Same here, maar dat mannetje van de fotowinkel stond er zelf ook bij te kwijlen dus daar kreeg ik de kans niet voorquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:56 schreef hooiberg het volgende:
Ik had gister dus ook de ingeving om gelijk de D70 in de tas te stoppen
Ik ga toch voor de 18-70. Die vertekening is niet slechter dan van mijn G1 en daar kan ikprima mee leven. Zoals ik een paar posts hoger ook al meldde haal ik het gewoon achteraf digitaal weg als het me toch stoort.quote:Wat voor lens gebruik je er bijmss oude, maar welke?
Whehequote:Op woensdag 24 maart 2004 11:42 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Same here, maar dat mannetje van de fotowinkel stond er zelf ook bij te kwijlen dus daar kreeg ik de kans niet voor
[..]
Ik ga toch voor de 18-70. Die vertekening is niet slechter dan van mijn G1 en daar kan ikprima mee leven. Zoals ik een paar posts hoger ook al meldde haal ik het gewoon achteraf digitaal weg als het me toch stoort.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:07 schreef JeroenH het volgende:
Iets anders: (ik kan me herinneren dat er ooit een topic over was maar die kan ik niet meer vinden)
Ik wil de camera - uiteraard! - verzekeren. Iemand een tip waar ik dat het beste kan doen? Ik weet dat mijn verzekeringsmaatschappij (Univé) een kostbaarhedenverzekering heeft, maar ik heb het idee dat een echte cameraverzekering toch voordelen biedt?
Of zal ik hier een apart topic voor openen?
Heel graag! Ik heb mijn G1 ook twee jaar lang verzekerd (toen nog via een kostbaarhedenverzekering van de Aegon), maar ik zou me toch veiliger voelen met een echte cameraverzekering. Ik zou niet graag willen dat er iets mee gebeurt wat dan achteraf niet gedekt zou worden door een 'normale verzekering'.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:14 schreef hooiberg het volgende:!
Ik was daarvoor een paar dagen geleden ook al naar op zoek, ik heb hem in mijn favorieten staan (thuis), dus zodra ik thuis ben laat ik het je wel even weten
Ja klopt, das ook zo, maja rondkijken kan soms ook een optie zijnquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:07 schreef Xilantof het volgende:
laat je informeren in de fotowinkel
daar kan je hem laten verzekeren, zo heb ik het ook gedaan
Maar kun je daar dan ook een camera laten verzekeren die je daar niet gekocht hebt? Ik ga dat maar eens vragen als het zover is.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:07 schreef Xilantof het volgende:
laat je informeren in de fotowinkel
daar kan je hem laten verzekeren, zo heb ik het ook gedaan
Volgens mij is die Sigma alleen voor het 4/3 systeem (olympus), maar ik weet dat niet zeker.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:14 schreef hooiberg het volgende:
Wat ik ook wel interresant vind is het volgende:
De nieuwe sigma lens: 18-50mm F3.5-5.6 DC
(zie hier)
Dus ik moet eerst nog even wat rondkijken!
Klopt dat staat er ook bij, maar wat betekend datquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:52 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Volgens mij is die Sigma alleen voor het 4/3 systeem (olympus), maar ik weet dat niet zeker.
Olympus heeft in samenwerking met een paar andere fabrikanten het 4/3-systeem opgezet, zie hier voor meer info:quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:10 schreef hooiberg het volgende:
[..]
Klopt dat staat er ook bij, maar wat betekend dat![]()
Mmmmm... Bijna. Ik heb het idee dat het centrum bij de D70 wel goed is, en dan ineens afbuigt. Terwijl er bij dat voorbeeld van Canon een gelijkmatige verbuiging is.....quote:Op woensdag 24 maart 2004 07:28 schreef JeroenH het volgende:
Vertekening bij groothoek bij de Canon 300D (met de 18-55mm er op):
[[url=http://www.dpreview.com/reviews/CanonEOS300D/Samples/Distortion/wide-001.jpg\]afbeelding][/url]
*klikbaar!
Lijkt me vergelijkbaar met de Nikon 18-70 als ik het zo inschat.
Die camera geloof ik welquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:05 schreef woooohaa het volgende:
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/nikon_d70.html
Nog niet gelezen, maar ik vind Steve veelal net zo scherp als dpreview.
ik weet het niet, er zijn toch verschillende "kits" te verkrijgen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:18 schreef PatsneoK het volgende:
En zijn er (al) ervaringen met de AFS DX 17-55 f/2.8G op de D70? Daar gaat wel mijn voorkeur naar uit..![]()
De lenzen zijn zowat gelijk behalve dat de Sigma HSM heeft (bij Nikon heet dat AF-S) oftwel een hulpmotor voor snelle scherpstelling. (als het goed is)quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:14 schreef hooiberg het volgende:
* hooiberg heeft een mooie lens op het oog en gaat dus binnenkort wat meer werken!
De Sigma AF 70-200/2.8 EX APO objectief lijkt mij wel wat, maar ik moet eerst weten wat al die dingen betekenen, want volgens een paar van jullie is deze eigenlijk hetzelfde als deze: Nikon: AF 80-200/2.8 IF ED D, klopt dat helemaal(dus bij sigma zit dr een motortje bij in ofzo, voor AF
![]()
Ik gebruik zelf 2x SanDisk ULTRA II 512mb, ¤169,00quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:18 schreef PatsneoK het volgende:
Hmm, ook ik wordt hebberig van die D70..![]()
Heeft er iemand een idee welke geheugenkaartjes je het beste kunt gebruiken? Ja, groot zo groot mogelijk natuurlijk. Maar heeft het ook nog zin om snelle geheugenkaarten te gebruiken? En zo ja welke dan?
he, je maakt me ALWEER bangquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:45 schreef NiXz het volgende:
[afbeelding]
bij toeval zo donker gekregen, snap al die instellingen nog niet echt, en ben gewend om op het lcd te zien hoe de foto eruit komt te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |