Ik hoop dat die ook aerobics mag, kan ik van de zomer nog lol hebben...quote:Op zondag 21 maart 2004 20:38 schreef mcDavid het volgende:k dan
weet je toevallig hoe het met de Twin III (acro) zit?
een beetje respect mag wel hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 18:55 schreef darkwing het volgende:
andere laagvliegend vehikel met boekenplank achterop![]()
Zeg niet dat het vandaag geen mooi weer was!quote:Op zondag 21 maart 2004 18:48 schreef mystical het volgende:
Hmm, weer laat het nogal afweten...anders had het dit weekend gekund.
Hier heeft het flink geregend... En het waaide iets te hard...quote:Op zondag 21 maart 2004 21:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zeg niet dat het vandaag geen mooi weer was!
jah beetje (te) flinke bries, maar voor de rest was het prima!
wel vaag.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hier heeft het flink geregend... En het waaide iets te hard...
quote:Op woensdag 21 april 2004 12:51 schreef Mexx83 het volgende:
Hahaha, ik typ "zweefvliegen" in de zoekfunctie en meteen een lijstje met onderwerpen! Niet erg actueel meer, maar dat maak ik het wel weer.
Ik vlieg op de vliegbasis Gilze-Rijen bij de Gilzer Luchtvaartcub "Illustrious". Aankomende voorjaarsvakantie gaan wij op vliegkamp in Biddinghuizen. We zijn al een paar keer in de Wieringermeer (Den Helder) geweest, maar daar was het altijd slecht weer. Dus nu gaan we het in Flevoland proberen. :p
Heeft één van jullie misschien ervaring met het veld/luchtruim rond Biddinghuizen?
mensen van nistelrode (ACN) herkennen 't ook welquote:Op maandag 3 mei 2004 12:41 schreef Haanibal het volgende:
Hey
Ik ben lid van de ZES en afgelopen zondg ook weer wezen vliegen.
Was een toch leuke dag ging tot 1200 m en 2-3 m/s.
hier nog een fototje van vorig jaar ergens, mensen van volkel kennen het misschien wel
[afbeelding]
Heeey, da's kut! Ik lees dit nu pas, een hele tijd niet meer op dit forum geweest. Ik heb je misschien wel gezien, jij mij misschien ook wel... ik was diegene die bij de ontgroening van onze nieuwe leerlingen met de ketchup flessen stond. Om de harde landing met de kop tegen de kap te simulerenquote:Op zondag 25 april 2004 20:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]dat wordt gezellig, ik vlieg vanaf biddinghuizen.
't gaat wel knus worden, 50 man van jullie, en zoals het er nu uitziet een stuk of 15 van ons. dat wordt proppen in het clubgebouw.
over het weer moet je je niet te druk maken, er bestaat zoiets als "het gat van biddinghuizen". boven ons veld is het bijna altijd blauw. helaas gaan de cumultjes er meestal ook omheen :')
vraag maar eens waar mcDavid rondhangt, dan weten ze me wel aan te wijzen
tot ziens
it wasn't me!quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:09 schreef Mexx83 het volgende:
Ik vond de briefing van jullie instructeur Bas wel grappig op dag 3... "jullie moeten je schamen Flevo, in 2 dagen tijd al 3 grondzwaaien!" Hahaha, sorry, dat moest ik even kwijt.![]()
Gefeliciteerd!!! Da´s altijd een goed gevoel! Wedden dat je even achterom hebt gekeken of er écht geen instructeur in zat boven in de lucht? Doet iedereen!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:16 schreef MutZ het volgende:
Ik ben solo...
whehe da's ook een klassieker jahquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:54 schreef MutZ het volgende:
Ik heb niet achterom gekeken... Maar ik heb wel gezongen idd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |