abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 maart 2004 @ 13:07:11 #51
8781 crew  Frutsel
pi_17911042
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 10:48 schreef Grumpey het volgende:
Het zou daar best goed aan kunnen liggen, TS is belangrijk. Zelfvertrouwen ook wel, maar minder. TS zorgt er bijvoorbeeld voor dat een speler minder snel een kans mist in wedstrijd.

neem voor zelfvertrouwen sportpsycholoogjes aan, voor TS zul je eerder moeten PICen of een betere coach (leiderschap van coach tenminste) moeten kopen. Hoe hoger leiderschap van coach hoe sneller je TS weer naar bedaard gaat (of als ie erboven is, hoe langer hij hoog blijft).

Wat een betere optie is winnen van wat wedstrijden. Wat ik me echter afvraag is hoe je TS zo slecht is? heb je spelers lopen kopen, MOTS gespeeld?
Hoeveel psychologen dan? Training stond continue op positiespel. Coach dit jaar veranderd...zal daar aan kunnen liggen, maar ik ga d'r op vooruit dacht ik... zit in divisie 6, geen geld voor een goede coach. Heb wel spelers gekocht, maar niets bijzonders dacht ik
  dinsdag 23 maart 2004 @ 14:02:56 #52
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_17912273
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:07 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Hoeveel psychologen dan? Training stond continue op positiespel. Coach dit jaar veranderd...zal daar aan kunnen liggen, maar ik ga d'r op vooruit dacht ik... zit in divisie 6, geen geld voor een goede coach. Heb wel spelers gekocht, maar niets bijzonders dacht ik
Als je een psycholoog aan neemt zou ik maximaal 1 aannemen, dan stijgt het vetrouwen binnen een mum van tijd naar 'wonderbaarlijk' en hoger moet ook niet, want dan worden spelers overmoedig...

En het gaat om het leiderschap van je coach, niet zijn coachskill (voor wat betreft TS).

/edit

Wat ik ook nog even wou vragen waarom iedereen hier zo dol is op sterren vergelijken, het is veel belangrijker om de stats te vergelijken. Je kunt namlijk niet echt zeggen dat je onterecht verloren hebt omdat je in totaal 6 sterren minder had...
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_17912629
quote:
[b]
Wat ik ook nog even wou vragen waarom iedereen hier zo dol is op sterren vergelijken, het is veel belangrijker om de stats te vergelijken. Je kunt namlijk niet echt zeggen dat je onterecht verloren hebt omdat je in totaal 6 sterren minder had...
eeuuhhmm....... volgens mij klopt je vraag niet......... niemand zegt dat hij onterecht verloren heeft als hij minder sterren heeft dan zijn tegenstander.......

sterren aangeven is opzich niet zo bijzonder.... alleen is het makkelijker om je sterren door te geven dan al je ratings voor je linies.......
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_17912740
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:29 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

nou, iemand geinteresseerd
haha ja lijkt me niet waarschijnlijk dat er iemand 3.4 miljoen gaat betalen voor zo'n ouwe vent

trouwens heb nu HAM betaald, maar het werkt toch wel heeeel fijn hoor
pi_17912794
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:18 schreef Tim_G het volgende:

[..]

eeuuhhmm....... volgens mij klopt je vraag niet......... niemand zegt dat hij onterecht verloren heeft als hij minder sterren heeft dan zijn tegenstander.......

sterren aangeven is opzich niet zo bijzonder.... alleen is het makkelijker om je sterren door te geven dan al je ratings voor je linies.......
idd.. ik schrok een beetje omdat mijn concurrent zo'n 3 sterren meer haalt als mijn, maar toen ik naar zin ratings keek zag ik dat ik op het middenveld als hij thuis speel net zo sterk bent en als hij uit moet spelen ben ik zelfs sterker.
Dus ik ga m gewoon lekker inpakken over 2 weken
pi_17912922
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:25 schreef nicomart het volgende:

[..]

idd.. ik schrok een beetje omdat mijn concurrent zo'n 3 sterren meer haalt als mijn, maar toen ik naar zin ratings keek zag ik dat ik op het middenveld als hij thuis speel net zo sterk bent en als hij uit moet spelen ben ik zelfs sterker.
Dus ik ga m gewoon lekker inpakken over 2 weken
is het al gelukt met irc?

Ik speel die topper komende zondag... komende oefenwedstrijd al mijn topspelers deruit gehaald voor het geval dat ze geblesseerd kunnen raken...
als ik deze win, bier voor iedereen
pi_17913039
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:31 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

is het al gelukt met irc?

Ik speel die topper komende zondag... komende oefenwedstrijd al mijn topspelers deruit gehaald voor het geval dat ze geblesseerd kunnen raken...
als ik deze win, bier voor iedereen :')
oh ja, dat irc ga ik nu meteen ff bekijken.. en zeker slim op al je topspelers eruit te halen dat doe ik ook al standaar met de echte beste spelers die ik nu heb.
succes (ik wil bier )

Dat IRC is nu gelukt, zie alleen nog geen #fokhattrick alleen een #hattrick, maar dat zal vast wel goedkomen. Alleen binnenkort maar zorgen dattie niet verloopt over 29 dagen

[ Bericht 18% gewijzigd door Psychonikeo op 23-03-2004 14:42:33 ]
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:00:57 #58
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_17913619
ach, bij mij verloopt hij al 100 dagen zolangzamerhand

ik ben er morgen niet (sorry sorry sorry), maar heb goed excuus, heb tentamen om half acht
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:14:42 #59
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_17913947
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:00 schreef Grumpey het volgende:
ach, bij mij verloopt hij al 100 dagen zolangzamerhand

ik ben er morgen niet (sorry sorry sorry), maar heb goed excuus, heb tentamen om half acht
maar wat is je goede excuus dan?
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 16:26:21 #60
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_17915848
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:36 schreef nicomart het volgende:

[..]

oh ja, dat irc ga ik nu meteen ff bekijken.. en zeker slim op al je topspelers eruit te halen dat doe ik ook al standaar met de echte beste spelers die ik nu heb.
succes (ik wil bier )

Dat IRC is nu gelukt, zie alleen nog geen #fokhattrick alleen een #hattrick, maar dat zal vast wel goedkomen. Alleen binnenkort maar zorgen dattie niet verloopt over 29 dagen
/join #fokhattrick misschien
pi_17917198
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 16:26 schreef Fugie het volgende:

[..]

/join #fokhattrick misschien
oke.. ja ik heb er totaal geen ervaring mee dus dat kan ik dan wel een keer proberen ja
pi_17931257
Opstelling voor vanavond tegen gabberhead (HMS Arossel) is klaar, zal wel een lekkere verwarring worden, want speel deze keer eens een andere tactiek
Signature?
  woensdag 24 maart 2004 @ 10:28:24 #63
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_17932401
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 09:12 schreef DaMadKow het volgende:
Opstelling voor vanavond tegen gabberhead (HMS Arossel) is klaar, zal wel een lekkere verwarring worden, want speel deze keer eens een andere tactiek
Ik ben ook wat anders gaan proberen.
Dat kan nog wat worden dan! Ben benieuwd
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_17933249
Ik heb nog wat spelers in de aanbieding:

De matige spelers:

De toppers:

pi_17933753
nevermind..
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_17933870
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:43 schreef Lortnoc het volgende:
nevermind..
al genoeg spelers?!?
die bovenste drie raak ik denk ik aan de straatstenen nog niet kwijt en ga ik na vandaag ontslaan als ze niet verkocht worden.

De onderste twee moeten voor wel redelijke bedragen weg kunnen gaan.
pi_17933898
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 10:28 schreef Gabberhead het volgende:

[..]

Ik ben ook wat anders gaan proberen.
Dat kan nog wat worden dan! Ben benieuwd
Dat wordt lachen...
Signature?
pi_17933930
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:

[..]

al genoeg spelers?!?
die bovenste drie raak ik denk ik aan de straatstenen nog niet kwijt en ga ik na vandaag ontslaan als ze niet verkocht worden.

De onderste twee moeten voor wel redelijke bedragen weg kunnen gaan.
Ik had eigenlijk een opmerking gemaakt dat alleen transferads weinig bijdragen aan 't topic, zeker van die mindere spelers.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
pi_17934536
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:52 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk een opmerking gemaakt dat alleen transferads weinig bijdragen aan 't topic, zeker van die mindere spelers.
je hebt gelijk, eigenlijk moeten we een apart topic hebben voor spelers die te koop staan
  woensdag 24 maart 2004 @ 12:24:43 #70
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17934548
engessa.. ik zorg dat vandaag, uiterlijk morgen geld overmaak voor supporter... komt helemaal in orde, had het alleen beetje druk..

vanavond als 8eklasser tegen een 5eklasser... thuis, bekervariant... zie er naar uit.. zal wel een pak slaag krijgen...
  Moderator woensdag 24 maart 2004 @ 12:27:51 #71
8781 crew  Frutsel
pi_17934626
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:02 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Als je een psycholoog aan neemt zou ik maximaal 1 aannemen, dan stijgt het vetrouwen binnen een mum van tijd naar 'wonderbaarlijk' en hoger moet ook niet, want dan worden spelers overmoedig...

En het gaat om het leiderschap van je coach, niet zijn coachskill (voor wat betreft TS).
Ik heb deze coach sinds dit seizoen, sinds het dus ook KUT gaat.."
--------------------------------------
Pascal Bracht (12457009)
34 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een matig coach die aanvallend is ingesteld
Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
-----------------------------------------------
Ik hat een matige coach die oneerlijk was...51 jaar.
Ervaring en leider weet ik niet meer van de vorige.
Heb gewoon geen geld voor goede coach, in divisie 6. Weet niet wat de andere Fokkers uit divisie 6 of 7 voor coach hebben?
pi_17934757
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 12:27 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik heb deze coach sinds dit seizoen, sinds het dus ook KUT gaat.."
--------------------------------------
Pascal Bracht (12457009)
34 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
-----------------------------------------------
Ik hat een matige coach die oneerlijk was...51 jaar.
Ervaring en leider weet ik niet meer van de vorige.
Heb gewoon geen geld voor goede coach, in divisie 6. Weet niet wat de andere Fokkers uit divisie 6 of 7 voor coach hebben?
Div. VI, inadequate coach. Heb een speler met solid experience en inadequate leadership die volgend seizoen coach gaat worden (speciaal daarvoor gekocht). Tenzij ik dit jaar ergens enorm veel geld mee verdien.
pi_17935045
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 12:27 schreef Frutsel het volgende:
Tony Gilling (7963538)
35 jaar, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.

Als ik nou meer geld had, had ik ook wel een betere
Signature?
pi_17935484
mijn huidig coach:
Ángel Corretja (5216307)
54 jaar, slecht vorm, gezond
Een matig coach die verdedigend is ingesteld
Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.

Als alles goed gaat vanaf volgend seizoen mijn coach:
Mattias E Josefsson (132272)
34 jaar, matig vorm, gezond
Een populair persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.

wil van hem een uitstekend coach maken
pi_17935500
ok, dan heb ik weer iets gemist... Hoe kan je nou een coach opleiden???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')