Door medicijngebruik heb ik al een kroon of 10, 12. En dus ook m´n voortanden. Ze zijn allebei tegelijk gedaan, en het stelt geen hol voor! Ze verdoven je, en je merkt er NIETS van. Ik heb er alleen een zere kont van over gehouden (op de plek waar m´n portemonnaie zat!quote:Op maandag 22 maart 2004 18:19 schreef Andoire het volgende:
Ik heb ook een paar vraagjes![]()
Als ze een kroon gaan zetten, moeten ze een soort van bijteltje maken van jouw tand.
Ik denk dat dat dmv boren gaat, doen ze dat dan ook onder het tandvlees?
En is het echt mega irritant?
En hoelang duurt dan het boren?
Sorry voor zoveel vragen
Ik moet nml nog een afspraak maken voor 2 kronen ( op allebei de voortanden boven![]()
)
en ik durf ECHT NIET
Ow.........quote:Op maandag 22 maart 2004 19:16 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat gaat niet met boren, ze slijpen je tand af en dat voel je niet omdat je eerst een wortelkanaalbehandeling hebt gehad.
Klopt, vallen onder medische kosten.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:33 schreef Hanneman het volgende:
Ik hoorde vandaag dat je een gedeelte van de kosten terug kunt krijgen via de belasting. Dit zou ook zo werken met brillen, gehoorapparaten enz...
Weet iemand of dit waar is?
Heb je dit alles bij de tandarts ondergaan? En zie je iets van die hechtingen?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef gimme.shelter het volgende:
Heb het gelukkig achter de rug! Kreeg eerst nog een tandvleesoperatie en daarna zijn twee kronen en een brug gezet. Heb nog twee hechtingen gekregen in mijn tandvlees. Dat moet eerst goed genezen en dan krijg ik op 1juli de definieve brug. het ziet er wel mooi uit, afgezien van de hechtingen dan. Heb gelukkkig geen pijn. Ga zo maar es met een paar vriendinnen een roseetje drinken op het terras op de goede afloop! Ben iig blij dat het achter de rug is! Heeft in totaal 2 uur geduurd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |