abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17863461
Dit is een nieuwe radiozender van Arrow die nog in de testfase is. Ik ben er via een vriend achtergekomen en sindsdien staat het elke keer aan in de auto. Er wordt voornamelijk modern jazz, soul en blues gedraaid. Best lekker tussen al die eenheidsworsten als 3FM, Radio538, Skyradio, Yorin, etc.

Enkele artiesten die ik voorbij heb horen komen:
Van Morrison
Jamiroquai
Marvin Gaye
Chet Baker
e.a.

http://www.arrow.nl/jazz/
pi_17863520
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 21 maart 2004 @ 11:59:43 #3
30919 mitt
Michael Corleone
pi_17863576

hij stond gister ook opeens bij mij aan, zonder dat ik wist welke zender het was.
Hij is er niet meer afgegaan, heerlijk, jazz en blues met soms een moderner nummer er tussen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_17863608
goede zender
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_17863819
Nou inderdaad....kwam em gister tegen op de 90.7. Met ARROW in de display. Vond em wel iets anders van de normale kabel-uitvoering maar toch best okee hoor !!
pi_17864186
Ik zit net ff te luisteren, het is iig een stuk beter dan wat er tot nu op de FM band te vinden is imho. Maar het zijn tot nu toe wel veel pop-"jazzy"-ballad en funk plaatjes. Wel erg sky radio achtig als ze dit de hele dag draaien..

of zenden ze op andere tijdstippen ook wel instrumentale klassiekers uit van bekende jazz artiesten?

hm.. dacht ik net een leuk nummer te horen begint er iemand heel lauw overheen te zingen

wel erg zoetsappig
pi_17864313
ik hoop dat ze ook wat meer in deze richting gaan draaien

http://www.di.fm/mp3/jazz96k.pls
pi_17864572
Ik heb die zender ook een paar keer een kans gegeven, maar het is mij allemaal ook iets te 'smooth'. Had ook liever een jazz-zender ala Digitally Imported, met wat meer spannende jazz, gehad, maar ik snap ook wel dat dat vanuit commercieel oogpunt moeilijk haalbaar is.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')