Dus help je haar als echte man van dat probleem in haar hoofd af: hup je betaald.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:00 schreef Baklap het volgende:
Vrouwen weten niet wat ze willen.
Samen naar de bios gaan bijvoorbeeld? Betaal je dan ook haar kaartje? Dat is ook altijd zo'n mooi discussiepunt.
Die van mij heeft er ook zoeenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:01 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb er 1!
ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:01 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Dus help je haar als echte man van dat probleem in haar hoofd af: hup je betaald.
Hier dus, maar zodra een man dat voor je doet wat je hier boven beschrijft krijgt hij te horen dat je dat zelf wel kan. Althans dat was bij mij zo. Desalniettemin houd ik nog lekker de deur voor een dame open. Als je het niet doet is het ook weer niet goed nl.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:55 schreef Wansl het volgende:
Bestaan er nog "echte mannen"? Daar bedoel ik mee de mannen die voor je de deur open houden, je helpen bij het aantrekken van je jas (okeej ik kan het ook prima zelf), je complimentjes geven, je helpen bij het sjouwen van de boodschappen enzo verder?
Okeej ik ben aardig geemancipeerd en kan het ook allemaal wel zelf, maar soms is het toch wel erg charmant en prettig als het wel zou gebeuren!
Herkenbaar? En waar vind ik die mannen!?
Dat wordt hier ook gevraagd....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:01 schreef Manager het volgende:
Dat zijn geen echte mannen.
Deze voorbeelden geven een typisch beeld van de sociaal afgetrainde man.
Je definitie van "echte mannen" klopt niet helemaal. Echte mannen zuipen elke dag bier terwijl ze op de bank hangend Studio Sport kijken. Ze boeren en laten scheten waar iedereen bij is. Hun gevoelens uiten ze niet. De vrouw moet maar doen wat 'ie zegt en hij zit vol met haar.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:55 schreef Wansl het volgende:
Bestaan er nog "echte mannen"? Daar bedoel ik mee de mannen die voor je de deur open houden, je helpen bij het aantrekken van je jas (okeej ik kan het ook prima zelf), je complimentjes geven, je helpen bij het sjouwen van de boodschappen enzo verder?
Dat zijn dus geen echte mannen, dat heten kerels.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je definitie van "echte mannen" klopt niet helemaal. Echte mannen zuipen elke dag bier terwijl ze op de bank hangend Studio Sport kijken. Ze boeren en laten scheten waar iedereen bij is. Hun gevoelens uiten ze niet. De vrouw moet maar doen wat 'ie zegt en hij zit vol met haar.
Dát zijn echte mannen.
ja volgens de standard van amerika ofzo ... wat jij beschrijft komt niet bepaald overeen met de gemiddelde NL. man ... behavle dat van studio sport danquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je definitie van "echte mannen" klopt niet helemaal. Echte mannen zuipen elke dag bier terwijl ze op de bank hangend Studio Sport kijken. Ze boeren en laten scheten waar iedereen bij is. Hun gevoelens uiten ze niet. De vrouw moet maar doen wat 'ie zegt en hij zit vol met haar.
Dát zijn echte mannen.
Dan zou ik jou in elk geval al vast van mijn lijstje halen!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dát zijn echte mannen.
Galant zijn is toch een soort van middel voor de man om zijn zin te krijgen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:07 schreef stay_fun het volgende:
Mensen van het mannelijke soort die niet galant durven zijn of zich durven te gedragen bij het risico om voor homo uitgescholden te worden
It was not a hint... I urge you to do so, want foute mannen leiden over het algemeen tot een gebroken hart (als in: good looking --> aandacht van álle vrouwen --> jaloezie --> twijfel --> break up)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:12 schreef Wansl het volgende:
Dat is niet zo moeilijk heb een klein neusje.. maar bedankt voor de TIP!
Idd!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:07 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen echte mannen, dat heten kerels.
Mensen van het mannelijke soort die niet galant durven zijn of zich durven te gedragen bij het risico om voor homo uitgescholden te worden
Goed, het zal natuurlijk ook anders kunnen gaan, en er zijn natuurlijk vrouwen die wel kunnen leven met al die aandacht voor hun partner ('hèhè, maar het is de míjne'), maar het gros van de mensen in mijn omgeving kunnen dat dus níet, resulterende in 'de' splitsing...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:15 schreef PhoeniXus het volgende:
wel erg cru zoals jij het beschrijft ...
Yeg studio sport, er zijn wel leukere dingen te bedenken als het kijken van studio sportquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:07 schreef PhoeniXus het volgende:
[..]
ja volgens de standard van amerika ofzo ... wat jij beschrijft komt niet bepaald overeen met de gemiddelde NL. man ... behavle dat van studio sport dan![]()
Goed geschreven!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:19 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
Idd!
Naar mijn mening is een echte man iemand die goed voor zichzelf en de mensen om hem heen zorgt. Iemand waar zijn vriendin zich veilig bij kan voelen, en kan beschermen, maar niet beschermend is. Iemand die een uitgesproken mening heeft, daar ook achter staat, maar ook open staat voor andere meningen. Iemand met een passie voor een bepaalde interesse.
Iemand die zijn gevoelens durft te delen, maar geen jankert is.
Uhu, alle vrouwen hebben een petitie ondertekend en beschouwen dat nu als hun collectieve mening waar niemand van afwijktquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:13 schreef nozem het volgende:
Ach, vrouwen claimen toch altijd dat ze niet meer zitten te wachten op een kerel die hun boodschapjes draagt en de deur openhoudt, die aardige complimentjes maakt etc..
De ge-emancipeerde vrouw heeft dat toch niet meer nodig?
Gelukkig zie je, als je deze voorkeuren voor jezelf duidelijk hebt, meteen dat je de juiste man hebt gevonden als je deze in het cafe tegenkomt. :|quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:19 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
Idd!
Naar mijn mening is een echte man iemand die goed voor zichzelf en de mensen om hem heen zorgt. Iemand waar zijn vriendin zich veilig bij kan voelen, en kan beschermen, maar niet beschermend is. Iemand die een uitgesproken mening heeft, daar ook achter staat, maar ook open staat voor andere meningen. Iemand met een passie voor een bepaalde interesse.
Misschien moet je niet op zoek gaan in een cafe? Of iemand in het cafe leren kennen zien als een mogelijk spoor dat naar een doel leidt ipv een eindbestemming?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:23 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Gelukkig zie je, als je deze voorkeuren voor jezelf duidelijk hebt, meteen dat je de juiste man hebt gevonden als je deze in het cafe tegenkomt. :|
Precies, en als er eten op tafel moet komen dan trekken ze er op uit om een hert te schieten...... wat nou boodschappen sjouwen.....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dát zijn echte mannen.
Kan anders best wel. Zoals ik al zei, je kan ze overal tegenkomen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:26 schreef Wansl het volgende:
Een cafe is naar mijn mening niet de beste plek om zo'n vent tegen te komen!
Wat je hier zoekt is een ziekenbroeder met smetvrees, gecombineerd met een bus pepperspray. Dat vermeng je dan met een ex-politicus die diplomaat is geworden en doet er een scheutje psycholoog bij. Als je op deze manier zoekt verwacht dan niet ook iets te vinden.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:19 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
Idd!
Het is niet alsof wij ons afvragen hoe ze in godesnaam die deur openkrijgt als wij er niet bij zijn hoor.....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:30 schreef Moonah het volgende:
Maar als een man altijd maar zgn hoffelijk is, en de vrouw dingen uit handen neemt, vind ik dat eerlijk gezegd ook iets betuttelends hebben. Alsof je die vrouw niet serieus neemt.
Ik ben dan ook niet op zoek naar een echte vent. Doe mij maar een echte vrouwquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:33 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Wat je hier zoekt is een ziekenbroeder met smetvrees, gecombineerd met een bus pepperspray. Dat vermeng je dan met een ex-politicus die diplomaat is geworden en doet er een scheutje psycholoog bij. Als je op deze manier zoekt verwacht dan niet ook iets te vinden.
* Wappert met handjes. "Help! Help!"quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:35 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
Het is niet alsof wij ons afvragen hoe ze in godesnaam die deur openkrijgt als wij er niet bij zijn hoor.....
Zegt meer over jouw relatie t.o.v. vrouwen, dan over het "man" zijn volgens mij...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:12 schreef Manager het volgende:
[..]
Galant zijn is toch een soort van middel voor de man om zijn zin te krijgen?
Hoe galant is de gemiddelde "man" nog als een relatie de zesde maand ingaat?
ja jij zal punten scoren bijde dames met zo'n instellingquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:47 schreef Oksel het volgende:
Vrouwen zijn van die simpele wezens.. zo makkelijk ze in te pakken met een paar simpele charmante, gentleman-achtige trucjes..
En in dit topic zelf een vrouw die er zelf om vraagt..
En vaak zijn die dus compleet ongemanierd, omdat ze als hunk geen moeite hoeven te doenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:54 schreef yvette1982 het volgende:
ik ken een echte man.
hij gaat als robarrio door het leven. een echte hunk, knap, succesvol, grappig en hij kan elke meid krijgen.
En ik had het dus juist over dit soort mannen, Wansl...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:54 schreef yvette1982 het volgende:
ik ken een echte man.
hij gaat als robarrio door het leven. een echte hunk, knap, succesvol, grappig en hij kan elke meid krijgen.
De dame houdt van rose (en dat staat good on her). Lekker boeie als je dan dat rose ding ff vast "moet" houden.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:21 schreef Wansl het volgende:
dat zou ik niet eens vragen.. (lees: dat zou ik hem niet willen aan doen)
Ja maar ik heb gelukkig dan weer geen roze tasjequote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:25 schreef stay_fun het volgende:
[..]
De dame houdt van rose (en dat staat good on her). Lekker boeie als je dan dat rose ding ff vast "moet" houden.
Zien ze maar al te goed dat je 'goed in de markt ligt met zo'n dame aan je zijde![]()
Ja, mijn vriend. Hij helpt mij altijd in m'n jas als we samen weggaan. Hij houdt elke deur voor me open, ook die van de auto. Hij zal mij nooit met de zwaarste spullen laten sjouwen. En zo kan ik nog wel wat dingen noemen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:55 schreef Wansl het volgende:
Okeej ik ben aardig geemancipeerd en kan het ook allemaal wel zelf, maar soms is het toch wel erg charmant en prettig als het wel zou gebeuren!
Ik wil best Tampons voor je halen in de locale kruidvat, maar met je tasje de stad rondlopen gaat toch echt iets te verquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:21 schreef ParanoidEv het volgende:
*zucht* Een vent die zelfs even met je tasje wil lopen als je het vraagt![]()
Killer_mac meldt zichquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:36 schreef Wansl het volgende:
Ik heb ook geen roze tasje.. iek!
en lijstje:
- gezellig mens
- lef
- durft over zijn gevoelens te praten
- iemand die weet wat die wil
- manieren heeft, dus niet met zijn handen eet in een restaurant thuis mag het wel
- die houd van uitgaan
- iemand waarbij ik me veilig voel
- die zichzelf is
Ow en de uiterlijke kenmerken.. tja dan heb je nog een hele was lijst
- donker haar
- groene, blauwe ogen
- groter dan 1.65
- ouder dan ik zelf ben
- niet te fatserig.
En dit is een lijst die ik echt niet mee neem als ik uit ga hoor!! Dus er wordt al voldoende van afgeweken!!!!
thnx, slaat op vadsig is met een Vquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:34 schreef BeF_Aviko het volgende:
... Vadsig dus. 'k Weet het, het woord ziet er niet uit, maar zo staat het wel in de Van Dale (misschien wel expres)
Om even ter verduidelijken,quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:54 schreef Wansl het volgende:
*krijgt kleur*
Heh geeft niet, kheb dr al 1 die het vast beide wel doetquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:43 schreef killer_mac het volgende:
[..]
Ik wil best Tampons voor je halen in de locale kruidvat, maar met je tasje de stad rondlopen gaat toch echt iets te ver
En waar vind je zo'n perfect mens?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:19 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
Idd!
Dat is nou precies wat mij ook irriteert. Wij mannen mogen ons volledig wegcijferen voor de vrouw.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:59 schreef Mindfields_ het volgende:
Oké daar gan we....
Jemig wij mannen moeten dit en moeten dat, maar wat krijgen wij mannen daar eigenlijk allemaal voor terug????? Of zijn vrouwen gewoon te veeleisend???? Emancipatie heeft vrouwen er niet gemakkelijker op gemaakt. Misschien wel een beetje doorgeslagen. Ik ben je slaaf niet.
Diitto hierquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:58 schreef DRUGS_Freak het volgende:
*meldt zich
En je kan me vinden in Groningen
als dat perfect is ben ik perfectquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:15 schreef dazzle123 het volgende:
[Naar mijn mening is een echte man iemand die goed voor zichzelf en de mensen om hem heen zorgt. Iemand waar zijn vriendin zich veilig bij kan voelen, en kan beschermen, maar niet beschermend is. Iemand die een uitgesproken mening heeft, daar ook achter staat, maar ook open staat voor andere meningen. Iemand met een passie voor een bepaalde interesse.
Iemand die zijn gevoelens durft te delen, maar geen jankert is.]
En waar vind je zo'n perfect mens?
Je slaagt in ieder geval voor de categorie "uitgesproken mening"quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:48 schreef ArcticG het volgende:
[..]
als dat perfect is ben ik perfect
Een metrosexueel dusquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:19 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
Idd!
Whahaha, wat een knurft...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:57 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Heh geeft niet, kheb dr al 1 die het vast beide wel doet
Bovendien komen mannen toch vaak met de verkeerde tampons thuis.
("Ja, maat Super was in de aanbieding" echt megemaakt)
Knurft was het zeker wel ja.. hij kocht ook altijd dure dingen (AH) dus ik denk dat ie het specaal voor mij had gedaan ofzo..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:47 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Whahaha, wat een knurft...
Je koopt toch ook niet opeens recycle schuurtoiletpapier, of gore merkloze zoutjes, of smerig vlees, alleen omdat het in de aanbieding is.
Wat zou er nou mieterig kunnen zijn aan een vrouw op een willekeurig moment een beetje extra het gevoel geven dat ze een vrouw is en tegelijkertijd je eigen mannelijkheid wat benadrukken? Toegegeven... sommige vrouwen verdienen het niet, maar galant ben je dan ook niet op basis van een ander, maar op basis van jezelf.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:16 schreef Dungeonmaster het volgende:
Mannen krijgen het nogal moeilijk hoor. Aan de ene kant moeten ze hun gevoelige kant tonen en galant zijn, maar geen enkele vrouw wil een mietje.
[..]
dat doe ik regelmatigquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:55 schreef Wansl het volgende:
Bestaan er nog "echte mannen"? Daar bedoel ik mee de mannen die voor je de deur open houden
jazeker wel, ik werk in een restaurantje dus ik oefen het zelfs regelmatigquote:, je helpen bij het aantrekken van je jas (okeej ik kan het ook prima zelf)
vraag het de meiden die ik in vriendschappelijke zin om me heen heb, en ze zullen allemaal antwoorden dat ik dat doe.quote:, je complimentjes geven, je helpen bij het sjouwen van de boodschappen enzo verder?
Nee joh, dan ben je veel te ouderwets en stijfkoppig, da's niet hip en modern en sexyquote:Okeej ik ben aardig geemancipeerd en kan het ook allemaal wel zelf, maar soms is het toch wel erg charmant en prettig als het wel zou gebeuren!
quote:Herkenbaar? En waar vind ik die mannen!?
Emancipatie heeft ook nadelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:55 schreef Wansl het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:21 schreef cos-micV het volgende:
Ja! ze bestaan nog..
Dan is het goedquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:19 schreef Wansl het volgende:
Bartholomeus
Edit:
Ik wil er even aan toevoegen dat ik opzich ook wel weer wat terug verwacht. Sure, ik kom best met bloemetjes en dergelijke aan, maar inderdaad, wat krijg ik daar dan voor terug? Het is geen éénrichtingsverkeer enzo, het moet wel van 2 kanten komen en blijven komen.
Ja tuurlijk moet het wel over en weer anders houd ik het ook gauw voor gezien....
Salon emancipatie, zeg maarquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:06 schreef Xennia het volgende:
zou dit topic niet beter kunnen heten: "ik ben geemancipeerd, maar alleen als het mij zo uitkomt"?
jeetje..quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:57 schreef kastanova het volgende:
Zodra ik zwangerschapsverlof krijg en bij ieder buikkrampje naar huis mag, zal ik je tassen dragen, luie kutsnol.
.
Vrouwen op gympies met spijkerbroeken zijn in !quote:Op woensdag 24 maart 2004 02:18 schreef Profesor het volgende:![]()
...bestaan er nog elegante vrouwen?.. De één loopt nog lomper dan de ander...
Misschien "schokkend" maar je kunt én vrouwlijk zijn én toch je mannetje staan...
Anders wordt het even helemaal verkeerd opgevat! Ow en even voor the record: Ik ben geen kutsnol en zwanger zal ik ook nooit van jou wordenquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:57 schreef kastanova het volgende:
Zodra ik zwangerschapsverlof krijg en bij ieder buikkrampje naar huis mag, zal ik je tassen dragen, luie kutsnol.
.
Verkapt datingtopic?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:08 schreef Wansl het volgende:
Lieve Bef-Aviko jah je profiel is perfect, maar zoals je al schreef ben je bezet...
En killer_mac zal even je profiel lezen...
Okeequote:Op woensdag 24 maart 2004 11:17 schreef Wansl het volgende:
Nee sorry niet echt! dus back to the TP!
Well duh! Kan niet als ik je in je reet neuk hé?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:05 schreef Wansl het volgende:
zwanger zal ik ook nooit van jou worden![]()
-edit- reaktie op hierboven.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:31 schreef ArcticG het volgende:
[..]
edit.
-edit- reaktie op hierboven.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
ddit.
--offtopic--quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:08 schreef Wansl het volgende:
Lieve Bef-Aviko jah je profiel is perfect, maar zoals je al schreef ben je bezet...
En killer_mac zal even je profiel lezen...
Dingen als jas en deur? Jas wel, deur niet. Voor de rest verwijs ik naar de algemene omgangsnormen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:03 schreef Wansl het volgende:
Maar heren vinden jullie het nou wel of niet prettig als een vrouw het voor jullie zou doen?
En mee eens hoor geen geslowchat!!!
Wie er het eerst de trap op of afloopt, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:20 schreef Wansl het volgende:
Zoals?
Bij het oplopen van een trap hoort de man als eerst te gaan. Anders zou hij namelijk onder de rok van de dame kunnen kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:41 schreef Wansl het volgende:
wie het eerst de trap afloopt of oploopt? Kun je mij dan zeggen waarom dat belangrijk is voor jou?
Denk niet dat je beroemdheden kunt gaan benoemen als wel of geen attente man.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:18 schreef Elegy het volgende:
Maar wie gaat er nu schuin de trap oplopen
Om het optopic te houden:
Geef eens een paar voorbeelden van "echte mannen". Beroemdheden ofzo
Okeej maar dan toch kan je er wel een idee bij creeeren wat er bedoeld wordt toch?quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:48 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Denk niet dat je beroemdheden kunt gaan benoemen als wel of geen attente man.
Deze mensen spelen een rol...en zijn in het eggie misschien wel de grootste horken die er rondlopen...
Nou dragen vrouwen tegenwoordig ook heel vaak géén rok, moet het dan ook?quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bij het oplopen van een trap hoort de man als eerst te gaan. Anders zou hij namelijk onder de rok van de dame kunnen kijken.
Dan moet ze niet van die onmogelijke schoenen aan doen, dan valt ze ook niet..quote:Bij het aflopen maakt het minder uit, maar gebruikelijk is, is dat de man voorop gaat. Dit voor als de vrouw zou vallen.
Nuja, dat weet je niet. Maar een "film-man" kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:48 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Denk niet dat je beroemdheden kunt gaan benoemen als wel of geen attente man.
Deze mensen spelen een rol...en zijn in het eggie misschien wel de grootste horken die er rondlopen...
Jepsquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou dragen vrouwen tegenwoordig ook heel vaak géén rok, moet het dan ook?
doe ikn idd ook, wat mijn vriendin zeer op prijs stelt. alleen de deur openhouden,, doe ik de deur open van de auto zegt ze: ja, ik stap daar wel in....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:58 schreef PhoeniXus het volgende:
wil niet opscheppen of iets dergelijks ... maar dat zijn dingen waarmee ik opgevoed ben, en dus inderdaad doe ... vind eigenlijk nog wel een beetje dat het hoort
meestal betalen we apart maar soms verras ik haar en gaan we samen en betaal ik. dat is dan wel op relatief goedkope tijden want ze vind het zelf onzin om dan op zaterdagavond te gaan terwijl vrijdagmiddag ook kan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:00 schreef Baklap het volgende:
Samen naar de bios gaan bijvoorbeeld? Betaal je dan ook haar kaartje? Dat is ook altijd zo'n mooi discussiepunt.
omzin imho.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:07 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen echte mannen, dat heten kerels.
meer dan met de eerste. ik merk dat ik steeds galanter word en socialer tegenover mijn meisje. al kan ik ook heel "kerel's' zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:12 schreef Manager het volgende:
[..]
Galant zijn is toch een soort van middel voor de man om zijn zin te krijgen?
Hoe galant is de gemiddelde "man" nog als een relatie de zesde maand ingaat?
nee, de "ge-emancipeerde" vrouw gaat door haar rug als ze effe wat patroontjes moet kopen voor vriendjelief. :$quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:13 schreef nozem het volgende:
Ach, vrouwen claimen toch altijd dat ze niet meer zitten te wachten op een kerel die hun boodschapjes draagt en de deur openhoudt, die aardige complimentjes maakt etc..
De ge-emancipeerde vrouw heeft dat toch niet meer nodig?
ikke dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:19 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
Idd!
dat mag ik niet van mijn liefje, zielig voor het hert.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:26 schreef Dirty_Harry het volgende:
[..]
Precies, en als er eten op tafel moet komen dan trekken ze er op uit om een hert te schieten...... wat nou boodschappen sjouwen.....![]()
dat vraagt ze toch niet want dan ga ik zeiken dat er zoveel onnodige teringzooi in zit. af en toe draag ik het wel voor haar hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:21 schreef ParanoidEv het volgende:
*zucht* Een vent die zelfs even met je tasje wil lopen als je het vraagt![]()
waar woon e en hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:36 schreef Wansl het volgende:
Ik heb ook geen roze tasje.. iek!
en lijstje:
- gezellig mens
- lef
- durft over zijn gevoelens te praten
- iemand die weet wat die wil
- manieren heeft, dus niet met zijn handen eet in een restaurant thuis mag het wel
- die houd van uitgaan
- iemand waarbij ik me veilig voel
- die zichzelf is
Ow en de uiterlijke kenmerken.. tja dan heb je nog een hele was lijst
- donker haar
- groene, blauwe ogen
- groter dan 1.65
- ouder dan ik zelf ben
- niet te fatserig.
En dit is een lijst die ik echt niet mee neem als ik uit ga hoor!! Dus er wordt al voldoende van afgeweken!!!!
"ligt p grond"quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:57 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Heh geeft niet, kheb dr al 1 die het vast beide wel doet
Bovendien komen mannen toch vaak met de verkeerde tampons thuis.
("Ja, maat Super was in de aanbieding" echt megemaakt)
Die echte mannen zijn al 10 emancipatierijke jaren lang voor watjes uitgescholden, en hebben er nu hun buik van vol vermoed ik...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:55 schreef Wansl het volgende:
Wat een vraag straks heb ik weer problemen met de mod! Maar check anders profiel! in utrecht btw...quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:47 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
waar woon e en hoe oud ben je?
Vriendin van mij woont ook in Utrecht. Leuke stadquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:11 schreef Wansl het volgende:
[..]
Wat een vraag straks heb ik weer problemen met de mod! Maar check anders profiel! in utrecht btw...
Vuurspugenquote:Maar ja idd het is maar goed dat er geen draken bestaan, want dan zouden mannen nog eens zien wat een vrouw beter kan*gniffel gniffel*
Daar kom je pas achter door met ons uit te gaan, één voor éénquote:Hoeveel van die mannen die hier nu zeggen het wel te zijn doen het ook in de praktijk???
Ik niet, en als ze dat zou willen heeft ze pech.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:00 schreef Baklap het volgende:
*galant knikt*quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:40 schreef Wansl het volgende:
*lacht*![]()
Haha dus jij wilt dat zij jouw kaartje betaald??quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:42 schreef servowire het volgende:
[..]
Ik niet, en als ze dat zou willen heeft ze pech.
Stoort ze zich eraan heeft ze aan mij de verkeerde
emmancipatie ok, maar dan wel van 2 kanten
Dat is zeker geen onaantrekkelijke optiequote:Op donderdag 25 maart 2004 10:47 schreef Wansl het volgende:
[..]
Haha dus jij wilt dat zij jouw kaartje betaald??![]()
Kwaliteit komt met een prijs.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:51 schreef Wansl het volgende:
Is maar goed dan dat ik een baan heb... als ik met jullie uit zou gaan![]()
Quid pro quoquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:53 schreef Wansl het volgende:
Ow in dat geval!!!
Maarre mag ik daar uit opmaken dat de heren ook verwachten van de dames dat zij galant zijn? In de zin van het topic....
In iedergeval moet de dame geen boeren laten in een restaurant, en als ze moet gapen is het dan zoveel gevraagd om even de hand voor je mond te doen??quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:53 schreef Wansl het volgende:
Ow in dat geval!!!
Maarre mag ik daar uit opmaken dat de heren ook verwachten van de dames dat zij galant zijn? In de zin van het topic....
Ik wel. En deuren openhouden doe ik ook voor anderen, ongeacht geslacht; uit beleefdheid dus. Behandel anderen zoals jij zelf behandeld wil worden.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:53 schreef Wansl het volgende:
Ow in dat geval!!!
quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:58 schreef killer_mac het volgende:
ik zou zeggen, ik betaal het kaartje en zij de frisdrank?
Ok iets te nederlands misschien.
Maar ik moet wel zeggen dat als een dame verwacht dat ik elke keer voor haar ga betalen dan heeft ze een verkeerde aan mij.
als ze mij de 3e dat nog alles laat betalen dan ben ik gewoon eerlijk en zeg haar gedag. (ik bedoel ik ben geen milijonair en ik heb ook geen geldboom)
er staat anders niks in je profiel. ik ben zelf 19quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:11 schreef Wansl het volgende:
[..]
Wat een vraag straks heb ik weer problemen met de mod! Maar check anders profiel! in utrecht btw...
Maar ja idd het is maar goed dat er geen draken bestaan, want dan zouden mannen nog eens zien wat een vrouw beter kan*gniffel gniffel*
Hoeveel van die mannen die hier nu zeggen het wel te zijn doen het ook in de praktijk???
Me too.....quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:11 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
er staat anders niks in je profiel. ik ben zelf 19
quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:59 schreef killer_mac het volgende:
[..]
In iedergeval moet de dame geen boeren laten in een restaurant, en als ze moet gapen is het dan zoveel gevraagd om even de hand voor je mond te doen??
Thuis maakt het niet zoveel uit, mag ze van mij best boeren of zo, tenzij natuurlijk mijn ouders komen eten. (al zouden die er wel om kunnen lachen) maar toch
...een dame behoor je niet naar haar leeftijd te vragenquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:11 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
er staat anders niks in je profiel. ik ben zelf 19
Vind natuurlijk dat als hij dat zegt hij ook het goede voorbeeld geeft.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:30 schreef Wansl het volgende:
[..]
Maar laat hij het dan ook even doen
![]()
Mensen mensen dat kan dus echt niet he! (lees: ik vind dit niet kunnen)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:23 schreef killer_mac het volgende:
[..]
Vind natuurlijk dat als hij dat zegt hij ook het goede voorbeeld geeft.
Ik zelf heb 't een keer meegemaakt, zit je in een beetje luxe restaurant te eten met een meid (in dit geval was het geen dame) Gaat ze even heel uitgebreid zitten gapen (en ook nog terwijl ze nog iets in haar mond had)
AAAAH
Je ging stappen op niet amoureuze gronden, en dan verwacht je hoffelijkheid?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:20 schreef Blinky het volgende:
Ik ben nu een paar keer met mannen uitgeweest, welliswaar niet op amoureuze gronden oid, maar toch. Heb eigenlijk niets/niet veel van hoffelijkheid gemerkt. Misschien is dat het verschil?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:58 schreef PhoeniXus het volgende:
wil niet opscheppen of iets dergelijks ... maar dat zijn dingen waarmee ik opgevoed ben, en dus inderdaad doe ... vind eigenlijk nog wel een beetje dat het hoort
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:55 schreef Wansl het volgende:
Je zeurt.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:59 schreef Wansl het volgende:
[..]
Aha voor wat hoort wat... in de zin van.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan is het goed
Het kwam nogal over alsof de vent in kwestie z'n best heeft te doen terwijl de vrouwelijke tegenpartij achterover mag gaan hangen...
Leuk, een topickick van twee weken, maar lees dan ook even de gehele context van waar je op reageert alvorens met een goedkope oneliner te komen.quote:Op woensdag 14 april 2004 08:58 schreef majestic_brew het volgende:
[..]
Aha voor wat hoort wat... in de zin van.
" Hoezo geen zin in sex?!?!?! Ik heb toch vanavond een bloemetje meegebracht /?!?!?"
Tja dan verlaag je je partner dmv galant gedrag tot hoererij...off zie ik dat verkeerd??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |