De titel van een verhalenbundel van Willem Frederik Hermans btw...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:49 schreef Manager het volgende:
Ik sluit me bij de topictitel aan.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:44 schreef Ryan3 het volgende:
Bij mij is het niet ongeloofwaardig hoor. Ik slurp jouw woorden op gelijk een godennectar...
Ook stukken beter dan de vorige door jou verzonnen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De titel van een verhalenbundel van Willem Frederik Hermans btw...
Ja, die was niet van Willem Frederik Hermans idd...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Ook stukken beter dan de vorige door jou verzonnen.
Kloon Klaas, heb jij niets op je kerfstok dan dat je weer een nieuwe naam hebt?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:49 schreef Manager het volgende:
Ik sluit me bij de topictitel aan.
Interessante vraag, want waarom zou je je nick veranderen als verder toch niemand je kent onder die ouwe nick...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Kloon Klaas, heb jij niets op je kerfstok dan dat je weer een nieuwe naam hebt?
Die heeft die verwikkelingen gelukkig niet hoeven meemaken nee. Ook geen kans op geweest dat hij het dan per ongeluk in de krant gelezen zou hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die was niet van Willem Frederik Hermans idd...
Dat vind ik dus een beetje vaag ook wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Interessante vraag, want waarom zou je je nick veranderen als verder toch niemand je kent onder die ouwe nick...
Je kunt het hem altijd vragen hoor, op Fok!, want hij is ook geregd...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Die heeft die verwikkelingen gelukkig niet hoeven meemaken nee. Ook geen kans op geweest dat hij het dan per ongeluk in de krant gelezen zou hebben.
Zou hij dan antwoorden denk je? Jimmy H. kon het elders wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt het hem altijd vragen hoor, op Fok!, want hij is ook geregd...
Hee, meneer Hermans, we hadden het net over u... Alles kits?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:57 schreef WFH het volgende:
![]()
Zal ik jou antwoord geven of zal ik je alle hoeken van FOK! laten zien?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Zou hij dan antwoorden denk je? Jimmy H. kon het elders wel.![]()
Het is vast één van die klotekanariesquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Interessante vraag, want waarom zou je je nick veranderen als verder toch niemand je kent onder die ouwe nick...
Hahaha, dat zou hermans zeggen dus...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zal ik jou antwoord geven of zal ik je alle hoeken van FOK! laten zien?![]()
Oei, laat me dan maar alle hoeken van Fok! zienquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zal ik jou antwoord geven of zal ik je alle hoeken van FOK! laten zien?![]()
Nu zeg jij hetquote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hahaha, dat zou hermans zeggen dus...
Dan horen we dat over een half jaarquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:59 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Het is vast één van die klotekanaries![]()
Aah, ik zie dat u mijn werk kent hè. En natuurlijk probeert u hiermee een snaakse vingerwijzing te geven omtrent de vermeende oorzaak van mijn overlijden hè.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:00 schreef Stali het volgende:
Ik neem nog een laatste roker en ga naar bed.
Of moet ik je een veeg geven... uit de pan dan hè...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Oei, laat me dan maar alle hoeken van Fok! zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |