die zit in groningen en wordt maar zelden vrijgelatenquote:Op maandag 22 maart 2004 01:18 schreef Bluezz het volgende:
komt max powerrrrrrrrrr niet?
Je hebt een afschuwelijk leven inderdaadquote:Op maandag 22 maart 2004 23:17 schreef Eilanden het volgende:
naar Puerto Rico
*zucht*
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:17 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben er op de 22e definitief niet bij ... vertrek 3 dagen eerder naar Puerto Rico
Jij dacht dus ook gelijk aan een sex vakantie?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Wat een kutsmoes
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:14 schreef DIGGER het volgende:
Jij dacht dus ook gelijk aan een sex vakantie?
Dat mag.. maar laat haar dan wel even zien de 3e....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:46 schreef Eilanden het volgende:
ga ik samen met mijn vriendin die uit Puerto Rico komt! Het is dus (schoon)familiebezoek!
Ben ik al incrowd?quote:Op maandag 22 maart 2004 01:18 schreef Bluezz het volgende:
komt max powerrrrrrrrrr niet?
Na je recente kelderervaring in Hools lijkt me van wel hè.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:10 schreef MaxPower het volgende:
Ben ik al incrowd?![]()
Uhummmquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:46 schreef Eilanden het volgende:
Wat een reacties hier![]()
Sex vakantie? Ik weet niet welke beelden jullie bij Puerto Rico hebben, maar het is geen Thailand ofzo! Bovendien ga ik samen met mijn vriendin die uit Puerto Rico komt! Het is dus (schoon)familiebezoek!
Tsja .. en dat het daar ontzettend lekker weer is, hagelwitte stranden, etc etc ... daar kan ik natuurlijk weinig aan doen![]()
Minimeet gaat nog door hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
Gaat die mini-meet komende zaterdag nog door?
Anders ken ik net zo goed in mijn bed blijven liggen tot 12.45
jij komt ook?quote:Op maandag 29 maart 2004 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Minimeet gaat nog door hoor
Heel, heel, heel, heel misschien.quote:Op maandag 29 maart 2004 02:45 schreef DutchGooner het volgende:
jij komt ook?
Wedstrijd begint 13.00 uur al, dus ik ben er ca. 12.45.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:45 schreef Doc het volgende:
Ik ben er mogelijk a.s. zaterdag ook bij. Hangt een beetje af hoe eea gepland wordt.
Nou dat ook weer niet want ik heb een eet afspraak eldersquote:Op maandag 29 maart 2004 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
das een lang verhaal om te zeggen dat je effe een happie mee eet om een uur of zes!
Tong komt (hopelijk) en ik kom, wat wil je nou nog meer?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:38 schreef SCH het volgende:
Wie komen er nou eigenlijk zaterdag, is het hunkgehalte wel hoog genoeg?
Komt ie echt??????????????????????quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Tong komt (hopelijk) en ik kom, wat wil je nou nog meer?
Alsof die ouwe tang in de doelgroep van de Hoolies valt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Ok. Dan mist iedereen mijn vrijgezelle zussie
Zoals jomanda zou zeggen....quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:12 schreef Doc het volgende:
Afgeblazen of niet, maar ik denk dat ik toch langskom
quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:12 schreef Doc het volgende:
Afgeblazen of niet, maar ik denk dat ik toch langskom
Ehhhhhrm Doc...quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Ok. Dan mist iedereen mijn vrijgezelle zussie
Als niemand langs komt heb ik daar toch ook geen last vanquote:Op donderdag 1 april 2004 09:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
[..]
Ehhhhhrm Doc...
quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:39 schreef golfer het volgende:
Oké, bij deze besluit ik dus maar dat de mini-meet NIET doorgaat.
We zien elkaar sowieso in ieder geval allemaal op 22 mei.
De kraker zaterdag, ManU - Arsenal.quote:Op donderdag 1 april 2004 09:59 schreef SCH het volgende:
welke wedstrijd is er eigenlijk?
Waar heb ik zondag dan naar zitten kijken?quote:Op donderdag 1 april 2004 10:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De kraker zaterdag, ManU - Arsenal.
Als jij B. vasthoudt, ontvoer ik B. beneden naar de toilettenquote:Op donderdag 1 april 2004 10:54 schreef SCH het volgende:
![]()
Arsenal - ManU.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar heb ik zondag dan naar zitten kijken?
Ik ga dus echt niet.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:45 schreef Bluezz het volgende:
Stel...het gaat door, wie zijn er dan?
golfer
SCH
doc
eilanden
DG
Bluezz en Zussie (wat later)
zjroentje
Bjoro met vriendin
Legolas
Pfaff
Best een leuk aantal voor een minimeet
We weten dat je moeite hebt met gaan - geen probleem: eerst komenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:41 schreef golfer het volgende:
Ik ga dus echt niet.
Stuur Franky maar met haar meequote:Op vrijdag 2 april 2004 00:44 schreef Bjoro het volgende:
(misschien maar aanbioeden om ´s middag s eerst te winkelen in Utrecht me stadsje !
De meet morgen gaat niet door.quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:44 schreef Bjoro het volgende:
is het de presentie lijst van de echte meet of van de mini meet waar ik voor ingeroostert ben door Bluezz ?
4 april kan ik nl.echt niet !
22 mei is optioneel, vriendin ook (misschien maar aanbioeden om ´s middag s eerst te winkelen in Utrecht me stadsje !
Huilliequote:Op vrijdag 2 april 2004 15:47 schreef Eilanden het volgende:
Jammer![]()
Dan wacht ik wel op de volgende na 22 mei
Jou zal ik in ieder geval niet missen mietjuhquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Huillie
Ik weet zeker dat als ik zeg dat ik er morgen ben jij ook komtquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jou zal ik in ieder geval niet missen mietjuh
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:58 schreef Eilanden het volgende:
Jou zal ik in ieder geval niet missen mietjuh
Can you say 'romance'.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik zeg dat ik er morgen ben jij ook komt
Ja, want zonder jou durf ik zo'n boze gemene pub niet binnen te gaanquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik zeg dat ik er morgen ben jij ook komt
Wie zei überhaupt dat ik kwam?quote:Op donderdag 1 april 2004 10:45 schreef Bluezz het volgende:
Stel...het gaat door, wie zijn er dan?
golfer
SCH
doc
eilanden
DG
Bluezz en Zussie (wat later)
zjroentje
Bjoro met vriendin
Legolas
Pfaff
Best een leuk aantal voor een minimeet
En ik heb plots wat anders in mijn agendaquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:57 schreef zjroentje het volgende:
De kans dat ik kom is vanmiddag explosief toegenomen.
Ja, het was gezelliggggggggquote:Op zondag 4 april 2004 12:45 schreef Doc het volgende:
Het was een toffe heel-erg-mini-meet
Alleen maar leuke mensen
Lekkere late reaktie, wel blijven opletten hoor,quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wie zei überhaupt dat ik kwam?
Ik kan op zaterdag meestal niet enzo.
Dit was de 1e keer dat ik dit topic las, slimpie.quote:Op zondag 4 april 2004 13:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, het was gezelligggggggg
[..]
Lekkere late reaktie, wel blijven opletten hoor,, enneh... zie mijn smilie eronder
Bluezzie, trainingspakkies wassuhquote:Op zondag 4 april 2004 18:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Daags voor de meet heb ik een housepartijtje in Weert ter ere van mijn verjaardag, Hools zijn uiteraard van harte uitgenodigd!
Mietje.quote:Op zondag 4 april 2004 00:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En ik heb plots wat anders in mijn agenda
Inderdaad.quote:Op maandag 5 april 2004 13:33 schreef DIGGER het volgende:
Hup Millwall dus!
Alleen de echte bikkels waren daar aanwezigquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:02 schreef ErikT het volgende:
Wie waren er nou op de minimeet? Ik heb nog een stukje van de wedstrijd kunnen zien in Frankrijk, wat een raar voetbal zeg, wat er aan die goal vooraf ging...
ik zal me aansteker meenemenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:57 schreef zjroentje het volgende:
Misschien wel handig als ik eens zou gaan vrijvragen.
Is het trouwens veilig om in m'n ManU shirt te komen?
Uiteraard! Je zult met open armen ontvangen worden!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:57 schreef zjroentje het volgende:
Is het trouwens veilig om in m'n ajax shirt te komen?
M'n Ajax shirt onder m'n ManU shirt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Uiteraard! Je zult met open armen ontvangen worden!
gaat het een slaapfeestje worden ?quote:Op zondag 4 april 2004 18:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Daags voor de meet heb ik een housepartijtje in Weert ter ere van mijn verjaardag, Hools zijn uiteraard van harte uitgenodigd!
Jij mag altijd blijven slapen!quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:51 schreef just me het volgende:
gaat het een slaapfeestje worden ?
jajaja dat zei je zeker voordat je wist dat je prooi ook verliefd wasquote:Op zondag 11 april 2004 06:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij mag altijd blijven slapen!
quote:Op zondag 11 april 2004 17:09 schreef Speed1971 het volgende:
Ik ga mezelf in bescherming nemen.
Nynke en ik komen niet.
Waarom nou niet?quote:Op zondag 11 april 2004 17:09 schreef Speed1971 het volgende:
Nynke en ik komen niet.
* Da_Sandman dan ook present isquote:Op zondag 11 april 2004 17:12 schreef keeper het volgende:
Ga je anders SCH op z'n muil slaan ofzo.
Oh, je komt wel naar de Leidsepleinmeet toch.
Wordt een beetje heel erg moe van sommige users. Ik weet donders goed dat ik zelf ook wel eens over de grens ga maar dat is toch altijd nog makkelijker te verkroppen dan dat andere dat doen. Ik denk daarom dat het beter is dat ik weg blijf van de meet. Zoals de meeste hier nu wel weten kan ik soms een enorme heet-hoofd zijn en daardoor ben ik al vaker in sitauties belandt waarin ik liever niet had gezeten.quote:Op zondag 11 april 2004 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom nou niet?
Zoals SCH al zei: tijdens zo'n meet vallen de clubverschillen altijd weg en kan je met de grootste heethoofden hier op Internet, gewoon gezellig een of meerdere biertjes drinken.quote:Op zondag 11 april 2004 17:24 schreef Speed1971 het volgende:
Wordt een beetje heel erg moe van sommige users. Ik weet donders goed dat ik zelf ook wel eens over de grens ga maar dat is toch altijd nog makkelijker te verkroppen dan dat andere dat doen. Ik denk daarom dat het beter is dat ik weg blijf van de meet. Zoals de meeste hier nu wel weten kan ik soms een enorme heet-hoofd zijn en daardoor ben ik al vaker in sitauties belandt waarin ik liever niet had gezeten.
Wie is hier nou langzaam....quote:Op zondag 11 april 2004 17:29 schreef SCH het volgende:
heb je een nieuwe sig golfer?![]()
Mijn ervaring is dat dat laatste gewoon vanzelf gebeurt.quote:Op zondag 11 april 2004 18:03 schreef DutchGooner het volgende:
Beetje kinderachtig Speed.
Voor de vorige meet zou ik nog tegen Franky in de trein als die Speed in het echt net zo irri is als hier op Fok! kan die een paar petsen krijgen van me,geloof dat je weer heelhuids naar huis bent gegaan.
Wat ik hier mee wil zeggen is dat Fok! en zo'n meet 2 verschillende dingen zijn waar je de dingen die hier op Fok! gebeuren even aan de kant moet zetten
quote:Op zondag 11 april 2004 18:11 schreef Bluezz het volgende:
De meest irritantste users heb ik wel eens gemeet, geloof me, het waren rustige, normale mensen waar je prima kunt kletsen op een meet
doe niet zo achterlijk speedquote:Op zondag 11 april 2004 17:24 schreef Speed1971 het volgende:
Ik denk daarom dat het beter is dat ik weg blijf van de meet.
Wij eisen eerst de opheffing van alle Friese aanwezigheid hier.quote:Op maandag 22 maart 2004 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
die zit in groningen en wordt maar zelden vrijgelaten
En wie is u?quote:Op maandag 12 april 2004 00:23 schreef Cruoninga het volgende:
Wij eisen eerst de opheffing van alle Friese aanwezigheid hier.
Je hoeft niet te komen, echt niet, gewoon een biertje en daten is genoeg dit keer, ik beloof het je, echtquote:Op maandag 12 april 2004 00:30 schreef tong80 het volgende:
Als Speed komt kom ik niet.
Onzin, jij komt gewoon!quote:Op maandag 12 april 2004 00:30 schreef tong80 het volgende:
dan gaat ie maar op jou liggen hoor, ik moet die dronken tor niet in mijn huisquote:Op maandag 12 april 2004 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Er zijn talloze b&b in Utreg
Jij bent er toch nooitquote:Op maandag 12 april 2004 00:30 schreef tong80 het volgende:
Alsof jij je huis nog kan vinden na een avond stappenquote:Op maandag 12 april 2004 01:20 schreef SCH het volgende:
[..]
dan gaat ie maar op jou liggen hoor, ik moet die dronken tor niet in mijn huis![]()
Viel vorig jaar tegen (mee) eigenlijk. Zal nu denk ik wat voller zijn.quote:Op maandag 12 april 2004 02:56 schreef DRAGON-RULEZ het volgende:
op de dag van de fa cup final zal de mick heeel erg vol zitten![]()
watjequote:Op maandag 12 april 2004 20:26 schreef Doc het volgende:
omdat ik dan weet dat ik zelf ook te fel reageer en dan krijg je als mod weer gezeik
Wij botsen ook met grote regelmaat, maar op de meet was het heel gezellig. Ik zou het heel jammer vinden als je niet kwamquote:Op zondag 11 april 2004 17:24 schreef Speed1971 het volgende:
Wordt een beetje heel erg moe van sommige users. Ik weet donders goed dat ik zelf ook wel eens over de grens ga maar dat is toch altijd nog makkelijker te verkroppen dan dat andere dat doen. Ik denk daarom dat het beter is dat ik weg blijf van de meet. Zoals de meeste hier nu wel weten kan ik soms een enorme heet-hoofd zijn en daardoor ben ik al vaker in sitauties belandt waarin ik liever niet had gezeten.
Doen we niet moeilijk overquote:Op maandag 12 april 2004 20:26 schreef Doc het volgende:
En als ze op de meet vervelend zijn leg je gewoon zo'n gastje op de grond. Heb ik ook met Tony gedaan.
Zijn mond open, maar ik hoorde niks, jij?quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Speed! WAT DOE JE?
Pas maar op als ik weer user benquote:Op maandag 12 april 2004 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
watje
And when will that be?quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Pas maar op als ik weer user ben
heb je het weer over mij en mijn vriendin ???quote:Op maandag 12 april 2004 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Er zijn talloze b&b in Utreg
Als je je aangesproken voelt heb je i.i.g. logees binnenkortquote:Op woensdag 14 april 2004 00:05 schreef Bjoro het volgende:
heb je het weer over mij en mijn vriendin ???
Hoi!quote:Op donderdag 15 april 2004 13:41 schreef DIGGER het volgende:
Da's alvast 1 iemand die ik dan niet ken verstaan
kun je me dat lerenquote:Op donderdag 15 april 2004 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Plat Zeeuws is ook erg hoor
Ajieahete?quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
kun je me dat leren
Pas je op voor een ban wegens ernstige ziekte verwensingen !quote:Op vrijdag 16 april 2004 03:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajieahete?
Taijiedahete?
Kaikipkluuveheklove!!
Kipkluuve Môhkookhèequote:Op vrijdag 16 april 2004 03:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajieahete?
Taijiedahete?
Kaikipkluuveheklove!!
lang genoeg Frenkie.. lang genoegquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:02 schreef Frenkie het volgende:
Ik moet die dag zelf spelen (wel in de buurt), maar tot hoe laat bliven jullie hangen daaro...??
quote:Op donderdag 15 april 2004 15:22 schreef DIGGER het volgende:
2...
O dat vind ik toch wel jammer.quote:Op zondag 11 april 2004 17:09 schreef Speed1971 het volgende:
Nynke en ik komen niet.
Mag ik dat even onderstrepen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:44 schreef just me het volgende:
[..]
lang genoeg Frenkie.. lang genoeg
ligt eraan ik op zondag met het 1e mee moetquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:24 schreef ErikT het volgende:
Mag ik dat even onderstrepen?
Gaan we dit keer wel de binnenstad onveilig maken?
Dat zou wel tof zijn!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mag ik dat even onderstrepen?
Gaan we dit keer wel de binnenstad onveilig maken?
Twentequote:Op vrijdag 16 april 2004 23:28 schreef pascalheister het volgende:
he pfaf waar woonde jij ook alweer, het oosten des lands toch ?
waar in twentequote:Op vrijdag 16 april 2004 23:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Twente
Goed planquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:38 schreef pfaf het volgende:
Dat zou wel tof zijn!
kan ik 's ochtends de trein terug pakken
das niet gek idd, anders moet je s' avonds weer zo vroeg wegquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn!
kan ik 's ochtends de trein terug pakken
Je gaat dus ook mee? Utrecht zaterdagnachtquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Goed plan
zo als het er nu naar uit ziet welquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je gaat dus ook mee? Utrecht zaterdagnachtOverspoeld met jonge meisjes, hilarisch!
Kunnen we een sub-lijst maken van mensen die mee gaan stappen die avond? ALs het een mooi groepje wordt ben ik bereid me die week ervoor in te houden zodat ik niet net als op de vorige meet helemaal kapot ben en dus geen cent meer waard ben op de dansvloer
Tot nu toe:
Pfaf, TM en ik dacht ik zo. Pascal ook?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:47 schreef ErikT het volgende:
ALs het een mooi groepje wordt ben ik bereid me die week ervoor in te houden
quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:53 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Zo zo - jij hebt echt wat over voor je vrienden
Blijf eens van die fles af SCHat.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:45 schreef SCH het volgende:
As ik kom bei dizze leegbeidegrunfretterij dan kom ik mei it dondermardeldoekje nou, efen psies een plakje utsykje yn de sted en dan nim ik spiet en nynkefamke ek wol mei![]()
Als k bij mijn ouders ben links, als ik thuis ben een kilometertje van de nieuwe Grolschfabriek vandaanquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar in twente
links of rechts van de grolsch brouwerij![]()
Dit is wel áls ik ook op de meet kom ( wat nog niet 100 % zeker isquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:52 schreef ErikT het volgende:
Vier is al de moeite waard
Lijst van mensen die na de meet nog gaat stappen in Utrecht tot de eerste trein weer rijdt:
Pfaf
Tony_Montana67
Pascalheister
* pfaf ook
poets je wel even je tandenquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah ik zal ook wel in ut centrum belanden...
Wie heeft zich voor mij uitgegeven?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:18 schreef ErikT het volgende:
op het einde toen iedereen al weg was en wij er nog zaten met ik dacht Digger.
5...quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:45 schreef SCH het volgende:
As ik kom bei dizze leegbeidegrunfretterij dan kom ik mei it dondermardeldoekje nou, efen psies een plakje utsykje yn de sted en dan nim ik spiet en nynkefamke ek wol mei![]()
Je moet dat andere sticky topic hebbenquote:Op maandag 19 april 2004 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Pascal Bosschaart tekent vandaag bij Feyenoord
Mag dicht denk ik...
nee dezequote:Op maandag 19 april 2004 11:12 schreef SCH het volgende:
Komt die Pascal op de meeting???
quote:Op maandag 19 april 2004 16:05 schreef Bluezz het volgende:
vegeta moet honkballen, dus bij deze mag ie van de lijst, meneer golfer of Doc
quote:Op maandag 19 april 2004 10:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wie heeft zich voor mij uitgegeven?
Ja sorry.quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Speed! WAT DOE JE?
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:57 schreef Speed1971 het volgende:
Ik ga niet beweren dat ik hier nooit meer kom maar iig een stuk minder dan voorheen.
Tot een volgende keer maar weer.
quote:Op woensdag 21 april 2004 19:48 schreef golfer het volgende:
Maar kan je niet gewoon Nynke wel sturen, daar ging het uiteindelijk de meeste mannen toch om.
Kan ik me veel bij voorstellen.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:57 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja sorry.
Maar ik heb het even wat dagen laten bezinken en ik heb het gewoon gehad. Het is nagenoeg altijd het zelfde gelul. Eigenlijk is het best heel sneu. Zeker als je er even wat afstand van hebt genomen en je leest weer eens wat dingen terug.
Verder heb ik gewoon te veel tijd aan dit forum besteed het afgelopen jaar en een aantal dingen laten verkwanselen. Komt ook bij dat de zomer weer voor de deur staat en dan wil ik sowieso wat meer tijd op het water gaan doorbrengen.
Ik ga niet beweren dat ik hier nooit meer kom maar iig een stuk minder dan voorheen.
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:57 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja sorry.
Maar ik heb het even wat dagen laten bezinken en ik heb het gewoon gehad. Het is nagenoeg altijd het zelfde gelul. Eigenlijk is het best heel sneu. Zeker als je er even wat afstand van hebt genomen en je leest weer eens wat dingen terug.
Verder heb ik gewoon te veel tijd aan dit forum besteed het afgelopen jaar en een aantal dingen laten verkwanselen. Komt ook bij dat de zomer weer voor de deur staat en dan wil ik sowieso wat meer tijd op het water gaan doorbrengen.
Voel je de bui al hangen?quote:Op donderdag 22 april 2004 09:24 schreef DIGGER het volgende:
Nog 1 maand om me geestelijk voor te bereiden
Erwin Krol belde me al op met een waarschuwing ja.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Voel je de bui al hangen?![]()
Idd, SCH was eigenlijk de enige die de Rellen-Henkie uit aan het hangen was op de meeting!quote:Op donderdag 22 april 2004 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Maar gelukkig weet ik dat de meeters zo niet zijn, en dus kom ik nog steeds.
Het niveau mag inderdaad best wel een beetje omhoog af en toe.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap speed wel hoor. Ik kom ook een stuk minder in VBL dan voorheen. Het is gewoon altijd hetzelfde stomme liedje. Een normale discussie is steeds minder makkelijk te voeren. Je krijgt meteen de achterlijke clichees om je oren en dan heb ik het nog maar niet over de randdebielen die mij als Ajacied maar al te graag letsel aan zouden willen doen, omdat ik Ajacied ben.
quote:Maar gelukkig weet ik dat de meeters zo niet zijn, en dus kom ik nog steeds.
Dit topic gaat daarover toch?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:19 schreef mat_herben het volgende:
subtiel bluezz.
En jij laat dus een meet verpesten met mensen die (over het algemeenquote:Op donderdag 22 april 2004 14:33 schreef Speed1971 het volgende:
Ach het niveau zal me worst wezen. Ikzelf ben immers ook niet altijd even genuanceerd geweest. Dus ik ga niet lopen janken over het niveau oid. Het gaat mij meer om het feit dat er een enorme betweter rondloopt hier die, voor mij iig, de boel soms verstierd.
Hey jij ook al nietquote:Op donderdag 22 april 2004 18:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Bedoel, ik mag zjroentje ook niet maar ja boeie!
dat word dus zelfverminkingquote:Op donderdag 22 april 2004 18:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey jij ook al niet![]()
Speed, kom eens met een naam - dan sla ik hem voor je in elkaar![]()
Het zou me enorm verbazen als Speed op mij doelt, daarom vraag ik het eigenlijk ook.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:01 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dat word dus zelfverminking
Wat kan een serieus iemand als ik nou met die raad.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:38 schreef tong80 het volgende:
Het was wel mijn eerste gedachte SCH.
Vandaar ook m'n 'Neem het niet te serieus.'
Oh, the irony.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:33 schreef SCH het volgende:
Het zou me enorm verbazen als Speed op mij doelt.
quote:Op donderdag 22 april 2004 18:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Bedoel, ik mag zjroentje ook niet maar ja boeie!
Nou das lekkerquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
Speed,je kan gewoon komen,ik kom niet
Tong komt regelmatig op meetings, maaralleen als-ie zeker is dat jij ernietbij zal zijnquote:Op donderdag 22 april 2004 23:43 schreef SCH het volgende:Jij durft niet eens op een meet te komen - waar bemoei je je eigenlijk mee
Jij kan al helemaal geen geldige reden geven om niet te komen, voetbal addict.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is dat nou voor een slappe hap ?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
Who the Fuck is Man United?quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:27 schreef DIGGER het volgende:
Met de hele pub zjroentje naar huis zingen
waar is die andere homo eigenlijkquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:14 schreef SCH het volgende:
Zonder die andere homo vind ik er ook niks meer aan - DG
Franky heeft het druk hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:44 schreef just me het volgende:
[..]
waar is die andere homo eigenlijk
quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:29 schreef SCH het volgende:
Franky heeft het druk hoor![]()
Rappie heeft een nieuw huis gekocht en is er druk mee - wat moet jij met rappie trouwensquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:58 schreef Bluezz het volgende:
*roept: " Rappieeeeeeeeeeeee"!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:55 schreef just me het volgende:mine !!
quote:Op donderdag 22 april 2004 23:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
sorryquote:Op donderdag 22 april 2004 14:33 schreef Speed1971 het volgende:
Ach het niveau zal me worst wezen. Ikzelf ben immers ook niet altijd even genuanceerd geweest. Dus ik ga niet lopen janken over het niveau oid. Het gaat mij meer om het feit dat er een enorme betweter rondloopt hier die, voor mij iig, de boel soms verstierd.
Hetzelfde wat jij en JM met hem willen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:15 schreef SCH het volgende:
Rappie heeft een nieuw huis gekocht en is er druk mee - wat moet jij met rappie trouwens
quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Was trouwens een geintjequote:Op vrijdag 23 april 2004 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
Jammer, dus je komt wel?quote:Op maandag 26 april 2004 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
Was trouwens een geintje
Helaas voor jou wel.quote:Op maandag 26 april 2004 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, dus je komt wel?
dus geen "Speed" smoesje?quote:Op maandag 26 april 2004 00:54 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Tong komt niet.
Heeft niks te maken met mede fokkers.
Jij ook.quote:Op maandag 26 april 2004 01:14 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Speed juist leuk.
Die hoort er te zijn.
Als ik mij nou eens afmeld, dan komen DG, SCH, Speed en Tong en al die andere twijfelaars vast wel, toch?quote:Op maandag 26 april 2004 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Jij ook.
Als jij niet komt, blijf ik ook droog
quote:Op maandag 26 april 2004 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
maar die hebben de meet verzet naar Amsterdam dus dat is een principe kwestie geworden
Jij bent toch nog nooit geweest, of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 26 april 2004 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik mij nou eens afmeld, dan komen DG, SCH, Speed en Tong en al die andere twijfelaars vast wel, toch?
quote:Op maandag 26 april 2004 00:54 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Tong komt niet.
kan ik de geweldige mister tong niet ontmoetenquote:Op maandag 26 april 2004 00:54 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Tong komt niet.
Aha, de meeting van het Feyenoord 2 message board?quote:Op maandag 26 april 2004 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
Zou eik naar een andere meeting van een ander forum gaan maar die hebben de meet verzet naar Amsterdam dus dat is een principe kwestie geworden
nee van het Phoenix92 forum,zeg maar een exclusief clubje "Engels voetbal" fanaten,tis ook een besloten forumquote:Op maandag 26 april 2004 13:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Aha, de meeting van het Feyenoord 2 message board?
Ik begin steeds meer te denken dat die gast alleen op het internet bestaat. Gewoon een soort computerprogramma van een nerd uit Delft dat posts op een forum genereert ofzo.quote:Op maandag 26 april 2004 13:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan ik de geweldige mister tong niet ontmoeten:'(
quote:Op maandag 26 april 2004 22:29 schreef ErikT het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat die gast alleen op het internet bestaat. Gewoon een soort computerprogramma van een nerd uit Delft dat posts op een forum genereerd ofzo.
je hebt toch wel zijn handtekeningquote:Op maandag 26 april 2004 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het botje al een paar keer in het echt onmoet, dus hij bestaat.
Dan is het een gewone zaterdagquote:Op maandag 26 april 2004 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Straks zitten golfer en ik nog maar met zijn tweën
en bedanktquote:Op maandag 26 april 2004 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Straks zitten golfer en ik nog maar met zijn tweën
Toen waren het er al weer 3quote:Op maandag 26 april 2004 23:30 schreef just me het volgende:
en bedankt
Aangezien er geen Mia Audina fandag is.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:53 schreef DIGGER het volgende:
Je gaat Badmintonnen terwijl Millwall dat hoopje SCUM de oren poetst?
Wij lopen graag even wat snellerquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:10 schreef Bluezz het volgende:
JM en ik gaan gezellig mee
Wij passen ons wel aanquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:12 schreef SCH het volgende:
Wij lopen graag even wat sneller
Durf je toch niet, mietjequote:Op woensdag 28 april 2004 12:12 schreef Cart_man het volgende:
Gaan we Millwall - ManU nabootsen in de kroeg?
Want dan kom ik ook.
Heb je ook weer gelijk in.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Durf je toch niet, mietje![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 13:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in.
Moet er niet aan denken jou ooit te zien...
Geeft nix hoor, als je klaar bent komen JM en ik je gewoon halenquote:Op donderdag 29 april 2004 10:32 schreef mitt het volgende:
Helaasch
al weet ik het na zaterdag zeker.
als ik tussen beide kies wordt het Millwall natuurlijk SCUM gun ik niksquote:Op donderdag 29 april 2004 13:11 schreef DIGGER het volgende:
Hoeveel van de mensen die komen zijn er nou bij de Cupfinal voor SCUM, hoeveel voor Millwall en hoeveel mensen geven stiekum geen fuck om voetbal?
[* pascalheister juicht voor Millwall]
Homoquote:Op donderdag 29 april 2004 15:07 schreef SCH het volgende:
Ik ben voor Millwall en voor zjroentje
Ik doe mijn Heerenveenshirt aan als eerbetoon aan Ruudquote:Op donderdag 29 april 2004 17:24 schreef zjroentje het volgende:
Sta ik alleen?
Maar als Ruud niet scoort, juich je dan toch met me mee?quote:Op donderdag 29 april 2004 17:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik doe mijn Heerenveenshirt aan als eerbetoon aan Ruud
Ik geef geen fuck om voetbal, daarom ben ik ook voor Feyenoord!quote:Op donderdag 29 april 2004 13:11 schreef DIGGER het volgende:
Hoeveel van de mensen die komen zijn er nou bij de Cupfinal voor SCUM, hoeveel voor Millwall en hoeveel mensen geven stiekum geen fuck om voetbal?
Ik zal je een offerte sturenquote:Op donderdag 29 april 2004 17:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar als Ruud niet scoort, juich je dan toch met me mee?
Ja.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:50 schreef pascalheister het volgende:
wordt een zware dag voor zjroentje
en ook daar zou ik geen problemen mee hebbenquote:Op zondag 2 mei 2004 16:43 schreef manny het volgende:
Millwall ofcourse. heel Man U mag wat mij betreft op de pijnbank..Aleen geen blesure voor Ruud met het oog op het EK !
dus is dat geen excuus om niet te komenquote:Op maandag 3 mei 2004 08:28 schreef zjroentje het volgende:
dus ....
zjroentje ziet de bui al hangen en denkt bekijk het allemaalquote:Op maandag 3 mei 2004 08:28 schreef zjroentje het volgende:
Hmmm, twijfelachtig of ik kom. Die vrijdagavond hebben we seizoensafsluiting met het tweede team, en we hebben belachelijk veel geld om op te drinken, dus ....
"Gisteren..." of "de dag erna..." zijn geen excuses. Je bent toch geen wief?quote:Op maandag 3 mei 2004 08:28 schreef zjroentje het volgende:
Hmmm, twijfelachtig of ik kom. Die vrijdagavond hebben we seizoensafsluiting met het tweede team, en we hebben belachelijk veel geld om op te drinken, dus ....
quote:Op maandag 3 mei 2004 08:28 schreef zjroentje het volgende:
Wat een nepstudent zeg, kan geeneens 2 dagen achter elkaar topsporten in een kroeg.quote:Op maandag 3 mei 2004 08:28 schreef zjroentje het volgende:
Schijtert,je ziet de bui dus nu al hangen he?quote:Op maandag 3 mei 2004 08:28 schreef zjroentje het volgende:
Een enorme relnicht idd.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:37 schreef DIGGER het volgende:
Dan is Speed dus uber-gay?
WTF.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Een enorme relnicht idd.
hé Speed1971.. je laat je toch niet kennen?? je komt toch echt wel naar de meet toe!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:49 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
WTF.
![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:36 schreef just me het volgende:
hé Speed1971.. je laat je toch niet kennen?? je komt toch echt wel naar de meet toe!!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:49 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
WTF.
![]()
Jammer, had je graag eens ontmoet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:05 schreef Chadi het volgende:
Golfer
Ik moet helaas werken die dagen kan dus niet meer man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |