sjucht, en moonah is liefquote:Op maandag 22 maart 2004 22:11 schreef Moonah het volgende:
Zwaaibaai!
Ik ben niet geheel verrast, maar toch ook weer wel.
Bedankt voor je inzet!
Goe-gedoan-menneke!
quote:Op maandag 22 maart 2004 22:14 schreef Markster het volgende:
ik dacht dat je een vrouw was
lolquote:Op maandag 22 maart 2004 22:14 schreef Markster het volgende:
ik dacht dat je een vrouw was
toch niet het meisje met de rode haren he ?quote:Op maandag 22 maart 2004 21:09 schreef zwaaibaai het volgende:
Ok, de kogel is door de kerk. Na lang twijfelen heb ik besloten te stoppen met R&P-modden. Mijn sociaal leven in plotseling in bloei gekomen, ik schijn binnen kort een vriendin te hebbenen meer van die ongein.
Er is nog niemand die dat heeft gezegd. Dus van een trend is vooralsnog geen sprake.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:48 schreef Stranger het volgende:
Om maar even in de trend van dit topic te blijven:
Dag, ik ga je missen je was zooo goed, blablabla
(![]()
![]()
)
quote:Op maandag 22 maart 2004 21:17 schreef shmoopy het volgende:![]()
Ga lekker punniken met je gemekker over de mods, troela, ik zie jou niet anders dan zeiken op de crew.
lol uw reactie ging goed geweest zijn moest je niet verkozen geweest zijn tot slechtste mod *grijns*quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Kun je even kappen met je getroll?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol uw reactie ging goed geweest zijn moest je niet verkozen geweest zijn tot slechtste mod *grijns*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |