Lexicon wordt vrij veel door pro's gebruikt in hun rack, voornamelijk voor delay.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:57 schreef MrTorture het volgende:
Iemand ervaring met bovenstaanden? De Rocktrons hebben wel mijn voorkeur zover, G-Major is me vrij duur en Lexicon heb ik nog nooit van gehoord
Oops delay ja ghehequote:Op maandag 22 maart 2004 22:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lexicon wordt vrij veel door pro's gebruikt in hun rack, voornamelijk voor delay.
Ja, maar als ik die inbouw in een 19" rack, dan speelt-ie niet zo lekker meerquote:Op maandag 22 maart 2004 22:08 schreef ChOas het volgende:
Ik heb de Boss ME-6B kan je erg leuke dingen mee doen...
Foot controllers kosten niet zo gek veel.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:12 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ja, maar als ik die inbouw in een 19" rack, dan speelt-ie niet zo lekker meer
LOL, ik denk: laat ik eens wat reviews gaan lezen over die ME-8B, en je kunt er blijkbaar een expressie pedaal voor kopenquote:Op maandag 22 maart 2004 21:19 schreef RetepV het volgende:
Ik heb een Boss ME-8B. Leuk ding, wat moeilijk te programmeren. Maar wat ik voornamelijk mis is een 'whammy' pedaal, een pedaal waar je wah- of volumeeffecten aan kunt koppelen.
Mwa, zal meevallen. Eenmaal ingebouwd denk ik dat je best wel wat ziet.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:17 schreef RetepV het volgende:
Het voordeel van een floor effekt is het ingebouwd display.Je kunt direkt voor je op de grond zien wat je ingetrapt hebt. Zo'n rackmount ding zet je vaak op je speaker aan de zijkant, en daar staan meestal ook een paar lampen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |