Wat een vraag straks heb ik weer problemen met de mod! Maar check anders profiel! in utrecht btw...quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:47 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
waar woon e en hoe oud ben je?
Vriendin van mij woont ook in Utrecht. Leuke stadquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:11 schreef Wansl het volgende:
[..]
Wat een vraag straks heb ik weer problemen met de mod! Maar check anders profiel! in utrecht btw...
Vuurspugenquote:Maar ja idd het is maar goed dat er geen draken bestaan, want dan zouden mannen nog eens zien wat een vrouw beter kan*gniffel gniffel*
Daar kom je pas achter door met ons uit te gaan, één voor éénquote:Hoeveel van die mannen die hier nu zeggen het wel te zijn doen het ook in de praktijk???
Ik niet, en als ze dat zou willen heeft ze pech.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:00 schreef Baklap het volgende:
Vrouwen weten niet wat ze willen.
Samen naar de bios gaan bijvoorbeeld? Betaal je dan ook haar kaartje? Dat is ook altijd zo'n mooi discussiepunt.
*galant knikt*quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:40 schreef Wansl het volgende:
*lacht*![]()
Haha dus jij wilt dat zij jouw kaartje betaald??quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:42 schreef servowire het volgende:
[..]
Ik niet, en als ze dat zou willen heeft ze pech.
Stoort ze zich eraan heeft ze aan mij de verkeerde
emmancipatie ok, maar dan wel van 2 kanten
Dat is zeker geen onaantrekkelijke optiequote:Op donderdag 25 maart 2004 10:47 schreef Wansl het volgende:
[..]
Haha dus jij wilt dat zij jouw kaartje betaald??![]()
Kwaliteit komt met een prijs.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:51 schreef Wansl het volgende:
Is maar goed dan dat ik een baan heb... als ik met jullie uit zou gaan![]()
Quid pro quoquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:53 schreef Wansl het volgende:
Ow in dat geval!!!
Maarre mag ik daar uit opmaken dat de heren ook verwachten van de dames dat zij galant zijn? In de zin van het topic....
In iedergeval moet de dame geen boeren laten in een restaurant, en als ze moet gapen is het dan zoveel gevraagd om even de hand voor je mond te doen??quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:53 schreef Wansl het volgende:
Ow in dat geval!!!
Maarre mag ik daar uit opmaken dat de heren ook verwachten van de dames dat zij galant zijn? In de zin van het topic....
Ik wel. En deuren openhouden doe ik ook voor anderen, ongeacht geslacht; uit beleefdheid dus. Behandel anderen zoals jij zelf behandeld wil worden.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:53 schreef Wansl het volgende:
Ow in dat geval!!!
quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:58 schreef killer_mac het volgende:
ik zou zeggen, ik betaal het kaartje en zij de frisdrank?
Ok iets te nederlands misschien.
Maar ik moet wel zeggen dat als een dame verwacht dat ik elke keer voor haar ga betalen dan heeft ze een verkeerde aan mij.
als ze mij de 3e dat nog alles laat betalen dan ben ik gewoon eerlijk en zeg haar gedag. (ik bedoel ik ben geen milijonair en ik heb ook geen geldboom)
er staat anders niks in je profiel. ik ben zelf 19quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:11 schreef Wansl het volgende:
[..]
Wat een vraag straks heb ik weer problemen met de mod! Maar check anders profiel! in utrecht btw...
Maar ja idd het is maar goed dat er geen draken bestaan, want dan zouden mannen nog eens zien wat een vrouw beter kan*gniffel gniffel*
Hoeveel van die mannen die hier nu zeggen het wel te zijn doen het ook in de praktijk???
Me too.....quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:11 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
er staat anders niks in je profiel. ik ben zelf 19
quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:59 schreef killer_mac het volgende:
[..]
In iedergeval moet de dame geen boeren laten in een restaurant, en als ze moet gapen is het dan zoveel gevraagd om even de hand voor je mond te doen??
Thuis maakt het niet zoveel uit, mag ze van mij best boeren of zo, tenzij natuurlijk mijn ouders komen eten. (al zouden die er wel om kunnen lachen) maar toch
...een dame behoor je niet naar haar leeftijd te vragenquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:11 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
er staat anders niks in je profiel. ik ben zelf 19
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |