achja, alles in 1 keer, is het ook overquote:Op dinsdag 23 maart 2004 07:19 schreef Megumi het volgende:
Hoop het niet. Die famillie heeft dit jaar wel genoeg klappen gehad op dit gebied.
ik denk wel dat in de loop der jaren prins bernhard wel van zijn vrouw is gaan houden,moet haast wel,anders hou je het toch niet zo lang vol samen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 07:49 schreef Captain Pervert het volgende:
Die man is een medisch wonder. Tegen eenieders verwachting in houdt hij het al decennia lang vol. Ik denk dat hij het nog wel even volhoudt
@Jerommeke
Zo'n beste verstandhouding hadden Juliana en Bernard niet. Ik had het idee dat het meer een verstandshuwelijk was. Sowieso de afgelopen jaren hebben ze nauwelijks meer contact met elkaar gehad. Maar dat fenomeen wat je schetst klopt verder wel.
ik hoop het...ook een beetje voor mezelf...want als hij nu ook nog de geest geeft voor 30 april gaat ons feesie in rook opquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:01 schreef Dezz het volgende:
Die ouwe blijft nog wel ff hoor
huh? wat voor feestje?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:03 schreef rickie1970 het volgende:
[..]
ik hoop het...ook een beetje voor mezelf...want als hij nu ook nog de geest geeft voor 30 april gaat ons feesie in rook op
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:11 schreef Kwark het volgende:
[..]
huh? wat voor feestje?
Ehmquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:12 schreef Oblivion het volgende:
Koninginnedag!
Die gewoon doorgaat, geloof ik...
hopelijk wel ja, ik heb m'n bergen rommel al klaar staanquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:12 schreef Oblivion het volgende:
Koninginnedag!
Die gewoon doorgaat, geloof ik...
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 07:22 schreef wobbel_kloon het volgende:
[..]
achja, alles in 1 keer, is het ook over![]()
dan lijkt bernard net een huisdier...(die gaan er ook meestal aan als de baasjes kassiewijlen zijn)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 07:40 schreef Jerommeke4 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat hij inderdaad snel zal volgen. Dat zie je vaker. Dat wanneer de echtgenoot op hoge leeftijd komt te overlijden de partner zelf ook volgt..
Maarja.. Laten we hopen van niet he![]()
Hij heeft ook wel wat van een huisdier.. konijn ofzo..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:37 schreef Stiffie het volgende:
[..]
dan lijkt bernard net een huisdier...(die gaan er ook meestal aan als de baasjes kassiewijlen zijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |