zijn je spiegels al binnen?quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:31 schreef LWaS het volgende:
[..]
a, idd. Misschien zijn ze zaterdag klaar voor de montageom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ze zijn weer wegquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
zijn je spiegels al binnen?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kijk goed. Kijk goed. Dat is traanplaat LOOKquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:45 schreef LWaS het volgende:
traanplaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk goed. Kijk goed. Dat is traanplaat LOOKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is gewoon een matjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zeg niksquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:51 schreef LWaS het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nog erger!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de sjonnie-mobiel is dit hoorquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg niksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
slaap lekkerquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:59 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga maffen, truste, en ohja, de komende week zal ik niet nouwelijks aanwezig zijn, vanwege m'n tentamens
Je hebt gewoon computerstraf gekregen van je ouders. Als je dat nou gewoon eerlijk zegtquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:59 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga maffen, truste, en ohja, de komende week zal ik niet nouwelijks aanwezig zijn, vanwege m'n tentamens
Da's de auto van martin, heeft hij sinds zaterdag en is er hartstikke trots op. Zou ik ook zijn op zo'n prachtig exemplaar.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is een Vtec.
Hoe in gods naam kan je hier trots op zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag hopen voor die gozer dat ze niet in z,n straat de riolering gaan vernieuwen. Trekken ze dalijk die uitlaat er onder uit. Omdat ze denken dat het een rioleringsbuis isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Auto is niet eens zo lelijk. Die velgen vind ik welquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's de auto van martin, heeft hij sinds zaterdag en is er hartstikke trots op. Zou ik ook zijn op zo'n prachtig exemplaar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Werd vermoedelijk getaxeerd tussen de 4500 en 5000 euro. Die traanplaatmatten gingen er trouwens nog uit, is ook niet mijn favoriet. Maar ik vind deze auto voor de rest echt schitterend!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En trouwens, zo'n soort uitlaat ligt momenteel ook al bij mij in de garage, moet nog ff de bumpersteunen aanpassen en dan gaat er bij mij ook een dubbele Sebring van 110mm onder!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, het Honda-virus heeft mij ook te pakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dag mutz.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:54 schreef MutZ het volgende:
Goedemorgen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb toch nooit gezegd dat ik er al uit ben... Ik lig nog lekker in m'n nest... Hoewel... Lekker...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dag mutz.
hoe haal je het in je hoofd zo vroeg uit bed te komen.
als ik jou was, bleef ik errrrg lang liggen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
okayquote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit gezegd dat ik er al uit ben... Ik lig nog lekker in m'n nest... Hoewel... Lekker...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop