quote:Op zondag 1 april 2018 18:31 schreef MissGiraffe het volgende:
Ok.... vanaf t midden van seizoen 3 wordt het dus heel veel minder. Met name door die achterlijke theaterlui die alles verpesten. En de situatie met Hearst begint ook heel saai te worden. En zelfs Wyat Earp is niet leuk.... dacht dat dat wel cool zou worden. Hoop dat de film alleen maar over Al gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
Daar zijn ze laat mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
Zie het als een Heule lange aflevering.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:59 schreef ems. het volgende:
Aanstaande week ergens kijken! Ben benieuwd. Hoewel ik vrees dat de film de magie van de serie niet kan halen.
Ik ben eigenlijk ook helemaal geen film-man
Alsut goed is komt ie vandaag online, zal wel vanavond zijn i guess.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:11 schreef NoCigar het volgende:
HBO nederland mag wel eens opsxhieten anders ga ik de al geedownloade versie kijken.
Wat bedoel je? Seizoen 3 was het laatste.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:30 schreef Vinture het volgende:
Wel echt belachelijk dat de rest er niet opstaat was in s03 gestopt
Voelt als een pilot voor een nieuw seizoen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Seizoen 3 was het laatste.
De film is overigens goed, maar zeker geen afsluiter.
De bestandsnaam is ook s00e01, raar genoeg.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Voelt als een pilot voor een nieuw seizoen eerlijk gezegd.
Verrek was mij nog niet opgevallen inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:37 schreef illusions het volgende:
[..]
De bestandsnaam is ook s00e01, raar genoeg.
Toch denk ik niet dat het een nieuwe serie gaat worden.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Verrek was mij nog niet opgevallen inderdaad..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2019 08:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
ja dat had ik ook.... was goed maar smaakt wel naar meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopequote:Op maandag 3 juni 2019 15:02 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Alsut goed is komt ie vandaag online, zal wel vanavond zijn i guess.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |