Blijkbaarquote:Op zondag 21 maart 2004 11:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waar heeft de kijker gelijk in? Dat Alice met een paar honderd stemmen door mag ten koste van Ron?
Ja. Fijn he?quote:Op zondag 21 maart 2004 11:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waar heeft de kijker gelijk in? Dat Alice met een paar honderd stemmen door mag ten koste van Ron?
Over dat laatste heb je gelijk.Ik vind het al best goed dat ze tot de laatste 7 is doorgedrongen, als straks Eric eruit is, mag zij er ook wel uit. Die hoeft echt niet te winnen van mij.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:44 schreef d10n het volgende:
Ron en Alice horen beide niet in de finale. Uiteindelijk wint "kwaliteit" (hoe relatief) het toch van de sympathie voor Alice.
Hmm maak ik dan winst of niet?quote:In het vorige topic schreef Tom_Tom- het volgende:
Hieraan gaat Idols kapot.
Ik geef je 2 euro als je dit volgende week voor Irma, Marlies, Maud en Boris gaat doen.
Zou het niet grappig zijn als ze volgende week alle 7 dezelfde hoeveelheid stemmen hebben en er dus alle 7 uit moeten. Dan heeft kwaliteit echt gewonnenquote:Op zondag 21 maart 2004 11:44 schreef d10n het volgende:
Ron en Alice horen beide niet in de finale. Uiteindelijk wint "kwaliteit" (hoe relatief) het toch van de sympathie voor Alice.
Ja. Dat zou grappig zijn.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:50 schreef Luke_SuperDude het volgende:
[..]
Zou het niet grappig zijn als ze volgende week alle 7 dezelfde hoeveelheid stemmen hebben en er dus alle 7 uit moeten. Dan heeft kwaliteit echt gewonnen
heb jij ooit wel is een vrouw in het echt gezien,als je haar mooi vindt?quote:Op zondag 21 maart 2004 11:54 schreef SynchroSteve het volgende:
@Magics: Komt die foto uit in de openingspost uit je privécollectie oid? Sweety foto. Ik kon hem nog niet..
Niet relevant in dit topic wat wel en niet knap is...quote:Op zondag 21 maart 2004 11:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
heb jij ooit wel is een vrouw in het echt gezien,als je haar mooi vindt?
de hond van de buren is nog knapper.
Doe es een paar quotesquote:Op zondag 21 maart 2004 11:55 schreef jep het volgende:
Mag ik zeggen dat ze arrogant is en *erg* slecht zingt?Als je dat niet kunt horen heeft haar schoonheid je ernstig doof gemaakt.
Kijk dan nietquote:Op zondag 21 maart 2004 12:04 schreef Playmate het volgende:
Die **** Kan niet zingenTenminste...gisteren en vorige week iig niet !! Nooit gedacht dat Ron eruit zou gaan...k had eigenlijk al me hoop al op hem gevestigd, maar nee....Ron moest eruit...
Conclusie -> Ik ANTI-Idols....
Alice hoort gewoon niet bij de laatste 10, en als je haar met Marieke vergelijkt, dan vind ik dat je Marieke te kort doet.quote:Op zondag 21 maart 2004 13:28 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Ik vind haar meer de Marieke van dit jaar. De vergelijking met Jim gaat op wat betreft matige stem en lekker uiterlijk (gelden beide ook voor Marieke), maar qua type is Alice veel meer een Marieke: terwijl Jim (in optredens en achter de schermen) altijd vrij rustig en koel was moet Alice het hebben van haar aanstekelijke enthousiasme. En leuke outfits, iets waar ook Marieke erg haar best voor deed en Jim nou niet bepaald.
Voor straf laat ik je deze foto zien:quote:Op zondag 21 maart 2004 11:49 schreef Magics het volgende:
Het spijt me Sven![]()
Daar ben ik het mee eens, Marieke had tenminste nog een apart stemgeluid, en kon wel noten raken. Tuurlijk zat ze er vaak genoeg naast, maar ze was heel wat beter dan Alice.quote:Op zondag 21 maart 2004 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alice hoort gewoon niet bij de laatste 10, en als je haar met Marieke vergelijkt, dan vind ik dat je Marieke te kort doet.
In elk geval Boris en Ron, en die laatste is er nu uitquote:Op zondag 21 maart 2004 13:39 schreef scanman01 het volgende:
Ze mag niet winnen van deelnemers die én mooi zijn én goed kunnen zingen... maar voor hoeveel gaat dat op?
Deze foto's staan publiek op een andere internetsite. Iedereen die dat wil kan die foto's bekijken.quote:Op zondag 21 maart 2004 13:45 schreef schatje het volgende:
Hmmz, privéfoto's, is daar toestemming voor gekregen??
Dan heb je nog geen toestemmingquote:Op zondag 21 maart 2004 13:47 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Deze foto's staan publiek op een andere internetsite. Iedereen die dat wil kan die foto's bekijken.
Iel, eigenlijk moet iedereen deze foto's zien. Dan zien we haar volgende week niet meer terug.quote:Op zondag 21 maart 2004 13:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor straf laat ik je deze foto zien:
Wow, dat IS een beauty, wanneer is die van haar gemaakt ?quote:Op zondag 21 maart 2004 13:55 schreef SynchroSteve het volgende:
Maar om die minder fraaie foto's wat te compenseren nu weer een beauty:
[afbeelding]
Nu die lelijke eraf zijn gehaald, mag deze ook wel weer verwijderd wordenquote:Op zondag 21 maart 2004 13:55 schreef SynchroSteve het volgende:
Maar om die minder fraaie foto's wat te compenseren nu weer een beauty:
[afbeelding]
Nee staat op de idols site, bij : the day before of zoietsquote:Op zondag 21 maart 2004 11:54 schreef SynchroSteve het volgende:
@Magics: Komt die foto uit in de openingspost uit je privécollectie oid? Sweety foto. Ik kon hem nog niet..
Waarom niet, is ze weleens onaardig tegen je geweest?quote:Op zondag 21 maart 2004 14:03 schreef helldeskr het volgende:
Vriendelijkheid kost geen geld
Alsof zij dat zou kunnen weten ...
Haar weleens gesproken zonder camera erbij?quote:Alice doet alleen vriendelijk als ze weet dat de camera op haar gericht is .
omhoog of omlaag?quote:wat een walgelijke omhaag gevallen breezah slut ...
Ja ze heeft haar Atheneum diploma gekregen omdat ze zo mooi is.quote:Meer dan mooi lopen wezen kan ze niet ....
Sterktequote:braak kots blegh![]()
Ok. Ik ben druk aan t zoeken op die site of er ergens staat dat alle gefotografeerden toestemming hebben gegeven. Maar ik kan het niet vinden. Dus terecht.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:05 schreef schatje het volgende:
Voor de duidelijkheid, het plaatsen van privéfoto's is niet gewenst.
Okéquote:Op zondag 21 maart 2004 14:05 schreef schatje het volgende:
Voor de duidelijkheid, het plaatsen van privéfoto's is niet gewenst.
quote:Op zondag 21 maart 2004 14:10 schreef SynchroSteve het volgende:
Haar weleens gesproken zonder camera erbij?
[..]
Ja ze heeft haar Atheneum diploma gekregen omdat ze zo mooi is.![]()
quote:Op zondag 21 maart 2004 14:10 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Waarom niet, is ze weleens onaardig tegen je geweest?
[..]
Haar weleens gesproken zonder camera erbij?
[..]
omhoog of omlaag?
[..]
Ja ze heeft haar Atheneum diploma gekregen omdat ze zo mooi is.![]()
[..]
Sterkte![]()
Helaas niet te achterhalen..quote:Op zondag 21 maart 2004 13:56 schreef Magics het volgende:
[..]
Wow, dat IS een beauty, wanneer is die van haar gemaakt ?
Rehtsklikken op de foto's en dan 'Eigenschappen'.. (IE)quote:Op zondag 21 maart 2004 14:25 schreef SpleeffY het volgende:
Mag de link naar de site waar de foto's op staan welk geplaatst worden?
Ja die foto's staan hier dus niet meerquote:Op zondag 21 maart 2004 14:27 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Rehtsklikken op de foto's en dan 'Eigenschappen'.. (IE)
Oow bedoel je die verwijderde foto's.. Kijk een op http://www.klets.com In het fotoarchief.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:40 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Ja die foto's staan hier dus niet meer...
Bedanktquote:Op zondag 21 maart 2004 14:43 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Oow bedoel je die verwijderde foto's.. Kijk een op http://www.klets.com In het fotoarchief.
Maar die foto's mogen hier dus voor de duidelijkheid niet meer geplaatst worden he! Anders heb ik het straks gedaan..
Mag ik vast niet zeggen, dus:quote:Op zondag 21 maart 2004 14:49 schreef ricost het volgende:
welk album
hmm, tzal me niks verbazen, als het waar is moeten ze Alice er maar uit gooienquote:Op zondag 21 maart 2004 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
Dit lees ik net ergens:
"Jeetje ik hoorde net op radio 538 dat de ouders van alice een bel en sms team in huren.
ze schijnen nogal rijk te zijn, dus ze hebben schijnbaar veel mensen in gehuurd om op alice te stemmen."
Tja, vrijwel altijd zijn dit soort geruchten onzin, maar het zou natuurlijk zomaar kunnen. Maar goed, dat moeten ze dan maar zelf weten hequote:Op zondag 21 maart 2004 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
Dit lees ik net ergens:
"Jeetje ik hoorde net op radio 538 dat de ouders van alice een bel en sms team in huren.
ze schijnen nogal rijk te zijn, dus ze hebben schijnbaar veel mensen in gehuurd om op alice te stemmen."
quote:Op zondag 21 maart 2004 15:10 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Stom arrogant nep mens![]()
Is natuurlijk een gerucht. Maar als het waar is, vind ik het zwaar triest. Die ouders gaat het doel van Idols helemaal voorbij dan. Klopt wel dat geld geen probleem is bij fam. Hoes.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
Dit lees ik net ergens:
Datzelfde zullen de ouders van Eric dan ook zeker gedaan hebben. En nog wel een paar anderen trouwens.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
Dit lees ik net ergens:
Nee Eric heeft dat niet nodig, bij Alice is dat anders.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Datzelfde zullen de ouders van Eric dan ook zeker gedaan hebben. En nog wel een paar anderen trouwens.
haha... geintje hoop ik. of vind je Eric echt een goede zanger?quote:Op zondag 21 maart 2004 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee Eric heeft dat niet nodig, bij Alice is dat anders.
Denk je dan niet dat ze beter een eigen label hadden kunnen beginnen of zo? Bovendien, als die mensen echt geld hebben, huren ze wel iemand in om HJ de waarheid te zeggen, me dunktquote:Op zondag 21 maart 2004 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
Dit lees ik net ergens:
Tuurlijk, maar het gaat hier dus om het inhuren. Dus mensen betalen om een uurtje te sms-en. Dat gaat wel echt ver. Vraag me idd af of het wel waar is, want zoals miss_dynastie al zei had die familie dan ook wel een eigen platenlabel voor dochterlief kunnen beginnen.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:34 schreef RobinL het volgende:
Ze roepen iedereen op om juist te bellen, dat doen ze allemaal; daar is nix geheims aan.
mooie fotoquote:Op zondag 21 maart 2004 11:42 schreef Magics het volgende:
Hier verder.
Vervolg op Alice #8: Het vervolg op alice' strijd tegen de jury..
[afbeelding]
Ja.. een wannabe-alice meetingpoint. Dat zou ideaal zijn.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:02 schreef Slaaitjuh het volgende:
hmm kan ik ergens niet een grote verzameling van dit enorm leuke meisjes vinden?
Nee tuurlijk niet, dat vindt bijna niemand. Maar hij is wel een leuke gast, dat vinden veel van zijn stemmers ook. Zonder hem wordt idols een stuk saaier. Als Alice eruit ligt wordt idols een stuk leuker.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
haha... geintje hoop ik. of vind je Eric echt een goede zanger?
Ik vind het nou juist omgedraaid !quote:Op zondag 21 maart 2004 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dat vindt bijna niemand. Maar hij is wel een leuke gast, dat vinden veel van zijn stemmers ook. Zonder hem wordt idols een stuk saaier. Als Alice eruit ligt wordt idols een stuk leuker.
quote:Op zondag 21 maart 2004 18:04 schreef MyMilkshake het volgende:
Vooral Boris Irma JK zijn DE smaakmakers
Namens de pro-alice-mensen:quote:Op zondag 21 maart 2004 18:16 schreef R_ON het volgende:
Hoe harder Alice gebasht wordt, hoe sterker de tegenstroming. Tot nu toe ben ik een voedingsbodem geweest voor pro-alice-mensen.
Ik heb besloten dat niet meer zijn.
Dat jullie het ff weten.
Ja met de telefoon van de buren.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:19 schreef miep02 het volgende:
je kan toch ook gratis stemmen op alice?
Moet ie idd niet proberen..quote:Op zondag 21 maart 2004 18:46 schreef Tom_Tom- het volgende:. Bij Life & Cooking nu is Robin te gast. Carlo en Irene wilden 'm tomaten laten gooien op Alice. Maar dat doet 'ie niet.
.
Mee eens.. alleen andersomquote:Op zondag 21 maart 2004 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dat vindt bijna niemand. Maar hij is wel een leuke gast, dat vinden veel van zijn stemmers ook. Zonder hem wordt idols een stuk saaier. Als Alice eruit ligt wordt idols een stuk leuker.
idd!quote:Op zondag 21 maart 2004 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alice hoort gewoon niet bij de laatste 10, en als je haar met Marieke vergelijkt, dan vind ik dat je Marieke te kort doet.
quote:Op zondag 21 maart 2004 18:16 schreef R_ON het volgende:
Hoe harder Alice gebasht wordt, hoe populairder ze wordt bij de alice-fans.
Eigenlijk helpen alle anti-alice-peebs mee aan haar succes.
Helaas, maar had ook niet verwacht dat ie het zou doenquote:Op zondag 21 maart 2004 18:46 schreef Tom_Tom- het volgende:. Bij Life & Cooking nu is Robin te gast. Carlo en Irene wilden 'm tomaten laten gooien op Alice. Maar dat doet 'ie niet.
.
humorquote:Op zondag 21 maart 2004 18:46 schreef Tom_Tom- het volgende:. Bij Life & Cooking nu is Robin te gast. Carlo en Irene wilden 'm tomaten laten gooien op Alice. Maar dat doet 'ie niet.
.
Ik stem nooit, maar áls ik zou bellen zou het voor Alice zijn. Niet omdat ze de beste is, maar gewoon vanwege de vele anti-Alice reacties.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
zijn er eik ook mensen die eerlijk ervoor durven uit te komen dat ze op Alice hebben gestemd?
nee, dat zou toch schandalig zijn. Dat kind is nu al wel genoeg afgezeken in de mediaquote:Op zondag 21 maart 2004 18:46 schreef Tom_Tom- het volgende:. Bij Life & Cooking nu is Robin te gast. Carlo en Irene wilden 'm tomaten laten gooien op Alice. Maar dat doet 'ie niet.
.
Twee keer met mn eigen mobiel. Vervolgens heb ik 6 vrienden ieder 2 euro gegeven en daarna ook 2x met hun telefoons gesmst. Als het moet doe ik het iedere week, als kost het me mn maandsalaris.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
zijn er eik ook mensen die eerlijk ervoor durven uit te komen dat ze op Alice hebben gestemd?
quote:Op zondag 21 maart 2004 19:02 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Twee keer met mn eigen mobiel. Vervolgens heb ik 6 vrienden ieder 2 euro gegeven en daarna ook 2x met hun telefoons gesmst.
Eiegenlijk had het nog niet eens nut, aangezien het verschil een paar honderd stemmen was.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:06 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Geen grap![]()
Dat is sick, ongeacht op wie je stemtquote:Op zondag 21 maart 2004 19:02 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Twee keer met mn eigen mobiel. Vervolgens heb ik 6 vrienden ieder 2 euro gegeven en daarna ook 2x met hun telefoons gesmst. Als het moet doe ik het iedere week, als kost het me mn maandsalaris.
Maar dat heb ik ook al gemeld in het vorige topic.
Over Idols, Obsessies en Onbereikbaarheid..quote:Op zondag 21 maart 2004 19:09 schreef khazad het volgende:
[..]
Dat is sick, ongeacht op wie je stemt
nou, dan ben ik blij dat jij niet stemt.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik stem nooit, maar áls ik zou bellen zou het voor Alice zijn. Niet omdat ze de beste is, maar gewoon vanwege de vele anti-Alice reacties.
ik zou er maar niet zo veel geld aan uitgeven, krijg je later alleen spijt vanquote:Op zondag 21 maart 2004 19:11 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Over Idols, Obsessies en Onbereikbaarheid..
jij bent gewoon gestoord.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:02 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Twee keer met mn eigen mobiel. Vervolgens heb ik 6 vrienden ieder 2 euro gegeven en daarna ook 2x met hun telefoons gesmst. Als het moet doe ik het iedere week, als kost het me mn maandsalaris.
Hoe subtiel.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
jij bent gewoon gestoord.
je bent er ook trots op hequote:Op zondag 21 maart 2004 19:34 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Hoe subtiel.![]()
Hopelijk doe je dat bij gewone verkiezingen niet.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik stem nooit, maar áls ik zou bellen zou het voor Alice zijn. Niet omdat ze de beste is, maar gewoon vanwege de vele anti-Alice reacties.
Ja dat hebben we vorig jaar gezien met Jim en Jamai op de nummers 1 en twee. Hoe bedoel je kwaliteit wint. Zal me uberhaupt een kont wezen wie er wint, als ik ze maar niet te vaak tegekom op tv/radio.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:44 schreef d10n het volgende:
de mensen die stemmen uit medelijden. Die willen Alice overal horen, anders zou het zielig voor d'r zijn.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:42 schreef TamaraB het volgende:
Gelukkig is Idols veel onbelangrijker, maar toch. Straks horo je constant Alice overal omdat iedereen zo denkt. En wie wil dat nou?![]()
Lieverd, dit bedoel ik dus met: het gaat te ver, hequote:Op zondag 21 maart 2004 19:02 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 maart 2004 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nou, dan ben ik blij dat jij niet stemt.
en ik hoop dat degenen die net als jij denken ook niet meer stemmen. Daardoor zitten we nog steeds met die alice-muts opgescheept.
Dat moderators dit soort persoonlijke aanvallen wel mogen schrijven?quote:Op zondag 21 maart 2004 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
jij bent gewoon gestoord.
Nee, dat doe ik bij gewone verkiezingen niet. Ik kan nog net het verschil zienquote:Op zondag 21 maart 2004 19:42 schreef TamaraB het volgende:
[..]
Hopelijk doe je dat bij gewone verkiezingen niet.Als extreem rechts negatief wordt afgeschilderd juist daarop stemmen ook al vind je dat niet de beste partij. Zou behoorlijk stom zijn toch?
IK ! Alice is het aankijken meer dan waard en in studio's kunnen ze heel veel doen aan iemands stem. Dat zie je wel aan zangeressen als Britney Spears, Madonna en noem maar op...quote:Gelukkig is Idols veel onbelangrijker, maar toch. Straks horo je constant Alice overal omdat iedereen zo denkt. En wie wil dat nou?![]()
neem es niet alles zo letterlijk.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moderators dit soort persoonlijke aanvallen wel mogen schrijven?
Zet er dan een knipoog bij!!!quote:Op zondag 21 maart 2004 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
neem es niet alles zo letterlijk.
Lekkere arrogante blikquote:Op zondag 21 maart 2004 11:42 schreef Magics het volgende:
Hier verder.
Vervolg op Alice #8: Het vervolg op alice' strijd tegen de jury..
Is dat al arrogant tegenwoordig??????? Nou breekt m'n klomp, echt!quote:Op zondag 21 maart 2004 20:16 schreef miendobbelsteen het volgende:
Lekkere arrogante blik
Da's een dubieuze reden.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, ze denkt dat ze heel wat is, dat maak ik op uit de hele air om haar heen, niet op die foto zozeer maar gewoon hoe ze op tv overkomt.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat al arrogant tegenwoordig??????? Nou breekt m'n klomp, echt!
Toch heeft ze VWO gedaan, dus dat lage iq ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Doordat die slimme henk-jan steeds haar af blijft zeiken,blijft ze sympathie stemmen krijgen.
ze kan echt niet zingen, en heeft een i.q van een mol in winterslaap.
Nee hoor. Ik ben wel vaker voor de underdog. In dit geval zeker! En ik vind het programma niet belangrijk genoeg om echt op de beste te gaan stemmen.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:18 schreef miendobbelsteen het volgende:
Da's een dubieuze reden.
Mij lijkt dat je toch alleen op iemand stemt die je écht goed vindt?
Toch knap dat je dat kunt halen uit een programma als Idols.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:19 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Nou, ze denkt dat ze heel wat is, dat maak ik op uit de hele air om haar heen, niet op die foto zozeer maar gewoon hoe ze op tv overkomt.
Nee ik ook niet, t'is gewoon leuk om naar Idols te kijkenquote:Op zondag 21 maart 2004 20:24 schreef TamaraB het volgende:
Ik neem het programma niet serieus genoeg om te stemmen. En al helemaal niet op de underdog. Daar geef ik al helemaal geen geld aan uit. Aan heel idols niet.
O shit, met een beetje pech haalt ze dan nog de finale ookquote:Op zondag 21 maart 2004 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
Dit lees ik net ergens:
Nou, ik zie dat ze té krampachtig probeert, steeds ook in beeld probeert te komen, krampachtig gemaakt doet, en met de nodige achtergrond info heb ik dit beeld gevormd (kom ik weer met dat broer afzeik verhaal, mede-scholieren pesten en die pijp belofte aan mannelijke stemmers).quote:Op zondag 21 maart 2004 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch knap dat je dat kunt halen uit een programma als Idols.
Maar dankzij underdog Jamai waren wij de fiasco van World Idols en alsquote:Op zondag 21 maart 2004 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben wel vaker voor de underdog. In dit geval zeker! En ik vind het programma niet belangrijk genoeg om echt op de beste te gaan stemmen.
Wat was dat broer afzeik verhaal dan?quote:Op zondag 21 maart 2004 20:45 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Nou, ik zie dat ze té krampachtig probeert, steeds ook in beeld probeert te komen, krampachtig gemaakt doet, en met de nodige achtergrond info heb ik dit beeld gevormd (kom ik weer met dat broer afzeik verhaal, mede-scholieren pesten en die pijp belofte aan mannelijke stemmers).
Daarop baseer ik mijn mening.
Misschien heb ik 't mis kan altijd natuurlijk maar Alice roept gewoon geen fijne indruk bij me op.
Ron trouwens ook niet, alhoewel ik hem wel goed vond zingen.
Zit wat in, maar Alice wint niet... en ook al zou ze winnen... World Idol is toch ook een lachertje en niet zo belangrijkquote:Op zondag 21 maart 2004 20:46 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Maar dankzij underdog Jamai waren wij de fiasco van World Idols en als
Alice wint voorzie ik exact hetzelfde, of wanneer Erik wint, nóg erger![]()
'quote:Op zondag 21 maart 2004 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is het 9e Alice topic al
Dat hij dom is (haar tweelingbroer) en dat ze kerels gaat pijpen in ruil voor stemmen op haarquote:Op zondag 21 maart 2004 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat was dat broer afzeik verhaal dan?. Nog nooit gehoord. En een pijpbelofte?
.
Ik hoop dat je gelijk hebt met dat niet winnen.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in, maar Alice wint niet... en ook al zou ze winnen... World Idol is toch ook een lachertje en niet zo belangrijk
quote:Op zondag 21 maart 2004 20:16 schreef miendobbelsteen het volgende:
Lekkere arrogante blik
Toch zie ik er haar best voor aanquote:Op zondag 21 maart 2004 20:57 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Dat hij dom is (haar tweelingbroer) en dat ze kerels gaat pijpen in ruil voor stemmen op haar
Vraag me af of 't waar is maar aangezien ik t steeds weer lees...
Dat is, omdat je het zelf keer op keer, in elk mogelijk topic, schrijft.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:57 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Dat hij dom is (haar tweelingbroer) en dat ze kerels gaat pijpen in ruil voor stemmen op haar
De spijker op de kop.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat een commentaar, jij hebt helemaal iemand gevonden om je op uit te leven.
Wat ik zo typisch vind, is als Alice (vorige week) juicht omdat ze erin blijft, is ze arrogant. Maar dat Marlies dat een week daarvoor ook deed, doet niet terzake.
Nou, dan vind ik Marlies evengoed arrogant.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat een commentaar, jij hebt helemaal iemand gevonden om je op uit te leven.
Wat ik zo typisch vind, is als Alice (vorige week) juicht omdat ze erin blijft, is ze arrogant. Maar dat Marlies dat een week daarvoor ook deed, doet niet terzake.
Nadat ik het op Fok of een andere site heb gelezenquote:Op zondag 21 maart 2004 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is, omdat je het zelf keer op keer, in elk mogelijk topic, schrijft.
Denk je niet dat dat een negatieve spiraal is die een aantal mensen hebben ingezet en door een aantal anderen blindelings wordt overgenomen? Het sneeuwbal effect.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:04 schreef miendobbelsteen het volgende:
Iedereen met zo'n air vind ik arrogant, in 't begin had ik trouwens ook niks tegen Alice, maar dat heb ik de laatste weken dus wel ontwikkeld (en anderen met mij).
OMG dit geloof je toch zelf nietquote:Op zondag 21 maart 2004 20:57 schreef miendobbelsteen het volgende:
en dat ze kerels gaat pijpen in ruil voor stemmen op haar
Nee hoor... ze antwoordt gewoon en de vragen van Tooske en komt heel leuk over. Maar dat zullen anderen wel weer zielig of arrogant vindenquote:Op zondag 21 maart 2004 21:08 schreef miep02 het volgende:
bleh die *********** (trieste scheldpartij) van een alice is zielig aan ut doen bij idols the day after![]()
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat een negatieve spiraal is die een aantal mensen hebben ingezet en door een aantal anderen blindelings wordt overgenomen? Het sneeuwbal effect.
Dat is dan misschien onzin, maar wat aangaande dat ze een pestkop op school schijnt te zijn en haar tweelingbroer (die helaas geen VWO heeft gedaan...) voor lul zet door te zeggen dat hij dom is?quote:Op zondag 21 maart 2004 21:09 schreef -moi- het volgende:
[..]
OMG dit geloof je toch zelf niet![]()
Er worden hier dingen gezegd waarvoor "niet echt aardig" nog een zwaar understatement is.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:12 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Dat is dan misschien onzin, maar wat aangaande dat ze een pestkop op school schijnt te zijn en haar tweelingbroer (die helaas geen VWO heeft gedaan...) voor lul zet door te zeggen dat hij dom is? [afbeelding]
Vind ik niet echt aardig![]()
Pffffffffff, dat 't je dat waard is.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:02 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Dat is Alice zonder de stress van het zometeen moeten zingen.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:16 schreef Magics het volgende:
Alice scoorde wel punten net aan tafel bij Dooske en Ron
Oké, dat is dan ook niet goed, maar begrijp je dat Alice bij mensen een bepaalde weerstand oproept door haar uitstraling? (niet dat dit ordinaire scheldpartijen goed praat hoor).quote:Op zondag 21 maart 2004 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er worden hier dingen gezegd waarvoor "niet echt aardig" nog een zwaar understatement is.
Ik ken ook zat mensen die vinden dat Boris een beroerde uitstraling heeft, zeer arrogant overkomt en nep is. Ik zit nu naar Alice bij The Day After te kijken en kan alleen maar veel waardering voor haar hebben. Ik heb dar arrogante en al die andere negatieve dingen nog niet gezien eigenlijk. Wel weet ik dat ze niet een hele goede zangeres is en ik verwacht ook zeer zeker niet dat ze wint.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:19 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Oké, dat is dan ook niet goed, maar begrijp je dat Alice bij mensen een bepaalde weerstand oproept door haar uitstraling? (niet dat dit ordinaire scheldpartijen goed praat hoor).
Waarom roepen velen bijvoorbeeld dat ze nep is? Ze komt gewoon op een bepaalde manier onnatuurlijk over, i.t.t. bv. een Marlies of Boris, die 't wel van nature in zich hebben.
Oké, Alice heeft haar uiterlijk mee, maar naar zangkwaliteit wordt er klaarblijkelijk niet meer gekeken door t Nederlande stempubliek en dat vind ik jammer
wat wind je je op over iemand die je niet eens kent, en die je 1x per week op tv ziet. Iedereen zegt wel eens lullige dingen over zijn of haar broer of zus. Misschie is Alice arrogant, maar waarom maak je er zo'n groot punt van. De hele wereld zit vol met arrogante mensen, dus niks nieuws hoor.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:12 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Dat is dan misschien onzin, maar wat aangaande dat ze een pestkop op school schijnt te zijn en haar tweelingbroer (die helaas geen VWO heeft gedaan...) voor lul zet door te zeggen dat hij dom is? [afbeelding]
Vind ik niet echt aardig![]()
Ja, ik zie ook bij Boris afstralen dat hij weet dat hij goed is, alleen: hij heeft er ook echt reden toe, want hij is ook écht goed.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken ook zat mensen die vinden dat Boris een beroerde uitstraling heeft, zeer arrogant overkomt en nep is. Ik zit nu naar Alice bij The Day After te kijken en kan alleen maar veel waardering voor haar hebben. Ik heb dar arrogante en al die andere negatieve dingen nog niet gezien eigenlijk. Wel weet ik dat ze niet een hele goede zangeres is en ik verwacht ook zeer zeker niet dat ze wint.
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:31 schreef miendobbelsteen het volgende:
- knip -
Ik vind het nu ook wel genoeg geweest, iedereen die voor of tegen is heeft zijn of haar punt wel gemaakt.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:31 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook bij Boris afstralen dat hij weet dat hij goed is, alleen: hij heeft er ook echt reden toe, want hij is ook écht goed.
Ik heb de day after niet gezien, komt woensdag wel.
Ach, misschien valt 't allemaal wel mee met Alice.
In elk geval zou ik niet graag in haar schoenen staanmet alle negatieve feedback die ze te voorduren krijgt. Moet je wel een sterke persoonlijkheid voor zijn om daar tegen te kunnen, dus daar heb ik dan wel weer respect voor.
Niemand verdient 't trouwens om zo publiekelijk voor schut gezet te worden.
Ik ben geen Alice fan, maar zal proberen in 't vervolg wel op mijn woorden te letten en op mijn taalgebruik. Gelukkig was ik nog niet zo grof als sommigen in 't heetst van de strijd waren, maar aardig is ook anders. Niemand verdient 't om zo'n afzeik topic over zich heen te krijgen, vind ik.
Lieve schat, Alice is doorgedrongen tot de beste zeven van 16000 mensen. Als zij al arrogant is (en die mening deel ik niet), dan heeft ze daar recht op.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:31 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook bij Boris afstralen dat hij weet dat hij goed is, alleen: hij heeft er ook echt reden toe, want hij is ook écht goed.
Dank jequote:In elk geval zou ik niet graag in haar schoenen staanmet alle negatieve feedback die ze te voorduren krijgt. Moet je wel een sterke persoonlijkheid voor zijn om daar tegen te kunnen, dus daar heb ik dan wel weer respect voor.
Ik ben geen Alice fan, maar zal proberen in 't vervolg wel op mijn woorden te letten en op mijn taalgebruik. Gelukkig was ik nog niet zo grof als sommigen in 't heetst van de strijd waren, maar aardig is ook anders. Niemand verdient 't om zo'n afzeik topic over zich heen te krijgen, vind ik.
Mogen we hier niet meer posten dan ?quote:Op zondag 21 maart 2004 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook wel genoeg geweest, iedereen die voor of tegen is heeft zijn of haar punt wel gemaakt.
Nee, een forum blijft een forum. Ik post hier in ieder geval niets meer wat ik al eerder over haar heb gezegd.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:36 schreef Magics het volgende:
[..]
Mogen we hier niet meer posten dan ?
Jerneys commentaar was niets nieuws, zo denken er wel meer over.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze was trouwens erg open, leuk, enthousiast en eerlijk in de day after. En Jerney weer met haar commentaarWaarom zou Ron het slachtoffer zijn geworden? Hoe komt ze erop
Precies. Maar madammeke had een theorie uitgedacht, blablabla... dan steel je toch eigenlijk iemand anders zijn eer wegquote:Op zondag 21 maart 2004 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jerneys commentaar was niets nieuws, zo denken er wel meer over.
Het is wel een beetje zo dat Nederland erg liefkozend en ontvankelijk tegenover de underdogs staat. Wij zijn eigenlijk gewoon een heel erg sociaal landquote:Op zondag 21 maart 2004 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze was trouwens erg open, leuk, enthousiast en eerlijk in de day after. En Jerney weer met haar commentaarWaarom zou Ron het slachtoffer zijn geworden? Hoe komt ze erop
Mwoa.... Alice is door oneerlijke jurering de underdog gemaakt. In mijn ogen danquote:Op zondag 21 maart 2004 21:41 schreef Magics het volgende:
[..]
Het is wel een beetje zo dat Nederland erg liefkozend en ontvankelijk tegenover de underdogs staat. Wij zijn eigenlijk gewoon een heel erg sociaal land
Ja, ik wilde ook eigenlijk niet zeggen dat ik Alice de underdog vind in de zin van de slechtse zangeres van het stel, want dat is ze zeker niet, maar ze is de underdog in het groepje van de overgebleven finalisten. De jury likt de konten van iedereen behalve die van Alice, die schoppen ze. Dat is best zielig dan voor haar, als je jezelf dan in haar plaats denkt, dan krijg je spontaan medelijden.... Was ook met Jeanette van BB4 .quote:Op zondag 21 maart 2004 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoa.... Alice is door oneerlijke jurering de underdog gemaakt. In mijn ogen dan
Jeanette wasquote:Op zondag 21 maart 2004 21:47 schreef Magics het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook eigenlijk niet zeggen dat ik Alice de underdog vind in de zin van de slechtse zangeres van het stel, want dat is ze zeker niet, maar ze is de underdog in het groepje van de overgebleven finalisten. De jury likt de konten van iedereen behalve die van Alice, die schoppen ze. Dat is best zielig dan voor haar, als je jezelf dan in haar plaats denkt, dan krijg je spontaan medelijden.... Was ook met Jeanette van BB4 .
Kolere zegquote:Op zondag 21 maart 2004 21:51 schreef StefanP het volgende:
-edit-
...
Die mocht toch niet meer. Omdat het een prive foto is ofzo ?quote:Op zondag 21 maart 2004 21:51 schreef StefanP het volgende:
-knip-
...
Erg he, deze stond er vanmiddag ook al op, is snel weer weggehaald door een Mod.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Kolere zeg.
Ik denk dat schatje ons gewoon wilde beschermen tegen zo'n fotoquote:Op zondag 21 maart 2004 21:53 schreef Magics het volgende:
[..]
Die mocht toch niet meer. Omdat het een prive foto is ofzo ?
Of dat ze gewoon weer aan het mierenn.... uuhhh .quote:Op zondag 21 maart 2004 21:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat schatje ons gewoon wilde beschermen tegen zo'n foto.
En waarom mag ik wel een prive foto die de Privé (of weekend) heeft geplaatst van (ehh, verzin eens iemand...) micheal jackson plaatsen? Deze mensen kiezen er toch voor om later een soort gelijke status te krijgen, inclusief het leven van een publiek leven?quote:Op zondag 21 maart 2004 21:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh kut, dit is wel een leuke chantagefoto.
Nou ja, weg ermee dan.
Wij hanteren slechts de policy. Het mag gewoon niet.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:08 schreef CrashOne het volgende:
[..]
En waarom mag ik wel een prive foto die de Privé (of weekend) heeft geplaatst van (ehh, verzin eens iemand...) micheal jackson plaatsen? Deze mensen kiezen er toch voor om later een soort gelijke status te krijgen, inclusief het leven van een publiek leven?
Sterke persoonlijkheid zou ik niet zeggen, ze barst bij de kritiek vaak bijna in tranen uit, je ziet haar stijf staan van de zenuwen voordat ze moet gaan optreden, en zoals iemand hier al eens opmerkte is Alice de enige die niet iets 'doet' met de kritiek die ze krijgt of inziet dat bepaalde dingen die gezegd worden wel raak zijn. Wie sterk in zijn schoenen staat blijft niet steken in een ontkennend "ik vond het zelf wel goed gaan" na het krijgen van negatieve feedback, zoals Alice vorige week deed.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:31 schreef miendobbelsteen het volgende:
In elk geval zou ik niet graag in haar schoenen staanmet alle negatieve feedback die ze te voorduren krijgt. Moet je wel een sterke persoonlijkheid voor zijn om daar tegen te kunnen, dus daar heb ik dan wel weer respect voor.
Ik wil hem ook zienquote:Op zondag 21 maart 2004 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de foto wel mooi opgeslagen. *D.
Geloof me, dat houdt je maag niet hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 22:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook zien![]()
Wat was dat voor foto dan? Shit heb ik weer wat leuks gemist, ik ben ook altijd te laatquote:Op zondag 21 maart 2004 22:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Geloof me, dat houdt je maag niet hoor![]()
.
Alice met een beugel van hier tot Tokio.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat was dat voor foto dan? Shit heb ik weer wat leuks gemist, ik ben ook altijd te laat![]()
Volgens mij tijdens het uitgaan, sigaret in dr hand, ontzettend lelijke en bezopen kop, en een grote beugelbek.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat was dat voor foto dan? Shit heb ik weer wat leuks gemist, ik ben ook altijd te laat![]()
Ahhh, jij bent een beetje de calimero van het idols forum is het niet?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zoals bijna alle jongeren dus wel eens op de foto staan op een avond goed feesten.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij tijdens het uitgaan, sigaret in dr hand, ontzettend lelijke en bezopen kop, en een grote beugelbek.
Ik bevind me ook weleens in zo'n toestand, maar bij mij is het nog nooit op foto vastgelegd hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 22:39 schreef Magics het volgende:
[..]
Zoals bijna alle jongeren dus wel eens op de foto staan op een avond goed feesten.
En niks tegen beugels he BVO-tje, ik heb er ook 3 gehad! Mn eerste zoen van een meisje kreeg ik zelfs toen ik een beugel had. Zij had er ook een... Mn beste vriend vroeg zich toen af of we niet aan elkaar vast bleven haken.......... Ik dwaal af.............
Nee ok, was niet de knapste fotoquote:Op zondag 21 maart 2004 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bevind me ook weleens in zo'n toestand, maar bij mij is het nog nooit op foto vastgelegd hoor. Alice is best een leuke meid, maar deze foto was horrible.
Ja, zielig he, jullie zijn groot en ik ben klein en das niet eerlijkquote:Op zondag 21 maart 2004 22:36 schreef Magics het volgende:
[..]
Ahhh, jij bent een beetje de calimero van het idols forum is het niet?![]()
De foto staat in het fotoarchief van www.klets.comquote:Op zondag 21 maart 2004 22:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, zielig he, jullie zijn groot en ik ben klein en das niet eerlijk![]()
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
De foto staat in het fotoarchief van www.klets.com
apres ski 2002, ergens in het midden aan de rechterkant, staan 2 foto's naast elkaar.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Onder welk icoontje??
Ik ben al aan het zoeken, maar kan 'm niet vinden
apres ski 2002quote:Op zondag 21 maart 2004 23:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Onder welk icoontje??
Ik ben al aan het zoeken, maar kan 'm niet vinden
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]
apres ski 2002, ergens in het midden aan de rechterkant, staan 2 foto's naast elkaar.
apres ski 2002 staat bovenaan, als je daar op geklikt heb moet je ergens middenin zijn, aan de rechterkant, en daar staan 2 fotos.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]
apres ski 2002, ergens in het midden aan de rechterkant, staan 2 foto's naast elkaar.
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:05 schreef Artificial_M het volgende:
Alice moet winnen
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ja en dan laten we volgend jaar pipo de clown winnen
Ik zie ze allemaal al lachenquote:Op zondag 21 maart 2004 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Je bent wel gemeen.
Maar goed, Alice op World Idols lijkt me niet al te best....
Ach dat staan we ook al met bijvoorbeeld Balkenendequote:Op zondag 21 maart 2004 23:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zie ze allemaal al lachen
"Het kan dus nog erger dan die van vorig jaar"
Staan wij weer voor schut![]()
Ja en dan wordt dat beeld nog maar eens bevestigd..quote:Op zondag 21 maart 2004 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach dat staan we ook al met bijvoorbeeld Balkenende
Jeanette....quote:Op zondag 21 maart 2004 21:47 schreef Magics het volgende:
Was ook met Jeanette van BB4 .
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:35 schreef halvarine het volgende:
Ja dat is makkelijk om stemmen te krijgen. Haar sponsor betaalt gratis SMSjes.
http://www.alicehoes.nl/moxmo/
ik vond haar daar niet lelijk hoor. Met make up is ze natuurlijk mooier, maar dat is ook wel nodig als je een popidool wil worden, maar zonder make up ziet ze er ook nog gewoon leuk uit.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:37 schreef monika het volgende:
Ik kan maar 1 ding zeggen: make-up doet veel met een mens![]()
![]()
So? Met make-up is ze geil, daar gaat het me omquote:Op zondag 21 maart 2004 23:37 schreef monika het volgende:
ik snap nie waarom mensen op die alice stemmen
1 ze kan nie zingen
2 zo knap is ze niet
-edit: het plaatsen van privéfoto's is niet gewenst.
Ik kan maar 1 ding zeggen: make-up doet veel met een mens![]()
![]()
Hoe dom kun je zijn Halvarine?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:35 schreef halvarine het volgende:
Ja dat is makkelijk om stemmen te krijgen. Haar sponsor betaalt gratis SMSjes.
http://www.alicehoes.nl/moxmo/
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:53 schreef Magics het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn Halvarine?![]()
Moxmo maakt diezelfde reclame op de sites van de andere kandidaten! kijk ook eens op http://www.maudmulder.nl/moxmo.php
Sorry, ik heb het ook verkeerd gezegd. Het geldt voor alle kandidaten zie http://www.rtl.nl/shows/idols/videolounge/moxmo/moxmopremium.xml , maar niet alle kandidaten hebben de link op hun site staan.quote:Op maandag 22 maart 2004 00:05 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Bij Boris kon ik hem trouwens niet vinden op zijn site
en met een strak truitje aan ook.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:44 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
So? Met make-up is ze geil, daar gaat het me om.
O oke.quote:Op maandag 22 maart 2004 00:10 schreef Magics het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het ook verkeerd gezegd. Het geldt voor alle kandidaten zie http://www.rtl.nl/shows/idols/videolounge/moxmo/moxmopremium.xml , maar niet alle kandidaten hebben de link op hun site staan.
quote:Op maandag 22 maart 2004 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en met een strak truitje aan ook.
maar nogmaals: dat hoor je niet als ze dadelijk een single gaat uitbrengen.
Maar je ziet het wel als ze de clip draaienquote:Op maandag 22 maart 2004 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en met een strak truitje aan ook.
maar nogmaals: dat hoor je niet als ze dadelijk een single gaat uitbrengen.
Precies. Meer is het ook niet.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:26 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Sterke persoonlijkheid zou ik niet zeggen, ze barst bij de kritiek vaak bijna in tranen uit, je ziet haar stijf staan van de zenuwen voordat ze moet gaan optreden, en zoals iemand hier al eens opmerkte is Alice de enige die niet iets 'doet' met de kritiek die ze krijgt of inziet dat bepaalde dingen die gezegd worden wel raak zijn. Wie sterk in zijn schoenen staat blijft niet steken in een ontkennend "ik vond het zelf wel goed gaan" na het krijgen van negatieve feedback, zoals Alice vorige week deed.
Ik denk ook niet dat mensen haar zien als een sterke persoonlijkheid, maar eerder als een zielig klein meisje (het wordt ook steeds benadrukt dat ze de jongste kandidaat is) dat genadeloos hard wordt aangepakt. En juist omdat ze voor het oog van heel Nederland in emotioneel opzicht wankelt, bijna gaat huilen en toch telkens weer doorgaat oogst ze veel sympathie.
Alice zal (als ze in het ergste geval ooit zou winnen) de eerste artiest worden die singles op dvd uitbrengt. Zonder geluid.quote:Op maandag 22 maart 2004 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je ziet het wel als ze de clip draaien![]()
Ik denk dat dat wel mee valt. Je moest eens weten hoeveel er gesleuteld wordt in de studio bij alle artiesten die nu in de hitlijsten staan. En dat Alice wel een beetje kan zingen lijkt me duidelijk, aangezien ze redelijk ver gekomen is (ook door de jury in de voorrondes) en duizenden anderen achter zich heeft gelaten.quote:Op maandag 22 maart 2004 01:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alice zal (als ze in het ergste geval ooit zou winnen) de eerste artiest worden die singles op dvd uitbrengt. Zonder geluid.
Ja, daar heb je ook gelijk in, zo had ik het nog niet bekeken inderdaad.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:26 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Sterke persoonlijkheid zou ik niet zeggen, ze barst bij de kritiek vaak bijna in tranen uit, je ziet haar stijf staan van de zenuwen voordat ze moet gaan optreden, en zoals iemand hier al eens opmerkte is Alice de enige die niet iets 'doet' met de kritiek die ze krijgt of inziet dat bepaalde dingen die gezegd worden wel raak zijn. Wie sterk in zijn schoenen staat blijft niet steken in een ontkennend "ik vond het zelf wel goed gaan" na het krijgen van negatieve feedback, zoals Alice vorige week deed.
Ik denk ook niet dat mensen haar zien als een sterke persoonlijkheid, maar eerder als een zielig klein meisje (het wordt ook steeds benadrukt dat ze de jongste kandidaat is) dat genadeloos hard wordt aangepakt. En juist omdat ze voor het oog van heel Nederland in emotioneel opzicht wankelt, bijna gaat huilen en toch telkens weer doorgaat oogst ze veel sympathie. Net zoals bijv. prinses Diana sympathie oogstte. Een andere publieke figuur die het net zo moeilijk heeft, maar dat minder (of helemaal niet) laat zien, professioneel weet te blijven en op die manier volhoudt, doet het veel minder goed bij de massa. Ik noem een koningin Beatrix
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach dat staan we ook al met bijvoorbeeld Balkenende
... ja... daarom won Kurt Nilssen dit jaar ook! get real!quote:Op maandag 22 maart 2004 01:38 schreef Slaaitjuh het volgende:
owja alice @ world idols, daar hakt ze iedereen in de pan, met zown leuke uitstraling en zown mooie lach!
Mwoa.... die Poolse kon ook voor geen meter toon houden, alleen door haar leuke lach is ze toch verder gekomen dan onze Jamai, terwijl die toch stukken beter zong. Ik maak me daar dus geen zorgen over, net als jijquote:Op maandag 22 maart 2004 01:38 schreef Slaaitjuh het volgende:
owja alice @ world idols, daar hakt ze iedereen in de pan, met zown leuke uitstraling en zown mooie lach!
Dat komt dan mooi uit; ons jury-lid (HJ) gaat bij de volgende World Idols vast de rol van het poolse jurylid van vorig jaar op zich nemen: hij blijkt goed te zijn in ongefundeerd te bashen op een kandidaat die hij niet mag én in het ophemelen van ronduit slechte kandidaten, waar ze overigens alle vier wel goed in blijken te zijn(zie Eric, X-factor mijn ***, het gaat over een zangwedstrijd toch? En zingen kan hij niet).quote:Op maandag 22 maart 2004 08:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoa.... die Poolse kon ook voor geen meter toon houden, alleen door haar leuke lach is ze toch verder gekomen dan onze Jamai, terwijl die toch stukken beter zong. Ik maak me daar dus geen zorgen over, net als jij
Hou toch op, dat kind kan gewoon niet zingen .. enne nee, Eric kan ook niet zingen. Spijt me zeer maar als ze de ene na de andere valse noot zingt en zich laat ondersteunen door 4 a 5 band stemmetjes dan is dat gewoon zwak fout en dan heb je het niet ...quote:Op maandag 22 maart 2004 08:36 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat komt dan mooi uit; ons jury-lid (HJ) gaat bij de volgende World Idols vast de rol van het poolse jurylid van vorig jaar op zich nemen: hij blijkt goed te zijn in ongefundeerd te bashen op een kandidaat die hij niet mag én in het ophemelen van ronduit slechte kandidaten, waar ze overigens alle vier wel goed in blijken te zijn(zie Eric, X-factor mijn ***, het gaat over een zangwedstrijd toch? En zingen kan hij niet).
Alice is niet bepaald de beste van het stel, al vind ik haar zeker ook niet de slechtste(en zéker afgelopen zaterdag was ze niet de slechtste!), de manier waarop de jury (en dan vooral HJ Smits) laat blijken dat ze Alice als persoon niet mogen verdient bepaald geen schoonheidsprijs, en dan druk ik me nog heel diplomatiek uit. En ik kan me voorstellen dat zo'n jong meisje daar niet probleemloos overheen stapt.
Onzekerheid kan op veel mensen trouwens overkomen als arrogantie, en ik denk dat dat hier mee gaat spelen, als ze al niet onzeker was dan maken ze haar dat wel. -> "zie je wel, ze wordt steeds arroganter, wat een bitch"
Maar goed, in het verleden is al meer gebleken dat de makers van Idols genieten van het publiekelijk voor schut zetten van mensen. Het scoort natuurlijk zo lekker makkelijk, dat het over de ruggen van anderen gaat, who cares.
Ze kan beter zingen dan die vele duizenden kandidaten van voor de finaleshows, anders stond ze daar niet. En er was zaterdag vrijwel geen enkele kandidaat zonder valse noten, sterker nog, van een aantal heb ik flinke meer tenenkrommend valse noten gehoord dan van Alice. Zelfs een Marlies die ik als zangeres hoog schat, gaf zaterdag een ronduit slechte performance.quote:Op maandag 22 maart 2004 08:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hou toch op, dat kind kan gewoon niet zingen .. enne nee, Eric kan ook niet zingen. Spijt me zeer maar als ze de ene na de andere valse noot zingt en zich laat ondersteunen door 4 a 5 band stemmetjes dan is dat gewoon zwak fout en dan heb je het niet ...
Je draait de boel geloof ik een beetje om... Enige professionaliteit is bij Alice ver te zoekenquote:Op maandag 22 maart 2004 08:44 schreef Jalu het volgende:
[..]
Enige professionaliteit is bij die jury ver te zoeken.
Tja, ik heb van een jong meisje dat aan een talentenjacht meedoet iets andere verwachtingen dan van een ervaren, gerenommeerde jury.quote:Op maandag 22 maart 2004 08:46 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je draait de boel geloof ik een beetje om... Enige professionaliteit is bij Alice ver te zoeken
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:31 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik ben geen Alice fan, maar zal proberen in 't vervolg wel op mijn woorden te letten en op mijn taalgebruik. Niemand verdient 't om zo'n afzeik topic over zich heen te krijgen, vind ik.
Ze krijgt anders ook bijzonder weinig feedback.quote:Op maandag 22 maart 2004 08:46 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je draait de boel geloof ik een beetje om... Enige professionaliteit is bij Alice ver te zoeken
Houwen zo. Ik zit de laatste tijd bijna alleen op fok! voor de alice-topics.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:24 schreef schatje het volgende:
Alice lijkt Jim qua snelheid topics in te halen.
Jij bent dan ook een apart gevalquote:Op maandag 22 maart 2004 11:27 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Houwen zo. Ik zit de laatste tijd bijna alleen op fok! voor de alice-topics.
hoe naief... ze is zo ver gekomen omdat ze dingen met haar mond kan doen ja... maar dat is geen zingen...quote:Op maandag 22 maart 2004 08:44 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ze kan beter zingen dan die vele duizenden kandidaten van voor de finaleshows, anders stond ze daar niet.
freakquote:Op maandag 22 maart 2004 11:27 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Houwen zo. Ik zit de laatste tijd bijna alleen op fok! voor de alice-topics.
Lquote:Op maandag 22 maart 2004 12:01 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ze is zo ver gekomen omdat ze dingen met haar mond kan doen ja...
Leuke grap.quote:Op maandag 22 maart 2004 01:38 schreef Slaaitjuh het volgende:
En wie mag dat zijn? Haar vriend?quote:
quote:Op maandag 22 maart 2004 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Dat is ook weer een mooie foto. T'is wel een schatje HOEHOEER
Let een beetje op je woorden. Voor zover ik weet biedt Alice haar lichaam niet aan in ruil voor geld.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:30 schreef Stefkuh het volgende:
kijk eens uit je doppen man...
Nee, de dansleraar.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:29 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
En wie mag dat zijn? Haar vriend?
[opgeluchte reactie]quote:Op maandag 22 maart 2004 13:00 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, de dansleraar.
Heeft bij Alice alleen geen effect
quote:Op maandag 22 maart 2004 12:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Let een beetje op je woorden. Voor zover ik weet biedt Alice haar lichaam niet aan in ruil voor geld.
Ik vermaak me wel ja.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:08 schreef Tania18 het volgende:![]()
Heb je lol?!?
Henkjan zei vanmorgen bij Stenders Vroeg ongeveer dit:quote:Op maandag 22 maart 2004 15:06 schreef SynchroSteve het volgende:
[afbeelding]But you must be some kind of superstar... [afbeelding]
Die zin zong ze echt super..
HJ vond het niet mooi, ik wel.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Henkjan zei vanmorgen bij Stenders Vroeg ongeveer dit:
"Ik dacht eerst dat ze best goed zong, maar toen kreeg ik in de gaten dat het gewoon de achtergrondzangband was. Daar stond erg veel zang op. Toen Alice er afentoe bovenuitkwam was het niet goed."
dat was toch ook zo.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Henkjan zei vanmorgen bij Stenders Vroeg ongeveer dit:
"Ik dacht eerst dat ze best goed zong, maar toen kreeg ik in de gaten dat het gewoon de achtergrondzangband was. Daar stond erg veel zang op. Toen Alice er afentoe bovenuitkwam was het niet goed."
Dat was inderdaad wel het dieptepunt.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:57 schreef Takkembah het volgende:
[..]
dat was toch ook zo.
het klonk allemaal leuk totdat ze alleen aan de gang ging OMG![]()
suuuupastaaaaahaaaaaarrrrrrrrhhhhhhquote:Op maandag 22 maart 2004 16:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel het dieptepunt.
"That makes you feel like thiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis"
Heb vanmiddag ook nog een keer geluisterd, echt erg, en ze lijkt onderwijl ook nog te denken dat ze een Zoeperstaar is. Hahahaquote:Op maandag 22 maart 2004 16:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel het dieptepunt.
"That makes you feel like thiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis"
quote:Op maandag 22 maart 2004 16:09 schreef Christine het volgende:
"I wanna be some kind of breezahstaaaahhhrrrr"
OK, genoeg
Ook als je er objectief naar luistert?quote:Op maandag 22 maart 2004 15:56 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
HJ vond het niet mooi, ik wel.![]()
Dat meen je niet. Ik heb de 10 verschillen gezocht, maar ik kan er geen 1 vinden.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind d'r er totaal niet op lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |