteren met mijn modem bezig, stopt mijn internet ermee...ik in de stress...blijkt dat gewoon heel demon plat lag
groen is niet mijn kleurquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Vind je de nieuwe kleur niet mooi dan?
De tweede testquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:41 schreef PeuRac het volgende:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Mar 25 2004 om 10:42:48 UTC+0100)
Download : 89.4 KByte/sec
Upload : 36.2 KByte/sec
Connection : 55.0 Conn/min
Das hier op school
Dat is gewoon ronduit zielig voor een schoolquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:41 schreef PeuRac het volgende:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Mar 25 2004 om 10:42:48 UTC+0100)
Download : 89.4 KByte/sec
Upload : 36.2 KByte/sec
Connection : 55.0 Conn/min
Das hier op school
quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat is gewoon ronduit zielig voor een school![]()
T is nog erger,quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat is gewoon ronduit zielig voor een school![]()
Mijn thuis verbinding is veel sneller, tussen de 5 en 10 keer snellerquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:49 schreef LWaS het volgende:
[..]
mijn thuisverbinding is sneller
same herequote:Op donderdag 25 maart 2004 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn thuis verbinding is veel sneller, tussen de 5 en 10 keer sneller
quote:Hotelbeschreibung:
Hotelkategorie:
Hotel LE SOLEIL BEACH / KIKAMBALA
Lage: Das Hotel liegt am feinsandigen Kikambala Strand, circa 27 km entfernt von Mombasa. Bei Ebbe sind Wanderungen möglich . Hotelbus nach Mombasa ist gegen Gebühr.
quote:Ausstattung: Die freundlich gestaltete Hotelanlage (111 Zimmer) ist in einem schönen Garten. Geselliges Zentrum ist der Poolbereich. Liegen, Badetücher, Auflagen sind inklusive. Neue Beachbar und à-la-carte-Restaurant (nicht inklusive), Snackbar, offenes Buffetrestaurant. Im Haupthaus befindet sich die Rezeption und die Boutiquen.
quote:Zimmer: Anspruchsvoll und geräumig gestaltet mit Dusche, Klimaanlage, Telefon, TV und Balkon oder Terrasse.
Alles inklusive: Vollpension in offener Buffetform, Snacks (11-18 Uhr), Nachmittagstee mit Sandwiches, unbegrenzte Softdrinks, Cocktails, Bier, Wein und andere alkoholische Getränke von 10 bis 24 Uhr.
quote:Sport inklusive: Je nach bedarf und Verfügbarkeit Windsurfen, Tretboote, Katamaran, Wasserpolo, Beachvolleyball, Tischtennis, Darts und Gartenschach.
Kinder: Spielplatz. Miniclub für 2- bis 14-Jährige. Spezielles Kindermenü.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:03 schreef Tjabbo het volgende:
Nu hebben mijn vriendin en ik een vakantie (huwelijksreis) geboekt naar Kenia.
een 8-daagse reis in safari vorm.
Gisteren telefoon gehad van het reisbureau.
"Meneer, wij kunnen u helaas niet de reis aanbieden die u geboekt had."
oh?
"Ja, u kunt wel de safari doen, maar u moet een dag eerder terugkomen van de safari."
"U zult dan de laatste dag in een hotel verblijven, waarna u de volgende dag naar huis zal worden gevolgen"
Dus ik zit daar een dag voor jan piet snot?
"Ja meneer, maar we mogen u ook op kosten van de reisorganisatie een week extra aanbieden in een all-inclusive hotel".
*slik*
"U moet er maar even over nadenken, en dan horen we het wel van u. goedemiddag meneer".
Tot ziens.
----
NU heb ik ff gezocht op het aangeboden hotel, en dat lijkt echt goed voor elkaar:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]Neckermann
thnx mate! zal wel lukken denk ik.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
![]()
Veel plezier
zo was mijn gesprek gegaanquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:03 schreef Tjabbo het volgende:
"Ja meneer, maar we mogen u ook op kostenvan de reisorga..."
"JA DOE MAAR ".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |