Wat dacht je van deze meneer: Profiel van Dannyquote:Op maandag 22 maart 2004 23:15 schreef iiyame het volgende:
Zijn er nog mensen die van af het begin van fok al op de forum zitten.
en een record aantal post hebben ?
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze meneer: Profiel van Danny Ja die telt niet mee
Life is sweet – and getting even sweeter
In mijn bezit en ik kan er niks meequote:
de oldbies slapen al,quote:Op maandag 22 maart 2004 23:40 schreef iiyame het volgende:
Zijn er niet meer zoveel he![]()
![]()
Had er meer verwacht.
maar ze hebben wat ik zie wel bijna een record aantal topic posts gedaan![]()
![]()
Ik ben nog wakker hoorquote:Op maandag 22 maart 2004 23:45 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
de oldbies slapen al
hé ik ben nog wakker hoorquote:Op maandag 22 maart 2004 23:45 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
de oldbies slapen al,
Die telt niet mee want die is niet normaalquote:Op maandag 22 maart 2004 23:49 schreef nikky het volgende:
wat dachten julie van yvonne
forum sletquote:Op maandag 22 maart 2004 23:49 schreef nikky het volgende:
Nee toch??quote:Op maandag 22 maart 2004 23:49 schreef nikky het volgende:
Killer_Mom is 74quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:02 schreef iiyame het volgende:
nee ik denk ik 26
qua reg datum waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:01 schreef kastanova het volgende:
Ben ik de oudste in dit topic
Nee hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
qua reg datum waarschijnlijk wel
we hebben een winnaarquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:04 schreef Anja het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ja maar voor hoe lang......quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben een winnaar![]()
Best wel veel posts gedaan dan in 1.9 jaarquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:06 schreef Markster het volgende:
nope, juni 2002 geregistreed ofzo!
hoi?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:06 schreef Anja het volgende:
[..]
Ja maar voor hoe lang......
![]()
met 6 maanden banquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:07 schreef iiyame het volgende:
[..]
Best wel veel posts gedaan dan in 1.9 jaar
en dan nog op internet,quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Killer_Mom is 74.
Grrr....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:08 schreef RemCow het volgende:
[..]
hoi?
of tel ik niet mee
voor mij wel hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:08 schreef RemCow het volgende:
[..]
hoi?
of tel ik niet mee
Sorryquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:09 schreef Anja het volgende:
[..]
Grrr....
Win ik ook es een keer iets..
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:10 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij wel hoor![]()
Ik weet niet meer wie het was maar iemand van de "crew" toen vroeg of ik es wilde komen kijken en me misschien registreren. Weet ook niet meer hoe ik met die persoon in contact kwam....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:16 schreef RemCow het volgende:
[..]
Sorry![]()
.
Maar ik was ook bij de oprichting dus ik heb vals gespeeld.
[..]![]()
.
jouw ID is 16000quote:Op maandag 22 maart 2004 23:49 schreef nikky het volgende:
jaquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:01 schreef kastanova het volgende:
Ben ik de oudste in dit topic
Qua potentie of qua karakter/uiterlijk?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:30 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ja
en de minst geile
Misschien ouderdom?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:19 schreef Anja het volgende:
Is ook alweer zoooo lang gelee.....![]()
Yvonne is een n00bquote:Op maandag 22 maart 2004 23:49 schreef nikky het volgende:
Jaw.....kben tenslotte al 30...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Misschien ouderdom?
In mijn bezitquote:Op maandag 22 maart 2004 23:29 schreef Prowl het volgende:
[..]
In mijn bezit en ik kan er niks meeHet is een achterneef van mij
Ik weet hetquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Yvonne is een n00b
V.
TARA is een n00bquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:05 schreef marchien het volgende:
TARA is nummertje 334:
WTF Kapenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
In mijn bezit
Jullie zijn weer oude usernamen aan jet kapen?
Staat een permban op....
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Verbal is een n00b
V.
Lonert is okayquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:04 schreef Prowl het volgende:
[..]
WTF Kapen![]()
Ik heb em netjes gevraagd of hij nog ooit op fok kwam wat hij dus niet meer deed.
Ik heb het account toen netjes overgenomen en er niks meer mee gedaanen dat is al zeker meer dan een jaar geleden!
Trouwens mensen vinden het zeker leuk om telkens op Passmailer te drukken
Jaap ken ik nog jaquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:11 schreef _Denker het volgende:
Profiel van Jaap
Kan iemand zich Jaap nog herinneren? Heeft een aantal jaar bij me in de klas gezeten. Ik attendeerde hem laatst nog op dit Forum, het duurde even voordat hij het zich kon herinneren.
Jij bent hier eigenlijk ook meubilairquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Yvonne is een n00b
V.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
TARA is een n00b
V.
Die vind ik nogal sneu en zielig. Je leven op het internet doorbrengen is zo arm, zeg maar. Ik vraag me wel eens af of ze ook nog mensen kent die ze niet op/via FOK! heeft leren kennen. Loopt van meeting naar meetingquote:Op maandag 22 maart 2004 23:49 schreef nikky het volgende:
Mja,quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die vind ik nogal sneu en zielig. Je leven op het internet doorbrengen is zo arm, zeg maar. Ik vraag me wel eens af of ze ook nog mensen kent die ze niet op/via FOK! heeft leren kennen. Loopt van meeting naar meeting.
Verder werkt ze zich wel de tyfus voor het forum. Ik zou willen zeggen dat ze een echte FOK!forumnerd is. Als zoiets je leven is, geef je er wel invulling aan in ieder geval.
Sterkte Yvonne!!! Misschien vind je ooit nog een echt doel in je leven, je kinderen ofzo.
Ga eens Googlen, je vind daar de leukste dingen over haar voordat ze op Fok! kwamquote:Op woensdag 24 maart 2004 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die vind ik nogal sneu en zielig. Je leven op het internet doorbrengen is zo arm, zeg maar. Ik vraag me wel eens af of ze ook nog mensen kent die ze niet op/via FOK! heeft leren kennen.
Piet is erggggggggggggg leuk!!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:32 schreef bixister het volgende:
heheh gaan we katten.
neuh bedankt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:32 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en voor de geinteresseerden, ik heb ongeveer 3 jaar crewfora opgeslagen op CD, mail me maar even als je wilt lezen.
Maar Piet blijft leuk!!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:33 schreef bixister het volgende:
[..]
neuh bedankt.
Feit dat je het hebt opgeslagen zegt al genoeg over de motieven die je had toen je in de crew zat imo.quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:35 schreef ElizabethR het volgende:
Sneu ook van Danny, as if I would......![]()
Vaag hoor, om daar over te beginnen, ik heb het zelf al in geen jaar gelezen.
Mja, ik vind mensen die anderen op jouw manier aanvallen dan weer NIET tof.quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:31 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Jou vind ik wel tof
Kijk, dát is pas een doel in het leven!quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:32 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en voor de geinteresseerden, ik heb ongeveer 3 jaar crewfora opgeslagen op CD, mail me maar even als je wilt lezen.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:40 schreef RemCow het volgende:
[..]
Kijk, dát is pas een doel in het leven!
(maargoed, oude koeien enzo...)
Laat ieder lekker zelf hun leven indelen...
Geen motieven hoor. Ik dacht er nog eens om te kunnen lachen, als ik me verveelde. Dat is al heel lang niet voorgekomenquote:Op woensdag 24 maart 2004 00:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Feit dat je het hebt opgeslagen zegt al genoeg over de motieven die je had toen je in de crew zat imo.
jij komt hier ook alleen maar als je wat te zeiken hebt hč, stomme hoer!quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:35 schreef ElizabethR het volgende:
Vaag hoor, om daar over te beginnen, ik heb het zelf al in geen jaar gelezen.
Skeetjequote:Op woensdag 24 maart 2004 00:40 schreef RemCow het volgende:
[..]
Kijk, dát is pas een doel in het leven!
(maargoed, oude koeien enzo...)
Laat ieder lekker zelf hun leven indelen...
quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:44 schreef laffer het volgende:
[..]
jij komt hier ook alleen maar als je wat te zeiken hebt hč, stomme hoer!
enne, laat yvonne lekker met rust!!
weer eens wat anders dan die lading sperma die je hebt moeten slikken van je klantjes hč!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik drink morgen ook een guinness
Ik geloof je op je woord als je zegt dat je al heel lang niet gelachen hebt. Je komt nogal verbitterd over iig.quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
Geen motieven hoor. Ik dacht er nog eens om te kunnen lachen, als ik me verveelde. Dat is al heel lang niet voorgekomen
leuk johquote:Maar ik ga eerst op fekansjie!!!!
Onnodig kwetsend etc. ? Buiten dat gebaseerd op niets, tenzij je natuurlijk dagelijks bij haar thuis zit om te kijken hoe haar leven is ingedeeld.quote:Waarom mag ik trouwens mijn mening niet geven over Yv..... ????
Liegen kun je ook al niet.quote:Het was niet eens als flame bedoeld, meer als constatering.
Neuh, als je al niet kunt helpen dat je zelf sneu genoeg bent om plezier te putten uit het afzeiken van anderen kun je wel veel meer dingen niet helpen.quote:Ik kan het niet helpen dat zij jouw forumvriendinneke is toch???
Laat mij er maar gewoon buiten dan. Voor Knor ga ik niet spreken.quote:Ik drink morgen ook een guinness op jouw en Knorrie.
nauwken??????quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:48 schreef laffer het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan die lading sperma die je hebt moeten slikken van je klantjes hč!!![]()
maarja, je kunt er wel van op fekansjie!!
Met jou wel, beebquote:Op woensdag 24 maart 2004 00:49 schreef ElizabethR het volgende:
nauwken??????
![]()
OE!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Met jou wel, beeb
nah, zowel ik als m`n computer is virus vrij, en dat wil ik graag zo houden!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
nauwken??????
![]()
ze zetten jou in de hoek en pleuren alle lege bierblikken in je bek!quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OE!!!!!!!!!!!
Triootje dan hoor, ik wil jouw meiske met de mooie ogen en de lieve geest niet passeren!!!![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
OE!!!!!!!!!!!
Triootje dan hoor, ik wil jouw meiske met de mooie ogen en de lieve geest niet passeren!!!![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:54 schreef laffer het volgende:
[..]
nah, zowel ik als m`n computer is virus vrij, en dat wil ik graag zo houden!!
probeer eens iemand te vinden bij het leger des heils die jou misschien nog wilt nauwken!!
lijkt me sterk trouwens![]()
Gossie man, ik snap heel je post niet enzoquote:Op woensdag 24 maart 2004 00:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord als je zegt dat je al heel lang niet gelachen hebt. Je komt nogal verbitterd over iig.
[..]
leuk joh
[..]
Onnodig kwetsend etc. ? Buiten dat gebaseerd op niets, tenzij je natuurlijk dagelijks bij haar thuis zit om te kijken hoe haar leven is ingedeeld.
[..]
Liegen kun je ook al niet.
[..]
Neuh, als je al niet kunt helpen dat je zelf sneu genoeg bent om plezier te putten uit het afzeiken van anderen kun je wel veel meer dingen niet helpen.
[..]
Laat mij er maar gewoon buiten dan. Voor Knor ga ik niet spreken.
Mijn droom..wat doe je?quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
OE!!!!!!!!!!!
Nu pas???quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn droom..wat doe je?
Ik samen met twee vrouwen.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:54 schreef laffer het volgende:
[..]
nah, zowel ik als m`n computer is virus vrij, en dat wil ik graag zo houden!!
probeer eens iemand te vinden bij het leger des heils die jou misschien nog wilt nauwken!!
lijkt me sterk trouwens![]()
Hi, sweet T.....quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
en ook, hoe je offtopic kunt gaan op fok
Jij ziet meer leuters dan zijquote:Op woensdag 24 maart 2004 00:58 schreef ElizabethR het volgende:![]()
![]()
![]()
Sterk hoor!! Iemand heeft commentaar op onze heilige maagd yvonne en krijgt gelijk een zooi geleuter te zien![]()
Snor eens terug naar een bepaald FB topic.quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:35 schreef ElizabethR het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sterk hoor!! Iemand heeft commentaar op onze heilige maagd yvonne en krijgt gelijk een zooi geleuter te zien![]()
Ze heeft geen snor.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:00 schreef static het volgende:
Snor eens terug naar een bepaald FB topic.
Haaaaaaaaaaaaaaaai slachtofferquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:00 schreef static het volgende:
[..]
toen jij nog niet postte!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:01 schreef bugeye het volgende:
Fok! was zeker in het begin veel volwassener
Dan had ik je toch nog niet laag genoeg ingeschat kennelijk.quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
Gossie man, ik snap heel je post niet enzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft geen snor.
Ja, hoi.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaai slachtoffer![]()
Wat mot ik daarmee?quote:Heb je het op CD?? Anders wil ik het je graag sturen hoor![]()
![]()
Deze bedoel je ? Wat?! Static in de crew?! Belachelijk!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:00 schreef static het volgende:
[..]
nou, 1 mooie vrouw (bleuzz) en 1 tot vrouw omgebouwde prullebak!! ( maar daar kun je wel veel in kwijt)quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn droom..wat doe je?
Ik samen met twee mooie, lieve vrouwen.
I beg to differquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft geen snor.
Oe..geil..ga door.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
*likje*
Kennelijkquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Dan had ik je toch nog niet laag genoeg ingeschat kennelijk.
neequote:Op woensdag 24 maart 2004 01:06 schreef Killer_Mom het volgende:
inside
kan dit niet op icq?
Mag.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:05 schreef Danny het volgende:
I beg to differ
sorry hoor, maar heb jij iets tegen mij? je zat in dat andere topic tegen mij ook zo vervelend te doen,quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:02 schreef laffer het volgende:
[..]
toen jij nog niet postte!!
*KUCHT EVEN*quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Qua ontopic enzo...
Heerlijk die fokkers vanaf het begin, die nog wel eens eerlijk zijn, ook vķķr de schermen
iedereen moet dit meemaken,quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
nee![]()
Nee, dat mag niet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:06 schreef ElizabethR het volgende:
Yvonne is een publiek figuur op fok, daar mag dan toch commentaar op komen???
Nee, ICQ is zo 2003..het is tegenwoordig MSN, geloof ik.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:06 schreef Killer_Mom het volgende:
inside
kan dit niet op icq?
quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:08 schreef Loedertje het volgende:
*KUCHT EVEN*
EN KIJKT GELIJK ACHTEROM NAAR WAT ER ACHTER DE SCHERMEN VANDAAN KOMT SCHELDEN
Weet wel zeker dat hij het dooor heeftquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:07 schreef bugeye het volgende:
[..]
sorry hoor, maar heb jij iets tegen mij? je zat in dat andere topic tegen mij ook zo vervelend te doen,
je zal het vast niet doorhebben
Iedereen is een publiek figuur op FOK! en jouw persoonlijke vetes vecht je maar in privé uit. Dát probeerde ik ook duidelijk te maken met mijn posts. Zal mij m'n reet roesten dat je 3 jaar FOK!crew op cd hebt staan maar het geeft (naast waar je mee bezig was toen je aan het moderaten had moeten zijn) wel aan dat ook jij een nogal vreemde vrijetijdsbesteding hebt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kennelijk
serieus, ik snap heel je punt niet. Ik geef gewoon een mening die ik écht meen, en jij komt gelijk dreigen met van alles en nog wat en probeert me te kleineren, waar ik je krediet voor geef hoor, als je dat op prijs stelt!! Whatever enzo!! ik snap het alleen niet. Yvonne is een publiek figuur op fok, daar mag dan toch commentaar op komen???
quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Deze bedoel je ? Wat?! Static in de crew?! Belachelijk!! Nee, me niet kwalijk, maar is dat niet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden ofzo????
Maar als ik het goed begrijp wordt zoiets als dit topic me NU nog kwalijk genomen omdat ik een mening over yvonne had??
Keej dan![]()
![]()
![]()
Mag hoor. Whatever you people like to satisfy you.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
nee hoor!quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:07 schreef bugeye het volgende:
[..]
sorry hoor, maar heb jij iets tegen mij?
Nou... Ranzige praktijken met golfer en andere wil ik nie meemaken...quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:08 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
iedereen moet dit meemaken,
ok
quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Deze bedoel je ? Wat?! Static in de crew?! Belachelijk!! Yep.
[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 24-03-2004 01:12:37 ]Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
* wijntje meemt*quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ICQ is zo 2003..het is tegenwoordig MSN, geloof ik.
En toch leuk, dit topic?
Ach jochie, wat kom je doen hier dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:10 schreef Mr. Orange het volgende:
Nou... Ranzige praktijken met golfer en andere wil ik nie meemaken...![]()
misluktquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:10 schreef laffer het volgende:
[..]
nee hoor!![]()
Dan mot ze niet modden, SIMPEL.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.
Ze is er altijd klaar mee, en gaat niet in discussie.
Nee, je mag niet meedoen bij ons triootje, anders zou het een kwartet worden.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:10 schreef Mr. Orange het volgende:
Nou... Ranzige praktijken met golfer en andere wil ik nie meemaken...![]()
Bejaardensex is in hoorquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:10 schreef Mr. Orange het volgende:
Nou... Ranzige praktijken met golfer en die andere wil ik nie meemaken...![]()
Neeuh heb der ook nie zo'n behoeft aanquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach jochie, wat kom je doen hier dan?
Je kent hem niet eens.
Ze is Admin..quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Dan mot ze niet modden, SIMPEL.
Neeuh, hoefk nie, 2weken trug nog gehadquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, je mag niet meedoen bij ons triootje, anders zou het een kwartet worden.
Ja, minstens een half jaar geleden.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, me niet kwalijk, maar is dat niet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden ofzo????
Aan leeftijd geef ik ook nog wel een grensquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bejaardensex is in hoor
De p0rn industrie schijnt er lekker aan te verdienen .
weet jij wat simpel is?quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
SIMPEL.
Bah, en weet je moeder dat wel?quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:14 schreef Mr. Orange het volgende:
Neeuh, hoefk nie, 2weken trug nog gehad
quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Iedereen is een publiek figuur op FOK! en jouw persoonlijke vetes vecht je maar in privé uit. Dát probeerde ik ook duidelijk te maken met mijn posts. Zal mij m'n reet roesten dat je 3 jaar FOK!crew op cd hebt staan maar het geeft (naast waar je mee bezig was toen je aan het moderaten had moeten zijn) wel aan dat ook jij een nogal vreemde vrijetijdsbesteding hebt.
Je Yvonne gebash begint inmiddels wel een baard te krijgen en je eeuwigdurende rancune is ook vrij kinderachtig.
Ze doet de administraosie, klinkt anders in het NL hčquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:13 schreef Loedertje het volgende:
Ze is Admin..
Neeuh, die hoeft nie alles te weten, die wil nie eens alles wetenquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Bah, en weet je moeder dat wel?
Dus???quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:15 schreef static het volgende:
[..]
Ja, minstens een half jaar geleden.
hij is ook te jongquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, je mag niet meedoen bij ons triootje, anders zou het een kwartet worden.
Neem nog een slokje. En stik er niet in. Of wel.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
![]()
Het boeit MIJ ook geen reet dat ik een CD heb met fokcrew materiaal, ik heb het nog aan niemand laten lezen. Ik heb GEEN persoonlijke vete met yvonne, dat maak JIJ ervan. Ik gaf mijn mening, meer niet. Ik ben NIET rancuneus naar yvonne toe, maar ik heb begrepen dat jij dat persé zo wilt zien als ik überhaupt iets post, dus zal ik dat verder niet meer doen. Ik gaf alleen maar MIJN mening over yvonne's aanwezigheid op het forum. Fokker vanaf het begin die het een beetje kwijt is voor wt betreft IRL, NAAR MIJN MENING!!
Meer niet.
Ik ga je lekker verklikken, nananana.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:18 schreef Mr. Orange het volgende:
Neeuh, die hoeft nie alles te weten, die wil nie eens alles weten
Och... Jullie zijn te oud...quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:20 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hij is ook te jong![]()
maar...gaat U verder
te onnozel om er voor wakker te blijven, mja.......
Tuurlijk!!! Als de rest ook ophoudt zeg!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:19 schreef Manono het volgende:
hou es op met dat gezeik?
Of je kijkt eens waar ik op reageer.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dus???![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:18 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Neeuh, die hoeft nie alles te weten, die wil nie eens alles weten
En die mening wordt in dit topic helemaal niet gevraagd. Out of the blue besluit je Yvonne maar weer eens even zwart te maken. Dat gezeik en gezuig moet gewoon een keer afgelopen zijn, anders kun je wmb permanent wieberen, ex-crew of geen ex-crew.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
![]()
Het boeit MIJ ook geen reet dat ik een CD heb met fokcrew materiaal, ik heb het nog aan niemand laten lezen. Ik heb GEEN persoonlijke vete met yvonne, dat maak JIJ ervan. Ik gaf mijn mening, meer niet. Ik ben NIET rancuneus naar yvonne toe, maar ik heb begrepen dat jij dat persé zo wilt zien als ik überhaupt iets post, dus zal ik dat verder niet meer doen. Ik gaf alleen maar MIJN mening over yvonne's aanwezigheid op het forum. Fokker vanaf het begin die het een beetje kwijt is voor wt betreft IRL, NAAR MIJN MENING!!
Meer niet.
Jij wilt wel aan ons kwartetje meedoen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:20 schreef Killer_Mom het volgende:
hij is ook te jong![]()
maar...gaat U verder
te onnozel om er voor wakker te blijven, mja.......
Neeuh, der valt alleen niets na te lezen..quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga je lekker verklikken, nananana.
Hoewel...haar kennende, leest ze alles van je na.
psst: http://forum.fok.nl/topic/514862quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga je lekker verklikken, nananana.
Hoewel...haar kennende, leest ze alles van je na.
jij begint met zeiken!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tuurlijk!!! Als de rest ook ophoudt zeg!!!
Ik geef mijn mening, dat mag niet blijkbaar.
* lurkt alvast mee*quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij wilt wel aan ons kwartetje meedoen?![]()
och, ze is wel een leuk speeltje!quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:22 schreef Danny het volgende:
[..]
anders kun je wmb permanent wieberen, ex-crew of geen ex-crew.
Keej, jij hoort inmiddels bij het yvonnegepeupel. Maar dat wist ik eigenlijk alquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:20 schreef static het volgende:
[..]
Neem nog een slokje. En stik er niet in. Of wel.
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijkenquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:23 schreef Danny het volgende:
[..]
psst: http://forum.fok.nl/topic/514862
heel de soap naar de klotenquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:23 schreef Danny het volgende:
[..]
psst: http://forum.fok.nl/topic/514862
quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:24 schreef laffer het volgende:
[..]
jij begint met zeiken!!
een mening is okč, maar doelloos lopen blaten is![]()
nogmaals, laat yvonne met rust!!![]()
Hey, help jij eens even zoeken naar die thread in FB over een dame die klaagde omdat haat moddende man liever op fok en icq zat ipv haar aandacht te schenken...quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
Happy machtsmisbruik verder!!!
Dat was om de lurkers te lokken (en Golfer zijn mond te snoerenquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:27 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
heel de soap naar de kloten
daar kan ik niet in!
quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Keej, jij hoort inmiddels bij het yvonnegepeupel.
Sure. Als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat, ook al is dat m.b.t. Yvonne.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Keej, jij hoort inmiddels bij het yvonnegepeupel. Maar dat wist ik eigenlijk al
Ah. Voorbeelden graag.quote:Happy machtsmisbruik verder!!!
Voordat die het percentage alcohol heeft bereikt van de overige aanwezige dames in deze thread zijn we een uurtje of 2 verder hoorquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:29 schreef Manono het volgende:
kan Yvonne dat zelf niet zeggen pfff die heeft ECHT geen hulp nodig
Eeyquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:28 schreef Lamon het volgende:
Oldbies zijn allemaal even erg, blijkt maar weer.
Jahaaa pak de popcorn, men verdringt elkaar om de machtquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:28 schreef Lamon het volgende:
*proest*
Stelletje schijnheilen.
Allemaal potten die de ketel zwart noemen.
Oldbies zijn allemaal even erg, blijkt maar weer.
zeker, slijm kekker verderquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat was om de lurkers te lokken (en Golfer zijn mond te snoeren)
Hey, ga jij eens lekker bloggenquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:28 schreef Loedertje het volgende:
Hey, help jij eens even zoeken naar die thread in FB over een dame die klaagde omdat haar moddende man liever op fok en icq zat ipv haar aandacht te schenken...
Met wie?quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:31 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
zeker, slijm kekker verder
Heb blogvakantie hier en blog eldersquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Hey, ga jij eens lekker bloggen
waar maak je je dan zo druk om?quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Met wie?
Ken die mensen geeneens
Nergens om, zit te ontbijtenquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:34 schreef Killer_Mom het volgende:
waar maak je je dan zo druk om?
dat weet ik, ik ken je al wat langer dan vandaag!quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:30 schreef static het volgende:
[..]
Sure. Als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat, ook al is dat m.b.t. Yvonne.
Hoor-wederhoor enzo; dat kleine beetje respect voor elkaar.
Neuh,, maar ik kom niet graag tussen dronken vrouwenquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:29 schreef Manono het volgende:
kan Yvonne dat zelf niet zeggen pfff die heeft ECHT geen hulp nodig
Ook dronken ?quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Voordat die het percentage alcohol heeft bereikt van de overige aanwezige dames in deze thread zijn we een uurtje of 2 verder hoor.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:29 schreef Danny het volgende:
Uitgaande van 2 weken vakantie ben je bij deze minimaal een maand weg.
alle losers zien fok nog steed als als famielie, en of vrienden die ze er makenquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:34 schreef Manono het volgende:
Weet niet waarover het gaat maar het GEDULD wat men na al die tijd hier nog kan opbrengen om ELK detail te melken, het is een wonderbaarlijk fenomeen!
Af en toe mag ik je wel.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:35 schreef laffer het volgende:
[..]
dat weet ik, ik ken je al wat langer dan vandaag!![]()
Nein!quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:37 schreef Danny het volgende:
Ook dronken ?
Nou moet ik toegeven dat ik idd vrienden aan Fok heb overgehouden. Is dat een halszaak ofzo?quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:37 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
alle losers zien fok nog steed als als famielie, en of vrienden die ze er maken![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:37 schreef Killer_Mom het volgende:
alle losers zien fok nog steed als als famielie, en of vrienden die ze er maken![]()
zeker wel,quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:38 schreef static het volgende:
[..]
Nou moet ik toegeven dat ik idd vrienden aan Fok heb overgehouden. Is dat een halszaak ofzo?
Nou ja, komop. Wees eerlijk..quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:31 schreef Mr. Orange het volgende:
Eey![]()
Die walmen hequote:Op woensdag 24 maart 2004 01:36 schreef yvonne het volgende:
Neuh, maar ik kom niet graag tussen dronken vrouwen
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:41 schreef Lamon het volgende:
Nou ja, komop. Wees eerlijk..
Yvonne is mans genoeg om zelf een discussie met Elizabeth aan te gaan,als ze zou willen en zo wereldschokkend is het allemaal niet.
-- ook even weg --quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:39 schreef Manono het volgende:
[..]
![]()
Nou vriendelijke vrienden, trusten!
Och, valt best mee hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
En het feit dat Static en Laffer ook nog hun mond open durven te doen slaat helemaal alles, na al het sfeerverziekende gedrag wat ze vroeger hebben vertoond.
Kijk eens boven je.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:45 schreef static het volgende:
Och, valt best mee hoor.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:44 schreef laffer het volgende:
JA, GORE TEEF, IEDEREEN IS HIER VRIENDELIJK TEGEN MEKAAR!!![]()
EN ALS DAT NIET IN JE PAPIEREN BREIN KAN DOORDRINGEN, MOET JE JE MAAR OPHANGEN!!![]()
tering wat een slet zeg,een beetje twijvelen over de vriendschap die we hier hebben
Zeg hysterische idioot, neem een chillpil of laat je anders een weekie opbergen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:44 schreef laffer het volgende:
JA, GORE TEEF, IEDEREEN IS HIER VRIENDELIJK TEGEN MEKAAR!!![]()
EN ALS DAT NIET IN JE PAPIEREN BREIN KAN DOORDRINGEN, MOET JE JE MAAR OPHANGEN!!![]()
tering wat een slet zeg,een beetje twijvelen over de vriendschap die we hier hebben
dat is al een bekend gegeven!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
En het feit dat Static en Laffer ook nog hun mond open durven te doen
bij een van zijn FOK vriendenquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:46 schreef Manono het volgende:
[..]
Zeg hysterische idioot, neem een chillpil of laat je anders een weekie opbergen.
Bij een van zijn imaginaire Fokvriendjes jaquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:48 schreef Killer_Mom het volgende:
bij een van zijn FOK vrienden
Dan zit hij nu naast ElizabethR ..gezelligquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:48 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
quote:
Laffer mag minimaal een maandje gaan leren wat fatsoenlijk gedrag is en wat niet.
Het raakt je nogal he?quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:48 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Hoe zie je datquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:50 schreef static het volgende:
Het raakt je nogal he?
Empathie.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |