5mei in wageningen kost je ook geen kaartje en fotograferen magquote:Op maandag 22 maart 2004 07:56 schreef Kupoi het volgende:
Heeey..
Ik ga vrijdag naar een concert van Di-rect in de kade in zaandam.. Het word mijn eerste di-rect concert en vroeg me af hoe de meningen hier zijn over di-rect..
Geven ze een leuke show of is het allemaal een beetje een gillende meiden show..
Ik had al wat dingen gehoord zoals opletten dat ze geen 'pit' gaan maken ofsowen niet vooraan gaan staan...
is dit wat ik moet verwachten of valt het allemaal wel meej...
Hopelijk kan ik wat mooie foto's maken van Jamie en Spikewant als het goed is kan je dus ook fotograferen daarzo..
Hoor wel wat jullie van de heren van Di-rect vinden..
ik heb al een kaartje.. en ik vroeg me eigelijk af wat jullie van direct vinden.. wat vinden jullie bijv. de beste songs en vinden jullie dat ze een beetje een showtje geven of spelen ze wat nummers en is het concert dan alweer voorbij??quote:Op maandag 22 maart 2004 09:00 schreef -Tommy- het volgende:
[..]
5mei in wageningen kost je ook geen kaartje en fotograferen mag
Dan vloer je ze.quote:Op maandag 22 maart 2004 08:09 schreef Kupoi het volgende:
maar ik hoorde wel dat die 15 jarige meisjes heel gemeen kunnen zijn
Zullen we erheen dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan vloer je ze.
Oh, ik zou er dood nog niet gevonden willen worden, maargoed, dat ben ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |