Hij geeft het zelf toe: Hij zit zijn longen uit te kotsen op het toilet.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:29 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
Begin jij nu ook al? Straks raak je je modschap nog kwijt, en word je gebanned. Kijk uit man! Ik waarschuw je!
Tsssk, hoe durf je Knut "ziek" te noemen!
quote:[23:08] <Knut|Ziek|afk> Ik blijf kotsend achter mijn pc zitten
[23:08] <Knut|Ziek|afk> *weg*
Als er nou nog een snottebel op die smiley zat, dan zou het precies Knut zijn geweest.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:45 schreef static het volgende:
Pleurt op met je achterkamers! Openheid van bestuur! De bariccades op! Vol is druk en druk is vol! Hij zei wat we dachten dat hij zei! Viva el RevoluÇion!quote:Op maandag 22 maart 2004 12:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
JK , hadden we niet afgesproken dit binnen (achter)kamers te houden?
Eerst kamillethee!quote:Op maandag 22 maart 2004 12:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pleurt op met je achterkamers! Openheid van bestuur! De bariccades op! Vol is druk en druk is vol! Hij zei wat we dachten dat hij zei! Viva el RevoluÇion!
de #onz-policy! wat doe je?quote:Op maandag 22 maart 2004 12:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pleurt op met je achterkamers!
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:29 schreef Nouk het volgende:
Ahh knutje! Doe lekker een dutje!
Wrijf het er nog maar eens in vosgeval.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:44 schreef FlyingFox het volgende:
JK en topics openen.
Nou! En 1, welgeteld 1 daarvan heeft nog enig succes gesorteerd.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:46 schreef Tiemie het volgende:
Dit is toch al je 5e topic hoor.
ik zal mijn topic-open/succes-verhouding wel niet vermelden, dat is veel te goed voor je ego.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou! En 1, welgeteld 1 daarvan heeft nog enig succes gesorteerd.
1!
Oh, dat is 20% trouwens, valt nog wel mee inderdaad..
JIJ HAD GISTER AL JE EIGEN NAAMTOPIC.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:50 schreef PrivateRyan het volgende:
Ja, stimuleer dat aanstelgedrag anders even!.
Nee, dát was egostrelend.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
JIJ HAD GISTER AL JE EIGEN NAAMTOPIC..
Ja die lul kan al niet meer modden als ie een beetje moet kotsenquote:Op maandag 22 maart 2004 12:50 schreef PrivateRyan het volgende:
Ja, stimuleer dat aanstelgedrag anders even!.
Ja, stimuleer dat aanstelgedrag maar.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:52 schreef PrivateRyan het volgende:
Nee, dát was egostrelend..
! Ik kotste! Topic!
I rest my case.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, stimuleer dat aanstelgedrag maar..
Ben jij zo een Gothic die in een doodskist slaapt?quote:Op maandag 22 maart 2004 12:56 schreef PrivateRyan het volgende:
I rest in my case..
Nee, hij stelt zich heel vaak aanquote:Op maandag 22 maart 2004 12:58 schreef Tokay het volgende:
Die gozer is volgens mij heel vaak ziek.
![]()
Aanstellers, daar hou ik niet van.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:58 schreef Tiemie het volgende:
Nee, hij stelt zich heel vaak aan.
quote:Op maandag 22 maart 2004 12:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij zo een Gothic die in een doodskist slaapt?
een kotsfoto op ware grootte hé!quote:Op maandag 22 maart 2004 13:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Aanstellers, daar hou ik niet van.
Eerst een kotsfoto posten, dan geloof ik het pas!
Of een filmpje, nog beter, met 5.1 geluid.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:00 schreef Tokay het volgende:
Aanstellers, daar hou ik niet van.
Eerst een kotsfoto posten, dan geloof ik het pas!
Quotefucker.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij zo een Gothic die in een doodskist slaapt?
Zit je me nou uit te schelden voor Georgina Verbaan? Je kunt ook te ver gaan knakker.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:02 schreef PrivateRyan het volgende:
Quotefucker..
Hihi.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit je me nou uit te schelden voor Georgina Verbaan? Je kunt ook te ver gaan knakker..
Heej jij had toch de policy toch nooit een topic te openenquote:Op zondag 21 maart 2004 23:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Via andere kanalen dan deze (hehehe, kanalen) heb ik vernomen dat je ziek bent.
Bij deze beterschap dus jochie..
Snap je nu waarom?quote:Op maandag 22 maart 2004 14:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heej jij had toch de policy toch nooit een topic te openen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |