Djeeeeez, dan hebben we het er toch gewoon over hoe vreselijk goed de rest isquote:Op maandag 22 maart 2004 16:52 schreef Hypochonder het volgende:
Stel je nu eens voor dat ze er echt uit gaat volgende week.....
IN welk topic moeten we dan verder praten?????
Morgen gaan we gewoon weer verder met Alice #11quote:Op maandag 22 maart 2004 16:54 schreef Christine het volgende:dit is vast niet het laatste wat we van Alice horen hoor
Ik vrees dat je gelijk hebt...quote:Op maandag 22 maart 2004 16:54 schreef Christine het volgende:dit is vast niet het laatste wat we van Alice horen hoor
Nee, het is dr niet.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:55 schreef Frasier het volgende:
Nog een shotje maar nu meer van de voorkant. Let vooral op die neus. Grappig ze zei ergens dat ze een ontzettende hekel had aan Hardstyle
[afbeelding]
Ik durf erom te wedden dat dat Alice niet is.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:55 schreef Frasier het volgende:
Nog een shotje maar nu meer van de voorkant. Let vooral op die neus. Grappig ze zei ergens dat ze een ontzettende hekel had aan Hardstyle
[afbeelding]
Het is d'r niet...quote:Op maandag 22 maart 2004 16:55 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
Dan heb ik blijkbaar d'r look-a-like gespotquote:Op maandag 22 maart 2004 16:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik durf erom te wedden dat dat Alice niet is..
Oh, en ik heb break her gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |