De titel van een verhalenbundel van Willem Frederik Hermans btw...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:49 schreef Manager het volgende:
Ik sluit me bij de topictitel aan.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:44 schreef Ryan3 het volgende:
Bij mij is het niet ongeloofwaardig hoor. Ik slurp jouw woorden op gelijk een godennectar...
Ook stukken beter dan de vorige door jou verzonnen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De titel van een verhalenbundel van Willem Frederik Hermans btw...
Ja, die was niet van Willem Frederik Hermans idd...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Ook stukken beter dan de vorige door jou verzonnen.
Kloon Klaas, heb jij niets op je kerfstok dan dat je weer een nieuwe naam hebt?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:49 schreef Manager het volgende:
Ik sluit me bij de topictitel aan.
Interessante vraag, want waarom zou je je nick veranderen als verder toch niemand je kent onder die ouwe nick...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Kloon Klaas, heb jij niets op je kerfstok dan dat je weer een nieuwe naam hebt?
Die heeft die verwikkelingen gelukkig niet hoeven meemaken nee. Ook geen kans op geweest dat hij het dan per ongeluk in de krant gelezen zou hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die was niet van Willem Frederik Hermans idd...
Dat vind ik dus een beetje vaag ook wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Interessante vraag, want waarom zou je je nick veranderen als verder toch niemand je kent onder die ouwe nick...
Je kunt het hem altijd vragen hoor, op Fok!, want hij is ook geregd...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Die heeft die verwikkelingen gelukkig niet hoeven meemaken nee. Ook geen kans op geweest dat hij het dan per ongeluk in de krant gelezen zou hebben.
Zou hij dan antwoorden denk je? Jimmy H. kon het elders wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt het hem altijd vragen hoor, op Fok!, want hij is ook geregd...
Hee, meneer Hermans, we hadden het net over u... Alles kits?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:57 schreef WFH het volgende:
![]()
Zal ik jou antwoord geven of zal ik je alle hoeken van FOK! laten zien?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Zou hij dan antwoorden denk je? Jimmy H. kon het elders wel.![]()
Het is vast één van die klotekanariesquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Interessante vraag, want waarom zou je je nick veranderen als verder toch niemand je kent onder die ouwe nick...
Hahaha, dat zou hermans zeggen dus...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zal ik jou antwoord geven of zal ik je alle hoeken van FOK! laten zien?![]()
Oei, laat me dan maar alle hoeken van Fok! zienquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zal ik jou antwoord geven of zal ik je alle hoeken van FOK! laten zien?![]()
Nu zeg jij hetquote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hahaha, dat zou hermans zeggen dus...
Dan horen we dat over een half jaarquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:59 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Het is vast één van die klotekanaries![]()
Aah, ik zie dat u mijn werk kent hè. En natuurlijk probeert u hiermee een snaakse vingerwijzing te geven omtrent de vermeende oorzaak van mijn overlijden hè.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:00 schreef Stali het volgende:
Ik neem nog een laatste roker en ga naar bed.
Of moet ik je een veeg geven... uit de pan dan hè...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Oei, laat me dan maar alle hoeken van Fok! zien![]()
Ja, dan snap ik het niet, want dat zijn toch een paar van de gewone users in 30s/40s...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:59 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Het is vast één van die klotekanaries![]()
Ik ook van uquote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:03 schreef WFH het volgende:
[..]
Aah, ik zie dat u mijn werk kent hè. En natuurlijk probeert u hiermee een snaakse vingerwijzing te geven omtrent de vermeende oorzaak van mijn overlijden hè.Maar ik zou er niet aan beginnen als ik u was, want ik ben helemaal niet dood. Allemaal bakerpraatjes die door de Hollandse pers in omloop zijn gebracht om mijn naam zwart te maken.
![]()
![]()
![]()
Nee liever alle hoekenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of moet ik je een veeg geven... uit de pan dan hè...
Erg bij de hand van u.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ook van u.
Een veeg in alle hoeken?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee liever alle hoeken![]()
Van de vergelijking?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:15 schreef WFH het volgende:
[..]
Erg bij de hand van u.U bent sowieso een opvallende user hier op dit forum. U doet me een beetje denken aan de jonge Renate Rubinstein.
Die het bestond om mij te kapittelen in zake het geval Vrederijk Weinreb, weet u niet meer.
Ja, samen met die mooie meneer Nuis natuurlijk, die het later nog bracht tot staatssecretaris. Een mooi tweetal was dat. Maar u zult inmiddels ook wel ergens gelezen hebben dat de speciale onderzoekscommissie mij in het gelijk heeft gesteld. En wat dacht u toen. Kon er ook maar één excuusje af, bij deze ridders zonder blaam. Nou, wat dacht u.?
![]()
Seks in alle hoeken, scheelt vegen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een veeg in alle hoeken?
Neen, van de jonge Renate Rubeinstein en die mooie meneer Nuis, die het later nog tot staatssecretaris gebracht heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Van de vergelijking?![]()
Reeënboutje, ga je slapie slapie doen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:23 schreef Stali het volgende:
Drumstickje?kom eens uit die search, heus hij werkt.
Vrees dat het tegenwoordig niet veel anders is.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:23 schreef WFH het volgende:
[..]
Neen, van de jonge Renate Rubeinstein en die mooie meneer Nuis, die het later nog tot staatssecretaris gebracht heeft.En breek me de bek niet open over die politici. Neem nu bijv. nog zo'n politicus, meneer de Koning, die het later nog tot minister van ontwikkelingssamenwerking heeft gebracht. Die bestond het om over mijn functioneren aan de dorpsuniversiteit van Groningen klamervragen te stellen aan Ger Klein, de toenmalige minister van Onderwijs & Wetenschappen. Over mijn doen en laten nb. Gewoon uit jaloezie. Gewoon uit jaloezie. De heren konden het niet hebben dat ik met mijn boekjes redelijk wat geld verdiende en zelfs tamelijk populair werd. Populairder dan zijzelf waren.
![]()
![]()
![]()
Dit is wel zoet hoor, raakte net gewend aan al dat venijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Reeënboutje, ga je slapie slapie doen?
Ik zit momenteel in Canada in een blokhut, dus als u tijd en gelegenheid hebt, komt u gerust eens langs.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Vrees dat het tegenwoordig niet veel anders is.
Rust in vrede, ga ik ook doen nu.
Ps. U krijgt de groeten van mijn vader, u bent door hem zeer geliefd.
Ps.II zelf heb ik lang niet alles nog gelezen zal ik maar eerlijk bekennen.
Ja, hoor, kwispeldoortje, ik ga zelf ook mijn koffer op zoeken... Zie je later...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is wel zoet hoor, raakte net gewend aan al dat venijn eigenlijk.
Ja jij ook?
Van WFH?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:31 schreef Stali het volgende:
ps. ik krijg zo'n kleine meisjesgevoel die bij Sinterklaas moet komen...![]()
Ik maak graag tijd. Mag ik Ryan3 dan ook meebrengen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:31 schreef WFH het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in Canada in een blokhut, dus als u tijd en gelegenheid hebt, komt u gerust eens langs.
Doet u de groeten aan uw vader maar terug. Leuk om te horen dat mijn boeken nog volop gelezen worden, anders dan die van Harpij Mullesof malle Gerard
![]()
Ja, toch indrukwekkend allemaal niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Van WFH?
Ik vertrouw die Ryan3quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik maak graag tijd. Mag ik Ryan3 dan ook meebrengen?
Het is mijn Grote Nederlandse Cultuurheld hè...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, toch indrukwekkend allemaal niet?
Jij bent er echt stil van ook he?
Dat kunt u niet menen, ik weet zeker dat u goed met Ryan3 kunt opschieten hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:36 schreef WFH het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Ryan3maar nauwelijks hoor. Neem Shark, Dr_Flash, Sandertje of Shin maar mee.
Ryan3, zo slapen in de koffer, morgen moet je hem pakken!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is mijn Grote Nederlandse Cultuurheld hè...
Ik vertrouw hem niet, sorry. Hij zou zo weggelopen kunnen zijn uit een boek van mij. Je weet wel zo'n zielige hoofdpersoon die door alles en iedereen in deze wereld bedrogen wordt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat kunt u niet menen, ik weet zeker dat u goed met Ryan3 kunt opschieten hoor.![]()
Stali & Ryan3 in Canada?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Ryan3, zo slapen in de koffer, morgen moet je hem pakken!
We gaan naar Canada!!
Daarom moet hij mee dat is veiliger voor hem.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:39 schreef WFH het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem niet, sorry. Hij zou zo weggelopen kunnen zijn uit een boek van mij. Je weet wel zo'n zielige hoofdpersoon die door alles en iedereen in deze wereld bedrogen wordt.![]()
![]()
![]()
op zoek naar WFHquote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali & Ryan3 in Canada?
Slaap ze....
Maar u begrijpt het niet. Ik ben ook bedrogen. Door mijn uitgever.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Daarom moet hij mee dat is veiliger voor hem.![]()
Ah, detective en reisverhaal in een...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:42 schreef Stali het volgende:
[..]
op zoek naar WFH
Slaap lekker!
Ik zou het lekker zo laten, hier mist u niets en u bent zeker niet vergeten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:44 schreef WFH het volgende:
[..]
Maar u begrijpt het niet. Ik ben ook bedrogen. Door mijn uitgever.![]()
![]()
Ga maar een tijdje in canada zitten in een blokhut zeiden ze van de Bezige Bij, dan waait die storm van je overlijden wel over. Welnu, ik zit er al bijna 10 jaar. Volgens mij zijn ze me vergeten.
![]()
![]()
![]()
Wacht evenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, detective en reisverhaal in een....
Toedels...
Wacht even?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Wacht even
Lekker laten liggen...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:47 schreef Stali het volgende:
Wat doen we met Zeeuws Vlaanderen?
Nu even wel iig...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:48 schreef Stali het volgende:
Jij wil helemaal stoppen?
Okay want ik wilde het oppakken, maar wat je wilt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lekker laten liggen...
Tot morgen...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Okay want ik wilde het oppakken, maar wat je wilt.
Slaap lekker.
Jij mag samen met Ryan3quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:50 schreef Shinadul het volgende:
CanadaMag ik ruilen?
Ik weet niet of ik wel met jou wil ruilen: Almerequote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:50 schreef Shinadul het volgende:
CanadaMag ik ruilen?
Dat zou je bijvoorbeeld doen als je je oude nick zelf niet leuk meer zou vinden? Vergeet niet dat er ook mensen zijn die veranderen omdat ze dat zelf willen zonder dat dat door negatieve motieven ingegeven (lees: anderen) wordt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
Goedemorgen Klaas Kloonquote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:11 schreef Manager het volgende:
[..]
Dat zou je bijvoorbeeld doen als je je oude nick zelf niet leuk meer zou vinden? Vergeet niet dat er ook mensen zijn die veranderen omdat ze dat zelf willen zonder dat dat door negatieve motieven ingegeven (lees: anderen) wordt.
Geen ruzie meerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:08 schreef TaraS het volgende:
Goh was weer gezellig gisteravond/vanmorgen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:13 schreef TaraS het volgende:
Ik mis deze snel vollopende topics wel hoor!
Hoe is het met jou dan?
Kan niet wachten om wijlen WFH als buurman te mogen begroeten......
ze is getrouwd schatquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Nou ehm TaraS...je maakt er wel een zooitje van
Nog steeds pijnlijk met koortsaanvallen, dus afwisselend voel ik me goed. Moet rust houden maar ben dat niet gewend eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:35 schreef TaraS het volgende:
Nee hoor het gaat weer helemaal goed met mij, maar hoe is het met jou dan?
Vandaar dat ze er een zooitje van maakt!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:57 schreef Stali het volgende:
ze is getrouwd schat
Dus dat zijn 2 redenen!quote:En volgens mij sipt ze tegenwoordig teveel van de Sherry
Goedemorgenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:06 schreef Stali het volgende:
Goedemorgen Klaas Kloon![]()
Hee maar klopt het dat jij in in kolenmijnen te vinden bent?.
Oh lekker dan heeft hij nog een paar daagjes vrij voordat hij begint. Wauw zal hem schelen in reistijd zeg!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:44 schreef TaraS het volgende:
jezus daar heb je dan even last van zeg! Tja rust houden is makkelijker gezegd dan gedaan maar zou natuurlijk wel het beste zijn.....
Nee Thunder heeft vandaag een afscheidsfeestje bij zijn huidige werkgever en begint volgende week bij zijn nieuwe werkgever.
Was jij ook niet op zoek naar iets anders?
Vroeger hapte ze nog op dit soort opmerkingenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vandaar dat ze er een zooitje van maakt!
[..]
Dus dat zijn 2 redenen!
Ik zou u liever een poos Klaas noemen en dan langzaam overstappen op "Die Lange" maar dat geeft dan weer hetzelfde effect als WFH he?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:15 schreef Manager het volgende:
[..]
Goedemorgen
En neen. Dat is een hardnekkig gerucht.
Tegen de middag je nest uit komen rollen en dan nog klagen ook?!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:31 schreef Lula het volgende:
Mogge
Uitslapen is best lekker
te lang slapen wat minder
Sterkte met de pijn in je nek trouwensquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:39 schreef Lula het volgende:
Ja mag ik even?? Heb een zwaar hoofd
en niet eens een kater.
Maar wel heerlijk geslapen .....
Je hebt een zwaar hoofd zeg je. Een hoofd weegt vier tot zeven kilo maar je nek moet dit gewicht dragen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:45 schreef Lula het volgende:
het is meer in mijn hoofd maar in ieder geval bedankt
zal na een paar bakken koffie wel afzakken denk ik
Klaas is goed. "Die Lange" dan wel weer iets minder maar dat komt meer doordat ik me er geen voorstelling bij kan maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:36 schreef Stali het volgende:
Ik zou u liever een poos Klaas noemen en dan langzaam overstappen op "Die Lange" maar dat geeft dan weer hetzelfde effect als WFH he?![]()
Vroeger snapte ze wat beter wat ze aan het doen wasquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Vroeger hapte ze nog op dit soort opmerkingen![]()
je gaat te laat naar bed jij!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:39 schreef Lula het volgende:
Ja mag ik even?? Heb een zwaar hoofd
en niet eens een kater.
Maar wel heerlijk geslapen .....
Deed vannacht om 2 uur de pc uit, stond mijn geliefde huisgenoot ineens boos voor mijn neus.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:49 schreef Lula het volgende:
goh dan bof ik nog dat ik geen last van mijn nek heb
Misschien moet ik het eens afleren te laat naar bed te gaan moet er toch om zeven uur uit en kan dan pas een uur later weer terug.
Nou het is zalig weer hopelijk even naar buiten straks. De kids zijn vrij
Oh god jij zal het wel kunnen vinden met die andere oer Hollandse aardappelquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:52 schreef Manager het volgende:
[..]
Klaas is goed. "Die Lange" dan wel weer iets minder maar dat komt meer doordat ik me er geen voorstelling bij kan maken.
Klaas is wel goed. Klaas is lekker oer-Hollands.
Vind ik dan.
Je komt er wel snel weer in toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:53 schreef TaraS het volgende:
[..]
Vroeger snapte ze wat beter wat ze aan het doen was![]()
give me some time en ik zal je niet meer teleurstellen![]()
Dat klinkt erg grijs. Afrikaantjes zijn taai hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:56 schreef Lula het volgende:
ik en begonia's
volgens bij blijft niets met kleur leven hier
Heb een zwart satijnen hemdje aan....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:04 schreef Lula het volgende:
ja hoor zeer kleurig die passen wel bij je.
Doe je bloemetjesjurk erbij aan en je bent compleet
of heb je die zwarte weer aan
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:59 schreef Stali het volgende:
Oh god jij zal het wel kunnen vinden met die andere oer Hollandse aardappel![]()
Vast wel *grijns*quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Je komt er wel snel weer in toch?![]()
Nou je ziet er wel goed uitquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb een zwart satijnen hemdje aan....
Wou je het toch met me proberen dan?![]()
Reken maar dat ik je dan afzeikquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:09 schreef Manager het volgende:
[..]
Dankjeheelergveel.
Als ik begonia-s ook leuk vind.....krijg ik dan nog meer positieve feedback?
De purser is immers van huis, kan het schelen idd.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:11 schreef Lula het volgende:
[..]
Nou je ziet er wel goed uit
misschien toch maar eens op het andere geslacht overgaan?
word tijd dat hij eens terugkomtquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:16 schreef Stali het volgende:
[..]
De purser is immers van huis, kan het schelen idd..
Tja beter 1 purser in de hand dan tien in de lucht.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:17 schreef Lula het volgende:
[..]
word tijd dat hij eens terugkomt
vind het helemaal niet leuk zo
Dit is in Nederland?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:57 schreef Lula het volgende:
ik zit op balkon het is zalig. Gewoon in t-shirtje.
Ze heeft terrasverwarming.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:38 schreef Manager het volgende:
[..]
Dit is in Nederland?
Vandaag?
Aha. Dat is bijna valsspelen!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:51 schreef Stali het volgende:
Ze heeft terrasverwarming.
:D heb jij dat ook wel eens?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:12 schreef Lula het volgende:
nee hoor ik zit gewoon op balkon en het is echt zalig. Ben al in slaap gevallen ook net.
Nee, niets.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat is er?![]()
Oh jij post gewoon domweg een sprakeloossmiley omdat je gewoon niks te melden hebt en dan moet iemand vragen wat er loos is en ik ben die sukkel die daar keer op keer weer intrapt natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niets..
Ik niets te melden?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Oh jij post gewoon domweg een sprakeloossmiley omdat je gewoon niks te melden hebt en dan moet iemand vragen wat er loos is en ik ben die sukkel die daar keer op keer weer intrapt natuurlijk.![]()
Wentel je lekker in je eigen zwijnigheid schat?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik niets te melden?.
Vind je me zo zwijnig vandaag dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Wentel je lekker in je eigen zwijnigheid schat?.
ja, aardappelschillen in plaats van aardappels schillen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:09 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga zo aan het eten beginnen. :[.
Pizza con Ryan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:11 schreef Stali het volgende:
[..]
ja, aardappelschillen in plaats van aardappels schillen.
Enjoy![]()
Dat had je toch nodig? Dus ik dacht kom laat ik er eens naar vragen dan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind je me zo zwijnig vandaag dan?.
Stook die oven dan maar flink op.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pizza con Ryan..
Jij weet toch helemaal niet wat ik nodig heb, engeltje.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat had je toch nodig? Dus ik dacht kom laat ik er eens naar vragen dan.![]()
Doeg Penottiquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:13 schreef Lula het volgende:
en nu laat ik jullie weer alleenlaters
Stoken, daar hou je van hè.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Stook die oven dan maar flink op.![]()
Ik luister tenminste naar jouw woorden Liefje en vraag er dan nog eens beleefd naar of het bevalt enzo.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij weet toch helemaal niet wat ik nodig heb, engeltje..
Aardappeltje, je kunt me een hoop verwijten maar nooit dat ik stookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stoken, daar hou je van hè..
En toch weet je niet wat ik nodig heb, mijn lamskoteletje.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik luister tenminste naar jouw woorden Liefje en vraag er dan nog eens beleefd naar of het bevalt enzo.
Jij houdt toch van ovenschotels, mijn bosbesje.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Aardappeltje, je kunt me een hoop verwijten maar nooit dat ik stook
Maar Rostischijfje je spreekt weer in raadselen en rest mij niets anders dan op jouw woorden af te gaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En toch weet je niet wat ik nodig heb, mijn lamskoteletje..
Con Ryan uiteraardquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij houdt toch van ovenschotels, mijn bosbesje..
Ik in raadselen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar Rostischijfje je spreekt weer in raadselen en rest mij niets anders dan op jouw woorden af te gaan.![]()
Jou geven wat je nodig hebt, aardappelzoutjequote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:23 schreef Ryan3 het volgende:
Muisje, waar ben je nu...
Wat heb ik dan nodig, oogappeltje van me?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Jou geven wat je nodig hebt, aardappelzoutje![]()
![]()
Mijn hartediefje, je lijkt af en toe een wijf die nooit antwoord geeft op een simpele vraag.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik in raadselen?.
Dag lief kaneelstokjequote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat heb ik dan nodig, oogappeltje van me?.
Wie zit mijn vraag dan stelselmatig te ontwijken, liefdesgodinnetje van me...?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Mijn hartediefje, je lijkt af en toe een wijf die nooit antwoord geeft op een simpele vraag.
Nu weg... Kushandje...quote:Ik was toch niet van plan om een holletje in mijn aardappels te boren en er dan mee te gaan neuken.
Lula en pikloot.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:59 schreef Lula het volgende:
en de genomineerden voor klefheid zijn:...........
Het antwoord op die gewetensvraag is: "neen"...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Eh... Stali? Kakkerlak-gebeuren gepost. Tijd voor de gewetensvraag waarover we het hadden, waarop ik mijn mailcitaat post.
Ik mag hopen dat je de venijnigheid tussen alle suikers mag opmerken anders is jouw voorliefde voor verkeerde mannen bij deze verklaard.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:59 schreef Lula het volgende:
en de genomineerden voor klefheid zijn:...........
Ik kan me niet voorstellen dat jij je over zou geven aan dierlijke lusten dus wat belande zojuist in mijn winkelmandje? Juist de ouderwetse appelboor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:34 schreef Ryan3 het volgende:
Over aardappelen gesproken, vond je dit niet een inspirerende zin, mijn vlensje:
[..]
Nu weg... Kushandje...
Ik ben heel blij je weer te zienquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha Stali! Kakkerlakken dus een feit. Doen we nu even de ultieme zelfreflexie?
Doe je even die gewetensvraag ook beantwoorden, love of my life...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij je over zou geven aan dierlijke lusten dus wat belande zojuist in mijn winkelmandje? Juist de ouderwetse appelboor.![]()
![]()
Als je je kat als kroost beschouwt, wordt het tijd dat je je definitieve teeltkeuze maakt...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Zie je later dan. Dode mieren altijd nog beter dan dode (of juist niet helemaal!) muizen die mijn kroost binnenbrengt! :-)
Ben even tussendoor, maar hou je gemak eens!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je je kat als kroost beschouwt, wordt het tijd dat je je definitieve teeltkeuze maakt....
voorliefde voor foute mannen was toch al algemeen bekend?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je de venijnigheid tussen alle suikers mag opmerken anders is jouw voorliefde voor verkeerde mannen bij deze verklaard.![]()
Hoe moet ik jouw nick eigenlijk afkorten Lula?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:16 schreef Lula het volgende:
[..]
voorliefde voor foute mannen was toch al algemeen bekend?
Is toch zo?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben even tussendoor, maar hou je gemak eens!
Ps. ik denk nog na over je vraag, het antwoord ligt op mijn lippen maar nee..... het zal toch niet?
Ik denk nog wel even rationeel na lief zuurkooltje
Lu????quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe moet ik jouw nick eigenlijk afkorten Lula?
Get lost!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is toch zo?.
Jij vertelt wat het antwoord is en dan raad ik de vraag...
Ik kijk met je mee iigquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:30 schreef Lula het volgende:
Is de film Amos & Andrew wat die nu op RTL 5 komt met Nick Cage?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Get lost!![]()
Nick Cage bedoel je? Ja, die ken ik...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:38 schreef Lula het volgende:
ken je hem? of is hij ook nieuw voor jou?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
.
(je hebt het antwoord dus al...?)
Wat zie je toch veel zwijnen these days...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:44 schreef Stali het volgende:
Ps. Ik vind Cage wel aantrekkelijk als een van de weinige vrouwen schijnt.
Ps.II zal dus wel weer een zwijn zijn.
Typerendquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nick Cage bedoel je? Ja, die ken ik...
Me thinks the lady protests too much...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik hoor er zowat een kreunen ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zie je toch veel zwijnen these days...
Ken je die quote van Basil Fawlty: "typical, absolutely typical...."quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Typerend![]()
Wees blij dat je niet in de buurt bent, ik zou je suf neuken zodat je geen onzinnig woord meer kan uitbrengen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Me thinks the lady protests too much...
Op zolder...?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik hoor er zowat een kreunen ja.![]()
Met gordelroos?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in de buurt bent, ik zou je suf neuken zodat je geen onzinnig woord meer kan uitbrengen.![]()
gedeelde smart is halve smart.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met gordelroos?.
zit in de huiskamer, helpt misschien.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op zolder...?
Mm, na, okee, dan maar weer, dan ga ik koffij slurpen...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:50 schreef Stali het volgende:
[..]
gedeelde smart is halve smart.
Voor mij natuurlijk![]()
Ik ben er even uit, post maken over mannen zoals jij!![]()
Beuk je hem toch suf...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:51 schreef Stali het volgende:
[..]
zit in de huiskamer, helpt misschien.![]()
![]()
Hij slurpt niet zoals jij.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beuk je hem toch suf....
En waar drinkt-ie uit dan? Uit jou?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij slurpt niet zoals jij.![]()
Kun je niet menen. Heb je zijn haar al eens gezien?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:11 schreef Lula het volgende:
Ja?? ik geniet van NIckWat ziet hij er lekker uit in deze film
Ja vind ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:11 schreef Lula het volgende:
Ja?? ik geniet van NIckWat ziet hij er lekker uit in deze film
Op het moment koffie net als jijquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En waar drinkt-ie uit dan? Uit jou?
Eindelijk een vrouw die het begrijpt. Weet je dat viel me zo tegen van Hoogie, wij hadden namelijk altijd dezelfde smaak mannen. (behalve waar het Ryan betrof natuurlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:15 schreef Lula het volgende:
Ja dat haar dat hoort bij hem. IK vind het een zalige vent
Heb niet voor niets mijn userpic uit mijn favoriete film Wild at Heart waarin hij ook super was in zijn snakeskin jacket
Mail problemen, Liebling, ik lijd momenteel aan desintegritis van de pc. Paste het hier maar. Zit ook naar die komedie te kijken met die zalige Nick Cage van Luul. Overigens is dat geen bad boy hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Op het moment koffie net als jij
En lees je mail eens.
Huh? hoogie waar?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Eindelijk een vrouw die het begrijpt. Weet je dat viel me zo tegen van Hoogie, wij hadden namelijk altijd dezelfde smaak mannen. (behalve waar het Ryan betrof natuurlijk)
Larry.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:20 schreef Lula het volgende:
ik ben weer even kijken
Je andere vlam RDJ was ook nog op de buis vanavond
Ach gaat het al zover? Eerst je MSN niet vinden en nu mail niet kunnen openen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mail problemen, Liebling, ik lijd momenteel aan desintegritis van de pc. Paste het hier maar. Zit ook naar die komedie te kijken met die zalige Nick Cage van Luul. Overigens is dat geen bad boy hoor.
Waar ?!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:20 schreef Lula het volgende:
ik ben weer even kijken
Je andere vlam RDJ was ook nog op de buis vanavond
He? Weet je dat nog niet? Ze heeft een topic voor je geopend op MW.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Huh? hoogie waar?
Stali, meisje, het is waar wat ik zeg, ik ben hard toe aan een nieuwe pc... Ik zou jou toch niet zomaar iets opspelden zeker...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Ach gaat het al zover? Eerst je MSN niet vinden en nu mail niet kunnen openen?
Is geen desintegritis van pc hoor maar desinteresse van jou.![]()
Ik wil naar die film Gothica, gaat niet eens om RDjr, al ben ik blij dat hij weer op het doek is.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:24 schreef Lula het volgende:
dacht op SBS zes maar is al voorbij hoor
ik vind dit trouwens best een leuke film
Tuurlijk lieve schat ik geloof je meteen, ook dat je msn kwijt bent.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali, meisje, het is waar wat ik zeg, ik ben hard toe aan een nieuwe pc... Ik zou jou toch niet zomaar iets opspelden zeker....
Zeker in het geheime 18+ deel van MW... Eerste zin: "nog nooit, maar dan ook nog nooit heb ik zo'n lekkere slagroomklopper afgelikt..."quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:24 schreef Stali het volgende:
[..]
He? Weet je dat nog niet? Ze heeft een topic voor je geopend op MW.
Kijk anders even.
Voor hoe lang hè, RDj kennende...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik wil naar die film Gothica, gaat niet eens om RDjr, al ben ik blij dat hij weer op het doek is.
Ik ook
Gewetenszaak ook weer, schatje, geloof je me of geloof je me niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Tuurlijk lieve schat ik geloof je meteen, ook dat je msn kwijt bent.![]()
Ja, nou en?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:28 schreef Lula het volgende:
klop jij daar je slagroom mee?
Komt heus wel goedquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor hoe lang hè, RDj kennende...
aarbeien met slagroom daar is Hoogie gek opquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:31 schreef Stali het volgende:
[..]
met condooms?![]()
Knaagt het bij jou nu al?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gewetenszaak ook weer, schatje, geloof je me of geloof je me niet?
Als je dat stuk van hoogie had gelezen, wist je het antwoord op die vraag al hè...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:31 schreef Stali het volgende:
[..]
met condooms?![]()
Ja en gereformeerd, past wel bij Ryan ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:32 schreef Lula het volgende:
[..]
aarbeien met slagroom daar is Hoogie gek op
Ja, idd, aardbeien met wink wink notch notch hej he said smilingly slagroom...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:32 schreef Lula het volgende:
[..]
aarbeien met slagroom daar is Hoogie gek op
Ik heb teveel van jou gelezen, Lief.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je dat stuk van hoogie had gelezen, wist je het antwoord op die vraag al hè...
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja en gereformeerd, past wel bij Ryan ook![]()
In WFL?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb teveel van jou gelezen, Lief.![]()
Wat? Mijn geweten?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Knaagt het bij jou nu al?![]()
Nou ja hij sukkelt ook in ook die film...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:46 schreef Lula het volgende:
en weer reclame pfffff
Kan de film niet meer zien.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:46 schreef Lula het volgende:
en weer reclame pfffff
Hoelang gaan we elkaar nog afzeiken eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
.
Sam Jackson.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Kan de film niet meer zien.
Hee hoe heet die donkere man trouwens?
Vind je het niet leuk dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoelang gaan we elkaar nog afzeiken eigenlijk?![]()
Over klef gesproken, hoe staat het met de scheepvaart...?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:55 schreef Shinadul het volgende:
Wat een klef topic weer
Ojaa natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:53 schreef Lula het volgende:
Samuel L. Jackson. Mr Shaft himselve
*Ook benieuwd is*quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Over klef gesproken, hoe staat het met de scheepvaart...?
even serieus hoe staat het met het rozenmeisje?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:55 schreef Shinadul het volgende:
Wat een klef topic weer
Ja, ik ben ook maar aan het lurken geslagen, je negeert me toch...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Lurker!![]()
Que pasa?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Lurker!![]()
Je bent een koele afstandelijke man, loog.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:03 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Que pasa?
Allerliefste Ryan, je smeekt me om je met rust te laten....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook maar aan het lurken geslagen, je negeert me toch....
En jij bent ook liev,ryan!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent een koele afstandelijke man, loog.
Dat stadium is achterhaald...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:09 schreef Manager het volgende:
Ik was aan het lurken maar misschien helpt het als ik even actief meedoe?
Het is heilloos ....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:09 schreef Manager het volgende:
Ik was aan het lurken maar misschien helpt het als ik even actief meedoe?
Werkelijk?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
Dat stadium is achterhaald...
Nee, Stali valt op je...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:09 schreef fotoloog het volgende:
[..]
En jij bent ook liev,ryan!![]()
![]()
O, ja...?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is heilloos ....
Zelfs Lulu en Duderinnetje zijn gevlucht
Menstruatie, denk ik...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:11 schreef Manager het volgende:
[..]
Werkelijk?
Is het zo erg dan?
Ik denk dat er weinig verandert zolang zij in een rotsituatie zit. Misschien daarna.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:01 schreef Stali het volgende:
[..]
even serieus hoe staat het met het rozenmeisje?
En soms is dat ook zo.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:19 schreef pea4fun het volgende:
Ja, daar ligt alles aan, aan die menstruatie...en dan sommigen die zeggen dat menopauze gods gift to men is....
Kun je haar dan niet je brede mannenschouder aanbieden?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:19 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig verandert zolang zij in een rotsituatie zit. Misschien daarna.
Hoi shinquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:19 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig verandert zolang zij in een rotsituatie zit. Misschien daarna.
Mijn ervaring: meeste mannen leven meer vanuit hun verstand en meeste vrouwen vanuit hun gevoel. Ze kunnen soms ook conclusies trekken die voor een man kant noch wal raken. Tijdens de menstruatie wordt dit nog eens verhevigt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:22 schreef Manager het volgende:
[..]
En soms is dat ook zo.
Net zo soms is het precies het tegenovergestelde.
Eigen ervaring meegenomen: vaak is het het tegenovergestelde.
toch wel vreemd eigenlijk dat veel vervelende dingen beginnen met men (oftewel mannen)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:22 schreef Manager het volgende:
[..]
En soms is dat ook zo.
Net zo soms is het precies het tegenovergestelde.
Eigen ervaring meegenomen: vaak is het het tegenovergestelde.
Tuurlijk was jij niet gevlucht voor mij, geloofde ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:23 schreef Lula het volgende:
zo dat was de film. Was niet gevlucht
menstruatie heb ik al maanden niet meer. Lang leve de pil
Hoi,Pea beebquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoi shinIk las mee over je rozenmeisje. Jammer dat ze niet reageerde zoals jij dat graag had gezien. Maar ik vond het om te beginnen al hartstikke lief van je hoor.
Ja, idd, e-man-cipatie...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
toch wel vreemd eigenlijk dat veel vervelende dingen beginnen met men (oftewel mannen)
men-struatie
men-opauze
men-tal breakdown....hm
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:27 schreef pea4fun het volgende:
toch wel vreemd eigenlijk dat veel vervelende dingen beginnen met men (oftewel mannen)
Ja, opeens moesten we zelf de deur open makenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, idd, e-man-cipatie....
Heel naar idd...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja, opeens moesten we zelf de deur open maken![]()
Nou ja, misschien in de toekomst nog dusquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoi shinIk las mee over je rozenmeisje. Jammer dat ze niet reageerde zoals jij dat graag had gezien. Maar ik vond het om te beginnen al hartstikke lief van je hoor.
film was vermakelijk een zesjequote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tuurlijk was jij niet gevlucht voor mij, geloofde ik ook niet.
Film was matig...
Maar wat voor situatie dan? Of negeer je deze vraag bewust?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:31 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nou ja, misschien in de toekomst nog dusMaar ik zie wel, voorlopig heb ik er een goeie vriend bij
Ha loogje....Nou het is niet opeens over met shin hoor...denk ik...ze zijn toch nog steeds gewoon gezellig met elkaar?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:28 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hoi,Pea beeb![]()
Ik had het Shin ook gegund,maar helaas........
De vuilniszakken mag fijn een man buiten zetten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nog eigenaardiger was dat ze na het openmaken van de deur opzijstapten en demonstratief gingen staan wachten totdat de man de deur dan daadwerkelijk opendeed.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:30 schreef pea4fun het volgende:
snik welke man??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:33 schreef Stali het volgende:
[..]
De vuilniszakken mag fijn een man buiten zetten.
Ben er prima toe in staat, maar zo geemancipeerd ben ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:34 schreef Lula het volgende:
[..]
snik welke man??
gelukkig ben ik daar nog wel toe in staat.
Zet jij de Cliko's aan de weg?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:36 schreef Manager het volgende:
Hier doen we aan afvalscheiding dus dat gedoe met die zakken neemt dan een hele andere wending.
dat is grappig als je dan in een flat gaat wonen mag in ene alles bij elkaar. Geen gezeur meer met groenbakken en zwarte bakken.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:36 schreef Manager het volgende:
Hier doen we aan afvalscheiding dus dat gedoe met die zakken neemt dan een hele andere wending.
Bij jou was supermakkelijk inderdaadquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:37 schreef Lula het volgende:
[..]
dat is grappig als je dan in een flat gaat wonen mag in ene alles bij elkaar. Geen gezeur meer met groenbakken en zwarte bakken.
Alleen papier gaat apart
Aah,morgen lekker vrij hè, *jaloers is*quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ha loogje....Nou het is niet opeens over met shin hoor...denk ik...ze zijn toch nog steeds gewoon gezellig met elkaar?
morgen lekker een dagje foto's maken
Ketnet 23.35 La reine Margot, historisch costuumdrama, echte aanrader. Mat Isabella Adjani...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:32 schreef Lula het volgende:
[..]
film was vermakelijk een zesje
komt in ieder geval niet in mijn top tien
Zo gaat dat.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:36 schreef Stali het volgende:
Zet jij de Cliko's aan de weg?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun je haar dan niet je brede mannenschouder aanbieden?
Ik heb mijn boom al ingeleverd hoor...al in het begin, daarna nog wat bomen in de slowchat gezet ook...wel op blijven letten hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:38 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Aah,morgen lekker vrij hè, *jaloers is*
Tip: fotografeer eens een boom!
Is het niet een beetje te vroeg om nu al in je behaatje in het koren te gaan staan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
morgen lekker een dagje foto's maken
Vanalles, morgen papagaaien en andere beesten die zich in het papagaaiendorp ophouden.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:40 schreef Lula het volgende:
ach ik vind het niet eens zo erg dat ik dat soort dingen nu alleen moet doen.
Wat fotografeert Pea?
Geloof me!,voor Pea is niets te dolquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te vroeg om nu al in je behaatje in het koren te gaan staan?
Koren is er nu niet, wel op blijven letten. En ik zei dat ik foto's ga MAKEN, ben niet het onderwerp.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te vroeg om nu al in je behaatje in het koren te gaan staan?
studie, werk of hobby?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Vanalles, morgen papagaaien en andere beesten die zich in het papagaaiendorp ophouden.
*Bibber*quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb mijn boom al ingeleverd hoor...al in het begin, daarna nog wat bomen in de slowchat gezet ook...wel op blijven letten hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |