doe ff normaal manquote:Op zondag 21 maart 2004 13:36 schreef _DaNi_ het volgende:
nog voorkeur voor een bepaalde keuken?
er zijn namelijk zat restaurants, op de boulevard (paar min lopen vanaf circus theater)
je kan ook op de Pier bij van der Valk eten.
Hier heb ik ook een goede ervaring mee. Ze hebben natuurlijk ook kip en zo.quote:Op zondag 21 maart 2004 13:39 schreef Libris het volgende:
Op de boulevard zit Vitesse, visrestaurant, ben er twee keer geweest, was erg goed en een leuke prijs.
Dit is niet echt in de buurt van het circustheater.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:36 schreef SadKingBilly het volgende:
Als je de haven in loopt zit daar (tussen de visafslagen en pakhuizen, je moet er misschien even naar vragen, ongeveer 15 minuten lopen vanaf de pier, maar wél gratis parkeren voor de deur)
Simonis.
Beste vis van Nederland en omstreken (duitsers en belgen komen hier speciaal heen om vis te eten!)
De prijzen zijn behoorlijk goed, als je bedenkt dat ze iedere dag verse afslag hebben; Wat wij erg lekker vinden is de zalmsalade met 10 soorten vis, kost iets van 7,50 en daar zit je goed vol van!
Helaas woon ik uit de buurt (Zwolle) anders at ik er iedere week
bij de Pathe bios? Boven de Mac daar?quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:55 schreef ruby het volgende:
De Wok en Mr. Moto. Dat is een wokrestaurant. Niet duur en je kunt zoveel eten als je wilt. O.a. tram 1 stopt voor de deur, als dat niet veranderd is.
Yep, that's the one.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:30 schreef _DaNi_ het volgende:
[..]
bij de Pathe bios? Boven de Mac daar?
huh?quote:Op maandag 22 maart 2004 13:04 schreef Chillmeister het volgende:
jammer dat applebees er niet meer is (alhoewel toen het voor het eerst open ging een stuk lekkereder was dan net voor sluiting)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |