Jij?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:16 schreef iiyame het volgende:
Wie is er wel eens van fok af gekickt ?
Dat die onder een anderen naam op nieuw moest beginnen?
Neequote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jij?
So what, you want a cookie?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:17 schreef Praag het volgende:
niet gekicked. ik heb er zelf voor gezorgd door m'n account te verneuken. door m'n e-mail fout te wijzigen
Dat merken ze niet als je het goed doetquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:17 schreef Maanvis het volgende:
tenminste, het is niet normaal dat je onder een andere naam weer moet beginnenals je een kloon bent herkennen ze dat toch wel, dus zit er niets anders op dan te wachten op je ontbanning.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:18 schreef bolivian het volgende:
[..]
So what, you want a cookie?
Ik was er nou niet echt blij mee...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:18 schreef bolivian het volgende:
[..]
So what, you want a cookie?
Wat is dat voor onzin? Ik heb tijdens al mijn bans dacht ik gewoon doorgepost met een kloon.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:17 schreef Maanvis het volgende:
tenminste, het is niet normaal dat je onder een andere naam weer moet beginnenals je een kloon bent herkennen ze dat toch wel, dus zit er niets anders op dan te wachten op je ontbanning.
Dat is best wel veelquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:20 schreef kooba het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Ik heb tijdens al mijn bans dacht ik gewoon doorgepost met een kloon.
Die zijn inmiddels wel allemaal bekend, maar dan nog, alleen al op mn werk zit ik op 4 verschillende IP-ranges, plus thuis, plus bij mn ouders thuis, plus proxy's.
Je HOEFT dus niet echt te wachten enzo
Ik had een proggie dat elke minuut automatisch van anonieme proxy wisselde, daar zijn ze toen echt gek van gewordenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:20 schreef kooba het volgende:
Wat is dat voor onzin? Ik heb tijdens al mijn bans dacht ik gewoon doorgepost met een kloon.
Die zijn inmiddels wel allemaal bekend, maar dan nog, alleen al op mn werk zit ik op 4 verschillende IP-ranges, plus thuis, plus bij mn ouders thuis, plus proxy's.
Je HOEFT dus niet echt te wachten enzo
Je kan gewoon in het ban topic kijken hoelang je gebanned bent hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:29 schreef iiyame het volgende:
Hoelang duurd een ban op fok ? +/-
wat is veel? bans, kloons of ip-adressen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:22 schreef iiyame het volgende:
[..]
Dat is best wel veel![]()
Voor jou? 1 maand.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:29 schreef iiyame het volgende:
Hoelang duur d t een ban op fok ? +/-
Whehe. Ik zat er gewoon al op te wachten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Voor jou? 1 maand.
als je dat over komtquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:40 schreef livEliveD het volgende:
Gebanned worden is echt niet stoer ofzo hoor (vind ik)
Probeer het eens uit.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:43 schreef iiyame het volgende:
[..]
als je dat over komt
heb je volgens mij echt goed de pest er in verveel je je zelf echt hard als je een keer niks te doen heb kan je niet om 0:45 posten op forum.fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |