Ik weet het wel zeker, dat kreng van heineken kost meer dan 200 euro!quote:- Kan hij de concurentie aan met de Beertender van Heineken?
Ja boeie of ik lelijk ben, er komt toch sperma uitquote:Op maandag 22 maart 2004 16:15 schreef remco1 het volgende:
ja boeie of het lelijk is....er komt toch bier uit
Dit ding was er al VOOR de beertender.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:16 schreef kiepauto het volgende:
Ik vind het een beetje een slap aftreksel van de Beertender.
Goedkoop issie iig wel (en zo ziet ie er ook uit helaas)
Ja ok, die vaatjes ken ik ook, maar die zijn echt bagger. Bij de biertap krijg je later een "echte" tap dop opgestuurd, dus het staat wel wat leuker, en de fusten zijn net als de beertender voorzien van koolzuurgas ofzo, om het toch wel wat beter uit het fust te pompen als van die 5 liter vaatjesquote:Op maandag 22 maart 2004 16:17 schreef SplitErwt het volgende:
Dit ding is natuurlijk bullshit... Heineken en Grolsch hebben ook van die fustjes waar een tapkraantje aan zit. Die zijn waarschijnlijk goedkoper, moeten ook in de koelkast gekoeld worden en het bier dat er in zit smaakt uiteraard ook vele malen beter. Alleen het formaat is kleiner. (dus makkelijker in de koelkast te zetten)
Misschien ligt het aan mij maar ik vind heineken dus echt niet te zuipen in verhouding met bavaria.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:28 schreef _GdR_ het volgende:
hij is wel mobiel.
dus das wel beter.
alleen jammer dat er van dat smerige nep bier uit komt..
het ligt aan jouw.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:38 schreef Unneoetech het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij maar ik vind heineken dus echt niet te zuipen in verhouding met bavaria.
Bavaria = [afbeelding]
Je hebt die kleinere fustjes ook van warsteinerquote:Op maandag 22 maart 2004 16:17 schreef SplitErwt het volgende:
Dit ding is natuurlijk bullshit... Heineken en Grolsch hebben ook van die fustjes waar een tapkraantje aan zit. Die zijn waarschijnlijk goedkoper, moeten ook in de koelkast gekoeld worden en het bier dat er in zit smaakt uiteraard ook vele malen beter. Alleen het formaat is kleiner. (dus makkelijker in de koelkast te zetten)
quote:Op maandag 22 maart 2004 16:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja boeie of ik lelijk ben, er komt toch sperma uit
Wel een goedkoop kloteding.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:45 schreef So_Addictive het volgende:
hey niet fokken met het bier van mijn hometown!!![]()
Mijn pa werkt bij bavaria en zegt zelf dat die zak echt een klote-ding is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |