Ik kan voor een heel groot gedeelte met je mee gaan, maar Israel stelt zich soms ook beestachtig op, zoals het stelselmatig toedraaien van de watertoevoer etc etcquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:44 schreef Andjing het volgende:
[..]
Ps. Israël gebruikt geweld ter verdediging, nieit opzettelijk tegen burgers...
Terroristen kennen geen regels en vallen alles en iedereen aan... ook BURGERS!
Allah had z'n gebed dus niet verhoort :-)quote:Op maandag 22 maart 2004 22:16 schreef got.rice het volgende:
Mjah beetje 'hard' dat hij na z'n ochtendgebed gelijk werd gedood
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:17 schreef Natalie het volgende:
Oef, dit topic begint steeds meer op een POL/NWS topic te lijken
Ik snap dat iedereen graag zijn kijk en mening wil geven om de gebeurtenissen aldaar in Israel/Palestina, maar dat is niet het doel waarmee dit topic is geopend.
Overigens, Andjing, iets minder explosief mag best (om dat woord maar eens te gebruiiken)
Aangezien de bezette gebieden niet over een eigen leger beschikken zijn alle Israelische doelen in deze gebieden per definitie civiel. Dus inderdaad puur staatsterrorisme van de Israelische kant en religieus terrorisme vanuit Hamas. Geweld leid alleen maar tot meer geweld dus over 20 jaar zullen we het hier nog steeds over hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik kan me niet zo heel veel niet militaire doelen die Israel de laatste tijd heeft beschoten dus een voorbeeldje zou helpen.
en als het zo zou zijn, ja in dat geval zijn het terroristen/oorlogsmisdadigers die bestraft dienen te worden
Gewapende 'burgers' die met Ak47's en Mortieren schieten... Tja het is maar wat je civiel noemt... Oja om niet te vergeten... 'burgers' die zichzelf in een bus opblazen...quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:33 schreef faustkern het volgende:
[..]
Aangezien de bezette gebieden niet over een eigen leger beschikken zijn alle Israelische doelen in deze gebieden per definitie civiel. Dus inderdaad puur staatsterrorisme van de Israelische kant en religieus terrorisme vanuit Hamas. Geweld leid alleen maar tot meer geweld dus over 20 jaar zullen we het hier nog steeds over hebben.
en dus is het ok om te gaan zitten zeuren als je niet direct per seconde antwoord krijgt op je vragen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:09 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik werk ook.
dat deed ik toch net????quote:Maar leg eens uit. Hoe een blinde man in een rostoel een militair doel kan zijn. Daarnaast kan terrorisme een manier zijn om de monopolie van geweld van de staat Israel te doorbreken. En dat van de VS natuurlijk.
milities kunnen ook aangemerkt worden als strijdkrachtenquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:33 schreef faustkern het volgende:
[..]
Aangezien de bezette gebieden niet over een eigen leger beschikken zijn alle Israelische doelen in deze gebieden per definitie civiel. Dus inderdaad puur staatsterrorisme van de Israelische kant en religieus terrorisme vanuit Hamas. Geweld leid alleen maar tot meer geweld dus over 20 jaar zullen we het hier nog steeds over hebben.
handvuurwapens ... waarschijnlijk voor de politiequote:Op donderdag 25 maart 2004 10:50 schreef schatje het volgende:
Wat zijn light arms??
[afbeelding]
http://www.tau.ac.il/jcss/balance/Pa.pdf
Staat verder niets bijzonders in geloof ik. Moet je denk ik echt een raport van Jane's hebben.
alles war ontworpen is om te doden en door 1 man gedragen en gebruikt kan wordenquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:50 schreef schatje het volgende:
Wat zijn light arms??
Ik weet niet wat jouw kont hier mee te maken heeft maar die 'gasten' waar jij het over hebt noem ik een volks militie. Volks milities worden in het algemeen niet als een onderdeel van een leger beschouwt.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:30 schreef SHERMAN het volgende:
De Palestijnen hebben geen strijdkrachten
En hoe wil je al die gasten noemen die je op de tv ziet? Met die RPG's en AK's ???
Beveilingspersoneel
My ass
He Vuistje!quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:41 schreef faustkern het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw kont hier mee te maken heeft maar die 'gasten' waar jij het over hebt noem ik een volks militie. Volks milities worden in het algemeen niet als een onderdeel van een leger beschouwt.
Milities worden meestal gevormd als reactie op een invasie of door een onderdrukte bevolkingsgroep om zich verzetten tegen een bezettingsmacht.
volgens het oorlogsrecht (en de conventies van geneve) worden die wel degenlijk gezien als vijandige strijdkrachten.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:41 schreef faustkern het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw kont hier mee te maken heeft maar die 'gasten' waar jij het over hebt noem ik een volks militie. Volks milities worden in het algemeen niet als een onderdeel van een leger beschouwt.
Milities worden meestal gevormd als reactie op een invasie of door een onderdrukte bevolkingsgroep om zich verzetten tegen een bezettingsmacht.
Komen er wel weer anderen voor in plaats. Dat er op een of andere wijze vrede komt is de enige oplossing.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:58 schreef Karzeuler het volgende:
Mooi, nu Bin laden en al die andere terroristen nog uit de weg ruimen, en dan is de wereld een stuk veiliger
Prachtig !quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:24 schreef sp3c het volgende:
een herdenkingsdienst voor een van de grootste terroristen die we kennen midden op de Dam?????
ik mag toch hopen dat dit niet doorgaat, wat vind Cohen ervan?
Ik reageerde ironisch..quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar??
ik zie dat nergens namelijk
ik ookquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:38 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik reageerde ironisch..
Ik denk dat de opkomst wat tegen viel. Hooguit 50 man ofzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:24 schreef sp3c het volgende:
een herdenkingsdienst voor een van de grootste terroristen die we kennen midden op de Dam?????
ik mag toch hopen dat dit niet doorgaat, wat vind Cohen ervan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |