abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17909406
Bestaan er nog "echte mannen"? Daar bedoel ik mee de mannen die voor je de deur open houden, je helpen bij het aantrekken van je jas (okeej ik kan het ook prima zelf), je complimentjes geven, je helpen bij het sjouwen van de boodschappen enzo verder?

Okeej ik ben aardig geemancipeerd en kan het ook allemaal wel zelf, maar soms is het toch wel erg charmant en prettig als het wel zou gebeuren!

Herkenbaar? En waar vind ik die mannen!?
pi_17909460
ikkuh me ex zeurde dat ik altijd te veel wilde doen

(½italiaans )

dus mischien een jaartje naar italie gaan
pi_17909465
wil niet opscheppen of iets dergelijks ... maar dat zijn dingen waarmee ik opgevoed ben, en dus inderdaad doe ... vind eigenlijk nog wel een beetje dat het hoort
Hoezo dat mag niet ?!
pi_17909466
Die zijn hier!
Dandys Rule OK?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 11:58:08 #5
21157 sioux_
lost in space
pi_17909467
<----

pi_17909482
*meldt*

Stoel aanschuiven in een restaurant of jas aanbieden tijdens koude avond ook charmant?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 11:58:42 #7
13086 DRUGS_Freak
100% Puur & Onversneden
pi_17909485
*meldt zich

En je kan me vinden in Groningen
Je weet het toch ......?
pi_17909506
Aanwezig! Ze zijn er echt hoor
pi_17909508
Beter zoeken, zulke mannen zullen er zat rondlopen.
En waar je zulke mannen kunt vinden? Overal wel.
Als je slechte ervaringen hebt met mannen, zoek je ze in een verkeerde doelgroep.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:00:00 #10
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_17909513
Vrouwen weten niet wat ze willen.

Samen naar de bios gaan bijvoorbeeld? Betaal je dan ook haar kaartje? Dat is ook altijd zo'n mooi discussiepunt.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_17909514
Zow daar sta ik dus even van te kijken!
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:00:31 #12
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_17909528
Ik ook
En ik ben 21 en kom uit Roosendaal
.
..
...
....
pi_17909538
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:00 schreef Baklap het volgende:

Samen naar de bios gaan bijvoorbeeld? Betaal je dan ook haar kaartje? Dat is ook altijd zo'n mooi discussiepunt.
Dus help je haar als echte man van dat probleem in haar hoofd af: hup je betaald.
pi_17909541
Ik heb er 1!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_17909548
Dat zijn geen echte mannen.

Deze voorbeelden geven een typisch beeld van de sociaal afgetrainde man.
pi_17909555
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:01 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb er 1!

Die van mij heeft er ook zoeen
pi_17909560
ik ben er idd ook mee opgevoed..is toch nix minder dan normaal dat je zoiets doet voor een meisje/vrouw? dat hoort gewoon zo..en het staat ook wel sociaal vind ik persoonlijk!
Team-Squid.nl | Rickage^ &lt;-- Team-Squid.nl Ownage!
pi_17909562
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:01 schreef stay_fun het volgende:

[..]

Dus help je haar als echte man van dat probleem in haar hoofd af: hup je betaald.
ben ik het mee eens
Hoezo dat mag niet ?!
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:02:43 #19
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_17909582
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 11:55 schreef Wansl het volgende:
Bestaan er nog "echte mannen"? Daar bedoel ik mee de mannen die voor je de deur open houden, je helpen bij het aantrekken van je jas (okeej ik kan het ook prima zelf), je complimentjes geven, je helpen bij het sjouwen van de boodschappen enzo verder?

Okeej ik ben aardig geemancipeerd en kan het ook allemaal wel zelf, maar soms is het toch wel erg charmant en prettig als het wel zou gebeuren!

Hier dus, maar zodra een man dat voor je doet wat je hier boven beschrijft krijgt hij te horen dat je dat zelf wel kan. Althans dat was bij mij zo. Desalniettemin houd ik nog lekker de deur voor een dame open. Als je het niet doet is het ook weer niet goed nl.
het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
pi_17909596
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:01 schreef Manager het volgende:
Dat zijn geen echte mannen.

Deze voorbeelden geven een typisch beeld van de sociaal afgetrainde man.
Dat wordt hier ook gevraagd....

Overigens zijn er zat mannen die dit nooit zullen leren
pi_17909636
quote:
Je definitie van "echte mannen" klopt niet helemaal. Echte mannen zuipen elke dag bier terwijl ze op de bank hangend Studio Sport kijken. Ze boeren en laten scheten waar iedereen bij is. Hun gevoelens uiten ze niet. De vrouw moet maar doen wat 'ie zegt en hij zit vol met haar.

Dát zijn echte mannen.
pi_17909651
ja he het is ook nooit goed...
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:06:04 #23
50300 CIXX
Rotterdam
pi_17909652
*meldt* zolang het om mn eigen meisje gaat dan (of goede vriendinnen). Algemeen ehm. niet dus
Hardcore is my life, is my style!
pi_17909687
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je definitie van "echte mannen" klopt niet helemaal. Echte mannen zuipen elke dag bier terwijl ze op de bank hangend Studio Sport kijken. Ze boeren en laten scheten waar iedereen bij is. Hun gevoelens uiten ze niet. De vrouw moet maar doen wat 'ie zegt en hij zit vol met haar.

Dát zijn echte mannen.
Dat zijn dus geen echte mannen, dat heten kerels.

Mensen van het mannelijke soort die niet galant durven zijn of zich durven te gedragen bij het risico om voor homo uitgescholden te worden
pi_17909694
quote:

[..]

Dát zijn echte mannen.
ja volgens de standard van amerika ofzo ... wat jij beschrijft komt niet bepaald overeen met de gemiddelde NL. man ... behavle dat van studio sport dan
Hoezo dat mag niet ?!
pi_17909711
meld ! vind het toch niet zo gepast om die dingen niet te doen
046
Dank aan Yeahinho
pi_17909717
quote:

[..]

Dát zijn echte mannen.
Dan zou ik jou in elk geval al vast van mijn lijstje halen!
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:10:11 #28
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_17909749
't Is gewoon een kwestie van goed fatsoen, en je niet boven de andere 'mannen' willen tillen door stoer gedrag, maar gewoon jezelf blijven. Althans, dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Als je mijn redenering volgt, zul je dus uitkomen op mijn visie dat 'foute mannen', oftewel stoere types of popiejopies dat (dus) niet doen.

Dus Wansl, ga niet achter de eerste 'slick flick' aan, maar kijk verder dan je neus lang is
Je weet het niet...
Ziezo! Da's mooi van Aviko! --&gt; Power to the pieper!
pi_17909802
Ja wil dat wel doen.
Alleen is het meestal de vrouw die het lekker zelf wil doen.
pi_17909817
Dat is niet zo moeilijk heb een klein neusje.. maar bedankt voor de TIP!
pi_17909829
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:07 schreef stay_fun het volgende:
Mensen van het mannelijke soort die niet galant durven zijn of zich durven te gedragen bij het risico om voor homo uitgescholden te worden
Galant zijn is toch een soort van middel voor de man om zijn zin te krijgen?

Hoe galant is de gemiddelde "man" nog als een relatie de zesde maand ingaat?
pi_17909836
Ach, vrouwen claimen toch altijd dat ze niet meer zitten te wachten op een kerel die hun boodschapjes draagt en de deur openhoudt, die aardige complimentjes maakt etc..

De ge-emancipeerde vrouw heeft dat toch niet meer nodig?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:14:39 #33
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_17909872
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:12 schreef Wansl het volgende:
Dat is niet zo moeilijk heb een klein neusje.. maar bedankt voor de TIP!
It was not a hint... I urge you to do so, want foute mannen leiden over het algemeen tot een gebroken hart (als in: good looking --> aandacht van álle vrouwen --> jaloezie --> twijfel --> break up)

[ Bericht 0% gewijzigd door BeF_Aviko op 23-03-2004 12:15:37 (Tag-typo) ]
Je weet het niet...
pi_17909905
wel erg cru zoals jij het beschrijft ...
Hoezo dat mag niet ?!
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:16:55 #35
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_17909930
Mannen krijgen het nogal moeilijk hoor. Aan de ene kant moeten ze hun gevoelige kant tonen en galant zijn, maar geen enkele vrouw wil een mietje. Emancipatie heeft in het verleden zeker goede dingen gedaan voor vrouwen, maar de laatste tijd zijn ze er alleen maar meer door gaan zeuren.
Rescuer of the distressed damsel
pi_17909940
okeej mijn ogen zijn geopent...
pi_17909990
quote:

[..]

Idd!

Naar mijn mening is een echte man iemand die goed voor zichzelf en de mensen om hem heen zorgt. Iemand waar zijn vriendin zich veilig bij kan voelen, en kan beschermen, maar niet beschermend is. Iemand die een uitgesproken mening heeft, daar ook achter staat, maar ook open staat voor andere meningen. Iemand met een passie voor een bepaalde interesse.
Iemand die zijn gevoelens durft te delen, maar geen jankert is.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:20:08 #38
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_17910007
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:15 schreef PhoeniXus het volgende:
wel erg cru zoals jij het beschrijft ...
Goed, het zal natuurlijk ook anders kunnen gaan, en er zijn natuurlijk vrouwen die wel kunnen leven met al die aandacht voor hun partner ('hèhè, maar het is de míjne'), maar het gros van de mensen in mijn omgeving kunnen dat dus níet, resulterende in 'de' splitsing...

Overigens, als ik een vriendin zoek, ga ik niet voor de godsgruwelijk mooie exemplaren, omdat die meestal weten dat ze mooi zijn dus een zekere vorm van arrogantie uitstralen.

Ik heb liever van die meisjes die toch dat 'iets' hebben maar dat zelf niet doorhebben. Daarnaast voel ik me er gewoon goed bij om mensen zonder veel zelfvertrouwen (waaronder ik) toch een beetje een hart onder de riem te steken; dan zie je ze groeien en bloeien
Je weet het niet...
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:20:51 #39
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_17910030
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:07 schreef PhoeniXus het volgende:

[..]

ja volgens de standard van amerika ofzo ... wat jij beschrijft komt niet bepaald overeen met de gemiddelde NL. man ... behavle dat van studio sport dan
Yeg studio sport, er zijn wel leukere dingen te bedenken als het kijken van studio sport
pi_17910043
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:19 schreef FoeiJongHaai het volgende:

[..]

Idd!

Naar mijn mening is een echte man iemand die goed voor zichzelf en de mensen om hem heen zorgt. Iemand waar zijn vriendin zich veilig bij kan voelen, en kan beschermen, maar niet beschermend is. Iemand die een uitgesproken mening heeft, daar ook achter staat, maar ook open staat voor andere meningen. Iemand met een passie voor een bepaalde interesse.
Goed geschreven!
pi_17910046
Ja! ze bestaan nog..
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:22:29 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_17910066
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:13 schreef nozem het volgende:
Ach, vrouwen claimen toch altijd dat ze niet meer zitten te wachten op een kerel die hun boodschapjes draagt en de deur openhoudt, die aardige complimentjes maakt etc..

Uhu, alle vrouwen hebben een petitie ondertekend en beschouwen dat nu als hun collectieve mening waar niemand van afwijkt ..

Anyway, die mannen zijn er best hoor, je moet alleen wel uitkijken dat die vent echt zo is, anders stopt de hele parade na een paar maanden en zit je met zo'n man die monidique beschrijft . Op zich is het makkelijker als je gewoon een man tegen komt die zichzelf is vanaf dag 1, daar kan je tenminste wat mee, als ie nou niet elke keer de deur open houd of de stoel naar achter schuift voor je en maar 1 keer in de X aantal maanden een bloemetje voor je koopt maar wel eerlijk is en waar je je lekker bij voelt dan maakt het geen reet uit. .
anyway, ze bestaan, ik heb ze weleens zien rondlopen, eerlijke manen die ( na zelfs nu al 2 jaar een relatie te hebben nog steeds de beleeftheid zelfe is, maar dat is er maar 1 van een hele reut mensen die ik ken )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:23:20 #43
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_17910088
quote:

[..]

Idd!

Gelukkig zie je, als je deze voorkeuren voor jezelf duidelijk hebt, meteen dat je de juiste man hebt gevonden als je deze in het cafe tegenkomt. :|
pi_17910154
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:23 schreef Dungeonmaster het volgende:

[..]

Gelukkig zie je, als je deze voorkeuren voor jezelf duidelijk hebt, meteen dat je de juiste man hebt gevonden als je deze in het cafe tegenkomt. :|
Misschien moet je niet op zoek gaan in een cafe? Of iemand in het cafe leren kennen zien als een mogelijk spoor dat naar een doel leidt ipv een eindbestemming?

Verder gaat het hier natuurlijk niet om het zoek-probleem maar om een beschrijving.....

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2004 12:27:20 ]
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:26:35 #45
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_17910174
quote:

[..]

Dát zijn echte mannen.
Precies, en als er eten op tafel moet komen dan trekken ze er op uit om een hert te schieten...... wat nou boodschappen sjouwen.....
But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_17910178
Een cafe is naar mijn mening niet de beste plek om zo'n vent tegen te komen!
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:27:59 #47
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_17910219
*meldt

Mijn (ex-) vriendinnen konden vaak de hoffelijkheid echter niet zo waarderen, die vonden het altijd zo formeel en vaak helemaal niet leuk als je hun bijvoorbeeld dingen liet kiezen. Tis ook nooit goed he!
pi_17910259
Stomme maatschappij ook! Volgende topic wordt wat willen vrouwen haha
pi_17910271
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:26 schreef Wansl het volgende:
Een cafe is naar mijn mening niet de beste plek om zo'n vent tegen te komen!
Kan anders best wel. Zoals ik al zei, je kan ze overal tegenkomen.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:30:56 #50
11682 Moonah
Jolie femme
pi_17910285
Ik houd ook een deur voor iemand open, als mijn allerliefste zijn handen vol boodschappen heeft draag ik ook de helft (ongeveer), ik neem ook cadeautjes mee, ik geef ook complimenten. Dit alles tav zowel vrouwen als mannen.
Goh, ik ben dus een echte man.
Maar als een man altijd maar zgn hoffelijk is, en de vrouw dingen uit handen neemt, vind ik dat eerlijk gezegd ook iets betuttelends hebben. Alsof je die vrouw niet serieus neemt.
Ik moet er overigens niet aan denken dat iemand me continu zou helpen met het aantrekken van mijn jas. Dat doe ik zelf al zo vaak op mijn werk.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:33:32 #51
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_17910335
quote:

[..]

Idd!

Wat je hier zoekt is een ziekenbroeder met smetvrees, gecombineerd met een bus pepperspray. Dat vermeng je dan met een ex-politicus die diplomaat is geworden en doet er een scheutje psycholoog bij. Als je op deze manier zoekt verwacht dan niet ook iets te vinden.
pi_17910364
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:30 schreef Moonah het volgende:
Maar als een man altijd maar zgn hoffelijk is, en de vrouw dingen uit handen neemt, vind ik dat eerlijk gezegd ook iets betuttelends hebben. Alsof je die vrouw niet serieus neemt.
Het is niet alsof wij ons afvragen hoe ze in godesnaam die deur openkrijgt als wij er niet bij zijn hoor.....
pi_17910371
Het gaat ook niet omdat het elke keer dag in dag uit gebeurd, maar gewoon zo af en toe!
pi_17910410
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:33 schreef Dungeonmaster het volgende:

[..]

Wat je hier zoekt is een ziekenbroeder met smetvrees, gecombineerd met een bus pepperspray. Dat vermeng je dan met een ex-politicus die diplomaat is geworden en doet er een scheutje psycholoog bij. Als je op deze manier zoekt verwacht dan niet ook iets te vinden.
Ik ben dan ook niet op zoek naar een echte vent. Doe mij maar een echte vrouw .
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:37:29 #55
11682 Moonah
Jolie femme
pi_17910419
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:35 schreef FoeiJongHaai het volgende:

[..]

Het is niet alsof wij ons afvragen hoe ze in godesnaam die deur openkrijgt als wij er niet bij zijn hoor.....
* Wappert met handjes. "Help! Help!"
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_17910442
Ik zie ze bijna nergens
Zelf ben ik geemancipeerd genoeg, want ik wil altijd alles zelf dragen en doen.. ookal heb ik zo'n man niet per se nodig, t idee alleen al is op zich al prettig
Delivered without an information leaflet
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:40:15 #57
58560 Oksel
Gezellig.
pi_17910481
Als ik aan het werk ben wel..
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:40:22 #58
86166 honest
effe kijke
pi_17910484
Echte mannen.....ze zijn er heus nog wel, maar hoe zit dat dan met de echte vrouwen?
Moet een echte man ook galant zijn voor zo'n bitserige,eigenwijze, geëmancipeerde,halve
vent met grote bek en een gat in der klauwen waar je U tegen zegt?
Ach...het zal wel zo iets zijn .... als met een spiegel....je straalt iets uit en je ontvangt het terug.
Wie goed doet.... goed ontmoet
leven en laten leven
pi_17910496
* Monk meldt

Voor mij is het eigelijk allemaal gewoon, maar m'n vriendin vindt het helemaal het einde, aangezien haar ex geen van al die dingen deed en nu voelt ze zich een princesje
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:47:00 #60
58560 Oksel
Gezellig.
pi_17910618
Vrouwen zijn van die simpele wezens.. zo makkelijk ze in te pakken met een paar simpele charmante, gentleman-achtige trucjes..

En in dit topic zelf een vrouw die er zelf om vraagt..
pi_17910667
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:12 schreef Manager het volgende:

[..]

Zegt meer over jouw relatie t.o.v. vrouwen, dan over het "man" zijn volgens mij...
pi_17910729
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:47 schreef Oksel het volgende:
Vrouwen zijn van die simpele wezens.. zo makkelijk ze in te pakken met een paar simpele charmante, gentleman-achtige trucjes..

En in dit topic zelf een vrouw die er zelf om vraagt..
ja jij zal punten scoren bijde dames met zo'n instelling
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:54:00 #63
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_17910745
ik ken een echte man.
hij gaat als robarrio door het leven. een echte hunk, knap, succesvol, grappig en hij kan elke meid krijgen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_17910787
en hij is al bezet?!
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:58:11 #65
83103 yvette1982
pi_17910813
op het moment even niet.
maar je moet snel zijn als je hem wilt.
pi_17910853
dat zal ik dan in mijn achterhoofd houden... waar kan ik zijn tel vandaan halen?!
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:02:26 #67
83103 yvette1982
pi_17910917
tja dat kan ik natuurlijk niet zo maar geven.
als hij jou leuk vind dan neemt hij wel contact met jou op. maar ik zie dat je weinig info geeft.
pi_17911105
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:54 schreef yvette1982 het volgende:
ik ken een echte man.
hij gaat als robarrio door het leven. een echte hunk, knap, succesvol, grappig en hij kan elke meid krijgen.
En vaak zijn die dus compleet ongemanierd, omdat ze als hunk geen moeite hoeven te doen

jaloers mode oh nee toch niet
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:14:39 #69
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_17911199
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:54 schreef yvette1982 het volgende:
ik ken een echte man.
En ik had het dus juist over dit soort mannen, Wansl...
Je weet het niet...
pi_17911211
Ach jah daar heb je vast gelijk in.. manieren en hunks/zelfingenomen ventjes gaat meestal niet zo goed samen.. Dan krijg je van die one-night stand dingen.. Lastig hoor!
pi_17911306
meiden / dames moeten gewoon niet mere vast houden aan hun ideale type das het grootste probleem meiden hebben altijd een type waar hun jongen op moet lijken lijkt hij er niet goed genoeg op dan word het nix
pi_17911341
Nou ik heb het ook wel eens gedaan met "minder". En dus niet gezocht naar het geen ik voor ogen had, maar dat houd wel in dat op een gegeven moment je relatie stukt loopt omdat je iemand tegen komt die anders is en beter aan sluit bij je beeld..
pi_17911343
*zucht* Een vent die zelfs even met je tasje wil lopen als je het vraagt
pi_17911359
dat zou ik niet eens vragen.. (lees: dat zou ik hem niet willen aan doen)
pi_17911452
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:21 schreef Wansl het volgende:
dat zou ik niet eens vragen.. (lees: dat zou ik hem niet willen aan doen)
De dame houdt van rose (en dat staat good on her). Lekker boeie als je dan dat rose ding ff vast "moet" houden.

Zien ze maar al te goed dat je 'goed in de markt ligt met zo'n dame aan je zijde
pi_17911491
maaruh dames maak maar een lijstje wat je in een jongen wil
pi_17911573
dames maak eens een lijstje
pi_17911620
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:25 schreef stay_fun het volgende:

[..]

De dame houdt van rose (en dat staat good on her). Lekker boeie als je dan dat rose ding ff vast "moet" houden.

Zien ze maar al te goed dat je 'goed in de markt ligt met zo'n dame aan je zijde
Ja maar ik heb gelukkig dan weer geen roze tasje
pi_17911723
Ik heb ook geen roze tasje.. iek!

en lijstje:
- gezellig mens
- lef
- durft over zijn gevoelens te praten
- iemand die weet wat die wil
- manieren heeft, dus niet met zijn handen eet in een restaurant thuis mag het wel
- die houd van uitgaan
- iemand waarbij ik me veilig voel
- die zichzelf is

Ow en de uiterlijke kenmerken.. tja dan heb je nog een hele was lijst
- donker haar
- groene, blauwe ogen
- groter dan 1.65
- ouder dan ik zelf ben
- niet te fatserig.

En dit is een lijst die ik echt niet mee neem als ik uit ga hoor!! Dus er wordt al voldoende van afgeweken!!!!
pi_17911732
quote:

Ja, mijn vriend. Hij helpt mij altijd in m'n jas als we samen weggaan. Hij houdt elke deur voor me open, ook die van de auto. Hij zal mij nooit met de zwaarste spullen laten sjouwen. En zo kan ik nog wel wat dingen noemen.

Van mij hoeft het niet, maar hij vind het fijn. Nou, prima, mij zul je niet horen klagen.
pi_17911818
- groene, blauwe ogen donker haar + blauwe ogen .. ?
- ouder dan ik zelf ben waarom ouder?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:42:10 #82
54520 MANI
arggg blub blub
pi_17911847
mijn ex-vriendje is Amerikaan en die worden behoorlijk goed gedrilld door hun ouders, dus altijd (zelfs na een jaar) deur open houden, jas aannemen en aangeven, restaurantje kiezen (en betalen) en wat ik persoonlijk een van de leukste vond gaan staan als je binnenkomt en blijven staan tot je gaat zitten of ze je een stoel aanbieden.........ONGELOVELIJK ouderwets...maar wel lief

Ondertussen wel uit maar lache tijd gehad

Mijn nieuwe vriend doet somige dingen wel sommige niet, ligt aan zijn bui. maar is ook heel lief
Gaat mij er meer om dat ze het menen
"Ik weet niets, en zelfs dat weet ik niet zeker" Socrates
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:43:44 #83
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_17911882
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:21 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik wil best Tampons voor je halen in de locale kruidvat, maar met je tasje de stad rondlopen gaat toch echt iets te ver
pi_17911923
Ow laten we ajb niet het thuis brengen vergeten! dat doet ook niemand meer tenzij ze gelijk met je naar bed willen :S maar dan mag je ook mee en hoef je niet eerst thuis gebracht te worden!

En ouder omdat ik met een jongen 3 jaar jonger wat heb "gehad" en er is dan gelijk zoveel gezeik met vrienden en familie.. daarbij komt ook nog dat een jongen vaak een achterstand heeft op jonge leeftijd...
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:47:45 #85
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_17911965
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:36 schreef Wansl het volgende:

en lijstje:
- gezellig mens
- lef
- manieren heeft, dus niet met zijn handen eet in een restaurant thuis mag het wel
- die houd van uitgaan
- die zichzelf is

- donker haar
- groene, blauwe ogen
- groter dan 1.65
- ouder dan ik zelf ben
- niet te fatserig.

En dit is een lijst die ik echt niet mee neem als ik uit ga hoor!! Dus er wordt al voldoende van afgeweken!!!!
Killer_mac meldt zich
pi_17912083
*krijgt kleur*
pi_17912538
Wansl jij hebt duidenlijk nog nooit een goede jongen gekent

voor een relatie is 1 echte regel vriendin moet weten en voelen dat ze speciaal is

van mee nemen uiteten tot voetmassages en dat wat je zei over thuis bregen dat doe ik altijd zelfs bij me gewone vrienden das normaal. laatst was het tijdens stappen niet goed met mij gegaan zat iets in me drankje en toen hebben vrienden ook taxi voor mij geregelt
  dinsdag 23 maart 2004 @ 14:14:55 #88
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_17912545
lijstje:
- gezellig mens
hangt van de situatie af
- lef
léf of líef? De twee is meer van toepassing, maar het eerste heb ik nog niet echt uit hoeven te testen -platteland is geen rosse buurt -
vraag maar raak, en anders merk je wel dat er iets mis is (gebeurt zelden hoor)
-heh- altijd in overleg, maar wat betreft toekomst is het meer van 'ik zie wel hoe de wind waait'
ik eet zelfs thuis m'n patattekes met mes en vork
- die houd van uitgaan
ga niet vaak, maar als ik ga ben ik het feestvarken
1.96m, 90kg, breed, geen grammetje vet, will that do?
- die zichzelf is
tja, who else could I be?

- donker haar

- groene, blauwe ogen
blauw
- groter dan 1.65
1.96m, 'k kan me voorstellen dat dat teveel is overigens
- ouder dan ik zelf ben
Ik ben 20, en jij?
- niet te fatserig.
ehm, wat is fatserig? Patserig bedoel je?

Enig nadeel is: ik ben al bezet
Je weet het niet...
pi_17912956
fatsig = dik, mollig, vet
pi_17912996
gege wrom zet je alles neer dan
tellen blauwe lensen trouwens ook als blauwe ogen
  dinsdag 23 maart 2004 @ 14:34:55 #91
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_17913003
... Vadsig dus. 'k Weet het, het woord ziet er niet uit, maar zo staat het wel in de Van Dale (misschien wel expres )
Je weet het niet...
pi_17913035
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:34 schreef BeF_Aviko het volgende:
... Vadsig dus. 'k Weet het, het woord ziet er niet uit, maar zo staat het wel in de Van Dale (misschien wel expres )
thnx, slaat op vadsig is met een V
  dinsdag 23 maart 2004 @ 14:45:26 #93
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_17913258
én met een d

* BeF_Aviko wacht overigens rustig op keurmeesteres Wansl
Je weet het niet...
  dinsdag 23 maart 2004 @ 14:51:48 #94
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_17913403
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:54 schreef Wansl het volgende:
*krijgt kleur*
Om even ter verduidelijken,

Ik zie MacDonalds niet als restaurant,
wel de pizzaria aan de gracht
Lef als nodig is,
schijn ook vriendelijk te zijn.
Gewend om de deur open te doen voor de dame, omdat de deur van mijn VW kever nogal vaak klemt

Fel blauwe ogen
donker bruin haar
1,83 m
73 kg
Sporten doen niet kijken
Koken is leuk,
Uitgaan en dansen ook
Film kijken op de bank of in de bioscoop.

dat afdoende?
pi_17913588
Oké daar gan we....

Mannen moeten.....

1 - deur open houden, vrouw eerst naar binnen
2 - boodschappen dragen
3 - regelmatig bloemen meenemen
4 - het liefst ook nog een cadeautje
5 - elke dag complenten geven
6 - helpen bij de jas aantrekken
7 - regelmatig uitjes organiseren voor twee
8 - dan natuurlijk ook de rekening betalen
9 - initiatief nemen om weg te gaan op feestjes (niet dat je wil, maar het wordt je verteld)

Jemig wij mannen moeten dit en moeten dat, maar wat krijgen wij mannen daar eigenlijk allemaal voor terug????? Of zijn vrouwen gewoon te veeleisend???? Emancipatie heeft vrouwen er niet gemakkelijker op gemaakt. Misschien wel een beetje doorgeslagen. Ik ben je slaaf niet.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:00:18 #96
58560 Oksel
Gezellig.
pi_17913598
...

Je zoekt dus een opgevoede man. Zeg dat dan gewoon..Iemand met manieren. Dat heb ik ook. Als het nodig is. Als het niet nodig is, niet. Simpel.
pi_17916474
1 - deur open houden, vrouw eerst naar binnen geen probleem
2 - boodschappen dragen geen probleem
3 - regelmatig bloemen meenemen geen probleem
4 - het liefst ook nog een cadeautje geen probleem
5 - elke dag complenten geven geen probleem
6 - helpen bij de jas aantrekken geen probleem
7 - regelmatig uitjes organiseren voor twee geen probleem
8 - dan natuurlijk ook de rekening betalen meestal geen probleem
9 - initiatief nemen om weg te gaan op feestjes als ik het niet door heb probleem
(niet dat je wil, maar het wordt je verteld)
pi_17916648
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:43 schreef killer_mac het volgende:

[..]

Ik wil best Tampons voor je halen in de locale kruidvat, maar met je tasje de stad rondlopen gaat toch echt iets te ver
Heh geeft niet, kheb dr al 1 die het vast beide wel doet
Bovendien komen mannen toch vaak met de verkeerde tampons thuis.
("Ja, maat Super was in de aanbieding" echt megemaakt)
pi_17917026
Hoffelijkheid en hulpvaardigheid is niet iets wat mij kleiner maakt als vrouw maar wat mij juist doet groeien gezien de zorg en aandacht die je krijgt.

Alles altijd alleen willen dragen en tillen e.d. vind ik zelf nogal naar geemancipeerd gedrag en nergens voor nodig, je hebt vrouwendingen en mannendingen...

Zal ouderwets zijn, ik voel me er prima bij en gelukkig mijn man ook, uit zichzelf wel te verstaan.

De deuren openhouden, jas aangeven, boodschappen dragen, stoel aanschuiven, ik heb er aan moeten wennen maar het is toch heerlijk als een man vanuit zijn opvoeding zo attent is? Waarom zo graag laten zien dat je het zelf kan? Misschien doet de man in kwestie het dan anders, denigrerend ofzo, maar mijn man geeft me nooit het idee dat hij me betuttelt.....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_17917050
quote:

[..]

Idd!

En waar vind je zo'n perfect mens?
pi_17917142
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:59 schreef Mindfields_ het volgende:
Oké daar gan we....

Jemig wij mannen moeten dit en moeten dat, maar wat krijgen wij mannen daar eigenlijk allemaal voor terug????? Of zijn vrouwen gewoon te veeleisend???? Emancipatie heeft vrouwen er niet gemakkelijker op gemaakt. Misschien wel een beetje doorgeslagen. Ik ben je slaaf niet.
Dat is nou precies wat mij ook irriteert. Wij mannen mogen ons volledig wegcijferen voor de vrouw.
En het erge is dat de nederlandse man het nog accepteert ook. Zoals al die slijmerds hier in dit topic. Alsof het een stelletje slaafjes zijn. Mannen mogen manneren dingen doen op het moment dat het de vrouw uitkomt. Als wij zelf echte mannendingen willen doen (dus dingen die WIJ leuk vinden) dan wordt het niet op prijs gesteld. Volkomen doorgeslagen emancipatie als je het mij vraagt.

Het wordt tijd voor de emancipatie van de nederlandse man.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 17:23:00 #102
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_17917236
Jawel hoor, een heel verlanglijstje... Als je alleen dan een echte man bent, mag je mij overslaan
Niet dat ik een ongemanierde boer ben ofzo, maar overdrijven is ook een vak he
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_17917325
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 11:58 schreef DRUGS_Freak het volgende:
*meldt zich

En je kan me vinden in Groningen
Diitto hier

edit: echter niet op een doorgeslagen manier..
pi_17917578
boodschappen dragen

Maar deur openhouden doe ik wel hoor
pi_17917788
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 17:15 schreef dazzle123 het volgende:

[Naar mijn mening is een echte man iemand die goed voor zichzelf en de mensen om hem heen zorgt. Iemand waar zijn vriendin zich veilig bij kan voelen, en kan beschermen, maar niet beschermend is. Iemand die een uitgesproken mening heeft, daar ook achter staat, maar ook open staat voor andere meningen. Iemand met een passie voor een bepaalde interesse.
Iemand die zijn gevoelens durft te delen, maar geen jankert is.]

En waar vind je zo'n perfect mens?
als dat perfect is ben ik perfect
pi_17918029
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 17:48 schreef ArcticG het volgende:

[..]

als dat perfect is ben ik perfect
Je slaagt in ieder geval voor de categorie "uitgesproken mening"
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2004 @ 18:00:00 #107
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_17918047
quote:

[..]

Idd!

Een metrosexueel dus . de zogenaamde macho man
met vrouwelijke trekjes.
pi_17918496
Zolang er nog babies worden geboren met een piemeltje en later de baard in hun keel krijgen, bestaan er nog echte mannen. Als vrouw kan je ook een deur voor een ander openhouden. En als je dat charmant vind, zou ik het meteen als norm gaan toepassen. Kan een man jou als vrouw charmant gaan vinden en kan je misschien eerder verwachten dat deze mannen de deur ook een keer voor jou zullen ophouden... Als man zijnde hou ik voor zowel mannen als vrouwen vriendelijk de deur open.
pi_17919031
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 16:57 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Whahaha, wat een knurft...

Je koopt toch ook niet opeens recycle schuurtoiletpapier, of gore merkloze zoutjes, of smerig vlees, alleen omdat het in de aanbieding is.
pi_17919067
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 18:47 schreef stay_fun het volgende:

[..]

Whahaha, wat een knurft...

Je koopt toch ook niet opeens recycle schuurtoiletpapier, of gore merkloze zoutjes, of smerig vlees, alleen omdat het in de aanbieding is.
Knurft was het zeker wel ja.. hij kocht ook altijd dure dingen (AH) dus ik denk dat ie het specaal voor mij had gedaan ofzo..
pi_17919852
ik probeer altijd wel galant te zijn, en voor dames die ik meer mag dan andere zou ik zoals iemand anders ook al zei ook me jas aanbieden of soort gelijke akties ondernemen, maar is het niet normaal in de maatschappij dat je de deur voor die persoon achter je open houdt? of het nou wel of niet een (aantrekkelijke) vrouw is?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  dinsdag 23 maart 2004 @ 20:13:12 #112
58560 Oksel
Gezellig.
pi_17921213
Overigens ben ik een typische metro-man, volgens de vrouwen in mijn omgeving. Dat in combinatie met een goed zittend pak, een goed gesprek, een goed muziekje, kaarslicht en een fles champagne.. Dodelijk..

Deuren open houden voor mensen? Doe ik standaard, niet alleen voor vrouwen.. En een jas bij mn vriendin aan doen? Als ik uit eten ga in een goed restaurant, doen hun dat wel! Voor de rest krijg ik de kans er niet voor.

Maargoed, ik voldoe aan de beschrijving.. je zou er nog bij moeten zetten: "Niet arrogant." Dat kan ik namelijk nog al eens zijn, vooral tegen domme / lelijke mensen.. slecht he?
pi_17921216
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:16 schreef Dungeonmaster het volgende:
Mannen krijgen het nogal moeilijk hoor. Aan de ene kant moeten ze hun gevoelige kant tonen en galant zijn, maar geen enkele vrouw wil een mietje.

[..]
Wat zou er nou mieterig kunnen zijn aan een vrouw op een willekeurig moment een beetje extra het gevoel geven dat ze een vrouw is en tegelijkertijd je eigen mannelijkheid wat benadrukken? Toegegeven... sommige vrouwen verdienen het niet, maar galant ben je dan ook niet op basis van een ander, maar op basis van jezelf.

Je gevoelige kant tonen en je kwetsbaar opstellen is trouwens een razendmoeilijke kwaliteit en zeker niet voorbehouden aan de mietjes.
pi_17921655
quote:
Bestaan er nog "echte mannen"? Daar bedoel ik mee de mannen die voor je de deur open houden
dat doe ik regelmatig
quote:
, je helpen bij het aantrekken van je jas (okeej ik kan het ook prima zelf)
jazeker wel, ik werk in een restaurantje dus ik oefen het zelfs regelmatig
quote:
, je complimentjes geven, je helpen bij het sjouwen van de boodschappen enzo verder?
vraag het de meiden die ik in vriendschappelijke zin om me heen heb, en ze zullen allemaal antwoorden dat ik dat doe.
quote:
Nee joh, dan ben je veel te ouderwets en stijfkoppig, da's niet hip en modern en sexy
quote:

Wel herkenbaar dus
Waar ik woon? Hartje achterhoek. Bij Arnhem rechtsaf en dan een eindje rechtdoor en dan goed zoeken, dan vind je me wel

Edit:
Ik wil er even aan toevoegen dat ik opzich ook wel weer wat terug verwacht. Sure, ik kom best met bloemetjes en dergelijke aan, maar inderdaad, wat krijg ik daar dan voor terug? Het is geen éénrichtingsverkeer enzo, het moet wel van 2 kanten komen en blijven komen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bartholomeus op 23-03-2004 20:46:31 ]
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 20:46:56 #115
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17922208
Aha, geweldig, die eisen waar "de man" aan moet voldoen. Ook dat er blijkbaar een hoop galante mannen hier rondhangen. Interessant.

Tja, Freud vroeg het zich al af: Wat wil de vrouw?
Het onmogelijke, zo blijkt. Gevoelig maar geen watje, stoer maar geen Rambo, galant maar niet te slijmerig en dan hebben we het nog niet over hele bergen eisen over het fysiek.

Gelukkig is er een tijdje terug een nieuwe term voor gevonden: De metrosexueel. Oftewel: De man zoals vrouwen hem graag zouden willen zien. David Beckham is wel het bekendste voorbeeld. Goed uiterlijk, flitsende carrière en natuurlijk als was in de handen van zijn vrouw. Maar gelukkig nog wel een beetje eigenwijs. (als het mag)

Ikzelf? Ik hou van normen en waarden, etiquettes en omgangsnormen. Deuren openhouden vind ik doodgewoon, en is niet uitsluitend voor vrouwen, gewoon voor iedereen die na mij door de deur moet. Dingen dragen? Soms wel, soms niet. Als je zelf bergen rotzooi wil kopen draag je dat maar lekker zelf, of neem een rugtas. Uit eten oid? Je werkt zelf ook, dus heb je ook loon, dus kan je ook wel wat meebetalen.
Complimentjes? Alleen als ik het echt meen. Zit je haar ruk, is je buik te dik of ziet die trui er niet uit, dan zal ik dat ook zeggen. (natuurlijk niet al te bot, maar toch)
Verzorg ik mezelf goed? Ja, aantal keer per week naar de sportschool, zorgen dat ik schone kleding aanheb en met uitgaan een luchtje. Maar dat doe ik vooral omdat ik me er zelf prettig bij voel, niet voor anderen.

Emancipatie => gelijke rechten = gelijke plichten.

Maar goed, ik koester me niet de minste illusie dat zijn zoals ik nu ben mij ook maar enigzins interessant maakt voor de "standaard" vrouw. Die komen per slot van rekening toch altijd thuis met van die eikels vervolgens komen ze bij jou uithuilen, ja, de groeten he!

Tot slot: Een dame is een vrouw die maakt dat een man zich gedraagt als een heer.

En wie kent Reinildis van Ditshuyzen hier toevallig? Of Amy Groskamp-ten Have?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_17923110
Bartholomeus
Edit:
Ik wil er even aan toevoegen dat ik opzich ook wel weer wat terug verwacht. Sure, ik kom best met bloemetjes en dergelijke aan, maar inderdaad, wat krijg ik daar dan voor terug? Het is geen éénrichtingsverkeer enzo, het moet wel van 2 kanten komen en blijven komen.

Ja tuurlijk moet het wel over en weer anders houd ik het ook gauw voor gezien....
pi_17924256
[quote]Op dinsdag 23 maart 2004 14:59 schreef Mindfields_ het volgende:

1 - deur open houden, vrouw eerst naar binnen - als ik in een galante bui ben, maar niet altijd.
2 - boodschappen dragen - ik ben geen pakezel, ik wil best de zwaardere dingen dragen, maar ik ga niet mezelf kapot zeulen terwijl vrouwtje-lief met lege handen loopt...
3 - regelmatig bloemen meenemen - niet te regelmatig, het moet wel verassend blijven..
4 - het liefst ook nog een cadeautje - met Sinterklaas en je verjaardag ja....
5 - elke dag complenten geven - ook wel eens een dagje overslaan, we gaan niet slijmen...
6 - helpen bij de jas aantrekken - ik kan mezelf nog maar net aankleden, lijkt me dus geen goed idee
7 - regelmatig uitjes organiseren voor twee - uiteraard, gezellie
9 - initiatief nemen om weg te gaan op feestjes (niet dat je wil, maar het wordt je verteld) weg gaan op feestjes?!?!?! Helaas, dan heb je aan mij een verkeerde, meestal ben ik de laatste of één van de laatstenen moeten ze me buiten schoppen. Ik ben niet te beroerd om tussen het feesten door mevrouw even naar huis te brengen of in de taxi te zetten. Prima toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 23 maart 2004 @ 22:30:34 #118
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_17925385
quote:

Emancipatie heeft ook nadelen.

Je kunt niet als het in je voordeel is geëmancipeerd doen, en als het harde mannenleven even te hard voor je is ineens niet meer geëmancipeerd doen.

Dat heet hypocriet.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 22:34:09 #119
6424 MicHELLo
su·pra·na·tu·ra·´lis·me
pi_17925539
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:21 schreef cos-micV het volgende:
Ja! ze bestaan nog..
Bedankt voor het promoten van me, CosmicV
Portal to supra heaven |&gt;- http://www.supras.nl -&lt;|
pi_17926488
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 21:19 schreef Wansl het volgende:
Bartholomeus
Edit:

Ja tuurlijk moet het wel over en weer anders houd ik het ook gauw voor gezien....
Dan is het goed
Het kwam nogal over alsof de vent in kwestie z'n best heeft te doen terwijl de vrouwelijke tegenpartij achterover mag gaan hangen...
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_17926774
zou dit topic niet beter kunnen heten: "ik ben geemancipeerd, maar alleen als het mij zo uitkomt"?
pi_17926998
Ik houd altijd deuren open voor mensen en hang hun jassen op. Beetje manieren kan geen kwaad toch, maar als ze zelf al de deur open doen of jas ophangen dan ga ik er niet voor springen van ik doe het wel voor je. Beetje gulde middenweg.
Ze zijn er genoeg hoor, maar daar was je nu al achter denk ik. Wat me wel opvalt is dat hier bijna iedereen zegt dat ze het doen, maar in werkelijkheid zie je er maar verdacht weinig.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 24 maart 2004 @ 00:35:55 #123
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17928758
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 23:06 schreef Xennia het volgende:
zou dit topic niet beter kunnen heten: "ik ben geemancipeerd, maar alleen als het mij zo uitkomt"?
Salon emancipatie, zeg maar
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 24 maart 2004 @ 00:58:20 #124
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_17929073
Een echte man.. steekwoorden:
- Baard
- Bijl of Speer (of ander wapen)
- Dierenhuidje om

Maarja zo maken ze ze niet meer tegenwoordig...
Het leek zo'n goed idee...
pi_17929649
Ik denk dat als je als man je Armani pak in een plas op straat legt zodat je date geen natte voeten krijgt, dat je dan toch wel een aantal punten moet pakken?
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_17929679
een aantal punten op de loserteller ja
pi_17929714
Zodra ik zwangerschapsverlof krijg en bij ieder buikkrampje naar huis mag, zal ik je tassen dragen, luie kutsnol . .
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 24 maart 2004 @ 01:59:58 #128
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_17929738
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 01:57 schreef kastanova het volgende:
Zodra ik zwangerschapsverlof krijg en bij ieder buikkrampje naar huis mag, zal ik je tassen dragen, luie kutsnol . .
jeetje..
  woensdag 24 maart 2004 @ 02:18:39 #129
17205 Profesor
I have a dream!
pi_17929847

...bestaan er nog elegante vrouwen?.. De één loopt nog lomper dan de ander...
Misschien "schokkend" maar je kunt én vrouwlijk zijn én toch je mannetje staan...
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  † In Memoriam † woensdag 24 maart 2004 @ 03:22:10 #130
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_17930059
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 02:18 schreef Profesor het volgende:

...bestaan er nog elegante vrouwen?.. De één loopt nog lomper dan de ander...
Misschien "schokkend" maar je kunt én vrouwlijk zijn én toch je mannetje staan...
Vrouwen op gympies met spijkerbroeken zijn in !
Er zijn maar weinig mannen die daar niet op vallen .
pi_17933027
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 01:57 schreef kastanova het volgende:
Anders wordt het even helemaal verkeerd opgevat! Ow en even voor the record: Ik ben geen kutsnol en zwanger zal ik ook nooit van jou worden
pi_17933078
Lieve Bef-Aviko jah je profiel is perfect, maar zoals je al schreef ben je bezet...

En killer_mac zal even je profiel lezen...
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:13:57 #133
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17933184
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:08 schreef Wansl het volgende:
Lieve Bef-Aviko jah je profiel is perfect, maar zoals je al schreef ben je bezet...

Verkapt datingtopic?
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:31:34 #134
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17933535
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:17 schreef Wansl het volgende:
Nee sorry niet echt! dus back to the TP!
Okee

Wel, als ik dit topic zo eens doorlees zijn er, op fok tenminste, nogal wat "echte mannen". Waarbij ik "echt" voor het gemak classificeer als galant.
In de praktijk blijkt dat nogal tegen te vallen. Hoe ik dat merk? Nou, als ik gewoon een deur voor iemand openhou, of het nu een man of een vrouw is, wordt er meestal zoiets gezegd als "goh, da's nou beleefd". Terwijl het eigenlijk iets vanzelfsprekends zou moeten zijn. Okee, het is prettig als mensen er een positieve opmerking over maken, maar een "dankjewel" is wel genoeg hoor.

Zo zijn er nog legio andere voorbeelden, dus het is niet nodig die te noemen, iedereen kent wel wat.
Helaas heeft er niemand gereageerd op mijn vraag of iemand Amy Groskamp-ten Have of Reinildis van Ditzhuyzen kent. En dat is jammer. Waarom? Omdat Groskamp-ten Have het boek "Hoe hoort het eigenlijk?" geschreven heeft, en van Ditzhuyzen daar een moderne variant op heeft geschreven.

Een boek over en met etiquette, omgangsnormen en tips voor sociale situaties. Eigenlijk zou iedereen dat moeten lezen. Etiquettes zijn namelijk niet bedoelt als elitair, maar meer zodat iedereen, ongeacht afkomst, op een prettige manier met elkaar kan omgaan zonder te worden gehinderd door de achtergrondsverschillen.

Meer info: hier

en hier

en hier

pi_17933690
Dus mannen en vrouwen lezen dat boek! Ik zal ook eens beginnen....
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:47:49 #136
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17933840
Het is leuk geschreven, en houdt ook rekening met dingen als mobiele telefonie, e-mail, internet en fax

Vooral de afdeling tafelmanieren is interessant. Wist je dat "smakelijk eten" of "smakelijke voortzetting" niet gepast is? Het is immers vanzelfsprekend dat het eten goed is
pi_17933876
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:05 schreef Wansl het volgende:
zwanger zal ik ook nooit van jou worden
Well duh! Kan niet als ik je in je reet neuk hé? .
pi_17934472
*meldt zich*
Allemaal leuk en aardig maar dan komen we weer op het onderwerp "vrouwen", je weet het niet, de ene vind het leuk (kijkt naar TS) en de andere vindt het doods-irritant...

Naja.. ik doe het regelmatig voor mn vriendin duss...
pi_17935921
-edit- offtopic.

[ Bericht 96% gewijzigd door cos-micV op 24-03-2004 14:31:57 ]
  woensdag 24 maart 2004 @ 13:34:06 #140
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17935968
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 13:31 schreef ArcticG het volgende:

[..]

edit.
-edit- reaktie op hierboven.

[ Bericht 35% gewijzigd door cos-micV op 24-03-2004 14:33:39 ]
pi_17936641
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 13:34 schreef Elegy het volgende:

[..]
ddit.
-edit- reaktie op hierboven.

[ Bericht 36% gewijzigd door cos-micV op 24-03-2004 14:35:38 ]
pi_17936792
-edit- offtopic.

[ Bericht 84% gewijzigd door cos-micV op 24-03-2004 14:37:15 ]
  woensdag 24 maart 2004 @ 15:48:49 #143
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_17939073
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:08 schreef Wansl het volgende:

--offtopic--
ok dan, dan hoor ik 't wel

--/offtopic--

ontopic

Ik denk dat elke vrouw anders tegen een man aankijkt dus wat voor de ene vrouw een echte man is, is voor de ander een afstotelijk wezen
pi_17941042
Maar heren vinden jullie het nou wel of niet prettig als een vrouw het voor jullie zou doen?

En mee eens hoor geen geslowchat!!!
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:19:13 #145
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17941424
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:03 schreef Wansl het volgende:
Maar heren vinden jullie het nou wel of niet prettig als een vrouw het voor jullie zou doen?

En mee eens hoor geen geslowchat!!!
Dingen als jas en deur? Jas wel, deur niet. Voor de rest verwijs ik naar de algemene omgangsnormen.

Sommige zaken zijn geschikt voor beide sexen, en sommige vind ik sexe gebonden
pi_17941451
Zoals?
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:33:41 #147
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17941757
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:20 schreef Wansl het volgende:
Zoals?
Wie er het eerst de trap op of afloopt, bijvoorbeeld

Verder van die kleine dingetjes, wie er als eerst een hand uitsteekt bij het begroeten, opstaan voor de gastvrouw, dat soort zaken.

En zaken die met fysiek te maken hebben. Zware dingen tillen bijvoorbeeld.
pi_17941910
wie het eerst de trap afloopt of oploopt? Kun je mij dan zeggen waarom dat belangrijk is voor jou?
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:49:52 #149
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17942056
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:41 schreef Wansl het volgende:
wie het eerst de trap afloopt of oploopt? Kun je mij dan zeggen waarom dat belangrijk is voor jou?
Bij het oplopen van een trap hoort de man als eerst te gaan. Anders zou hij namelijk onder de rok van de dame kunnen kijken.

Bij het aflopen maakt het minder uit, maar gebruikelijk is, is dat de man voorop gaat. Dit voor als de vrouw zou vallen.

Vandaar
pi_17942484
haha ik vroeg aan me vriend altijd of hij achter me wilde lopen want dan wist ik zeker dat er niemand anders naar binnen kon kijken als ik een rok/jurk draag.. trouwens als je schuin de trap oploopt heb je daar ook geen last van..

Maar nu snap ik het!
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:18:50 #151
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17942607
Maar wie gaat er nu schuin de trap oplopen

Om het optopic te houden:

Geef eens een paar voorbeelden van "echte mannen". Beroemdheden ofzo
pi_17943080
oei uhh richard gere!!!
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:45:38 #153
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_17943119
d deur openhouden gewoon in t openbaar gebeurt zo vaak, en dan zeg j dank j.

maar vrouwen weten gewoon niet wat ze willen, kijk vrouwen zjin gewoon slapper dan mannen, help j ze met tillen kunnen ze t zelf ook wel. zie j ze stuntelen,
ik bescherm wel altijd me vrindin en let op haar, (logisch toch) en betaal ook bijna altijd alles. maar ik hou niet d deur voor haar open of neem haar jas aan. ze moet niet t afhankelijk worden en niet een 'mietje' wel een beetje voor haarzelf opkomen,

dat schijn omhoog lopen lijkt me ook niet zo handig in d praktijk.
pi_17943181
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:18 schreef Elegy het volgende:
Maar wie gaat er nu schuin de trap oplopen

Om het optopic te houden:

Geef eens een paar voorbeelden van "echte mannen". Beroemdheden ofzo
Denk niet dat je beroemdheden kunt gaan benoemen als wel of geen attente man.
Deze mensen spelen een rol...en zijn in het eggie misschien wel de grootste horken die er rondlopen...
pi_17943323
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:48 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Deze mensen spelen een rol...en zijn in het eggie misschien wel de grootste horken die er rondlopen...
Okeej maar dan toch kan je er wel een idee bij creeeren wat er bedoeld wordt toch?

Of beter voorstel?
pi_17943349
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:49 schreef Elegy het volgende:

[..]

Bij het oplopen van een trap hoort de man als eerst te gaan. Anders zou hij namelijk onder de rok van de dame kunnen kijken.
Nou dragen vrouwen tegenwoordig ook heel vaak géén rok, moet het dan ook?
quote:
Bij het aflopen maakt het minder uit, maar gebruikelijk is, is dat de man voorop gaat. Dit voor als de vrouw zou vallen.
Dan moet ze niet van die onmogelijke schoenen aan doen, dan valt ze ook niet..

Ik betrapte mezelf er laatst wel op dat ik "aan de buitenkant" ging fietsen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_17943448
ja dat van die schoenen ben ik het mee eens!!!
pi_17944602
-------->
  donderdag 25 maart 2004 @ 00:02:43 #159
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17950100
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:48 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Nuja, dat weet je niet. Maar een "film-man" kan natuurlijk ook.

Zelf kom ik ongeveer op deze personen:

* Sean Connery
* Hugh Grant
* Richard Gere
* Russel Crowe
* Johnny Depp
* Pierce Brosnan
* Harvey Keitel
* George Clooney
* Antonio Banderas

Ohja, en David Beckam natuurlijk
  donderdag 25 maart 2004 @ 00:03:41 #160
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17950117
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou dragen vrouwen tegenwoordig ook heel vaak géén rok, moet het dan ook?
Jeps
pi_17950144
Ik heb daar ook last van. Galant zijn tegen dames. Kleine bofferds
All good things must come to an end...
pi_17950386
Godzijdank bestaan er geen draken, dan zouden er nog mongolen beweren dat ze die voor hun wijf zouden doden .
  donderdag 25 maart 2004 @ 01:26:21 #163
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_17950979
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 11:58 schreef PhoeniXus het volgende:
wil niet opscheppen of iets dergelijks ... maar dat zijn dingen waarmee ik opgevoed ben, en dus inderdaad doe ... vind eigenlijk nog wel een beetje dat het hoort
doe ikn idd ook, wat mijn vriendin zeer op prijs stelt. alleen de deur openhouden,, doe ik de deur open van de auto zegt ze: ja, ik stap daar wel in....
  donderdag 25 maart 2004 @ 01:27:32 #164
24184 speedfreakssj
pi_17950990
quote:

meestal betalen we apart maar soms verras ik haar en gaan we samen en betaal ik. dat is dan wel op relatief goedkope tijden want ze vind het zelf onzin om dan op zaterdagavond te gaan terwijl vrijdagmiddag ook kan.
  donderdag 25 maart 2004 @ 01:30:32 #165
24184 speedfreakssj
pi_17951022
quote:

[..]

omzin imho.

als ze dat tegen me zeggen roep ik: ja, ga jij lekker de vriendinloze droogrukker maar uithangen. liever een flikker met een leuk meisje dan een kutma..... zonder eentje.
  donderdag 25 maart 2004 @ 01:33:35 #166
24184 speedfreakssj
pi_17951055
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:12 schreef Manager het volgende:

[..]

meer dan met de eerste. ik merk dat ik steeds galanter word en socialer tegenover mijn meisje. al kan ik ook heel "kerel's' zijn.
  donderdag 25 maart 2004 @ 01:34:22 #167
24184 speedfreakssj
pi_17951064
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:13 schreef nozem het volgende:

nee, de "ge-emancipeerde" vrouw gaat door haar rug als ze effe wat patroontjes moet kopen voor vriendjelief. :$
  donderdag 25 maart 2004 @ 01:35:54 #168
24184 speedfreakssj
pi_17951077
quote:

[..]

Idd!

ikke dus.
  donderdag 25 maart 2004 @ 01:38:49 #169
24184 speedfreakssj
pi_17951093
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:26 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Precies, en als er eten op tafel moet komen dan trekken ze er op uit om een hert te schieten...... wat nou boodschappen sjouwen.....
dat mag ik niet van mijn liefje, zielig voor het hert.

en jagen is nog steeds verboden + ik moet dan eerst een .44 DE ofzo kopen want .357 mag word als afdoende beschouwt om het dier met 1 schot te kunnen vellen.

daarom mag je ook niet met een ,22 op een tijger gan jagen.
  donderdag 25 maart 2004 @ 01:44:17 #170
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_17951137
JA in mijn broek !
VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
  donderdag 25 maart 2004 @ 01:46:11 #171
24184 speedfreakssj
pi_17951155
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:21 schreef ParanoidEv het volgende:
dat vraagt ze toch niet want dan ga ik zeiken dat er zoveel onnodige teringzooi in zit. af en toe draag ik het wel voor haar hoor.
  donderdag 25 maart 2004 @ 01:47:24 #172
24184 speedfreakssj
pi_17951161
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:36 schreef Wansl het volgende:

en lijstje:
- gezellig mens
- lef
- die houd van uitgaan
- die zichzelf is

- donker haar
- groene, blauwe ogen
- groter dan 1.65
- ouder dan ik zelf ben
- niet te fatserig.

waar woon e en hoe oud ben je?
  donderdag 25 maart 2004 @ 01:53:17 #173
24184 speedfreakssj
pi_17951189
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 16:57 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

"ligt p grond"

pi_17951211
quote:

Die echte mannen zijn al 10 emancipatierijke jaren lang voor watjes uitgescholden, en hebben er nu hun buik van vol vermoed ik...
  donderdag 25 maart 2004 @ 08:44:38 #175
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17952394
Een echte man heeft haar op zijn kont, en ja dat soort mannen bestaan nog
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_17952665
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 01:47 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

waar woon e en hoe oud ben je?
Wat een vraag straks heb ik weer problemen met de mod! Maar check anders profiel! in utrecht btw...

Maar ja idd het is maar goed dat er geen draken bestaan, want dan zouden mannen nog eens zien wat een vrouw beter kan *gniffel gniffel*
Hoeveel van die mannen die hier nu zeggen het wel te zijn doen het ook in de praktijk???
  donderdag 25 maart 2004 @ 09:15:22 #177
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17952702
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 09:11 schreef Wansl het volgende:

[..]

Wat een vraag straks heb ik weer problemen met de mod! Maar check anders profiel! in utrecht btw...
Vriendin van mij woont ook in Utrecht. Leuke stad
quote:
Maar ja idd het is maar goed dat er geen draken bestaan, want dan zouden mannen nog eens zien wat een vrouw beter kan *gniffel gniffel*
Vuurspugen
quote:
Hoeveel van die mannen die hier nu zeggen het wel te zijn doen het ook in de praktijk???
Daar kom je pas achter door met ons uit te gaan, één voor één

rent hard weg voor de mod
pi_17954168
*lacht*
pi_17954216
quote:

Ik niet, en als ze dat zou willen heeft ze pech.
Stoort ze zich eraan heeft ze aan mij de verkeerde

emmancipatie ok, maar dan wel van 2 kanten
met papier maché kun je alles maken!
  donderdag 25 maart 2004 @ 10:46:44 #180
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17954313
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 10:40 schreef Wansl het volgende:
*lacht*
*galant knikt*

pi_17954321
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 10:42 schreef servowire het volgende:

[..]

Ik niet, en als ze dat zou willen heeft ze pech.
Stoort ze zich eraan heeft ze aan mij de verkeerde

emmancipatie ok, maar dan wel van 2 kanten
Haha dus jij wilt dat zij jouw kaartje betaald??
  donderdag 25 maart 2004 @ 10:50:29 #182
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17954403
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 10:47 schreef Wansl het volgende:

[..]

Haha dus jij wilt dat zij jouw kaartje betaald??
Dat is zeker geen onaantrekkelijke optie
pi_17954431
Is maar goed dan dat ik een baan heb... als ik met jullie uit zou gaan
  donderdag 25 maart 2004 @ 10:52:18 #184
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17954450
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 10:51 schreef Wansl het volgende:
Is maar goed dan dat ik een baan heb... als ik met jullie uit zou gaan
Kwaliteit komt met een prijs.

ik ook
pi_17954481
Ow in dat geval!!!

Maarre mag ik daar uit opmaken dat de heren ook verwachten van de dames dat zij galant zijn? In de zin van het topic....
  donderdag 25 maart 2004 @ 10:56:18 #186
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17954537
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 10:53 schreef Wansl het volgende:
Ow in dat geval!!!

Maarre mag ik daar uit opmaken dat de heren ook verwachten van de dames dat zij galant zijn? In de zin van het topic....
Quid pro quo

En zoals ik al eerder aangaf:

Een dame is een vrouw die maakt dat een man zich als een heer gedraagt.
  donderdag 25 maart 2004 @ 10:58:37 #187
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_17954582
ik zou zeggen, ik betaal het kaartje en zij de frisdrank?
Ok iets te nederlands misschien.
Maar ik moet wel zeggen dat als een dame verwacht dat ik elke keer voor haar ga betalen dan heeft ze een verkeerde aan mij.

als ze mij de 3e dat nog alles laat betalen dan ben ik gewoon eerlijk en zeg haar gedag. (ik bedoel ik ben geen milijonair en ik heb ook geen geldboom)
  donderdag 25 maart 2004 @ 10:59:51 #188
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_17954609
quote:
Ow in dat geval!!!

In iedergeval moet de dame geen boeren laten in een restaurant, en als ze moet gapen is het dan zoveel gevraagd om even de hand voor je mond te doen??

Thuis maakt het niet zoveel uit, mag ze van mij best boeren of zo, tenzij natuurlijk mijn ouders komen eten. (al zouden die er wel om kunnen lachen) maar toch
  donderdag 25 maart 2004 @ 11:02:25 #189
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_17954662
quote:
Ow in dat geval!!!

Ik wel. En deuren openhouden doe ik ook voor anderen, ongeacht geslacht; uit beleefdheid dus. Behandel anderen zoals jij zelf behandeld wil worden.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_17954674
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 10:58 schreef killer_mac het volgende:
ik zou zeggen, ik betaal het kaartje en zij de frisdrank?
Ok iets te nederlands misschien.
Maar ik moet wel zeggen dat als een dame verwacht dat ik elke keer voor haar ga betalen dan heeft ze een verkeerde aan mij.

als ze mij de 3e dat nog alles laat betalen dan ben ik gewoon eerlijk en zeg haar gedag. (ik bedoel ik ben geen milijonair en ik heb ook geen geldboom)
  donderdag 25 maart 2004 @ 11:11:18 #191
24184 speedfreakssj
pi_17954868
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 09:11 schreef Wansl het volgende:

[..]

er staat anders niks in je profiel. ik ben zelf 19
pi_17954907
voor een echte vrouw, ben ik een echte man.
  donderdag 25 maart 2004 @ 11:15:14 #193
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_17954970
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 11:11 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Me too.....
pi_17955014
Ik doe uit principe geen deuren open voor vrouwen. Vrouwen strijden altijd zo graag voor emancipatie, dus mogen ze dat soort dingen ook lekker zelf doen.
pi_17955066
en dan doen ze....
pi_17976090
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 10:59 schreef killer_mac het volgende:

[..]

In iedergeval moet de dame geen boeren laten in een restaurant, en als ze moet gapen is het dan zoveel gevraagd om even de hand voor je mond te doen??

Thuis maakt het niet zoveel uit, mag ze van mij best boeren of zo, tenzij natuurlijk mijn ouders komen eten. (al zouden die er wel om kunnen lachen) maar toch
Maar laat hij het dan ook even doen
  vrijdag 26 maart 2004 @ 09:19:10 #198
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17976547
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 11:11 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

...een dame behoor je niet naar haar leeftijd te vragen
  vrijdag 26 maart 2004 @ 09:19:50 #199
83951 rashudo
project 2501
pi_17976555
Een echte vent laat zich niet beinvloeden door een paar stomme wijven en doet lekker waar hij zelf zin in hebt. Als ze dat niet leuk vinden gaan ze maar naar zo'n halve homo (lees metroseksueel).
Their eyes opaque.
pi_17977440
En mannen in een Limo auto eerst, (op de achterbank) dan Man die schuift op en dan kan de damen in questie gewoon gaan zitten zonder haar jurk / rok te mollesteren bij het doorschuiven.

Gaat ERG vaak fout (sukkels!!)
Echelon roeleert!
  vrijdag 26 maart 2004 @ 10:23:19 #201
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_17977528
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 08:30 schreef Wansl het volgende:

[..]

Maar laat hij het dan ook even doen
Vind natuurlijk dat als hij dat zegt hij ook het goede voorbeeld geeft.
Ik zelf heb 't een keer meegemaakt, zit je in een beetje luxe restaurant te eten met een meid (in dit geval was het geen dame) Gaat ze even heel uitgebreid zitten gapen (en ook nog terwijl ze nog iets in haar mond had)

AAAAH
pi_17984124
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 10:23 schreef killer_mac het volgende:

[..]

Vind natuurlijk dat als hij dat zegt hij ook het goede voorbeeld geeft.
Ik zelf heb 't een keer meegemaakt, zit je in een beetje luxe restaurant te eten met een meid (in dit geval was het geen dame) Gaat ze even heel uitgebreid zitten gapen (en ook nog terwijl ze nog iets in haar mond had)

AAAAH
Mensen mensen dat kan dus echt niet he! (lees: ik vind dit niet kunnen)
  vrijdag 26 maart 2004 @ 15:12:59 #203
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_17984436
Tja, ik weet niet of dit gemeengoed is, maar bij ons thuis is het de gewoonte dat je 'niet met lege handen naar de keuken gaat' tijdens/na het eten... Hier heb ik mijn vriendin tijdens een familiediner eens op aangesproken, aangezien bij hun thuis de moeder nog alles (zonder te mopperen overigens) in het huishouden deed...

Bij mijn vorige vriendin keken ze overigens ook heel verbaasd op toen ik met een stapel vuile borden naar de keuken liep ('tja, je bent toch gast hier?')...

Oftewel, ook al ben je gast, mag je daar mijns inziens nog wel je dankbaarheid voor uiten
Je weet het niet...
pi_17984581
Ik ben nu een paar keer met mannen uitgeweest, welliswaar niet op amoureuze gronden oid, maar toch. Heb eigenlijk niets/niet veel van hoffelijkheid gemerkt. Misschien is dat het verschil?
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  vrijdag 26 maart 2004 @ 15:23:43 #205
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_17984643
'k denk dat dat vooral met de 'setting' te maken heeft... Ik heb het nog niet 'getest' ofzo, maar ik denk dat de hoffelijkheid inderdaad wel enigszins af zal nemen als je ergens in een disco staat
Je weet het niet...
pi_17984704
Daar is in te komen.. maar mogen wij opmaken dat in de quote van Blinky een disco bedoeld wordt?

Hofelijkheid is daarmee gelijk aan galant zijn?!
pi_17984831
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 15:20 schreef Blinky het volgende:
Ik ben nu een paar keer met mannen uitgeweest, welliswaar niet op amoureuze gronden oid, maar toch. Heb eigenlijk niets/niet veel van hoffelijkheid gemerkt. Misschien is dat het verschil?
Je ging stappen op niet amoureuze gronden, en dan verwacht je hoffelijkheid?
  vrijdag 26 maart 2004 @ 15:51:26 #208
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_17985219
Aan de andere kant, een echte man is natuurlijk wel altíjd hoffelijk... Oeh, moreel dilemma...
Je weet het niet...
pi_17985861
probeer ik altijd een beetje hoffelijk te zijn. denk ik weer dat ik geen vriendin om hoffelijk te zijn. ik help me moeder wels eens met de jas aandoen (en ja ze kan het ook zelf), maarja dat is dan ook echt alles
  vrijdag 26 maart 2004 @ 16:23:11 #210
78498 classpc
I don't like change
pi_17985967
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 11:58 schreef PhoeniXus het volgende:
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_17991569
me too...
pi_18036019
quote:

maandag 29 maart 2004 @ 12:36:12 #213
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_18037514
baby.. je geeft niet op hè..
  maandag 29 maart 2004 @ 12:48:14 #214
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_18037729
quote:
Op maandag 29 maart 2004 10:59 schreef Wansl het volgende:

[..]
Je zeurt.

Tijd voor een straf
pi_18410213
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dan is het goed
Het kwam nogal over alsof de vent in kwestie z'n best heeft te doen terwijl de vrouwelijke tegenpartij achterover mag gaan hangen...
Aha voor wat hoort wat... in de zin van.

" Hoezo geen zin in sex?!?!?! Ik heb toch vanavond een bloemetje meegebracht /?!?!?"

Tja dan verlaag je je partner dmv galant gedrag tot hoererij...off zie ik dat verkeerd??
Echelon roeleert!
pi_18410501
onzin zeg........
  woensdag 14 april 2004 @ 09:36:03 #217
5673 heijx
Qui que boue
pi_18410605
quote:
Op woensdag 14 april 2004 08:58 schreef majestic_brew het volgende:

[..]

Aha voor wat hoort wat... in de zin van.

" Hoezo geen zin in sex?!?!?! Ik heb toch vanavond een bloemetje meegebracht /?!?!?"

Tja dan verlaag je je partner dmv galant gedrag tot hoererij...off zie ik dat verkeerd??
Leuk, een topickick van twee weken, maar lees dan ook even de gehele context van waar je op reageert alvorens met een goedkope oneliner te komen.

Het gaat hier om het voor wat hoort wat principe: als ik mij hoffelijk gedraag jegens een dame, verwacht ik eigenlijk ook dat zij dat doet. De sex kan je er later alsnog met de haren bijslepen.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_18410805
Klodder je gedachten dan ff wat genuaceerder neer

Echelon roeleert!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')