abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17867107
http://forums.audiworld.com/s4/msgs/1584624.phtml

Dit heb ik bij een ander forum gezien.

Allebei de personen zijn dood aan de witte lijkzakken te zien. Wat ook vreemd is, check de teller en de tacho, ze staan nog steeds opdezelfde plek.

Aan de A3 te zien (wat er van overgebleven is) moet de persoon zeker wel minimaal 120-150 gereden hebben. En als je de boom ziet, heeft ie de boom gewoon zijdelings in de lucht geramd, knappe persoon hoor, effe met 150 een boom rammen, zijdelings, en ook nog eens in de lucht

Er is geen bloed ofzo, dus je kan er gewoon naar kijken (behalve als je autoliefhebber bent).

Geen woorden meer voor...

Edit:

Wagen is een A3 TDi, kijk maar naar teller die bij 5k in het rood gaat.

[ Bericht 5% gewijzigd door yup op 21-03-2004 16:08:27 ]
  zondag 21 maart 2004 @ 16:03:03 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17867162
Uit de bocht vliegen met een aardige snelheid, gelanceerd worden op de berm of door een sloot of zo en vervolgens zijdelijngs tegen de boom kwakken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_17867175
idd. een bizar ongeluk.
pi_17867223
Volgens de TS in op die forum is het in Portugal gebeurd. Maar ik vind dit een van de ziekste ongelukken die ik ooit heb gezien... Mede omdat er geen bloed is, de persoon is waarschijnlijk eruitgevlogen.
pi_17867226
Damn dat is echt hard gegaan
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_17867228
omg
pi_17867255
plaatje 9: 90 km of mijl? per uur...
pi_17867261
Zo te zien staat de teller op 90
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_17867264
Ik heb weer effe gekeken, en ik merkte op dat de voorstoelen wel erg merkwaardig intact zijn gebleven...
pi_17867296
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:06 schreef -Pepe- het volgende:
plaatje 9: 90 km of mijl? per uur...
KM/u, is in Portugal.
pi_17867387
Volgens mij mag je "blij" zijn dat je hierbij om het leven komt, anders is er weinig meer van je over denk ik
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  zondag 21 maart 2004 @ 16:15:10 #12
61362 gijsbert2002
consumeren is mijn leven
pi_17867394
Die arme boom!
ete
pi_17867456
ik zie flink wat verhogingen in het gras/bos, meneer heeft de controle over de auto verloren over een natuurlijke springheuvel gereden en daardoor de lucht ik geschoten en vol met de zijkant tegen een boom geknald.....
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zondag 21 maart 2004 @ 16:19:58 #14
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17867496
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:18 schreef ThaFreak het volgende:
ik zie flink wat verhogingen in het gras/bos, meneer heeft de controle over de auto verloren over een natuurlijke springheuvel gereden en daardoor de lucht ik geschoten en vol met de zijkant tegen een boom geknald.....
Gamma...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 21 maart 2004 @ 16:22:32 #15
27125 neliz123
Crimineliz
pi_17867551
wooooow! En die boom staat nog gewoon overeind na zo'n vette klap ook.
That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_17867562
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:22 schreef neliz123 het volgende:
wooooow! En die boom staat nog gewoon overeind na zo'n vette klap ook.
van een boom win je het nooit
pi_17867617
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:22 schreef neliz123 het volgende:
wooooow! En die boom staat nog gewoon overeind na zo'n vette klap ook.
Zo'n boom krijg je met een 10 tons vrachtwagen nog niet om hoor! De auto is in dit soort gevallen altijd de zwakste schakel.
pi_17867620
Dit heeft de topicstarter van het audiforum ook nog gepost:
quote:
I have a picture I excluded that shows 2 covered bodies...
  zondag 21 maart 2004 @ 16:26:21 #19
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_17867624
OMG wat een ongeluk neliz ? een boom krijg je niet zo snel om met een auto hoor ...
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 21 maart 2004 @ 16:27:03 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17867637
waarom zijn die tellers zo blijven staan
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_17867648
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:22 schreef neliz123 het volgende:
wooooow! En die boom staat nog gewoon overeind na zo'n vette klap ook.
Een boom krijg je echt niet om, geloof me, dit waren zelfs kleine bomen. Zelfs al ram je met een vrachtwagen met 100+ een dikke boom, de boom blijft overeind.

Een paar vrienden van me oom zijn gestorven (paar jaar geleden) doordat ze zijdelings een boom raakten, was met een Astra, bomen zijn gewoon echt gevaarlijk. Win je nooit van.
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:27 schreef ook_gek het volgende:
waarom zijn die tellers zo blijven staan
ECU kreeg geen stroom meer ofzo? Ik weet dat die dingen met de ECU werken, dus het zou kunnen dat de ECU gestopt was door de crash ofzo.
  zondag 21 maart 2004 @ 16:27:47 #22
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17867657
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:27 schreef ook_gek het volgende:
waarom zijn die tellers zo blijven staan
Electrische aansturing. Net als je horloge stil blijf staan op het moment van de klap.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_17867678
damnnnnn !!! zonde van die Audi
If the facts dont fit the theory, change the facts ~ Albert Einstein.
pi_17867691
Zow die heeft hij netjes gevierendeeld


ps [TK] Audi TDI motor
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_17867697
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Electrische aansturing. Net als je horloge stil blijf staan op het moment van de klap.
dat bedoelde ik dus!
  zondag 21 maart 2004 @ 16:29:45 #26
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17867701
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:28 schreef wizZa het volgende:
damnnnnn !!! zonde van die Audi
De wielen zijn nog goed. Ik zou de nabestaanden even bellen. Subtiel mannetje
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_17867714
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:29 schreef PeuRac het volgende:
Zow die heeft hij netjes gevierendeeld


<sub>ps [TK] Audi TDI motor
Ik dacht dat je echt een TDi motor verkocht
  zondag 21 maart 2004 @ 16:31:44 #28
47525 sijpt
"There was a ship,"
pi_17867747
Gezien het feit dat de 90 bijna bovenaanstaat in de kilometerteller, ga ik er maar van uit dat het mijlen zullen zijn, hoewel dat in Portugal volgens mij niet gebruikelijk is. Ook de 2000 toeren vallen wel te verklaren: als je schrikt omdat je begint te slippen, kun je de koppeling intrappen, en zal het toerental terugzakken naar zo'n 800 (bij een tdi). Aangezien hij nog bij 2000 staat, is er waarschijnlijk weinig tijd geweest tussen het ontkoppelen en het raken van de boom...

Toch snap ik iets niet: Dat een auto doormidden breekt van zo'n klap is al bijzonder, maar als je naar foto 7 kijkt, ziet de voorkant van het achterportier er nog best goed uit. Iemand hier een verklaring voor?
"It is an ancient Mariner,
And he stoppeth one of three."
pi_17867827
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:31 schreef sijpt het volgende:
Gezien het feit dat de 90 bijna bovenaanstaat in de kilometerteller, ga ik er maar van uit dat het mijlen zullen zijn, hoewel dat in Portugal volgens mij niet gebruikelijk is. Ook de 2000 toeren vallen wel te verklaren: als je schrikt omdat je begint te slippen, kun je de koppeling intrappen, en zal het toerental terugzakken naar zo'n 800 (bij een tdi). Aangezien hij nog bij 2000 staat, is er waarschijnlijk weinig tijd geweest tussen het ontkoppelen en het raken van de boom...

Toch snap ik iets niet: Dat een auto doormidden breekt van zo'n klap is al bijzonder, maar als je naar foto 7 kijkt, ziet de voorkant van het achterportier er nog best goed uit. Iemand hier een verklaring voor?
Hij is gewoon net achter de balk waar de stoelen op gemonteerd zij afgescheurd. het is maar blik van 2mm....
  zondag 21 maart 2004 @ 16:37:34 #30
47525 sijpt
"There was a ship,"
pi_17867889
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:35 schreef Flatbeat-Eric het volgende:

[..]

Hij is gewoon net achter de balk waar de stoelen op gemonteerd zij afgescheurd. het is maar blik van 2mm....
Hm... da's wel een aannemelijke verklaring ja.
Het lijkt me toch dat zeker een Audi flink verstevigd is met stalen of aluminium balken. Die breken niet zomaar, maar zullen eerder buigen, en daarbij mogelijk een hoop schade aanrichten. Of overschat ik de stevigheid van auto's nu?
"It is an ancient Mariner,
And he stoppeth one of three."
pi_17867907
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:31 schreef sijpt het volgende:
Gezien het feit dat de 90 bijna bovenaanstaat in de kilometerteller, ga ik er maar van uit dat het mijlen zullen zijn, hoewel dat in Portugal volgens mij niet gebruikelijk is. Ook de 2000 toeren vallen wel te verklaren: als je schrikt omdat je begint te slippen, kun je de koppeling intrappen, en zal het toerental terugzakken naar zo'n 800 (bij een tdi). Aangezien hij nog bij 2000 staat, is er waarschijnlijk weinig tijd geweest tussen het ontkoppelen en het raken van de boom...

Toch snap ik iets niet: Dat een auto doormidden breekt van zo'n klap is al bijzonder, maar als je naar foto 7 kijkt, ziet de voorkant van het achterportier er nog best goed uit. Iemand hier een verklaring voor?
Het is mijl per uur km/u, want bij Europese wagens word het steeds dichter naarmaate je de eind van de teller bekijkt. En het is een 3-deurs hatchback.



Want bij een sterkere TDi gaat de teller tot 260.

[ Bericht 0% gewijzigd door yup op 21-03-2004 17:56:13 ]
  zondag 21 maart 2004 @ 16:38:37 #32
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17867910
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:37 schreef sijpt het volgende:

[..]

Hm... da's wel een aannemelijke verklaring ja.
Het lijkt me toch dat zeker een Audi flink verstevigd is met stalen of aluminium balken. Die breken niet zomaar, maar zullen eerder buigen, en daarbij mogelijk een hoop schade aanrichten. Of overschat ik de stevigheid van auto's nu?
Wel als ze met deze snelheid een masssieve boom raken. Daar kan geen enkele auto tegen, zelfs geen Rolls
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 21 maart 2004 @ 16:43:52 #33
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_17868014
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 73% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 05:47:36 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 21 maart 2004 @ 16:45:46 #34
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_17868058
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:43 schreef Mikkie het volgende:
Dit is echt een enorm ongeluk. Trouwens wel opvallend dat het frontje van z'n radio foetsjie is
viel mij ook al op ja.


en de stoelen zijn nog in best redelijke staat.
ligt een beetje aan de situatie natuurlijk maar gezien de stoelen hadden ze het nog kunnen overleven ook
pi_17868060
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:43 schreef Mikkie het volgende:
Dit is echt een enorm ongeluk. Trouwens wel opvallend dat het frontje van z'n radio foetsjie is
Die ligt er gewoon onder, is te zien op verschillende foto's.

En ik heb mijn frontje meestal in mijn dashboardkastje liggen.
pi_17868096
tering zeg
pi_17868136
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:45 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

viel mij ook al op ja.


en de stoelen zijn nog in best redelijke staat.
ligt een beetje aan de situatie natuurlijk maar gezien de stoelen hadden ze het nog kunnen overleven ook
Geen gordel. Ze zijn uit de auto geslingerd. In landen als Portugal is het dus echt NIET gewoonlijk dat mensen gordels dragen. Dit doen ze alleen als de politie er is.
  zondag 21 maart 2004 @ 16:49:48 #38
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_17868142
Volgens mij hoef je hier helemaal niet zo hard voor te rijden. Ik denk dat 80 km/h al genoeg is, tegen een heel sterk in de grond staand object als een boom is 80 al heel erg veel, je moet alleen wel heel vervelend terecht komen wil het zo aflopen als hier. Ik denk een kwestie van meerdere gevallen van pech in combinatie. Los van de grond dus amper vertraging tot de klap, zijdelings een boom raken in plaats van frontaal (waar een auto gewoon meer kan hebben) en meer van dat soort dingen.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  zondag 21 maart 2004 @ 16:49:58 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17868148
radio ligt er onder. Wel knap dat die er niet uit gegooid is

Aan de gordels hebben ze ook niks gehad denk ik
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_17868212
Buuh

volgens mij is dat in spanje ofzo gebeurd? als ik naar dat busje kijk?
En, ik denk dat het een S3 ofzo is geweest ?
pi_17868243
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:49 schreef Dante_A het volgende:
Volgens mij hoef je hier helemaal niet zo hard voor te rijden. Ik denk dat 80 km/h al genoeg is, tegen een heel sterk in de grond staand object als een boom is 80 al heel erg veel, je moet alleen wel heel vervelend terecht komen wil het zo aflopen als hier. Ik denk een kwestie van meerdere gevallen van pech in combinatie. Los van de grond dus amper vertraging tot de klap, zijdelings een boom raken in plaats van frontaal (waar een auto gewoon meer kan hebben) en meer van dat soort dingen.
Met 80 breekt een A3 niet door tweeen, anders is ie dus slechter dan de oude Astra ('91 - '94). Vrienden van me oom zijn gestorven door met 70+ (volgens technische recherche ofzo) een boom zijdelings aan te rijden. Was een paar jaar terug, en ja was een Astra model '91 - '94. Auto was niet door tweeen, was alleen (fataal voor de passagiers) verwrongen.
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:52 schreef DeBastaardo het volgende:
Buuh

volgens mij is dat in spanje ofzo gebeurd? als ik naar dat busje kijk?
En, ik denk dat het een S3 ofzo is geweest ?
Is in Portugal. En is geen S3, is een A3 TDi, check de redline bij 5k.
pi_17868261
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:52 schreef DeBastaardo het volgende:
Buuh

volgens mij is dat in spanje ofzo gebeurd? als ik naar dat busje kijk?
En, ik denk dat het een S3 ofzo is geweest ?
S3 het is een dieseltje
  zondag 21 maart 2004 @ 16:55:30 #43
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17868277
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:54 schreef yup het volgende:

[..]

Met 80 breekt een A3 niet door tweeen, anders is ie dus slechter dan de oude Astra ('91 - '94). Vrienden van me oom zijn gestorven door met 70+ (volgens technische recherche ofzo) een boom zijdelings aan te rijden. Was een paar jaar terug, en ja was een Astra model '91 - '94. Auto was niet door tweeen, was alleen (fataal voor de passagiers) verwrongen.
Je kunt 70 rijden en dan een boom pakken, maar als je niet los van de grond komt raak je de boom met een lagere snelheid. Deze wagen was duidelijk airborne op het moment van impact.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_17868376
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je kunt 70 rijden en dan een boom pakken, maar als je niet los van de grond komt raak je de boom met een lagere snelheid. Deze wagen was duidelijk airborne op het moment van impact.
Toch ben ik ervan overtuigd dat een A3 niet doormidden kan met 70, ook niet airborne.

Je ziet dat de teller op 90 km/u staat, en de tacho op 2000, volgens mij ging hij veel harder, want als hij ong. 3500 ging, zou dat 120-150 moeten zijn. Als hij zat te blazen, moet hij wel hoog in de toeren gezeten hebben, toen hij airborne ging, gas gelost, en toen gas gelost was, snelheid was lager geworden en boom geramd. Denk ik
pi_17868393
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:54 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

S3 het is een dieseltje
my bad *D
pi_17868544
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:38 schreef yup het volgende:

[..]

Het is mijl per uur, want bij Europese wagens word het steeds dichter naarmaate je de eind van de teller bekijkt. En het is een 3-deurs hatchback.

[afbeelding]

Want bij een sterkere TDi gaat de teller tot 260.
je plaatje is geen TDI ? .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  zondag 21 maart 2004 @ 17:07:02 #47
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_17868547
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:59 schreef yup het volgende:

[..]

Toch ben ik ervan overtuigd dat een A3 niet doormidden kan met 70, ook niet airborne.

Je ziet dat de teller op 90 km/u staat, en de tacho op 2000, volgens mij ging hij veel harder, want als hij ong. 3500 ging, zou dat 120-150 moeten zijn. Als hij zat te blazen, moet hij wel hoog in de toeren gezeten hebben, toen hij airborne ging, gas gelost, en toen gas gelost was, snelheid was lager geworden en boom geramd. Denk ik
Het zou kunnen maar ik hecht eerlijk gezegd niet zo heel veel waarde aan de stand van de tellers. Als je ziet hoe de rest van de auto er aan toe is dan vind ik het moeilijk te geloven dat de teller helemaal geen last heeft ondervonden van de hele klap.

Als de teller toevallig op 10 had gestaan had niemand die teller gelooft, nu hij op 90 staat ziet het er geloofwaardiger uit maar het blijft mijns insziens even ongeloofwaardig dat je er serieus iets uit kunt afleiden. Als ik bij de technische recherche zou zitten zou ik het meenemen maar wel als onbetrouwbare informatie. Maar goed, ik zit niet bij de T.R. en moet er dus eigenlijk mijn mond over houden
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
pi_17868607
Eh haha inderdaad erg bizar. Wel een spectaculair einde van je leven
Delivered without an information leaflet
pi_17869159
dan vraag ik me ook af hoe je dit niet door kan hebben:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1239254
  zondag 21 maart 2004 @ 17:42:16 #50
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_17869293
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:27 schreef yup het volgende:

[..]


Een boom krijg je echt niet om,

bomen zijn gewoon echt gevaarlijk. Win je nooit van.
[..]


Bomen zijn niet gevaarlijk,knulletjes van 18 jaar die net een rijbewijs hebben en denken dat ze Schumacher zijn, die zijn gevaarlijk.

Ik ben nog nooit aan of lastig gevallen door een boom,wel vaak uit moeten wijken voor knulletjes die veels te hard reden.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 21 maart 2004 @ 17:43:07 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17869308
quote:
Op zondag 21 maart 2004 17:42 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]



Bomen zijn niet gevaarlijk,knulletjes van 18 jaar die net een rijbewijs hebben en denken dat ze Schumacher zijn, die zijn gevaarlijk.

Ik ben nog nooit aan of lastig gevallen door een boom,wel vaak uit moeten wijken voor knulletjes die veels te hard reden.


Lang leve ABS
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 21 maart 2004 @ 17:44:08 #52
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_17869334
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:27 schreef yup het volgende:
Een boom krijg je echt niet om, geloof me, dit waren zelfs kleine bomen. Zelfs al ram je met een vrachtwagen met 100+ een dikke boom, de boom blijft overeind.
Ze zouden die auto's gewoon van hout moeten maken. Gat in de markt.
Ik ga naar huis.
  zondag 21 maart 2004 @ 17:51:38 #53
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_17869504
quote:
Op zondag 21 maart 2004 17:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]



Lang leve ABS
Had die audi a3 ook!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  FOK!fotograaf zondag 21 maart 2004 @ 17:52:15 #54
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17869527
quote:
Op zondag 21 maart 2004 17:36 schreef flippie_flink het volgende:
dan vraag ik me ook af hoe je dit niet door kan hebben:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1239254
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17869542
quote:
Op zondag 21 maart 2004 17:42 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]



Bomen zijn niet gevaarlijk,knulletjes van 18 jaar die net een rijbewijs hebben en denken dat ze Schumacher zijn, die zijn gevaarlijk.

Ik ben nog nooit aan of lastig gevallen door een boom,wel vaak uit moeten wijken voor knulletjes die veels te hard reden.
Ok je hebt gelijk, bomen zijn liev , ze geven zuurstof ze zouden nooit weggekapt moeten worden. Maar een paar vangrailingen ervoor zou geen luxe zijn
pi_17869568
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:38 schreef yup het volgende:

[..]

Het is mijl per uur, want bij Europese wagens word het steeds dichter naarmaate je de eind van de teller bekijkt. En het is een 3-deurs hatchback.

[afbeelding]

Want bij een sterkere TDi gaat de teller tot 260.
Je bewijst hiermee zelf dat het een km/h teller is. In deze teller is duidelijk te zien dat 100 km/h ongeveer midden boven is. Dit is ook het geval bij TDi tellers die tot 260 gaan.
Daarbij is het een auto met links stuur (dus geen engelse auto) en is het in Portugal gebeurd (wat moet een amerikaanse Audi in Portugal?) en is er geen kleine binnencirkel met km/h te zien (die volgens mij op alle mijlentellers staat).

Dit is een km/h teller. Geen twijfel mogelijk. Als je nog twijfelt, bekijk dan deze (door jou als voorbeeld aangehaalde) teller die tot 260 km/h. Dit is een 1.8 Turbo, maar zoals je al zegt zit deze teller ook in de TDI.

pi_17869596
quote:
Op zondag 21 maart 2004 17:53 schreef mdeen het volgende:

[..]

Je bewijst hiermee zelf dat het een km/h teller is. In deze teller is duidelijk te zien dat 100 km/h ongeveer midden boven is. Dit is ook het geval bij TDi tellers die tot 260 gaan.
Daarbij is het een auto met links stuur (dus geen engelse auto) en is het in Portugal gebeurd (wat moet een amerikaanse Audi in Portugal?) en is er geen kleine binnencirkel met km/h te zien (die volgens mij op alle mijlentellers staat).

Dit is een km/h teller. Geen twijfel mogelijk. Als je nog twijfelt, bekijk dan deze (door jou als voorbeeld aangehaalde) teller die tot 260 km/h. Dit is een 1.8 Turbo, maar zoals je al zegt zit deze teller ook in de TDI.

[afbeelding]
Ik bedoelde ook dat het een TDi was met KM/U sorry voor mijn domme fout, ipv mijl per uur, moet er km/u staan.
pi_17869666
wat een ongeluk
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zondag 21 maart 2004 @ 17:59:24 #59
82227 XgroverX
www.centebakske.tk
pi_17869701
kzou wel fotos willen zien van die personen is nie veel van over denk ik....
wat is dat voor hond??.......een Duitse herder .....HOLLAND!!!!
  zondag 21 maart 2004 @ 18:00:24 #60
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17869727
quote:
Op zondag 21 maart 2004 17:59 schreef XgroverX het volgende:
kzou wel fotos willen zien van die personen is nie veel van over denk ik....
You are one sick puppy
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 21 maart 2004 @ 18:01:43 #61
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_17869753
quote:
Op zondag 21 maart 2004 17:52 schreef yup het volgende:

[..]

Ok je hebt gelijk, bomen zijn liev , ze geven zuurstof ze zouden nooit weggekapt moeten worden. Maar een paar vangrailingen ervoor zou geen luxe zijn
En een huis,of een viaduct,of noem maar op wat er nog meer langs de weg staat,zijn die dan wel beter?

Je moet het niet omdraaien,

Een auto is gemaakt om mee te rijden OVER de weg,die boom is niet gevaarlijk, het is de bestuurder in kwestie die zich vergist in de verkeerssituatie.

Dit is dus ook 1 van de redenen waarom er geen bomen staan vlak langs een circuit.
Die plaatsen zijn ervoor gemaakt om te racen.

Openbare weg = openbare weg,en geen circuit.

heb je daar moeite mee, rij dan gewoon niet op de openbare weg.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_17869820
Laatst is er een jongen met 260 tegen een boom aangereden en die boom is omgeknakt alsof het een luciferhoutje was.Die boom is vergelijkbaar met de dikte van die foto.
  zondag 21 maart 2004 @ 18:06:50 #63
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17869849
quote:
Op zondag 21 maart 2004 18:05 schreef Bvlgari het volgende:
Laatst is er een jongen met 260 tegen een boom aangereden en die boom is omgeknakt alsof het een luciferhoutje was.Die boom is vergelijkbaar met de dikte van die foto.
90 of 260 is een klein verschil, hoor...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_17869889
Wie heeft het over 90?
  zondag 21 maart 2004 @ 18:09:27 #65
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17869909
quote:
Op zondag 21 maart 2004 18:08 schreef Bvlgari het volgende:
Wie heeft het over 90?
Lees-het-topic
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_17869926
Heb wel betere dingen te doen.
  zondag 21 maart 2004 @ 18:10:54 #67
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17869939
quote:
Op zondag 21 maart 2004 18:10 schreef Bvlgari het volgende:
Heb wel betere dingen te doen.
Bemoei je er dan ook niet mee...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_17869953
Hou me maar eens tegen.
pi_17869997
quote:
Op zondag 21 maart 2004 18:11 schreef Bvlgari het volgende:
Hou me maar eens tegen.
pi_17870209
de eerste reactie op hetzelfde forum:
quote:
It's a fake, reasons:

There is no blood.

There is no fuel/oil/water or anything. You will note the engine is clean of fluids as is the rear of the car (fuel tank) which has crashed backwards into a tree.

There is no glass. If you pay any attention to the scene you will notice there is no glass anywhere not in the car, on the ground or left in any of the frames.

The ground is unbroken. Given that most of the crashed components are sharp and quite heavy the ground is not broken, look again at the engine if that had flown out of the car and crashed into the gound...

Wake up guys! :lol:
Denk dat ie wel eens gelijk zou kunnen hebben
sine your piddy on the runny kide
  zondag 21 maart 2004 @ 18:49:43 #71
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_17870661
quote:
Op zondag 21 maart 2004 17:42 schreef Herr.Flick het volgende:


Bomen zijn niet gevaarlijk,knulletjes van 18 jaar die net een rijbewijs hebben en denken dat ze Schumacher zijn, die zijn gevaarlijk.

Ik ben nog nooit aan of lastig gevallen door een boom,wel vaak uit moeten wijken voor knulletjes die veels te hard reden.
Ach, een boom blijft een hard voorwerp dat tientallen jaren bewegingloos op zijn plaats blijft staan, en dan op een zekere dag plots voor een auto springt.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_17870777
quote:
Op zondag 21 maart 2004 18:24 schreef UrbanMike het volgende:
de eerste reactie op hetzelfde forum:
[..]

Denk dat ie wel eens gelijk zou kunnen hebben
1. dit is absoluut geen fotoshop.

2. welke idioot gaat een ongeluk in scene brengen, met een doormidden gezaagde/gesneden/whatever A3.

3. het lijkt me sterk dat dit soep (zowiezo geen soep) is of nep is.
  zondag 21 maart 2004 @ 18:59:28 #73
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_17870867
quote:
Op zondag 21 maart 2004 18:49 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ach, een boom blijft een hard voorwerp dat tientallen jaren bewegingloos op zijn plaats blijft staan, en dan op een zekere dag plots voor een auto springt.
En nie anders!!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 21 maart 2004 @ 19:14:27 #74
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17871190
quote:
It's a fake, reasons:

There is no blood.

There is no fuel/oil/water or anything. You will note the engine is clean of fluids as is the rear of the car (fuel tank) which has crashed backwards into a tree.

There is no glass. If you pay any attention to the scene you will notice there is no glass anywhere not in the car, on the ground or left in any of the frames.

The ground is unbroken. Given that most of the crashed components are sharp and quite heavy the ground is not broken, look again at the engine if that had flown out of the car and crashed into the gound...
1) Gezien het feit dat de personen eruit geslingerd zijn en waarschijnlijk gestorven zijn aan inwendig letsel, is de afwezigheid van bloed niet zo verwonderlijk. Bovendien is de grond droog, dus wordt bloed opgezogen. Ook liggen er dennennaalden op de grond, en die zuigen ook genoeg op.

2) Precies hetzelfde. Zoveel vloeistof zit er niet in een auto, Bovendien blijkt uit de benzinemeter dat de tank bijna leeg was. Grote kans dat de tank niet eens gekraakt is.

3) Er ligt wel degelijk glas. Op foto 2 ligt links in de hoek nog net een stukje van de voorruit. De andere ramen zullen versplinterd zijn en door de snelheid echt overal heen gevlogen zijn. Als de zon er niet op schijnt zijn glassplinters (zeker tussen dennennaalden) nauwelijks zichtbaar in een bos.

4) Onzin. Door de klap zal alles door de lucht getold hebben en min of meer loodrecht op de grond zijn beland. De indrukken zitten dus onder de voorwerpen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_17871749
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

1) Gezien het feit dat de personen eruit geslingerd zijn en waarschijnlijk gestorven zijn aan inwendig letsel, is de afwezigheid van bloed niet zo verwonderlijk. Bovendien is de grond droog, dus wordt bloed opgezogen. Ook liggen er dennennaalden op de grond, en die zuigen ook genoeg op.

2) Precies hetzelfde. Zoveel vloeistof zit er niet in een auto, Bovendien blijkt uit de benzinemeter dat de tank bijna leeg was. Grote kans dat de tank niet eens gekraakt is.

3) Er ligt wel degelijk glas. Op foto 2 ligt links in de hoek nog net een stukje van de voorruit. De andere ramen zullen versplinterd zijn en door de snelheid echt overal heen gevlogen zijn. Als de zon er niet op schijnt zijn glassplinters (zeker tussen dennennaalden) nauwelijks zichtbaar in een bos.

4) Onzin. Door de klap zal alles door de lucht getold hebben en min of meer loodrecht op de grond zijn beland. De indrukken zitten dus onder de voorwerpen.
en wat ook nog zou kunnen is dat als er brand zou zijn geweest de brandweer het heeft geblust en zodoende alle bloedsporen en benzine/olie plasjes weg heeft gespoten, vervolgens is het water in de zon weer opgedroogd
pi_17873008
Dat die audi 100 reed, lijkt me onzin.

Hij zal wel op zijn top hebben gereden, nadat de Audi slipte trapten ze op de rem, waardoor de teller snel achteruit ging, en dan slippen en stuiteren ze nog even na.

Bij de tweedeling door de boom passeerde de teller de 100 omlaag.
pi_17874734
Dan ben je dom
  zondag 21 maart 2004 @ 22:06:30 #78
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_17875617
Reken maar dat als die auto de lucht in is geweest, en de bestuurder remde, er nu 0,0 op de teller had gestaan.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_17875830
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:42 schreef flippie_flink het volgende:

[..]

en wat ook nog zou kunnen is dat als er brand zou zijn geweest de brandweer het heeft geblust en zodoende alle bloedsporen en benzine/olie plasjes weg heeft gespoten, vervolgens is het water in de zon weer opgedroogd
Sjonge dr zijn altijd van die mensen die ergens weer eens wat achter moeten zoeken vind ik altijd zo triest.

De brandstoftank zit achterin en zal waarschijnlijk nog heel zijn en wat hij lekt zie je niet want het trek toch gelijk de grond in.

Bloed zal je niet op de bekleding vinden want tijdens de klap heeft het lichaam niet eens de tijd gehad om te bloeden dat komt pas later. Als een persoon op slag dood is bloeit je helemaal niet hard meer (hard staat stil) Zelf meegemaakt met het ongeval hier beneden de bestuurder in dit geval was in tweeën gedeeld en had een ingedrukt hoofd maar haast geen bloed alleen maar st..nt.

Over dat glas: het voorraam zie je een aantal keren ergens op de grond liggen en het achterraam zit er bovenwonder nog in zijn geheel in de achter klep. Het glas van de zijruiten is in duizenden kleine stukjes versplinterd en over het terrein verspreid wat op de niet erg hoge kwaliteit foto’s is te zien.

pi_17876647
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
.........Bovendien is de grond droog, dus wordt bloed opgezogen. Ook liggen er dennennaalden op de grond, en die zuigen ook genoeg op......
Droge grond, vooral deze zandgrond neemt heel slecht water op. De plassen blijven wel even liggen en laten bovendien sporen achter.
re·cal·ci·trant (bn.): 1 onwillig =&gt; weerspannig
pi_17877692
quote:
Op zondag 21 maart 2004 22:14 schreef Flatbeat-Eric het volgende:

[..]

Sjonge dr zijn altijd van die mensen die ergens weer eens wat achter moeten zoeken vind ik altijd zo triest.

De brandstoftank zit achterin en zal waarschijnlijk nog heel zijn en wat hij lekt zie je niet want het trek toch gelijk de grond in.

Bloed zal je niet op de bekleding vinden want tijdens de klap heeft het lichaam niet eens de tijd gehad om te bloeden dat komt pas later. Als een persoon op slag dood is bloeit je helemaal niet hard meer (hard staat stil) Zelf meegemaakt met het ongeval hier beneden de bestuurder in dit geval was in tweeën gedeeld en had een ingedrukt hoofd maar haast geen bloed alleen maar st..nt.

Over dat glas: het voorraam zie je een aantal keren ergens op de grond liggen en het achterraam zit er bovenwonder nog in zijn geheel in de achter klep. Het glas van de zijruiten is in duizenden kleine stukjes versplinterd en over het terrein verspreid wat op de niet erg hoge kwaliteit foto’s is te zien.

[afbeelding]
ik zeg juist dat het wel zo is, en dus niet nep wat sommige zeggen
  zondag 21 maart 2004 @ 23:52:31 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17878526
quote:
Op zondag 21 maart 2004 22:14 schreef Flatbeat-Eric het volgende:

[..]

Sjonge dr zijn altijd van die mensen die ergens weer eens wat achter moeten zoeken vind ik altijd zo triest.
Nee niet triest. Die houden alle optie,s open. En proberen op die manier opjectief te blijven.

Daar bij komt ook dat het wel heel raar is dat er dus nergens iets van vloeistof is. En dan kan je wel zeggen droge grond. Ja vast wel. Maar je moet er ECHT wel iets van vinden. Daar bij komt ook BV de radio. Dat voor frontje ligt er nog gewoon in. Beetje raar. Want je zou op z,n minst verwachten dat die net als de inzittende er uit gesmeten moeten worden.


En dat glas zie je ook nergens. Sla je foto,s maar eens op en ga maar eens in zoemen. Je komt niks maar dan werkelijk NIKS tegen van glas.

Zelf denk ik dat die ramen al lang kapot waren voor dat de auto tot stilstand kwam.

Ik denk ook niet dat het nep is.
Maar het is juist goed dat mensen met vragen komen en niet alles voor zoete koek slikken.
Is dus niks triest aan
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 22 maart 2004 @ 00:03:16 #83
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_17878744
Damn ik heb ondertussen toch wel heel wat aan zeer zware ongevallen meegemaakt maar zoiets als dit heb ik ook nog nooit gezien.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
  maandag 22 maart 2004 @ 00:09:25 #84
46960 StefanP
polemicist
pi_17878854
Ik heb 2x in het echt een auto in 2 stukken gezien, een keer in de straat vlakbij mn huis tegen een telefoonpaal en de andere keer tegen een betonnen bloembak. Allebei de keren de inzittenden dood
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_17879036
18 jarige rijden vaak met meer verstand als boeren in een tactor, en een grote mais wagen er achter.
hij reed in de binnenbocht mijn man aan
over t dak heen, 3 inzittenden.
ze hebben t overleefd, zelfs de radio, nog zo een met een ijzeren kast, was doormidden.
t is niet altijd jouw schuld...maar gekken blijvevn er, geen verstand.
De Puta Madre
pi_17879052
quote:
Op maandag 22 maart 2004 00:09 schreef StefanP het volgende:
Ik heb 2x in het echt een auto in 2 stukken gezien, een keer in de straat vlakbij mn huis tegen een telefoonpaal en de andere keer tegen een betonnen bloembak. Allebei de keren de inzittenden dood
verkeerde smili?
De Puta Madre
pi_17880210
Ik mis een paar dingen.
Een kameraad heeft me erop gewezen.

Bloedvlekken, maar da's te verklaren indien de inzittenden eruit geslingerd zijn.
Maar de olie en koelwaterplekken onder de resten van de motor?
Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_17880317
Een gast hier was met zijn spiksplinter nieuwe BMW M3 met 215 km/u tegen een boom gereden, dat was een ruim meter dikke boom. Deze lag compleet doormiddel (zowel de meter dikke boom als de auto) samen met de inzittende

Ik denk dat deze niet harder dan 80 - 100 hadden gereden anders was die boom er veel erger aan toe geweest. daarbij moet je eens letten op de vervorming van het stuur, daar is de bestuurder denk ik vol met zijn hoofd op geknald
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_17880324
tis vast nep, check alleen die grond al ownee, de grond is nog intact, er is niets te zien
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_17882213
Wat hebben die andere auto's eromheen voor kenteken ? Lijkt me portugees idd
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_17882248
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

1) Gezien het feit dat de personen eruit geslingerd zijn en waarschijnlijk gestorven zijn aan inwendig letsel, is de afwezigheid van bloed niet zo verwonderlijk. Bovendien is de grond droog, dus wordt bloed opgezogen. Ook liggen er dennennaalden op de grond, en die zuigen ook genoeg op.

2) Precies hetzelfde. Zoveel vloeistof zit er niet in een auto, Bovendien blijkt uit de benzinemeter dat de tank bijna leeg was. Grote kans dat de tank niet eens gekraakt is.

3) Er ligt wel degelijk glas. Op foto 2 ligt links in de hoek nog net een stukje van de voorruit. De andere ramen zullen versplinterd zijn en door de snelheid echt overal heen gevlogen zijn. Als de zon er niet op schijnt zijn glassplinters (zeker tussen dennennaalden) nauwelijks zichtbaar in een bos.

4) Onzin. Door de klap zal alles door de lucht getold hebben en min of meer loodrecht op de grond zijn beland. De indrukken zitten dus onder de voorwerpen.
Foto 10 zie je zelfs de hele voorruit liggen
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_17882282
WTF ? De handrem staat erop
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_17882790
quote:
Op maandag 22 maart 2004 02:23 schreef Blackheart het volgende:
Ik mis een paar dingen.
Een kameraad heeft me erop gewezen.

Bloedvlekken, maar da's te verklaren indien de inzittenden eruit geslingerd zijn.
Maar de olie en koelwaterplekken onder de resten van de motor?
misschien is dat blok al verplaatst, zo te zien zijn die foto's een flink stuk later na de gebeurtenis.
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
pi_17883070
quote:
Op zondag 21 maart 2004 17:59 schreef XgroverX het volgende:
kzou wel fotos willen zien van die personen is nie veel van over denk ik....
Die staan op rottem.com .
  maandag 22 maart 2004 @ 11:20:20 #95
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17883190
quote:
Op maandag 22 maart 2004 10:21 schreef EminemRulezz het volgende:
WTF ? De handrem staat erop
De achterkant is erafgerukt, dus de remkabel heeft en zwiep gekregen. Die kan dus best de handrem aangetrokken hebben. Of deze meneer wou even stoer als een rallyrijder een bocht nemen door zijn handrem aan te trekken....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_17885941
quote:
Op zondag 21 maart 2004 17:42 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]
Ik ben nog nooit aan of lastig gevallen door een boom,wel vaak uit moeten wijken voor knulletjes die veels te hard reden.
i'm sorry gelukkig ben ik nog bezig met mun rijlessen
  maandag 22 maart 2004 @ 14:00:52 #97
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_17886748
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:26 schreef SRD_Don het volgende:

[..]

i'm sorry gelukkig ben ik nog bezig met mun rijlessen
Is nie errug,doe het graag voor je, duurt toch meestal maar even..... (zie foto's)

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_17887342
nah, ik rij best rustig, alleen op de snelweg wil het nog eens te hard gaan
pi_17890344
quote:
Op maandag 22 maart 2004 02:53 schreef GWD het volgende:
Een gast hier was met zijn spiksplinter nieuwe BMW M3 met 215 km/u tegen een boom gereden, dat was een ruim meter dikke boom. Deze lag compleet doormiddel (zowel de meter dikke boom als de auto) samen met de inzittende

Ik denk dat deze niet harder dan 80 - 100 hadden gereden anders was die boom er veel erger aan toe geweest. daarbij moet je eens letten op de vervorming van het stuur, daar is de bestuurder denk ik vol met zijn hoofd op geknald
Een A3 van 1200-1300 kilo kan niks tegen een boom doen, al reed ie 200, een boom is vrijwel onverwoestbaar ding. De reden dat bomen vaak fataal zijn is dat ze niet meegeven. Je hebt alleen de kreukelzone van de auto en die is gewoon te kort voor gestoorde snelheden, zelfs bij 50 blijft er vaak niks over van een auto. Helemaal als je de boom dwars door de lucht zijdelings ramt

Ik heb het al een paar keer in de topic verteld, maar als die A3 met 70 erop was geramd is een Astra van '91 - '94 veiliger, ik heb zelf de wrak gezien van een Astra die met 70 dwars de boom heeft geramd, en beide inzittenden dood, maar auto zeker niet doormidden.

Als je stuur hard genoeg grijpt kan dat ook gebeuren, heb een keertje gezien (op tv) dat iemand een paar keer ging koprollen met een offroader, en hij greep de stuur zo hard vast, dat ie op een dergelijke manier als deze verbogen was. Maar het kan ook een kopstoot zijn ja.
  maandag 22 maart 2004 @ 20:51:45 #100
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  maandag 22 maart 2004 @ 22:58:24 #101
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_17900821
quote:
Op maandag 22 maart 2004 20:51 schreef Patrick281 het volgende:
Heeft iemand de foto's nog, ik kan de website niet meer openen.
Zou ze ook graag willen hebben ...
pi_17901315
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 22 maart 2004 @ 23:19:39 #103
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_17901482
quote:
Op maandag 22 maart 2004 23:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Audio A-tree
Bedankt !
pi_17901517

Ligt het aan mij of zit er enorm weinig profiel op de banden?
  maandag 22 maart 2004 @ 23:51:53 #105
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_17902363
Dat lage profiel gehalte was mij ook al opgevallen jah.. Zou ook nog een (mede-) oorzaak kunnen zijn..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_17904517
[Offtopic]
Dat de ene boom wel afbreekt en de ander niet, heeft te maken wat voor soort boom, een naaldboom (zoals op de foto) zijn nogal taai (veert mee, probeer maar eens een naaldboom-tak te breken), terwijl een loofboom "zachter" zijn, deze breekt eerder.
[/Offtopic]

Ik twijfel erniet aan dat dit een echt ongeluk is, op een van de foto's is te zien dat de achterkant tegen een boom staat, met precies de "afdruk" van de boom in de kofferdeksel en achterbumper.
  woensdag 24 maart 2004 @ 12:27:37 #107
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17934624
quote:
Op maandag 22 maart 2004 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat lage profiel gehalte was mij ook al opgevallen jah.. Zou ook nog een (mede-) oorzaak kunnen zijn..
Gewoon het type sportband... kan met minder profiel toch voldoende water afvoeren.
En meer (plakkerig)rubber op de weg = meer grip ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')