zaterdag was ze in mijn ogen de op 1 na beste.. de beste vond ik ronquote:Op maandag 22 maart 2004 17:16 schreef SirDiablo het volgende:
ik vond Maud afgelopen zaterdag de beste
O ja en daar gaat het natuurlijk omquote:Op maandag 22 maart 2004 17:18 schreef sjenetjuh het volgende:
eric!!! Hij kan niet zingen! maar is wel grappig
Als ze maar geen rare zilveren truitjes meer aantrektquote:Op maandag 22 maart 2004 17:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma..
Dat was mooi!quote:Op maandag 22 maart 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
Als ze maar geen rare zilveren truitjes meer aantrekt
Neequote:Op maandag 22 maart 2004 17:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was mooi!
Irma is toe aan een zonnebankjequote:Op maandag 22 maart 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als ze maar geen rare zilveren truitjes meer aantrekt
Ericquote:Op maandag 22 maart 2004 18:41 schreef dunn0w het volgende:
Maud! en de stem voor meest sympathieke en leuke idols finalist gaat naar: Eric!
quote:Op maandag 22 maart 2004 19:04 schreef Christine het volgende:
Eric natuurlijk
quote:Op maandag 22 maart 2004 19:21 schreef sweek het volgende:
Dat wordt toch Irma hoor, sorry Vlens.
quote:Op maandag 22 maart 2004 19:33 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Nou. Dit lijkt me duidelijk. Eric is favoriet.
Slotje..
Het is inderdaad vreemd dat JK al 1 stem heeft.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:58 schreef BVO het volgende:
Met die poll is iets geks gebeurd....
idd..quote:Op maandag 22 maart 2004 19:58 schreef BVO het volgende:
Hoezo? Eric is duidelijk favorietquote:Op maandag 22 maart 2004 19:58 schreef BVO het volgende:
Na de jury sites nu ook op Fok een hacker.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:05 schreef SirDiablo het volgende:
er zit iemand de boel te manipuleren
Dat zou nep zijn he?! Net als Alice zelfquote:Op maandag 22 maart 2004 20:08 schreef Timmai het volgende:
maar waarom maakt diegene alice dan niet favoriet?
ja ok.. het niveau van de gemiddelde fokkerquote:Op maandag 22 maart 2004 20:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zou nep zijn he?! Net als Alice zelf
Ik denk dat Eric serieus favoriet is hoor!
komt ook door de door de leuke 'clip' van Ericquote:Op maandag 22 maart 2004 20:12 schreef SirDiablo het volgende:
als Eric inderdaad favoriet is op dit moment, komt dat vooral doordat Boris en Marlies afgelopen zaterdag een slechte performance gaven.
Tja, je hebt van die mensen.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:26 schreef Sweetlay-d het volgende:
vreemde keus mensen
iemand heeft de poll zitten manipuleren en heeft aantal keren op Eric gestemd. Ik denk dat Eric daarom zo'n 30 a 40 stemmen te veel heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:10 schreef Magics het volgende:
Hoe komt Eric op 1??
Die anderen wel zeker? Boris is de enige die nog een beetje kan zingen. Maar ook erg middelmatig. En hij is zo verschrikkelijk saai.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:36 schreef MissE het volgende:
Ik wou al zeggen, mensen die op Eric stemmen zijn niet helemaal goed. Ik vind het een leuke gozer hoor, maar ja, hij kan niet zingen...
I think he's got a shot, man. He's a survivor. Like me!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:55 schreef Hypochonder het volgende:
Erik zat toch op 1 van de krukken afgelopen keer? En hier zou die het populairst zijn... Sure, er heeft iemand lopen klooien met zijn IP adres. (Telkens aanpassen en opnieuw stemmen = 50 stemmen voor Erik)
Ik zie die "X-factor" totaal niet, haar manier van zingen bevalt me niet (een transsexuele dolly parton stem) en ik vind haar gewoon irritant, ze doet me teveel denken aan die kurt cobain groupies van 10 jaar terugquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:11 schreef SirDiablo het volgende:
wat is er mis met Marlies?
Precies:quote:Op maandag 22 maart 2004 18:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Eric![]()
![]()
.
Wil zeker zeggen dat er veel anti-idols hier zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:30 schreef Juweel het volgende:
Eric staat op 1!
Of mensen die zien hoe leuk hij is... ook al kan hij absoluut niet zingen!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:28 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Wil zeker zeggen dat er veel anti-idols hier zijn
Volgens BVO wonen ze in Rotterdam.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:41 schreef sweek het volgende:
Ik vraag me af waar al die mensen die iedere keer maar weer op JK stemmen zijn.
Niet op Fok!, blijkbaar.
ook niet bij mijquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Volgens BVO wonen ze in Rotterdam.
Oh, die JK-fans zitten ook niet bij mij op school, trouwens..
In ieder geval op plekken waar veel allochtonen wonen, zoals in Rotterdam jaquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Volgens BVO wonen ze in Rotterdam.
Oh, die JK-fans zitten ook niet bij mij op school, trouwens..
ben ik ook benieuws naar... Kent iemand JK fans in zijn omgeving?quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:17 schreef Sweetlay-d het volgende:
ja kvraag me ook af waar die fans zijn, want ik hoor ze bijna niet, ook niet bij op school, terwijl toch wel t merendeel allochtoon iss
Eindelijk eens een verstandige vraag. En zo'n vraag verdient natuurlijk een verstandig antwoord. Hier komt het:quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:10 schreef Magics het volgende:
Hoe komt Eric op 1??
Hoe komt Maud Alice op 3??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:10 schreef Magics het volgende:
Hoe komt Eric op 1??
Eric is gewoon schattigquote:Op donderdag 25 maart 2004 12:25 schreef Stefkuh het volgende:
Hoe komt Eric op 1??
Lekkere vriendin zegquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:29 schreef Calla het volgende:
Hoewel ik haar eigenlijk niet zo heel goed vind zingen.
Ze zat vast alleen maar bij je op de kleuterschoolquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:29 schreef Calla het volgende:
Maud is een goeie vriendin van me, dus ik stem op haar. Hoewel ik haar eigenlijk niet zo heel goed vind zingen.
sorry Maudjuh
Ja of Eric... het liefst Eric...quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:36 schreef SirDiablo het volgende:
ik denk dat JK er tijdens aankomende finaleshow uit zal gaan
Ja Marieke mag er van mij ook wellus uit..quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:47 schreef Sweetlay-d het volgende:
ik hoop dat eric er uit gaat voglende keer!! En daarna mag marieke of hoe ze heet weg
Marieke?quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:47 schreef Sweetlay-d het volgende:
ik hoop dat eric er uit gaat voglende keer!! En daarna mag marieke of hoe ze heet weg
Dat zou ik ook niet weten .. het verbaast mij ook heel erg dat hij pas 1 x op de stoel heeft gezeten..quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom zou je op Eric stemmen als hij nauwelijks kan zingen?![]()
Die anderen zingen ook maar slecht tot matig. Eric is tenminste nog vermakelijk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom zou je op Eric stemmen als hij nauwelijks kan zingen?![]()
Boeiend, het gaat er uiteindelijk toch om of je goed kan zingen, en ik vind bijv. Boris en Marlies veel beter dan Ericquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:38 schreef Keke_Kemperman het volgende:
[..]
Eric is tenminste nog vermakelijk.
Die andere zingen toch niet allemaal slecht tot matig? Je kunt veel van Boris zeggen maar niet dat hij slecht zingt.. en Maud en Marlies zingen toch ook niet slecht?quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:38 schreef Keke_Kemperman het volgende:
[..]
Die anderen zingen ook maar slecht tot matig. Eric is tenminste nog vermakelijk.
Jij weet hoe Maud wel zichzelf is? Ken je haar?quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:13 schreef SirDiablo het volgende:
maud is leuk, maar niet speciaal. ze heeft niets extra. Ook is ze vaak niet haar zelf en probeert ze iemand anders te zijn, daardoor zal zij er vanavond uit gaan of anders volgende week.
Nee, Boris zingt matig. Marlies en Maud zingen wel slecht. Marlies zong vorige week het hele nummer vals.quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:28 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Die andere zingen toch niet allemaal slecht tot matig? Je kunt veel van Boris zeggen maar niet dat hij slecht zingt.. en Maud en Marlies zingen toch ook niet slecht?
Scheer je weg met je retorische foefjes!quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij weet hoe Maud wel zichzelf is? Ken je haar?
Borisquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Zal die stand van de poll veranderen als de vraag was geweest "Wie kan volgens jullie het verst komen in World Idol"?
Iddquote:Op zondag 4 april 2004 12:40 schreef scanman01 het volgende:
Nu nog Marlies en Maud eruit en we hebben 3 kandidaten over die redelijk tot goed toon kunnen houden.
Heb je gisteren niet geluisterd? Of vorige week enzo...quote:Op zondag 4 april 2004 21:41 schreef SirDiablo het volgende:
wat is er mis met Marlies, ze kan uitstekend zingen volgens mij
Je kunt het wel horen, ook in haar liedje van gisteren. Heel veel power heeft ze. Maar ik denk dat ik het lastig kan uitleggen wanneer jij het bijvoorbeeld niet hoort...quote:Op zondag 4 april 2004 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
De krachtige stem van Marlies komt nooit zo krachtig over, vind ik.
...zei de Eric fan...quote:Op zondag 4 april 2004 22:43 schreef Christine het volgende:
... of je bent misschien een beetje een leek op muziekgebied
Alsof dat iets zegt over mijn muziekkennisquote:Op maandag 5 april 2004 08:09 schreef Fusion het volgende:
...zei de Eric fan...
woohooo dag Ericquote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:10 schreef Magics het volgende:
Hoe komt Eric op 1??
Ik hoor het ook niet. Ze zingt vooral de laatste weken behoorlijk vals, ziet er alles behalve geweldig uit.... en mag dus aanstaande zaterdag eigenlijk wel een keer movenquote:Op zondag 4 april 2004 22:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Je kunt het wel horen, ook in haar liedje van gisteren. Heel veel power heeft ze. Maar ik denk dat ik het lastig kan uitleggen wanneer jij het bijvoorbeeld niet hoort...
quote:Op woensdag 7 april 2004 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor het ook niet. Ze zingt vooral de laatste weken behoorlijk vals, ziet er alles behalve geweldig uit.... en mag dus aanstaande zaterdag eigenlijk wel een keer moven
He Tania, lieverd... zijn wij het zomaar een keer eens?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt idd niet denk ik![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
He Tania, lieverd... zijn wij het zomaar een keer eens?
Dat is waar ja. Toch blijft het vrij uniekquote:Op donderdag 8 april 2004 00:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]![]()
Ja, hoe kan dat nou?!?
We waren het toch ook eens over Robin![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Toch blijft het vrij uniek
Ja een nieuwe poll.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:44 schreef LaPluche het volgende:
Moet er niet een nieuwe poll komen waarin de mensen die er nu uit zijn, niet meer in staan? Ben wel benieuwd naar wie alle Eric stemmers gaan overlopen bijvoorbeeld
Maak er dan zelf een, luilakquote:Op donderdag 8 april 2004 11:41 schreef Ouwie het volgende:
nieuwe poll !
Marlies heeft helemaal geen krachtige stem, vind ik. Ik snap ook niet waarom mensen zo fan van haar zijn. Ik vind haar stem erg wankel, en ze heeft ook geen aparte stem. Op die Idols-cd doet ze Ironic, nou ik vond haar nr een van de minste op die cd.quote:Op zondag 4 april 2004 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
De krachtige stem van Marlies komt nooit zo krachtig over, vind ik.
Ja! Precies... of Marlies eruit.. dat mag van mijn part ook wel.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:18 schreef liane het volgende:
maud moet blijven en jk eruit
Helaas, Irma krijgt een stem van mij.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:37 schreef Tania18 het volgende:
Zou leuk zijn als die poll op 100% bleef staan voor Boris
Van mij ook!quote:Op donderdag 8 april 2004 18:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Helaas, Irma krijgt een stem van mij.
En ook van mij,quote:Op donderdag 8 april 2004 21:18 schreef Mike21 het volgende:
[..]
Van mij ook!![]()
Als heel Nederland op Fok zit krijg je een leuke boel.quote:Op zondag 11 april 2004 21:10 schreef SirDiablo het volgende:
er hebben pas 38 mensen gestemd, daardoor krijg je geen goede indruk van wat de mening is van heel Nederland
Dat zul je nooit krijgen...quote:Op zondag 11 april 2004 21:10 schreef SirDiablo het volgende:
er hebben pas 38 mensen gestemd, daardoor krijg je geen goede indruk van wat de mening is van heel Nederland
Dan zou ik wel de bevestiging in de poll wilen zienquote:Op donderdag 15 april 2004 07:50 schreef SirDiablo het volgende:
ik zal wel een nieuwe poll maken, zal ik Maud er buiten laten, ze gaat toch aanstaande zaterdag afvallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |