1) tijd voor de schroothoopquote:Op zondag 21 maart 2004 17:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
1) Geheugen vervangen.
2) kabels/aansluitingen geheugen/insteekkaarten nakijken.
3) koffie met valium pakken.
4) harde schijf controleren en zonodig vervangen.
Ik denk zelf dat het in het geheugen zit.
Heb ik helaas niet liggen. Dus als je tips hebtquote:Op zondag 21 maart 2004 17:32 schreef Swolly het volgende:
Al eens met WIndows 2000 geprobeerd? Beter win2k dan ME (Meer Ellende).
Dat is de theorie ja.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
Lucille, DirectX is geschreven voor Windows, je kan elke directx op elke windows zetten.
Praktijk is toch altijd geweldig hequote:Op zondag 21 maart 2004 17:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is de theorie ja.
Proest! Dus directx voor 2000/XP draait op 95/98? das nieuw...quote:Op zondag 21 maart 2004 17:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
Lucille, DirectX is geschreven voor Windows, je kan elke directx op elke windows zetten.
Tip:quote:Op zondag 21 maart 2004 17:34 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Heb ik helaas niet liggen. Dus als je tips hebt
Het is een minitower met een on board videokaartje. Maar idd die netwerkkaart zou dan het verschil in de succesvolle installatie van windows kunnen zijn. Beetje krom, maar dan kan ik dat nog proberen om die eruit te laten.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
Controleer maar eens of de netwerkkaart toevallig niet in het slot naast de videokaart zit, mits mogelijk. Dat is ook slecht. Als het een normaal moederbord in een torentje betreft, probeer de kaart eens in het allerlaagste slot te zetten, die heeft altijd een vrij irq. Ook is het zo dat een heleboel compaq machines uit die tijd spullen van andere merken vaak "niet lusten", dwz je moet een compaq eigen netwerkkaart gebruiken.
Er zijn (en dat weet je best) versies voor alle windows. Ga dus niet lopen klootviolen en lopen etteren, want je kent me niet, en je maakt me pissed.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:37 schreef qntal het volgende:
[..]
Proest! Dus directx voor 2000/XP draait op 95/98? das nieuw...
Als je er niets van weet post dan ook niet
Ik heb heel netjes de Direct X win9x/ ME NL versie gebruiktquote:Op zondag 21 maart 2004 17:37 schreef qntal het volgende:
[..]
Proest! Dus directx voor 2000/XP draait op 95/98? das nieuw...
Als je er niets van weet post dan ook niet
Wil jij met die pc aan de gang?quote:Op zondag 21 maart 2004 17:38 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Er zijn (en dat weet je best) versies voor alle windows. Ga dus niet lopen klootviolen en lopen etteren, want je kent me niet, en je maakt me pissed.
Breng maar langs, ik krijg alles aan de gangquote:Op zondag 21 maart 2004 17:41 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Wil jij met die pc aan de gang?Dan had je hem allang naar de schroothoop gedirigeerd, omdat je weet dat het zeer waarschijnlijk is dat hij hierna nooit meer aan zal gaan
Welke mobo drivers?quote:Op zondag 21 maart 2004 17:41 schreef Burner2000 het volgende:
Heb je wel de moederbord drivers direct geïnstalleerd toen je Windows er op hebt gezet?
Er mag géén linux opquote:Op zondag 21 maart 2004 17:42 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Breng maar langs, ik krijg alles aan de gang
Hoeft ook niet. Serieus, gooi maar binnen, ik wek hem wel weer tot leven, heb genoeg ouwe troep liggen, en software geen tekortquote:Op zondag 21 maart 2004 17:44 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Er mag géén linux op![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |