Marlies is sowieso een lelijke gitaar-slet/hoer.quote:Op woensdag 24 maart 2004 02:25 schreef De_Hypotheker het volgende:
Alice mag blijven, wat een lekker wijf. Daar ontbreekt het bij bijvoorbeeld Irma en Marlies een beetje (erg) aan (). En nou niet zeiken, want dat is echt wel een belangrijke eigenschap van een "idol".
![]()
Juist!!! Mijn god wat een afstotelijk hoofd heeft die. En ze is nog irritant ook.quote:Op woensdag 24 maart 2004 02:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Marlies is sowieso een lelijke gitaar-slet/hoer.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maud lekker? Nee, alles behalve.
Sexierquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:35 schreef girllover het volgende:
Maar waarom vind je Maud dan niet lekker? Ik vind haar steeds sexier worden, maar Alice zal ongetwijfeld meer mannen aanspreken dan Maud.
[..]
Inderdaad. Die andere meiden komen niet in debuurt van Alice.quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sexier
Dat kan je toch niet menen hoop ik?
Met dat haar ziet ze eruit alsof ze veertig is en pas gelift. Als er één op achteruit is gegaan, is het Maud wel. Het doet me pijn om naar haar te kijken.
Hoewel we het verder over Alice oneens zijn vind ik dat je hier wél een punt hebt..quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Die andere meiden komen niet in debuurt van Alice.
Dat zeker! Bij de audities was ze het mooist! Helaas heeft ze daar zelf bar weinig over te zeggen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoewel we het verder over Alice oneens zijn vind ik dat je hier wél een punt hebt..
Alice is by far de mooiste bij de meiden dit jaar... (al vind ik haar naturel een stuk mooier dan met al die plamuur op haar gezicht)
Zodat ze zich op kunnen geven voor een nieuwsbrief ofzo??quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:47 schreef faisj het volgende:
Sterker nog was dit geheel een oproep naar mensen die echte fans zijn van haar.
Wegens het feit dat wij haar sites runnen.
Mijn excuus, het kwam op mij over als spam. Het is bij deze recht gezet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:16 schreef faisj het volgende:
wij hebben inmiddels al contact opgenomen met FOK.nl
sorry voor het ongemak en voor de duiedlijkheid gaat het hier niet om een nieuwsbrief
of een spam actie.
met vriendelijke groet,
Faizal Siddiqui
het is dan ook een tweeling. En wat doet die foto van Alice daarboven ?quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:48 schreef --Globe-- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
lijkt best wel op elkaar
dat alice op die tweeling lijktquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:50 schreef Danny het volgende:
[..]
het is dan ook een tweeling. En wat doet die foto van Alice daarboven ?
misschien is 't wel een drielingquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:52 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
dat alice op die tweeling lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |